Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
22601/104451 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, eläimet sai kirjeen!! Salatehtävä? Eläinten vallankumous?

Vierailija
22602/104451 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa koiran yöstä, heräsikö herättämään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22603/104451 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana Timo siivoilemassa eläinten aitausta <3

Se on Timolle plussaa, jos on ihan oma itsensä tuolla.

Vierailija
22604/104451 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heräävät n 9 ja menevät nukkumaan n 00.30. Eihän koko ajan voi olla ohjelmaa. Eihän sullakaan oo jos katsot 24/7. Hankkikaa elämä!

'

Kuka terve ihminen jaksaa seurata oikeasti näin kauan typerää joka ikinen päivä formaattia jossa ei tapahdu juuri mitään. 

Vierailija
22605/104451 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ai ai, mä nautin miten viime kauden "tapetti" Anu näyttää menevän EDELLEEN monilla niin tunteisiin, että on ihan pakko haukkua eilinen koostelähetys kaikkien aikojen huonoimmaksi ja vielä muistuttaa miten Anu on kaikkien aikojen tylsin BB-asukas ja Helmerikin siinä sivussa sitten :D Miten voi olla noin vaikeeta niin monille hyväksyä, että nämä kaksi löysivät toisensa viime vuonna talossa ollessaan ja ovat nyt onnellisessa parisuhteessa. Meneekö teille itsellä EDELLEEN niin huonosti elämässä? Kun se oma mies jätti nuoremman ja paremman takia. Siinä missä te olette surkutelleet elämän julmuutta ja yksinäisyyttä ja paukuttaneet sormet verillä katkeria kirjoituksia vauvalle, Anu on nauttinut elämästä ja raukkaudesta Helmerin kanssa. Mahtaa ottaa pattii.

Vierailija
22606/104451 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.

Vierailija
22607/104451 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kuulee oman eläinlajinsa äännähdyksen, eläin villiintyy ja saa lähteä juoksentelemaan pitkin pihaa ja sisälle taloon. Talolaiset eivät tiedä tästä.

Vierailija
22608/104451 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne lukee niin huonosti kirjeet ja keksivät itse sääntöjä. Lisäkysymyksiin ei millään voi katsoa uudestaan. Ja Paula ei millään tajua.

Vierailija
22609/104451 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai ai ai, mä nautin miten viime kauden "tapetti" Anu näyttää menevän EDELLEEN monilla niin tunteisiin, että on ihan pakko haukkua eilinen koostelähetys kaikkien aikojen huonoimmaksi ja vielä muistuttaa miten Anu on kaikkien aikojen tylsin BB-asukas ja Helmerikin siinä sivussa sitten :D Miten voi olla noin vaikeeta niin monille hyväksyä, että nämä kaksi löysivät toisensa viime vuonna talossa ollessaan ja ovat nyt onnellisessa parisuhteessa. Meneekö teille itsellä EDELLEEN niin huonosti elämässä? Kun se oma mies jätti nuoremman ja paremman takia. Siinä missä te olette surkutelleet elämän julmuutta ja yksinäisyyttä ja paukuttaneet sormet verillä katkeria kirjoituksia vauvalle, Anu on nauttinut elämästä ja raukkaudesta Helmerin kanssa. Mahtaa ottaa pattii.

Ei tämä noin yksioikoista ole, mutta ajattele toki niin, jos se sinut onnelliseksi tekee :)

Anu OLI hemmetin tylsä asukas. Olisi poistettu talosta heti tilaisuuden tullen, ellei olisi alkanut nyhvätä Helmerin kanssa. Helmeri oli alkuun kiinnostava, mutta sitten huomasi, ettei oikeastaan anna mitään itsestään, tuntui olevan vaan mainostamassa talossa. Näiden anti oli yhteinen nyhvääminen, joka kiinnosti toisia ja toisia ei.

Ja kyllä, Anu ja Helmeri löysivät toisensa BB-talossa, mikä on pelkästään positiivista ja hienoa. Kaikkea hyvää heille! Mutta eilistä lähetystä en pystynyt katsomaan Alman takia, oli niin paha myötähäpeä tämän käytöksestä. Alman syystä eilinen lähetys oli surkeista surkein.

