Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7
Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Kummalla puolella on tämän hetkinen suosikkisi? Mikäli olet jo suosikkisi ehtinyt löytää näin lyhyen ajan jälkeen? Nimen voi halutessaan kertoa
Ylänuoli: Mökissä
Alanuoli: Talossa
Mulla ei oo ketään suosikkia :(
Vierailija kirjoitti:
Huoh tätä trans-keskustelua.
"Keskustelua", joo... Ihme raivoamista sivu kaupalla. :D
Kessun vastauksia vaalikoneisiin:
https://www.vaalikone.fi/eduskunta2015/tulos/0-02/ehdokas/183
https://vaalikone.yle.fi/eduskuntavaali2019/2/ehdokkaat/192?lang=fi-FI
Ollut siis ainakin Vasemmistoliiton ja Seitsemän tähde liikkeen ehdokkaana.
Vierailija kirjoitti:
Kauanko menee vielä ennen kuin Niko pumppaa kaikella persialaisella voimallaan Kristiinaa?
Sitä minäkin pelkään, kun ottaa vielä viinaa niin uhkuu testosteronia niin että siinä jää pää vielä vetäjän käteen. :(
Mä oon alkanu jotenki tykätä Markosta, alkuun pidin ehkä liian itserakkaana ja äänekkäänä, mut oon muuttanut mielipidettä.
Varmaan Itelle sellanen samaistuttava, tavallinen tyyppi, yllättävän fiksu kuitenki ihan perus duunari "juntiksi". Sellanen tsemppari
Esittää myös hyviä kysymyksiä ja keskustelunaiheita muille :)
Kylläpä nuo hurskastelee miten seksuaalisilta ahdistelijoilta pitäisi katkaista kaula, mut ans kattoo kun tulee ensimmäiset bb-bileet. Siellä tursas, luikku ja hyypiö on kilvan kiinni naisten persiissä.
Voi luoja noita Siniä Ja Sasaa. Ihme närppimistä kun tehdään ruokaa YÖK! Ja ärsyttää tuo jatkuva dominointi.. "niinku niinku niinku" Ulos ja HETI
Vierailija kirjoitti:
Miksihän kessu niin kovasti lasten kanssa tekemisissä....duuni, salibandy... aivopeseekö se niitä kersoja...
Jos olet yhtään kuunnellut juttuja, niin ei ole niin oikeistolainen kuin antoi esittelyvideossa ymmärtää. Aika kesyt mielipiteet loppujenlopuksi.
Tällä hetkellä molemmat kamerat supertylsää katsottavaa.
Heh, nyt ne vaahtoaa työttömistä joita ei kiinnosta vain tehdä mitään, Nikohan on sellanen.
Miksi_mitään_ei_tapahdu_mitä_paskaa_tämä_on!!???
Näköjään sääntöjäkin saa tänä vuonna rikkoa tuttuun tapaan eikä mitään rankka tule.. Äskön tuli kuulutukset x2 eikä mitään väliä
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja noita Siniä Ja Sasaa. Ihme närppimistä kun tehdään ruokaa YÖK! Ja ärsyttää tuo jatkuva dominointi.. "niinku niinku niinku" Ulos ja HETI
Sini on kummallisen kiinnostunut eritteistä ja lapsiin kohdistuvasta väkivallasta. Eilen murjaisi vitsin "Mistä tietää että liha on pilalla? Siin kasvaa karvaa". Haluaisitko sinä tuollaisen asianajajan rikoksen kokeneelle lapsellesi?
Vierailija kirjoitti:
Mä oon alkanu jotenki tykätä Markosta, alkuun pidin ehkä liian itserakkaana ja äänekkäänä, mut oon muuttanut mielipidettä.
Varmaan Itelle sellanen samaistuttava, tavallinen tyyppi, yllättävän fiksu kuitenki ihan perus duunari "juntiksi". Sellanen tsemppari
Minua jaksaa aina ihmetyttää tämä, että duunareita pidetään akateemisfanien mielestä aina tyhminä.
Kyllä mutulla sanoisin, että nimenomaan älykkäimmät tai ainakin viisaimmat+järkevimmät ihmiset tulevat nimenomaan duunareista.
Akateemisista löytyy täystyhmää (ja lisäksi kädetöntä) porukkaa, johan sen näkee ihan bb:t' katsomallakin.
Vierailija kirjoitti:
Minua jaksaa aina ihmetyttää tämä, että duunareita pidetään akateemisfanien mielestä aina tyhminä.
Kyllä mutulla sanoisin, että nimenomaan älykkäimmät tai ainakin viisaimmat+järkevimmät ihmiset tulevat nimenomaan duunareista.
Akateemisista löytyy täystyhmää (ja lisäksi kädetöntä) porukkaa, johan sen näkee ihan bb:t' katsomallakin.
Kessukin on duunari ja selvästi älykäs.
Vierailija kirjoitti:
Heh, nyt ne vaahtoaa työttömistä joita ei kiinnosta vain tehdä mitään, Nikohan on sellanen.
Nikohan on housewife!
Vierailija kirjoitti:
Oho, Kessulla on vaimo.
Löysi nuoriso-ohjaajaopintojensa aikana.
En ole ihan varma olivatko siis luokkakavereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Niko on ihan idiootti, nyt väitti että hyeenoilla on sekä penis että vagina.
Väärin. Hyeenoillakin on kaksi sukupuolta. Naishyeenoilla on siittimen näköinen uloke alapäässä, se ei ole silti siitin.
Inhottaa tuommoset kaikkitietävät pölhöt. Toi Niko on muutenkin kummallinen.
Omituinen suhde äitiinsä. Taloon mennessään sanoi, että palkintorahoillaan hemmottelisi äitiään. Oidipuskompleksinen.
Hänellä on myös äitipuoli, jota vihaa syvästi. Yöllä huusi kännissä "vttu mun äitipuoli on paska saatana, vttu mä vihaan sitä" jne, onneksi sillon tuli joku keskeytys, ties mitä olisi vielä suustaan päästänyt.
Vaikutti hullulta.
Sanois nyt se Tiiakin äitinä ja keski-ikäisenä jotain fiksua noille idiooteille.
Ja taas Niko sekottaa puurot ja vellit, kyllä minustakin on ihan ok että mies pukeutuu mekkoon, eihän kukaan sitä vastusta.