Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Silloin kun asukkaat pukivat noita eläinhahmoja niin näittekö kenelläkään kilpailijalla mitään sponssitarraa vai onko Kristiina ainut kuka on saanut sponsorin?
Vierailija kirjoitti:
Parin tunnin katselutauon jälkeen toivoin, että asukkaat olisi jo päässeet sieltä ikkunattomasta navetastaan, mutta ei... Onko edes maatalousnäyttely pidetty vielä? Toivottavasti nyt tehtävä loppuisi tämän päivän puolella... Ei ole viihdyttävää, kun joutuvat nuutumaan huonossa hapessa tuolla.
Pääseväthän puhumaan Samista jälleen takanapäin pahaa ja mollaamaan miestä, kun eivät kasvotusten sitä tee vieläkään. Lisää tätä! Ella oli mahtava lisä tuohon mökkiporukkaan ja sai lisää pahaa esimerkiksi Roopesta ulos. Lisää tätäkin! Toivottavasti pysyvät talossa pitkään ja puhuvat muistakin pahaa ja negatiivista mahdollisimman nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt 60-vuotias ja ulkonäöllä ei enää ole mitään väliä.
Mut jos olisin nyt nuori, niin aivan varmasti kävisin leikkauttamassa nenäni. Olin yksinkertaisesti tyhmä, kun en aikoinaan sitä tehnyt, vaikka sitä mulle ehdotettiin. Jäi aina ikuiseksi jossitteluksi se, että pituus ja vartalo olisivat riittäneet, kasvonpiirteetkin kyllä, mutta nenä oli liian hallitseva - näin sanottiin mallitoimistossa aikoinaan. Tein päätöksen, etten ala itseäni leikellä ja se on vanhemmiten harmittanut sitten vietävästi. Olin typerä, jokin romanttinen ja 'oikeaoppinen' ajatus jostain luonnollisuudesta pyöri vain päässä. Voi kun joku olisi sanonut, että se on sun elämäsi, tartu mahdollisuuksiin rohkeasti, jos ei mallin ura urkenekaan, niin ainakin nenälle lällättäjiä ja virnuilijoita ei olisi tarvinnut sietää. Kyllä siinä se hyvä puoli oli, että sillä tavalla typerykset paljastivat itsensä heti, eikä heihin tarvinnut tuhlata sen enempää aikaa, mutta toisaalta en olisi edes halunnut tuonkaltaisten ihmisten huomiota missään muodossa. Tuollaiset kiusaajat kun yleensä tunkeutuvat toisten ihmisten elämiin kyselemättä, yök. Niin niitä ei olisi tarvinnut sietää.
Mitä mieltä olet Barbra Streisandin nenästä?
Vierailija kirjoitti:
Kessu on kova poika valehtelemaan, sanoi aamulla mökkiläisille että nukkui vaan tunnin pari yöllä. Oikeesti noin puoli yhden aikaan oli käyny kaikkien kanssa ulkona ja siitä lähtien nukkui herätykseen asti.
Sou?
Ei BB mikään rippituoli ole.
Itse valehtelisin tuolla minkä ehtisin ja puukottaisin lopuksi selkään, tekisin kimmot.
(Viime vuoden kusikimmo puukotti miraa röyhkeästi selkään).
Porukka talossa vissiin taas luulee, että ovat tulleet bilettää joka viikko. Eivät vissiin katsoneet viime kautta, jolloin kävi selväksi että tämä tuotanto ei kunnon ryyppäjäisiä järjestä kuin ehkä kerran ja silloinkin juomia rajallinen määrä. Toisaalta minusta on ihan rahan tuhlausta rakentaa saunat ja paljut kalliilla rahalla, jos niitä ei käytetä edes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OP kehuu koko ajan, että paras päivä ikinä. Sitten osa taas on ihan myrtsinä ja osa kireänä. Kristiinakin on joka ideaan, että "eiku ei ei ei hys hys".
Nikon mielenosoituksellinen möksötys latistaa tunnelmaa. Ropsukka yrittää potkia siihen eloa.
Niko vois mennä iraniin mököttämään ja hokemaan vituu vituu vituu. . .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kessu on kova poika valehtelemaan, sanoi aamulla mökkiläisille että nukkui vaan tunnin pari yöllä. Oikeesti noin puoli yhden aikaan oli käyny kaikkien kanssa ulkona ja siitä lähtien nukkui herätykseen asti.
Sou?
Ei BB mikään rippituoli ole.
Itse valehtelisin tuolla minkä ehtisin ja puukottaisin lopuksi selkään, tekisin kimmot.
(Viime vuoden kusikimmo puukotti miraa röyhkeästi selkään).
Yää, märise sinä vaan. Mira otti eka lahjukset vastaan.
Joel ja Sasa taas kyöhnää..
Mimmosenhan naisen kanssa on naimisissa sellainen mies, joka suttaa housunsa p.skaan. Tokihan ei tietoa oliko joku kerta juttu, että näin kävi, mutta itselleni vaan jäi mielikuva tosi likaisesta miehestä. Toki monella voi olla joku suolisto-ongelma, mut eikö vaipat olis sitten parempi vaihtoehto tai jotain.
