Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
22441/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään ainoastaan Kristiinasta. ♥️

Hänen lisäkseen Marko, Kessu, Niko ja Timo saisivat olla loppumetreillä.

Vierailija
22442/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän kivaa BB järjestää Markon syntymäpäiväksi. Uskon vakaasti, että on kahden puolen viikon päästä yhä talossa :)

Todennäköisesti voittaa tai on ainakin finaalissa.

Kyllä se on ihan selvää, että Marko tämän  vie, ainoa vähänkin normaalisti käyttäytyvä talossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22443/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei, taas tuo Ella käänsi puheen vaatteisiin! "Mitä te puette teidän treffeille? Mitähän mä pukisin, no varmaan mä laittaisin.." 

Just mietin, että toi ei mee enää normaalin pinnallisuuden piikkiin, vaan pitää olla jo joku aivovamma. Ella pilaa koko bb:n jos sitä ei pian saa ulos talosta.

Samaa mieltä, ei tuo ole enää normaalia ja itseltäni ainakin mädäntyy aivot, jos vielä monta viikkoa joutuu kuuntelemaan. Harmittaa, että monet naiset tuntuu suorastaan palvovan Ellaa, ja pelastavat varmaan mahdollisista äänestyksistä. Harkitsen just eroamista yhdestä whatsapp-ryhmästä, jossa pari naista hehkuttaa Ellaa koko ajan koska "Ella on mun queen<33"... Yksi jopa sanoi, että Ella on PIRISTÄNYT mökkiporukkaa :-D 

Ei ole todellista... Onko kyse tosi nuorista naisista? Ehkä yrittävät hyvesignaloida ja kilpailevat siitä, kuka pystyy olemaan se kaikkein suvaitsevaisin. 

En haluaisi ajatella, että löytyy paljonkin naisia, jotka eivät kykene omilla aisteillaan havaitsemaan, että Ellan anti talossa on aika lailla yhtä tyhjän kanssa. 

Puhdasta hyvesignalointia ja ryhmäpainetta - eihän kukaan uskalla sanoa aitoa mielipidettään ja leimautua n.a.t.s.i.k.s.i tai p.e.r.s.u.k.s.i sen johdosta.

Vierailija
22444/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi arvostaa noita Roopeja ja Elloja. Sami oli saanut tappouhkauksen, niin nää oli vaan: onneks sait.

Hirvee ininä ja rääkyminen on aina, jos joku heikäläinen saa pienenkään poikkipuolisen sanan, mutta konservatiivia saa uhkailla tappamisella ja se on vaan hienoa.

En itse ole kristitty konservatiivi, mutta ihan naurettavaa ja oksettavaa, että heikäläisiä saa uhata tappaa.

Sami oli kirjoittanut blokiinsa, että Greenpeace pitäisi tuomita terrorijärjestönä.

Se oli Roopen mielestä sellainen mielipide, että saa uhata tappaa toisen.

Voi kannattaa luonnonsuojelua ja olla oikeasti vihreät arvot, vaikkei kannata Greenpeacea tai äänestä jotain de grönia vaaleissa. Roope on niin pinnallinen ja yksinkertainen, että ihan ällöttää.

Saakohan minutkin tappaa? En kannata Greenpeacea, päin vastoin! Luonto on minulle kuitenkin tärkeä, tärkeämpi kuin noille cityvihreille pinnallisilli kakaroille, joille on tärkeintä on vain imago ja esittäminen.

No mitä pahaa se Greenpeace on Kessulle tau sinulle tehny että pitää tollai kimmastua. Moneen järkyttävään ympäristörikokseen ovat kiinnittäneet maailman huomion, tärkeetä työtä minun mielestä.

Minä olen ihan tavallinen juntti maalta ja uskallan tämän todeta. Ei tarvitse olla cityvihreä että arvostaa Greenpeacen tekemää työtä planeettamme hyväksi.

Kessu on keskenkasvunen jonne joka vihaa asioita joita hänen mielestään "oikeistokonservatiivin" tulee vihata, ihan kuin jostain listasta lukisi näitä asioita että mistä saa pitää ja mistä ei, ei ole omaa ajatustoimintaa liiemmin päässy kehittymään.

