Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
23321/104451 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko persialainen matto siis nykyään iranilainen matto?

Persian kissa Iranin kissa?

Käsintehtyjä mattoja kudotaan isolla alueella, Iranissa tehtyjä sanotaan edelleen persialaiksi matoiksi. Yleisesti isolla alueella, johon kuuluu monia maita sanotaan itämaisiksi matoiksi.

Vierailija
23322/104451 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää vetäkö noin aiheen vierestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23323/104451 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo Virtanen vai jupe tuomola joka välillä kuuluttaa?

Vierailija
23324/104451 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turpa huahhahahhaahh kiinni hauhhahhhaahhhaha Sasa.

Turpa zzzzzzzzzzzz kiinni zzzzzzzzzzz Ella.

Vierailija
23325/104451 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuleeko makkariin nyt lisää sänkyjä ja seinä kaadetaan

Vierailija
23326/104451 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista kauneusleikkauksista...

Minäkin olen kärsinyt koko nuoruuden ja aikuisiän pitkästä nenästä, jossa on jäätävän iso kyhmy. Siis suoraan Kyöpelinvuorelta. Ei sellainen kyömy, joka Krissellä oli vaan monin verroin graafisempi. Muuten olen ulkonäkööni tyytyväinen ja pidän itseäni kauniina edestäpäin. Sivuprofiili onkin sitten jotain muuta.

Olen kouluttautunut, työni on mukavaa, minulla on ihania ystäviä ja elämä on muutenkin oikein kivaa. En kuitenkaan ole koskaan ollut parisuhteessa, koska olen aina torpannut kaikki romanttiset lähestymisyritykset. Syynä on nenäni ja siihen liityyvät "traumat". Minua ei varsinaisesti kiusattu koulussa, mutta kuulin kyllä sivukorvalla kun nenästäni puhuttiin. Myös joissain työpaikoillani, aikuiset ihmiset, tekivät samaa. Samoin julkisilla paikoilla on kuiskittu, osoitettu ja naureskeltu. Olen muuten kaikin puolin tyytyväinen itseeni, mutta kyllähän tuo kyömynenä on rajoittanut todella paljon ja olen jättänyt asioita väliin sen takia. En tiedä onko nyt liian myöhäistä leikkauttaa se. En haluaisi edes mitään täydellistä suoraa nenää, (jottei ulkonäkö muutu liian radikaalisti) vaan ihan vain loiventaa sitä kyhmyä.

Heidän, joiden ulkonäössä ei ole mitään negatiivisesti huomiotaherättää piirrettä, on aina helppo tuomita leikkaukset ja kehottaa vain hyväksymään itsensä sellaisena kuin on. Oma elämänlaatuni paranisi kyllä paljon, jos saisin nenän, joka ei herätä huomiota samalla tavoin kuin nyt. Tuntuu, että elän vain puoliliekillä.

Joten ymmärrän kyllä hyvin Krissen valinnan. Ellan kohdalla taas on vaara, että muokkaa kasvojaan liikaa tarpeettomilla toimenpiteillä (otsan hionta, jne). Hänellä on jo nyt kauniit kasvonpiirteet.

Vierailija
23327/104451 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinten esitykset on ihan hauskoja :D

Vierailija
23328/104451 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tuleeko makkariin nyt lisää sänkyjä ja seinä kaadetaan

Miksi tarvittaisiin? Eikös siellä ole 14 paikkaa?

Vierailija
23329/104451 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu että Kati on raskaana. Joku päivä näin kun vatsa oli paljaana, näytti ihan että oli raskaus olevan alussa. Muuten on trimmattu viimisen päälle mutta vatsassa on kumpu.

Eikä juo mitään.

Seurataanpa tilanteen kehittymistä.

Katin kohdalla ei oikeastaan edes yllättäisi, jos olisi laskelmoinut niin pitkälle, että raskaudesta kertominen talossa toisi lisää symppispisteitä.

Vierailija
23330/104451 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua mä pyörryn kohta Krissellan vuoro.

Vierailija
23331/104451 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katin jutusta myötähäpeä, pakko laittaa äänet pois. Lehmä taisi olla paras.

Vierailija
23332/104451 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aargh! Niko kuvittelee, että hän voi päättää, millaista on helvetissä ja taivaassa, koska se on keksitty heidän maassaan. 

Miksei mee sinne maahansa jos se on kerran niin mahtava ja edelläkävijä.

Et oo vissiin kuullut Iranin vallankumouksesta? Se on ihan merkittävä historiallinen tapahtuma. Kannattaa perehtyä.

Vierailija
23333/104451 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo kiinnostava tuo eläintehtävä. Pikkupäissään kun noi keksii noita tehtäviä. 😂😂😂 noo tämä oli jo rankempaa huumoria.

Kyllä se voisi olla tosi hauska tehtävä. En ymmärrä, miksi on valittu tämmöisiä lapamatoja tuonne ohjelmaan. Olihan sitä odottelua ennenkin, mutta silloin taisi aktivoida tulevien sikailupirskeiden alkoholitarjonta porukkaa osallistumaan. Nykyisin ei kukaan taida uskaltaa olla persoona, hiihdellään vain siinä välimaastossa, ettei vain herättäisi toisissa negatiivisia tunteita.

Mietin olikohan porukka vähän nuorempaa ja senkin takia heittäytyvämpää lajia. Tästä on tullu vähän turhan laskelmoitua himmailua.

BB 2020 - lapamatoedition

Vierailija
23334/104451 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katin jutusta myötähäpeä, pakko laittaa äänet pois. Lehmä taisi olla paras.

Okei, Kati ei ollutkaan pahin, possujen kiemurtelu oli näkemättä.

Vierailija
23335/104451 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu että Kati on raskaana. Joku päivä näin kun vatsa oli paljaana, näytti ihan että oli raskaus olevan alussa. Muuten on trimmattu viimisen päälle mutta vatsassa on kumpu.

Eikä juo mitään.

Seurataanpa tilanteen kehittymistä.

Katin kohdalla ei oikeastaan edes yllättäisi, jos olisi laskelmoinut niin pitkälle, että raskaudesta kertominen talossa toisi lisää symppispisteitä.

Mä katoin yks päivä ihan samaa, mutta aattelin, että oon lukenut liikaa arvuutteluja kuka on raskaana.

Kuulostaa kuitenkin melko oudolta että lähtisi taloon mahdollisesti jopa kolmeksi kuukaudeksi, koska tuskin tuolla neuvolapalveluita tarjoavat.

Vierailija
23336/104451 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta ulinaa kun huutavat kuin siat teurastamolla

Vierailija
23337/104451 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikkotehtävä on päättynyt ja kaikki huutaa yhteen ääneen tervehdyksiä ja halailee toisiaan :) paras hetki tähän asti tällä kaudella.

Vierailija
23338/104451 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aargh! Niko kuvittelee, että hän voi päättää, millaista on helvetissä ja taivaassa, koska se on keksitty heidän maassaan. 

Miksei mee sinne maahansa jos se on kerran niin mahtava ja edelläkävijä.

Et oo vissiin kuullut Iranin vallankumouksesta? Se on ihan merkittävä historiallinen tapahtuma. Kannattaa perehtyä.

Miks mua pitäs kiinnostaa joku Iranin vallankumous pätkääkään?

Vierailija
23339/104451 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markon ja Roopen hellä hetki

Vierailija
23340/104451 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä riemu että saa puhua.

Ketju on lukittu.