Vierailija kirjoitti:
Uuuh, Paula on hot 😍
Ei varmaan katota samaa ohjelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Kristiinalle ole mitään leikkausta tehty! Se on sponsorin tarra mitä pitää nenässään. Seuratkaa tätä ketjua!
MEE Nyt Oikeesti rölli trollaamaan muualle!! Ei jaksa tätä samaa sivu toisensa jälkeen. Että on talikko!!
Ei Kristiinan nenää oo leikattu vaan suoristettu, siks se käyttää siinä heftaa.
Vierailija kirjoitti:
Muutama viimeisin sivu: "Kauneusleikkauksia?!?! Kamalan pinnallista!! Eikö kukaan ajattele lapsia!?"
Ajattelevatko keskustelijat lapsia arvostellessaan asukkaiden ulkonäköä?
Lapsilla älykännykät sun muut hilavitkuttimet. Kotona katsotaan täydellisiä naisia jne. Mammat kirjat lapsille käteen samaten mammalle. Terve henkistä liikuntaa jne
Ei myötähäpeä! Taas ihan tyhjästä vain Niko heitti ilmoille, että hänen koiransa voisi ra is kata hänet.
Vierailija kirjoitti:
Tolla kropalla ja jäykkyydellä Niko ei voi olla tanssija, korkeintaan diskoläpsyttelijä.
Kyllä minä löysin YouTubesta Nikon tanssivideon, oli kyl hyvä ja taidokas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt 60-vuotias ja ulkonäöllä ei enää ole mitään väliä.
Mut jos olisin nyt nuori, niin aivan varmasti kävisin leikkauttamassa nenäni. Olin yksinkertaisesti tyhmä, kun en aikoinaan sitä tehnyt, vaikka sitä mulle ehdotettiin. Jäi aina ikuiseksi jossitteluksi se, että pituus ja vartalo olisivat riittäneet, kasvonpiirteetkin kyllä, mutta nenä oli liian hallitseva - näin sanottiin mallitoimistossa aikoinaan. Tein päätöksen, etten ala itseäni leikellä ja se on vanhemmiten harmittanut sitten vietävästi. Olin typerä, jokin romanttinen ja 'oikeaoppinen' ajatus jostain luonnollisuudesta pyöri vain päässä. Voi kun joku olisi sanonut, että se on sun elämäsi, tartu mahdollisuuksiin rohkeasti, jos ei mallin ura urkenekaan, niin ainakin nenälle lällättäjiä ja virnuilijoita ei olisi tarvinnut sietää. Kyllä siinä se hyvä puoli oli, että sillä tavalla typerykset paljastivat itsensä heti, eikä heihin tarvinnut tuhlata sen enempää aikaa, mutta toisaalta en olisi edes halunnut tuonkaltaisten ihmisten huomiota missään muodossa. Tuollaiset kiusaajat kun yleensä tunkeutuvat toisten ihmisten elämiin kyselemättä, yök. Niin niitä ei olisi tarvinnut sietää.
Mitä mieltä olet Barbra Streisandin nenästä?
Samaa varmaan, mitä mallitoimiston väkikin, hivenen liian hallitseva mallin töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parin tunnin katselutauon jälkeen toivoin, että asukkaat olisi jo päässeet sieltä ikkunattomasta navetastaan, mutta ei... Onko edes maatalousnäyttely pidetty vielä? Toivottavasti nyt tehtävä loppuisi tämän päivän puolella... Ei ole viihdyttävää, kun joutuvat nuutumaan huonossa hapessa tuolla.
Pääseväthän puhumaan Samista jälleen takanapäin pahaa ja mollaamaan miestä, kun eivät kasvotusten sitä tee vieläkään. Lisää tätä! Ella oli mahtava lisä tuohon mökkiporukkaan ja sai lisää pahaa esimerkiksi Roopesta ulos. Lisää tätäkin! Toivottavasti pysyvät talossa pitkään ja puhuvat muistakin pahaa ja negatiivista mahdollisimman nopeasti.
Roope on mestari puhumaan paskaa toisista selän takana (enimmäkseen samista)
Hank3 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OP kehuu koko ajan, että paras päivä ikinä. Sitten osa taas on ihan myrtsinä ja osa kireänä. Kristiinakin on joka ideaan, että "eiku ei ei ei hys hys".
Nikon mielenosoituksellinen möksötys latistaa tunnelmaa. Ropsukka yrittää potkia siihen eloa.
Niko vois mennä iraniin mököttämään ja hokemaan vituu vituu vituu. . .
Vain otettu lääke auttaa, arvon Hank3.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Kristiinalle ole mitään leikkausta tehty! Se on sponsorin tarra mitä pitää nenässään. Seuratkaa tätä ketjua!
MEE Nyt Oikeesti rölli trollaamaan muualle!! Ei jaksa tätä samaa sivu toisensa jälkeen. Että on talikko!!
Ei Kristiinan nenää oo leikattu vaan suoristettu, siks se käyttää siinä heftaa.
Ilmeisesti kavennettu myös koska sanoi olleen leveä. Kyömy ja leveys. Nyt suora pieni nenä. Krissellä pienet kasvot.
Niko vois mennä iranin BB,hen.