Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
22421/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ella haluaa, että muut arvailee, mikä hän oli viime Halloweenina. Mökkiläiset heittää kaikkea Punahilkasta Kauna-elokuvien naiseen, kunnes Ella paljastaa seuraavan erittäin odottamattoman naamiaisasun: ”Mä olin langennut enkeli. Mulla oli sellanen musta sädekehä ja mustat siivet, sit päällä sellanen musta pitsibody ja pitsinen aamutakki. Sit mulla oli myös sellanen vahva ja tumma meikki.”

Olipa yllätys. Ellassa on tosi outoa tuo, että hän kuvailee pitkään ja hartaasti omia (ja joskus muidenkin) asujaan ja meikkejään, ihan kuin ne olisivat jotain todella ihania fantasioita ja supermielenkiintoista kuultavaa kaikille.

No juuri tämä! En ole koskaan puhunut tuolla tavalla kenenkään kaverini kanssa, vaikka lähes kaikki kaverini ovat naisia. Ella selostaa jokaisen sauman ja kauluksen  ja materiaalin ja napin ja minkälaisen meikin oli minkäkin asun kanssa tehnyt. Uskomatonta. 

Tällainen käytös vahvistaa kuvaa siitä, ettei Ella välttämättä ole oikeasti transsukupuolinen, vaan ehkä enemmänkin autogynefiili. Hän on kehittänyt vuosien aikana aivan huippuunsa hiotun fantasian siitä ihmisestä, joka haluaisi olla, ja tämä fantasiapersoona nyt vain sattuu olemaan nainen. Naiseutta tärkeämpää on nimenomaan se ”sugar daddyn seksikäs prinsessä”-fantasia, jonka lumoissa hän tuntuu itsekin olevan koko ajan. Siinä missä monet luovat ns. unelmaihmisiä Sims:in kaltaisissa peleissä, niin Ella tekee samaa oikeassa elämässä. Siksi hän myös selostaa yksityiskohtaisesti meikkinsä, kampauksensa ja asunsa - siis samalla tavoin kuin joku voisi kuvailla Sims-hahmonsa ulkonäköä ja pukeutumista.

”Autogynephilia (derived from Greek for 'love of oneself as a woman') is the term Blanchard coined for "a male's propensity to be sexually aroused by the thought of himself as a female".”

Mietin, että onkohan se käynyt psykologin / psykiatrin vastaanotolla puhumassa noista asioista vai vaan alkanut muokata itseään "naiseksi" omin toimin ja voimin? Kannattaisi käydä puhumassa ammattilaiselle ennen kuin tekee itselleen jotain peruuttamatonta kuten sukuelinten silpominen. 

Samaa olen miettinyt, että jotenkin Ella puhuu itsestään jotenkin nurinkurisesti, että hänelle on ensisijaista nuo leikkaukset, meikit ja vaatteet, mutta millään tavalla ei puhu minuudestaan, persoonastaan, tekemisistään, toiveistaan jne. Kaikki on vain vaatteita vaatteita vaatteita. Jotenkin tulee aina puun takaa, kun hän heittää jonkin ihan absurdin jutun normaalin jutun väliin. Tuossakin jutusteli ihan normaalisti muiden kanssa, mutta yhtäkkiä keksii arvuutella "arvatkaa, mikä puku mulla oli halloweenina, arvatkaa, mikä meidän lempinimi oli, sexybeibet". Ahaa, no kappas tosiaan.. heh, tosi hassu juttu.. 

Oletko tietoinen siitä et moni hänen kommenteistaan on keksittyjä ja hän tekee niin koko ajan kun hän on hiljaa. DraamaQueen ja kertoo vain skeidaa itsestään.

Oli miten oli, rasittava, tylsä ja pinnallinen ihminen. En tykkää yhtään.

Vierailija
22422/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko muilla asukkailla sponsoria vai Kristiinalla ainoastaan?

Tietääkö kukaan aktiivinen seuraaja?

Pelkästään Kristiinalla sponsorina aktiivihiilisuodatinfirma. Hyvin suodattuu Kessun pierut ja muut.

Ei ole aktiivisuodatinfirma, olet väärässä.

Mutta eikö kukaan tiedä onko muilla sponssia?

No miksi sillä on sitten aktiivihiilisuodatin nenässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22423/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kuulleet Kessun pierun äänen

Vierailija
22424/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ella sano hyvää yötä!

Vierailija
22425/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi arvostaa noita Roopeja ja Elloja. Sami oli saanut tappouhkauksen, niin nää oli vaan: onneks sait.

Hirvee ininä ja rääkyminen on aina, jos joku heikäläinen saa pienenkään poikkipuolisen sanan, mutta konservatiivia saa uhkailla tappamisella ja se on vaan hienoa.

En itse ole kristitty konservatiivi, mutta ihan naurettavaa ja oksettavaa, että heikäläisiä saa uhata tappaa.