Tommoset mustavalkojaottelijat on rasittavia, Roope sitä samaa sakkia, mutta hänen listassa Greenpeace on in. Roope ei sen enempää välitä vakavista luonnon tuhoista kuin kessukaan, se nyt on aika varmaa.

Onneksi Greenpeace tekee työtä, olivat nämä kaksi bb-taukkia mitä mieltä hyvänsä.

Vierailija
22445/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho oli myös bb -facebookissa kirjoittelua tuosta Sasan lähentelystä.On kuin iilimato joku kirjoitti.Sen tiiän ,että tuskin isoveli tätä palstaa lukee,mutta varmasti lukenneet ihmisten mielipiteet tuosta tilanteesta.Hämmästyttää kuinka pitkälle asian annetaan mennä.Jos on halipula/koti-ikävä niin sitten daami kotiin.

Eilen tuotannon edustaja ( onko Ahomaa ?) sanoi, että seuraavat kyllä somekeskusteluja. Ainakin Jodelia, mutta veikkaisin, että tätäkin.

En usko että seuraavat tätä, muuten ahdisteluun olis puututtu jo.

Mistä ihmeestä aina tulee oletus, että kukaan ei lukisi Suomen suosituinta ja kuuluisinta keskustelupalstaa. Tottakai lukevat myös tätä palstaa, mutta saattavat suhtautua vain vitsinä. 

Tänne vaan tulee ketjuun niin tuhottomasti viestejä päivässä, että vaikka olen aktiivinen seuraaja, niin ehkä 20 prossaa ehtii lukea. Eli pahoin pelkään, että ne hyvät ideat hukkuvat kaiken muun lätinän sekaan.

No väittäisin, että ne pääpointit täällä kyllä niin moneen kertaan sanottu, että ei luulisi menevän ohi. Esimerkiksi tuo, että Sasan käytökseen pitäisi puuttua ja että viikkotehtävissä pitäisi olla enemmän tekemistä. 

Vierailija
22446/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän kivaa BB järjestää Markon syntymäpäiväksi. Uskon vakaasti, että on kahden puolen viikon päästä yhä talossa :)

Todennäköisesti voittaa tai on ainakin finaalissa.

Kyllä se on ihan selvää, että Marko tämän  vie, ainoa vähänkin normaalisti käyttäytyvä talossa.

En usko, harvoin se voittaa joka on normaalein kilpailija. Veikkaan myös että Marko tulee olemaan häädössä aika usein, kova vastustaja, osaa myös ärsyttää muita asukkaita.

Toki äänestäjät sen lopen päättää kuka tippuu

Vierailija
22447/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sami-koiran pantomiimit saa talolaisten päät sekasin :D En ookkaan ennen tuollaista pantomiimikoiraa nähnyt!

Vierailija
22448/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän tuolla paulalla on, näyttää vajoavan kohta katatoniseen tilaan ja silmätkin ovat oudot, siristelee niitä ja ovat punertavat ja turvonneen näköiset, onkohan eläinallergiaa?!

Vierailija
22449/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

BB oikein kyseli Joelilta, että häiritseekö Sasa sinua. Kauden alusta lähtien häiritty kilpailija, joka on mies, varmasti vastaa kyllä. :D

Joel on mennyt taloon ollakseen siellä niin pitkään kuin mahdollista.

Silloin täytyy hymyillä kysymyksille.

Tuotanto ei olisi tähän edes kiinnittänyt huomiota ilman somea.

Siis missä kyseli, näkyikö tämä koosteessa vai? Tuo on vähän kinkkinen tilanne, kun miehellä ei oikeasti ole niin helppo sanoa tuollaista asiaa, edes bb:lle luottamuksella. 

Vierailija
22450/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttiiko av-mammat kun aikuiset ihmiset nolaavat itsensä totaalisesti eläinpuvuissa?

Vierailija
22451/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei, taas tuo Ella käänsi puheen vaatteisiin! "Mitä te puette teidän treffeille? Mitähän mä pukisin, no varmaan mä laittaisin.." 