Vierailija
22610/104451 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kuulee oman eläinlajinsa äännähdyksen, eläin villiintyy ja saa lähteä juoksentelemaan pitkin pihaa ja sisälle taloon.

Toivottavasti tulisi monta eri eläinlajien äännähdystä putkeen jolloin useampi elukka voisi kirmata samaan aikaan pitkin poikin.

Vierailija
22611/104451 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa taas vallankumous. Luulin että eläimet olisi ottaneet vallan kunnolla ja kiikuttaneet talolaiset kitumaan mökkiin kostoksi.

Vierailija
22612/104451 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ellaa ku on kuunnellut, niin totean vain, että koska tahanasa kuuntelisin mielummin Minnaa

Samoin kuuntelisin mieluummin Minnan ääntä, vaikka en oikein jaksa kuunnella hänen pitkiä kertomuksiaan.

Vierailija
22613/104451 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulispa vaa tiuhaan niitä eläinääniä. Nyt joku ravaamaan taloon yhtäkkiä täyttä vauhtia.

Vierailija
22614/104451 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillain naisilla on hyvin voimakkaita kuukautiskipuja ja e-pillereiden syönti voi auttaa tilanteeseen ja helpottaa oloa.

Voi luoja, olettekos kuulleet särkylääkkeistä koskaan. 

Kannattaa todellakin vetää päivittäin hormonia, joka päivä koko elämä, jonkun menkkakivun takia. Huhhuh.

Hyvin harvoilla sellasia kipuja edes on, ja kyllä ne todellakin lähtee ihan särkylääkkeillä sitten jos niitä on.

Kessuko täällä trollaa?

Ei vaan minä olen menstruoiva naisoletettu enkä edes trollaa ja jos minulla on joskus harvoin ollut menkkojen tai ovulaation aikaan jotain polttoja tai vihlasuja niin kyllä niihin Burana600+puolikas päälle on auttanut.

Mulla on nykyään myös kivuliaita nivelvaivoja, ja niihinkin syön särkylääkettä säryn tullen, sun mielestä varmaan pitäs vetää e-pillereitä niihinkin.

Tunge itse hormonipillerit vaikka hanuriisi.

Ole onnellinen jos sulla on noinkin kivuttomat menkat. Mulla on sellaiset kivut ensimmäiset pari päivää, että joudun olemaan pois töistä ja mikään särkylääkemäärä ei tunnu auttavan. Lisäksi ripuli ja sitä verta tulee sitten myös ihan helvetisti. Olisin sinuna ihan hiljaa muiden naisten menkoista jos itselläsi ovat melkein kivuttomat.

No kannattaskohan sinun siinä tapauksessa poistattaa munasarjat ja kohtu, loppuisi vaivat., Ei toi normaalia ole, eikä se sillä parane että sinuun tuupataan teinistä asti hormonipilleri per päivä, sellanen ajattelu on sairasta. Sori nyt vaan.

Ja kyllä sullekin sitäpaitsi tarpeeksi vahvat särkylääkkeet löytyisi, hoidetaan sitä syöpäsairaidenkin julmia kipuja, on se kumma jos ei mukam menkkavaivoihin tarpeeksi vahvaa kamaa löydy.

e-pillerit on suolesta eikä niitä pitäs kenenkään popsia popsimisen vuoksi.

Ei se miehen pieni lihapala ole sen väärti, että nainen tuhoaa oman kehonsa.

Vierailija
22615/104451 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, BB! Nyt ääniä kehiin...

Vierailija
22616/104451 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa koiran yöstä, heräsikö herättämään?

En itse katsonut, mutta muualla kerrottiin, että olisi jäänyt makkarissa mikrofoni päälle ja Kati? sanonut, että koiraa pitää jokaisen käyttää ulkona yön aikana. Sitten käyttivät vartin välein. Tulee mieleen, että BB halusi väkisin tehtävän onnistuvan.

