Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko muilla asukkailla sponsoria vai Kristiinalla ainoastaan?
Tietääkö kukaan aktiivinen seuraaja?
Pelkästään Kristiinalla sponsorina aktiivihiilisuodatinfirma. Hyvin suodattuu Kessun pierut ja muut.
Ei ole aktiivisuodatinfirma, olet väärässä.
Mutta eikö kukaan tiedä onko muilla sponssia?
No miksi sillä on sitten aktiivihiilisuodatin nenässä?
Oletteko kuulleet Kessun pierun äänen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi arvostaa noita Roopeja ja Elloja. Sami oli saanut tappouhkauksen, niin nää oli vaan: onneks sait.
Hirvee ininä ja rääkyminen on aina, jos joku heikäläinen saa pienenkään poikkipuolisen sanan, mutta konservatiivia saa uhkailla tappamisella ja se on vaan hienoa.
En itse ole kristitty konservatiivi, mutta ihan naurettavaa ja oksettavaa, että heikäläisiä saa uhata tappaa.
Sami oli kirjoittanut blokiinsa, että Greenpeace pitäisi tuomita terrorijärjestönä.
Se oli Roopen mielestä sellainen mielipide, että saa uhata tappaa toisen.
kirjottaako se blogiakin😂😂
Kyllä on ehtiväinen pampula tämä samiboy tyttönassuineen.
Se on tossa koirapuvussa kuin pieni tytöntyllerö, söpö.
Olipas taas ylimielistä provoa. Turha piilottaa muiden ihmisten halveksuntaa muka kivan ja nokkelan viestin taakse. Olette te ihmisoikeuksien ajajat toooodella suvaitsevaista ja mukavaa porukkaa.
Koira kun ois yöllä hakenut ulkoilunarun ja vaikka herättänyt jokaisen lähes yhtaikaa oisivat hokanneet että koiran ulkoilu suorotettava.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko kuulleet Kessun pierun äänen
Taidat olla 8-v.?
Miten nuo Roope ja Ella voikin vetää noin säälittävän stereotyyppistä roolia?
Heikko itsetunto varmaankin taustalla. Toki ovat nuoriakin.
Molemmille suosittelen kuitenkin olemaan ihan se oma itsensä. Se tuo hyvän olon. Oli sitten hetero, homo, lesbo tai ihan mitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillain naisilla on hyvin voimakkaita kuukautiskipuja ja e-pillereiden syönti voi auttaa tilanteeseen ja helpottaa oloa.
Voi luoja, olettekos kuulleet särkylääkkeistä koskaan.
Kannattaa todellakin vetää päivittäin hormonia, joka päivä koko elämä, jonkun menkkakivun takia. Huhhuh.
Hyvin harvoilla sellasia kipuja edes on, ja kyllä ne todellakin lähtee ihan särkylääkkeillä sitten jos niitä on.Kessuko täällä trollaa?
Ei vaan minä olen menstruoiva naisoletettu enkä edes trollaa ja jos minulla on joskus harvoin ollut menkkojen tai ovulaation aikaan jotain polttoja tai vihlasuja niin kyllä niihin Burana600+puolikas päälle on auttanut.
Mulla on nykyään myös kivuliaita nivelvaivoja, ja niihinkin syön särkylääkettä säryn tullen, sun mielestä varmaan pitäs vetää e-pillereitä niihinkin.
Tunge itse hormonipillerit vaikka hanuriisi.
Vaikkä mää en EllaBellasra nii välitäkään, soisin silti voiton possujen tiimille. Ovat kuitenki yhdessä treenanneet ja suunnitelleet esitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, taas tuo Ella käänsi puheen vaatteisiin! "Mitä te puette teidän treffeille? Mitähän mä pukisin, no varmaan mä laittaisin.."
Just mietin, että toi ei mee enää normaalin pinnallisuuden piikkiin, vaan pitää olla jo joku aivovamma. Ella pilaa koko bb:n jos sitä ei pian saa ulos talosta.
Samaa mieltä, ei tuo ole enää normaalia ja itseltäni ainakin mädäntyy aivot, jos vielä monta viikkoa joutuu kuuntelemaan. Harmittaa, että monet naiset tuntuu suorastaan palvovan Ellaa, ja pelastavat varmaan mahdollisista äänestyksistä. Harkitsen just eroamista yhdestä whatsapp-ryhmästä, jossa pari naista hehkuttaa Ellaa koko ajan koska "Ella on mun queen<33"... Yksi jopa sanoi, että Ella on PIRISTÄNYT mökkiporukkaa :-D
Ei ole todellista... Onko kyse tosi nuorista naisista? Ehkä yrittävät hyvesignaloida ja kilpailevat siitä, kuka pystyy olemaan se kaikkein suvaitsevaisin.
En haluaisi ajatella, että löytyy paljonkin naisia, jotka eivät kykene omilla aisteillaan havaitsemaan, että Ellan anti talossa on aika lailla yhtä tyhjän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Miten nuo Roope ja Ella voikin vetää noin säälittävän stereotyyppistä roolia?
Heikko itsetunto varmaankin taustalla. Toki ovat nuoriakin.
Molemmille suosittelen kuitenkin olemaan ihan se oma itsensä. Se tuo hyvän olon. Oli sitten hetero, homo, lesbo tai ihan mitä vaan.