Just mietin, että toi ei mee enää normaalin pinnallisuuden piikkiin, vaan pitää olla jo joku aivovamma. Ella pilaa koko bb:n jos sitä ei pian saa ulos talosta.

Samaa mieltä, ei tuo ole enää normaalia ja itseltäni ainakin mädäntyy aivot, jos vielä monta viikkoa joutuu kuuntelemaan. Harmittaa, että monet naiset tuntuu suorastaan palvovan Ellaa, ja pelastavat varmaan mahdollisista äänestyksistä. Harkitsen just eroamista yhdestä whatsapp-ryhmästä, jossa pari naista hehkuttaa Ellaa koko ajan koska "Ella on mun queen<33"... Yksi jopa sanoi, että Ella on PIRISTÄNYT mökkiporukkaa :-D 

Ei ole todellista... Onko kyse tosi nuorista naisista? Ehkä yrittävät hyvesignaloida ja kilpailevat siitä, kuka pystyy olemaan se kaikkein suvaitsevaisin. 

En haluaisi ajatella, että löytyy paljonkin naisia, jotka eivät kykene omilla aisteillaan havaitsemaan, että Ellan anti talossa on aika lailla yhtä tyhjän kanssa. 

Puhdasta hyvesignalointia ja ryhmäpainetta - eihän kukaan uskalla sanoa aitoa mielipidettään ja leimautua n.a.t.s.i.k.s.i tai p.e.r.s.u.k.s.i sen johdosta.

Onneksi on jo sen ikäinen ettei turhia leimoja pelkää, vaan sanon mitä ajattelen. Mökkiläiset on nyt pilattu. Pelkkää jäykistelyä ja pitkäpiimäistä jaarittelua meikistä, ulkonäöstä ja bileistä tunnista tuntiin. Ei h*lvetti!!! Missä huumori, älykäs ja monipuolinen keskustelu, källit?! 

Vierailija
22452/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi tuo Roope peilailee itseään koko ajan luomiväripaletista ja sukii ja nypeltää naamaansa, eihän hänellä ole edes meikkiä iholla? Mitä ihmettä se tekee? Nytkin painelee otsaansa ja silmänalusiaan ihan keskittyneenä. Ja siis viimeiset kolme kertaa kun olen avannut kakkosstriimin, niin Roope on ollut paletti kädessä.

Vierailija
22453/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite mokasivat eläimet kun eivät piilottaneet lusikoita kun saivat ruokaa. Ja Sami ois voinu pyytää kaikki ulos yhtaikaa ulkoiluttamaan häntä eikä ois haitannu oven eteen tavaroiden laitto. Mutta kun ei onnistu missään.

Yrittääkö Sami tahallaan saada viikkotehtävän epäonnistumaan?

Vierailija
22454/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauttiiko av-mammat kun aikuiset ihmiset nolaavat itsensä totaalisesti eläinpuvuissa?

Mikäs ihmemamma se sinä olet. 

Vierailija
22455/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sasa, Arttu ja Joel tänään pohtivat että kuinka kauan tämä talossa oleminen pisimmillään kestää. Huokailivat että onneksi on kohta jo 1/4 takana päin. Mun mielestä voisivat lähteä ulos talosta ku kiinostus on tuota luokkaa. Ne voi pysyä talossa ketä se kiinostaa ja ketkä tuo viihdettä ohjelmalle.

Vierailija
22456/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kessu, Marko, Joppe ja Timo jutteli ja naureskeli pihalla ja kamerA alkaa kuvaamaan kun Arttu makaa sängyllä ja Kati puristelee finnejä?? Valoja päälle nyt taas BB!!

Vierailija
22457/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi tuo Roope peilailee itseään koko ajan luomiväripaletista ja sukii ja nypeltää naamaansa, eihän hänellä ole edes meikkiä iholla? Mitä ihmettä se tekee? Nytkin painelee otsaansa ja silmänalusiaan ihan keskittyneenä. Ja siis viimeiset kolme kertaa kun olen avannut kakkosstriimin, niin Roope on ollut paletti kädessä.