Sami oli kirjoittanut blokiinsa, että Greenpeace pitäisi tuomita terrorijärjestönä.

Se oli Roopen mielestä sellainen mielipide, että saa uhata tappaa toisen.

kirjottaako se blogiakin😂😂

Kyllä on ehtiväinen pampula tämä samiboy tyttönassuineen.

Se on tossa koirapuvussa kuin pieni tytöntyllerö, söpö.

Olipas taas ylimielistä provoa. Turha piilottaa muiden ihmisten halveksuntaa muka kivan ja nokkelan viestin taakse. Olette te ihmisoikeuksien ajajat toooodella suvaitsevaista ja mukavaa porukkaa.

Vierailija
22426/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira kun ois yöllä hakenut ulkoilunarun ja vaikka herättänyt jokaisen lähes yhtaikaa oisivat hokanneet että koiran ulkoilu suorotettava.

Vierailija
22427/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko kuulleet Kessun pierun äänen

Taidat olla 8-v.?

Vierailija
22428/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nuo Roope ja Ella voikin vetää noin säälittävän stereotyyppistä roolia?

Heikko itsetunto varmaankin taustalla. Toki ovat nuoriakin.

Molemmille suosittelen kuitenkin olemaan ihan se oma itsensä. Se tuo hyvän olon. Oli sitten hetero, homo, lesbo tai ihan mitä vaan.

Vierailija
22429/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillain naisilla on hyvin voimakkaita kuukautiskipuja ja e-pillereiden syönti voi auttaa tilanteeseen ja helpottaa oloa.

Voi luoja, olettekos kuulleet särkylääkkeistä koskaan. 

Kannattaa todellakin vetää päivittäin hormonia, joka päivä koko elämä, jonkun menkkakivun takia. Huhhuh.

Hyvin harvoilla sellasia kipuja edes on, ja kyllä ne todellakin lähtee ihan särkylääkkeillä sitten jos niitä on.

Kessuko täällä trollaa?

Ei vaan minä olen menstruoiva naisoletettu enkä edes trollaa ja jos minulla on joskus harvoin ollut menkkojen tai ovulaation aikaan jotain polttoja tai vihlasuja niin kyllä niihin Burana600+puolikas päälle on auttanut.

Mulla on nykyään myös kivuliaita nivelvaivoja, ja niihinkin syön särkylääkettä säryn tullen, sun mielestä varmaan pitäs vetää e-pillereitä niihinkin.

Tunge itse hormonipillerit vaikka hanuriisi.

Vierailija
22430/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkä mää en EllaBellasra nii välitäkään, soisin silti voiton possujen tiimille. Ovat kuitenki yhdessä treenanneet ja suunnitelleet esitystä.

Vierailija
22431/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei, taas tuo Ella käänsi puheen vaatteisiin! "Mitä te puette teidän treffeille? Mitähän mä pukisin, no varmaan mä laittaisin.." 

Just mietin, että toi ei mee enää normaalin pinnallisuuden piikkiin, vaan pitää olla jo joku aivovamma. Ella pilaa koko bb:n jos sitä ei pian saa ulos talosta.

Samaa mieltä, ei tuo ole enää normaalia ja itseltäni ainakin mädäntyy aivot, jos vielä monta viikkoa joutuu kuuntelemaan. Harmittaa, että monet naiset tuntuu suorastaan palvovan Ellaa, ja pelastavat varmaan mahdollisista äänestyksistä. Harkitsen just eroamista yhdestä whatsapp-ryhmästä, jossa pari naista hehkuttaa Ellaa koko ajan koska "Ella on mun queen<33"... Yksi jopa sanoi, että Ella on PIRISTÄNYT mökkiporukkaa :-D 

Ei ole todellista... Onko kyse tosi nuorista naisista? Ehkä yrittävät hyvesignaloida ja kilpailevat siitä, kuka pystyy olemaan se kaikkein suvaitsevaisin. 

En haluaisi ajatella, että löytyy paljonkin naisia, jotka eivät kykene omilla aisteillaan havaitsemaan, että Ellan anti talossa on aika lailla yhtä tyhjän kanssa. 

Vierailija
22432/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten nuo Roope ja Ella voikin vetää noin säälittävän stereotyyppistä roolia?

Heikko itsetunto varmaankin taustalla. Toki ovat nuoriakin.

Molemmille suosittelen kuitenkin olemaan ihan se oma itsensä. Se tuo hyvän olon. Oli sitten hetero, homo, lesbo tai ihan mitä vaan.

Hehän ovat omia itsejään koko ajan.  He nyt vain ovat parempia kuin muut juntit ihmiset täällä tylsässä, köyhässä Suomessa.

Vierailija
22433/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho oli myös bb -facebookissa kirjoittelua tuosta Sasan lähentelystä.On kuin iilimato joku kirjoitti.Sen tiiän ,että tuskin isoveli tätä palstaa lukee,mutta varmasti lukenneet ihmisten mielipiteet tuosta tilanteesta.Hämmästyttää kuinka pitkälle asian annetaan mennä.Jos on halipula/koti-ikävä niin sitten daami kotiin.

