Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7

Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
2301/104451 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanois nyt se Tiiakin äitinä ja keski-ikäisenä jotain fiksua noille idiooteille.

Ja taas Niko sekottaa puurot ja vellit, kyllä minustakin on ihan ok että mies pukeutuu mekkoon, eihän kukaan sitä vastusta.

Vierailija
2302/104451 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummalla puolella on tämän hetkinen suosikkisi? Mikäli olet jo suosikkisi ehtinyt löytää näin lyhyen ajan jälkeen? Nimen voi halutessaan kertoa

Ylänuoli: Mökissä

Alanuoli: Talossa

Mulla ei oo ketään suosikkia :( 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2303/104451 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh tätä trans-keskustelua.

"Keskustelua", joo... Ihme raivoamista sivu kaupalla. :D

Vierailija
2304/104451 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kessun vastauksia vaalikoneisiin:

https://www.vaalikone.fi/eduskunta2015/tulos/0-02/ehdokas/183

https://vaalikone.yle.fi/eduskuntavaali2019/2/ehdokkaat/192?lang=fi-FI

Ollut siis ainakin Vasemmistoliiton ja Seitsemän tähde liikkeen ehdokkaana.

Vierailija
2305/104451 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauanko menee vielä ennen kuin Niko pumppaa kaikella persialaisella voimallaan Kristiinaa?

Sitä minäkin pelkään, kun ottaa vielä viinaa niin uhkuu testosteronia niin että siinä jää pää vielä vetäjän käteen. :(

Vierailija
2306/104451 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon alkanu jotenki tykätä Markosta, alkuun pidin ehkä liian itserakkaana ja äänekkäänä, mut oon muuttanut mielipidettä.

Varmaan Itelle sellanen samaistuttava, tavallinen tyyppi, yllättävän fiksu kuitenki ihan perus duunari "juntiksi". Sellanen tsemppari

Esittää myös hyviä kysymyksiä ja keskustelunaiheita muille :)

Vierailija
2307/104451 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä nuo hurskastelee miten seksuaalisilta ahdistelijoilta pitäisi katkaista kaula, mut ans kattoo kun tulee ensimmäiset bb-bileet. Siellä tursas, luikku ja hyypiö on kilvan kiinni naisten persiissä.

Vierailija
2308/104451 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja noita Siniä Ja Sasaa. Ihme närppimistä kun tehdään ruokaa YÖK! Ja ärsyttää tuo jatkuva dominointi.. "niinku niinku niinku" Ulos ja HETI

Vierailija
2309/104451 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksihän kessu niin kovasti lasten kanssa tekemisissä....duuni, salibandy... aivopeseekö se niitä kersoja...

Jos olet yhtään kuunnellut juttuja, niin ei ole niin oikeistolainen kuin antoi esittelyvideossa ymmärtää. Aika kesyt mielipiteet loppujenlopuksi.

Vierailija
2310/104451 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä molemmat kamerat supertylsää katsottavaa.

Vierailija
2311/104451 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, nyt ne vaahtoaa työttömistä joita ei kiinnosta vain tehdä mitään, Nikohan on sellanen.

Vierailija
2312/104451 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi_mitään_ei_tapahdu_mitä_paskaa_tämä_on!!???

Vierailija
2313/104451 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään sääntöjäkin saa tänä vuonna rikkoa tuttuun tapaan eikä mitään rankka tule.. Äskön tuli kuulutukset x2 eikä mitään väliä

Vierailija
2314/104451 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja noita Siniä Ja Sasaa. Ihme närppimistä kun tehdään ruokaa YÖK! Ja ärsyttää tuo jatkuva dominointi.. "niinku niinku niinku" Ulos ja HETI

Sini on kummallisen kiinnostunut eritteistä ja lapsiin kohdistuvasta väkivallasta. Eilen murjaisi vitsin "Mistä tietää että liha on pilalla? Siin kasvaa karvaa". Haluaisitko sinä tuollaisen asianajajan rikoksen kokeneelle lapsellesi?

Vierailija
2315/104451 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon alkanu jotenki tykätä Markosta, alkuun pidin ehkä liian itserakkaana ja äänekkäänä, mut oon muuttanut mielipidettä.

Varmaan Itelle sellanen samaistuttava, tavallinen tyyppi, yllättävän fiksu kuitenki ihan perus duunari "juntiksi". Sellanen tsemppari

Minua jaksaa aina ihmetyttää tämä, että duunareita pidetään akateemisfanien mielestä aina tyhminä.

Kyllä mutulla sanoisin, että nimenomaan älykkäimmät tai ainakin viisaimmat+järkevimmät ihmiset tulevat nimenomaan duunareista.

Akateemisista löytyy täystyhmää (ja lisäksi kädetöntä) porukkaa, johan sen näkee ihan bb:t' katsomallakin.

Vierailija
2316/104451 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua jaksaa aina ihmetyttää tämä, että duunareita pidetään akateemisfanien mielestä aina tyhminä.

Kyllä mutulla sanoisin, että nimenomaan älykkäimmät tai ainakin viisaimmat+järkevimmät ihmiset tulevat nimenomaan duunareista.

Akateemisista löytyy täystyhmää (ja lisäksi kädetöntä) porukkaa, johan sen näkee ihan bb:t' katsomallakin.

Kessukin on duunari ja selvästi älykäs.

Vierailija
2317/104451 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, nyt ne vaahtoaa työttömistä joita ei kiinnosta vain tehdä mitään, Nikohan on sellanen.

Nikohan on housewife!

Vierailija
2318/104451 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, Kessulla on vaimo.

Vierailija
2319/104451 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, Kessulla on vaimo.

Löysi nuoriso-ohjaajaopintojensa aikana.

En ole ihan varma olivatko siis luokkakavereita.

Vierailija
2320/104451 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi Niko on ihan idiootti, nyt väitti että hyeenoilla on sekä penis että vagina. 

Väärin. Hyeenoillakin on kaksi sukupuolta. Naishyeenoilla on siittimen näköinen uloke alapäässä, se ei ole silti siitin.

Inhottaa tuommoset kaikkitietävät pölhöt. Toi Niko on muutenkin kummallinen.

Omituinen suhde äitiinsä. Taloon mennessään sanoi, että palkintorahoillaan hemmottelisi äitiään. Oidipuskompleksinen.

Hänellä on myös äitipuoli, jota vihaa syvästi. Yöllä huusi kännissä "vttu mun äitipuoli on paska saatana, vttu mä vihaan sitä" jne, onneksi sillon tuli joku keskeytys, ties mitä olisi vielä suustaan päästänyt.

Vaikutti hullulta.

Ketju on lukittu.