Ella luo sille painetta:/ V*ttu mitä p*skaa.

Vierailija
22458/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

BB oikein kyseli Joelilta, että häiritseekö Sasa sinua. Kauden alusta lähtien häiritty kilpailija, joka on mies, varmasti vastaa kyllä. :D

Joel on mennyt taloon ollakseen siellä niin pitkään kuin mahdollista.

Silloin täytyy hymyillä kysymyksille.

Tuotanto ei olisi tähän edes kiinnittänyt huomiota ilman somea.

Siis missä kyseli, näkyikö tämä koosteessa vai? Tuo on vähän kinkkinen tilanne, kun miehellä ei oikeasti ole niin helppo sanoa tuollaista asiaa, edes bb:lle luottamuksella. 

Koosteessa pk-huonekeskustelu. 

Ei tunnu Joelia Sasan läheisyys enää haittaavan. Läheisyydenkaipuu saa ihmeitä aikaan. 

Vierailija
22459/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, koska me mammat emme pidä tuota mitenkään erityisen nolona, kuten teinijonnet. 

Vierailija
22460/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ella haluaa, että muut arvailee, mikä hän oli viime Halloweenina. Mökkiläiset heittää kaikkea Punahilkasta Kauna-elokuvien naiseen, kunnes Ella paljastaa seuraavan erittäin odottamattoman naamiaisasun: ”Mä olin langennut enkeli. Mulla oli sellanen musta sädekehä ja mustat siivet, sit päällä sellanen musta pitsibody ja pitsinen aamutakki. Sit mulla oli myös sellanen vahva ja tumma meikki.”

Olipa yllätys. Ellassa on tosi outoa tuo, että hän kuvailee pitkään ja hartaasti omia (ja joskus muidenkin) asujaan ja meikkejään, ihan kuin ne olisivat jotain todella ihania fantasioita ja supermielenkiintoista kuultavaa kaikille.

No juuri tämä! En ole koskaan puhunut tuolla tavalla kenenkään kaverini kanssa, vaikka lähes kaikki kaverini ovat naisia. Ella selostaa jokaisen sauman ja kauluksen  ja materiaalin ja napin ja minkälaisen meikin oli minkäkin asun kanssa tehnyt. Uskomatonta. 

Tällainen käytös vahvistaa kuvaa siitä, ettei Ella välttämättä ole oikeasti transsukupuolinen, vaan ehkä enemmänkin autogynefiili. Hän on kehittänyt vuosien aikana aivan huippuunsa hiotun fantasian siitä ihmisestä, joka haluaisi olla, ja tämä fantasiapersoona nyt vain sattuu olemaan nainen. Naiseutta tärkeämpää on nimenomaan se ”sugar daddyn seksikäs prinsessä”-fantasia, jonka lumoissa hän tuntuu itsekin olevan koko ajan. Siinä missä monet luovat ns. unelmaihmisiä Sims:in kaltaisissa peleissä, niin Ella tekee samaa oikeassa elämässä. Siksi hän myös selostaa yksityiskohtaisesti meikkinsä, kampauksensa ja asunsa - siis samalla tavoin kuin joku voisi kuvailla Sims-hahmonsa ulkonäköä ja pukeutumista.

”Autogynephilia (derived from Greek for 'love of oneself as a woman') is the term Blanchard coined for "a male's propensity to be sexually aroused by the thought of himself as a female".”

Mietin, että onkohan se käynyt psykologin / psykiatrin vastaanotolla puhumassa noista asioista vai vaan alkanut muokata itseään "naiseksi" omin toimin ja voimin? Kannattaisi käydä puhumassa ammattilaiselle ennen kuin tekee itselleen jotain peruuttamatonta kuten sukuelinten silpominen. 

Käsittääkseni sukupuolenkorjausprosessiin kuuluu useita tapaamisia ja sukuelinten "silpomista" ja hormonihoitoja ei edes saa, jos ei ole käynyt juttelemassa ammattilaisen kanssa.

Ketju on lukittu.