Eilen tuotannon edustaja ( onko Ahomaa ?) sanoi, että seuraavat kyllä somekeskusteluja. Ainakin Jodelia, mutta veikkaisin, että tätäkin.

En usko että seuraavat tätä, muuten ahdisteluun olis puututtu jo.

Mistä ihmeestä aina tulee oletus, että kukaan ei lukisi Suomen suosituinta ja kuuluisinta keskustelupalstaa. Tottakai lukevat myös tätä palstaa, mutta saattavat suhtautua vain vitsinä. 

Tänne vaan tulee ketjuun niin tuhottomasti viestejä päivässä, että vaikka olen aktiivinen seuraaja, niin ehkä 20 prossaa ehtii lukea. Eli pahoin pelkään, että ne hyvät ideat hukkuvat kaiken muun lätinän sekaan.

Vierailija
22434/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän kivaa BB järjestää Markon syntymäpäiväksi. Uskon vakaasti, että on kahden puolen viikon päästä yhä talossa :)

Vierailija
22435/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paula vois olla ulkonäöllisesti Jari Isometsä veli

Vierailija
22436/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho oli myös bb -facebookissa kirjoittelua tuosta Sasan lähentelystä.On kuin iilimato joku kirjoitti.Sen tiiän ,että tuskin isoveli tätä palstaa lukee,mutta varmasti lukenneet ihmisten mielipiteet tuosta tilanteesta.Hämmästyttää kuinka pitkälle asian annetaan mennä.Jos on halipula/koti-ikävä niin sitten daami kotiin.

Eilen tuotannon edustaja ( onko Ahomaa ?) sanoi, että seuraavat kyllä somekeskusteluja. Ainakin Jodelia, mutta veikkaisin, että tätäkin.

En usko että seuraavat tätä, muuten ahdisteluun olis puututtu jo.

Mistä ihmeestä aina tulee oletus, että kukaan ei lukisi Suomen suosituinta ja kuuluisinta keskustelupalstaa. Tottakai lukevat myös tätä palstaa, mutta saattavat suhtautua vain vitsinä. 

Tänne vaan tulee ketjuun niin tuhottomasti viestejä päivässä, että vaikka olen aktiivinen seuraaja, niin ehkä 20 prossaa ehtii lukea. Eli pahoin pelkään, että ne hyvät ideat hukkuvat kaiken muun lätinän sekaan.

Totta kyllä tuokin.

Vierailija
22437/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillain naisilla on hyvin voimakkaita kuukautiskipuja ja e-pillereiden syönti voi auttaa tilanteeseen ja helpottaa oloa.

Voi luoja, olettekos kuulleet särkylääkkeistä koskaan. 

Kannattaa todellakin vetää päivittäin hormonia, joka päivä koko elämä, jonkun menkkakivun takia. Huhhuh.

Hyvin harvoilla sellasia kipuja edes on, ja kyllä ne todellakin lähtee ihan särkylääkkeillä sitten jos niitä on.

Kessuko täällä trollaa?

Ei vaan minä olen menstruoiva naisoletettu enkä edes trollaa ja jos minulla on joskus harvoin ollut menkkojen tai ovulaation aikaan jotain polttoja tai vihlasuja niin kyllä niihin Burana600+puolikas päälle on auttanut.

Mulla on nykyään myös kivuliaita nivelvaivoja, ja niihinkin syön särkylääkettä säryn tullen, sun mielestä varmaan pitäs vetää e-pillereitä niihinkin.

Tunge itse hormonipillerit vaikka hanuriisi.

Ole onnellinen jos sulla on noinkin kivuttomat menkat. Mulla on sellaiset kivut ensimmäiset pari päivää, että joudun olemaan pois töistä ja mikään särkylääkemäärä ei tunnu auttavan. Lisäksi ripuli ja sitä verta tulee sitten myös ihan helvetisti. Olisin sinuna ihan hiljaa muiden naisten menkoista jos itselläsi ovat melkein kivuttomat.

Vierailija
22438/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

BB oikein kyseli Joelilta, että häiritseekö Sasa sinua. Kauden alusta lähtien häiritty kilpailija, joka on mies, varmasti vastaa kyllä. :D

Joel on mennyt taloon ollakseen siellä niin pitkään kuin mahdollista.

Silloin täytyy hymyillä kysymyksille.

Tuotanto ei olisi tähän edes kiinnittänyt huomiota ilman somea.

Vierailija
22439/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän kivaa BB järjestää Markon syntymäpäiväksi. Uskon vakaasti, että on kahden puolen viikon päästä yhä talossa :)

Todennäköisesti voittaa tai on ainakin finaalissa.

Vierailija
22440/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän katsojat saa huomenna äänestää maatalousnäyttelyn voittajan

Ketju on lukittu.