Hehän ovat omia itsejään koko ajan. He nyt vain ovat parempia kuin muut juntit ihmiset täällä tylsässä, köyhässä Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho oli myös bb -facebookissa kirjoittelua tuosta Sasan lähentelystä.On kuin iilimato joku kirjoitti.Sen tiiän ,että tuskin isoveli tätä palstaa lukee,mutta varmasti lukenneet ihmisten mielipiteet tuosta tilanteesta.Hämmästyttää kuinka pitkälle asian annetaan mennä.Jos on halipula/koti-ikävä niin sitten daami kotiin.
Eilen tuotannon edustaja ( onko Ahomaa ?) sanoi, että seuraavat kyllä somekeskusteluja. Ainakin Jodelia, mutta veikkaisin, että tätäkin.
En usko että seuraavat tätä, muuten ahdisteluun olis puututtu jo.
Mistä ihmeestä aina tulee oletus, että kukaan ei lukisi Suomen suosituinta ja kuuluisinta keskustelupalstaa. Tottakai lukevat myös tätä palstaa, mutta saattavat suhtautua vain vitsinä.
Tänne vaan tulee ketjuun niin tuhottomasti viestejä päivässä, että vaikka olen aktiivinen seuraaja, niin ehkä 20 prossaa ehtii lukea. Eli pahoin pelkään, että ne hyvät ideat hukkuvat kaiken muun lätinän sekaan.
Mitähän kivaa BB järjestää Markon syntymäpäiväksi. Uskon vakaasti, että on kahden puolen viikon päästä yhä talossa :)
Paula vois olla ulkonäöllisesti Jari Isometsä veli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho oli myös bb -facebookissa kirjoittelua tuosta Sasan lähentelystä.On kuin iilimato joku kirjoitti.Sen tiiän ,että tuskin isoveli tätä palstaa lukee,mutta varmasti lukenneet ihmisten mielipiteet tuosta tilanteesta.Hämmästyttää kuinka pitkälle asian annetaan mennä.Jos on halipula/koti-ikävä niin sitten daami kotiin.
Eilen tuotannon edustaja ( onko Ahomaa ?) sanoi, että seuraavat kyllä somekeskusteluja. Ainakin Jodelia, mutta veikkaisin, että tätäkin.
En usko että seuraavat tätä, muuten ahdisteluun olis puututtu jo.
Mistä ihmeestä aina tulee oletus, että kukaan ei lukisi Suomen suosituinta ja kuuluisinta keskustelupalstaa. Tottakai lukevat myös tätä palstaa, mutta saattavat suhtautua vain vitsinä.
Tänne vaan tulee ketjuun niin tuhottomasti viestejä päivässä, että vaikka olen aktiivinen seuraaja, niin ehkä 20 prossaa ehtii lukea. Eli pahoin pelkään, että ne hyvät ideat hukkuvat kaiken muun lätinän sekaan.
Totta kyllä tuokin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillain naisilla on hyvin voimakkaita kuukautiskipuja ja e-pillereiden syönti voi auttaa tilanteeseen ja helpottaa oloa.
Voi luoja, olettekos kuulleet särkylääkkeistä koskaan.
Kannattaa todellakin vetää päivittäin hormonia, joka päivä koko elämä, jonkun menkkakivun takia. Huhhuh.
Hyvin harvoilla sellasia kipuja edes on, ja kyllä ne todellakin lähtee ihan särkylääkkeillä sitten jos niitä on.Kessuko täällä trollaa?
Ei vaan minä olen menstruoiva naisoletettu enkä edes trollaa ja jos minulla on joskus harvoin ollut menkkojen tai ovulaation aikaan jotain polttoja tai vihlasuja niin kyllä niihin Burana600+puolikas päälle on auttanut.
Mulla on nykyään myös kivuliaita nivelvaivoja, ja niihinkin syön särkylääkettä säryn tullen, sun mielestä varmaan pitäs vetää e-pillereitä niihinkin.Tunge itse hormonipillerit vaikka hanuriisi.
Ole onnellinen jos sulla on noinkin kivuttomat menkat. Mulla on sellaiset kivut ensimmäiset pari päivää, että joudun olemaan pois töistä ja mikään särkylääkemäärä ei tunnu auttavan. Lisäksi ripuli ja sitä verta tulee sitten myös ihan helvetisti. Olisin sinuna ihan hiljaa muiden naisten menkoista jos itselläsi ovat melkein kivuttomat.
BB oikein kyseli Joelilta, että häiritseekö Sasa sinua. Kauden alusta lähtien häiritty kilpailija, joka on mies, varmasti vastaa kyllä. :D
Joel on mennyt taloon ollakseen siellä niin pitkään kuin mahdollista.
Silloin täytyy hymyillä kysymyksille.
Tuotanto ei olisi tähän edes kiinnittänyt huomiota ilman somea.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän kivaa BB järjestää Markon syntymäpäiväksi. Uskon vakaasti, että on kahden puolen viikon päästä yhä talossa :)
Todennäköisesti voittaa tai on ainakin finaalissa.
Eiköhän katsojat saa huomenna äänestää maatalousnäyttelyn voittajan
Oli miten oli, rasittava, tylsä ja pinnallinen ihminen. En tykkää yhtään.