Vierailija
22617/104451 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt meni Kristiinan pisteet kun läyhäsi niin törkeästi Samista koosteesta. Oli ensin mun suosikki mutta nyt paljasti todellisen luonteensa. :(

Kristiina sanoi aiheesta. Jos joku vaikka meidän työpaikalla on jättäny hirveet paskarannut vessaan, ja varsinkin jos tekee sen joka kerta niin kyllä siitä sanoisin itsekkin. Tollanen on per seilyä, muita pitää sen verran ajatella että omat jäljet siivotaan!

Sitäpaitsi siitä alko samantien roopen hirveä läyhäys kaikista muista samin jutuista ja se meni yli. Mihin kristiina vastasi puolustelemalla samia että miten hyvin on suoriutunut koiran tehtävästään. Ja roope ja ella vain nyrpistelivät tuolle.

Te jotka katsotte pelkkiä koosteita ja klippejä, kannattaa muistaa se että tuotanto voi leikata kohtaukset näyttämään sellaiselta kuin he itse haluavat, niissä harvoin kerrotaan koko tilannetta.

Oon samaa mieltä. Krisse puhuu aina vaan aiheesta. Hän ei ikuna puhuis mitään pahaa kenestäkään selän takana. Roope on se joka ei puhu aiheesta vaan se on läyhäri. Kaikki muutkin paitsi Krisse on läyhäreitä.

Tuotanto haluaa Krissen pois ja yrittää manipuloida katsojia koosteissa. Me 24/7 katsojat tiedetään että Krisse on aito ja ihana luonnonlapsi joka ansaitsee voiton. Krisse voittoon.

Krisselle oli kauhee tilanne, kun se oli olettanut että BB:ssä nimenomaan on jo kilpailullisestikin ok perustaa kuppikuntia ja puhua selän takana, jotta saadaan yhteinen inhokki, joka saadaan sitten aina äänestettyä pois. Roope teki Kristiinalle mielettömän suuren palveluksen kun alkoi raivoamaan tälle, ja väitti Krissen aloittaneen Paulan ja Samin dissauksen, mikä oli osittain tottakin. Krisse itkeskeli koko illan vähän väliä ja oli vielä seuraavana aamunakin järkyttyneen oloinen. Mietti asiat puhki yön aikana ja päätti että hänen luonteelleen sopimaton läyhääminen ei kannata, vaikka pelistä onkin kyse ja on  nyt oma ihana rehellinen naturelli itsensä. Krisse ei luota enää Roopeen pätkääkään ja se näkyy, yrittää vaan pitää välejä siihen kunnossa. Koko episodi oli Krisselle todella iso etu siinä, että se tuli niin aikaisessa vaiheessa koko kisaa ajatellen, nyt Krisse tajuaa että rehellisyys maan perii ja tuloksena siitä myös katsojien sydämet. Kolme tyyppiä menee aivan loppuun; Krisse, Timo ja Marko. 

Vierailija
22618/104451 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krissel on ihanat meikit. Toivottavasti mökit pääsee tänää taloon. Mä haluun nähdä et millasii vaatteita sil on. Tyhmää ettei ne voi pitää omii vaatteita vaan tota possupukuu. Pitäis riittää et ne ei saa puhuu talolaisille. Voishan Krisse vaan röhkii nii kyl kaikki tietäis et se esittää possuu.

Vierailija
22619/104451 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan samaa mieltä edellä kirjoittavan kanssa finaalikolmikosta  :)

Kristiina, Timo ja Marko. Järjestystä en vielä osaa päättää.

Vierailija
22620/104451 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen, miksi samoja ihmisiä piinataan ja nöyryytetään kolmatta viikkoa?! Jokin roti hommassa olisi oltava ja tasapuolista. Sisu, Arttu ja muut vetelät makoilijat voisi vaihteeksi laittaa vähän haastavampiin hommiin pelkän paskanjauhamisen vastineeksi.

Niin samaa mieltä! Sisu ja Arttu nyt varsinkin joutaisi johonkin aktiviteettiin missä löhöily olisi mahdotonta.

Toi Sisu on kyllä vielä näkymättömämpi asukas kuin Arttu. En edes tiennyt, että siellä on ketään sen nimistä.

Se lymyilee Sasun kanssa siellä saunassa.

Ketju on lukittu.