Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Miten Artulla noin huono kunto, nuori mies.
Miten tuolla makoilijalla voisi olla muu kuin huono kunto?
Big Brother Finland! Mikä hiton vimma on tv-yhtiöillä nyt vaihtaa engalinkielisissä ohjelmissa se ehmmetin Suomi oikean Finland:n tilalle? Vaihtakaa koko nimi jos on tarkoitus suomettaa. Nyt on vaan tyhmää...no näin se "korke" koulutustaso suomes näkyy
Toimiiko tämä toisinkin päin? Jos minä astelisin naisena BB taloon, niin kielloista huolimatta tuntemattomat miehet saisivat toistuvasti tunkea lääppimään minua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ella haluaa, että muut arvailee, mikä hän oli viime Halloweenina. Mökkiläiset heittää kaikkea Punahilkasta Kauna-elokuvien naiseen, kunnes Ella paljastaa seuraavan erittäin odottamattoman naamiaisasun: ”Mä olin langennut enkeli. Mulla oli sellanen musta sädekehä ja mustat siivet, sit päällä sellanen musta pitsibody ja pitsinen aamutakki. Sit mulla oli myös sellanen vahva ja tumma meikki.”
Olipa yllätys. Ellassa on tosi outoa tuo, että hän kuvailee pitkään ja hartaasti omia (ja joskus muidenkin) asujaan ja meikkejään, ihan kuin ne olisivat jotain todella ihania fantasioita ja supermielenkiintoista kuultavaa kaikille.
No juuri tämä! En ole koskaan puhunut tuolla tavalla kenenkään kaverini kanssa, vaikka lähes kaikki kaverini ovat naisia. Ella selostaa jokaisen sauman ja kauluksen ja materiaalin ja napin ja minkälaisen meikin oli minkäkin asun kanssa tehnyt. Uskomatonta.
Tällainen käytös vahvistaa kuvaa siitä, ettei Ella välttämättä ole oikeasti transsukupuolinen, vaan ehkä enemmänkin autogynefiili. Hän on kehittänyt vuosien aikana aivan huippuunsa hiotun fantasian siitä ihmisestä, joka haluaisi olla, ja tämä fantasiapersoona nyt vain sattuu olemaan nainen. Naiseutta tärkeämpää on nimenomaan se ”sugar daddyn seksikäs prinsessä”-fantasia, jonka lumoissa hän tuntuu itsekin olevan koko ajan. Siinä missä monet luovat ns. unelmaihmisiä Sims:in kaltaisissa peleissä, niin Ella tekee samaa oikeassa elämässä. Siksi hän myös selostaa yksityiskohtaisesti meikkinsä, kampauksensa ja asunsa - siis samalla tavoin kuin joku voisi kuvailla Sims-hahmonsa ulkonäköä ja pukeutumista.
”Autogynephilia (derived from Greek for 'love of oneself as a woman') is the term Blanchard coined for "a male's propensity to be sexually aroused by the thought of himself as a female".”
Mietin, että onkohan se käynyt psykologin / psykiatrin vastaanotolla puhumassa noista asioista vai vaan alkanut muokata itseään "naiseksi" omin toimin ja voimin? Kannattaisi käydä puhumassa ammattilaiselle ennen kuin tekee itselleen jotain peruuttamatonta kuten sukuelinten silpominen.
Samaa olen miettinyt, että jotenkin Ella puhuu itsestään jotenkin nurinkurisesti, että hänelle on ensisijaista nuo leikkaukset, meikit ja vaatteet, mutta millään tavalla ei puhu minuudestaan, persoonastaan, tekemisistään, toiveistaan jne. Kaikki on vain vaatteita vaatteita vaatteita. Jotenkin tulee aina puun takaa, kun hän heittää jonkin ihan absurdin jutun normaalin jutun väliin. Tuossakin jutusteli ihan normaalisti muiden kanssa, mutta yhtäkkiä keksii arvuutella "arvatkaa, mikä puku mulla oli halloweenina, arvatkaa, mikä meidän lempinimi oli, sexybeibet". Ahaa, no kappas tosiaan.. heh, tosi hassu juttu..
Tuollainen minäkuva johtaa siihen, ettei Ella myöskään löydä sellaista ihmistä, joka arvostaisi hänen luonnettaan ja persoonaansa. Ella joutuu sellaisen mahdollisen kumppanin käsittelyyn, joka pitää häntä pelkkänä esineenä, jota kenties "palvoa" eli loppupeleissä omistaa, kontrolloida ja alistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Artulla noin huono kunto, nuori mies.
Miten tuolla makoilijalla voisi olla muu kuin huono kunto?
Taikina. Pää tosin on kananmuna.
Vierailija kirjoitti:
Talolaiset (Arttua lukuunottamatta) veti Katin johdalla kivan treenin pihalla :) Oli kiva seurata talolaisilta jotain liikunnallisempaa aktiviteettia. Iltajumpan jälkeen kurkkasin mökkiläisten puolelle, jossa suoraan litteroituna puhuttiin tällaista:
Ella: "...ja sit joku näyttävä bleiseri siihe."
Roope: "Joo ja sit jotku kivat housut, hmm, no ehkä jopa jotku korkeavyötäröisetki vois laittaa en tiiä, ne pitäis vähä vatsaa sisällä, sit mä näyttäisin more skinny legend vaik oikeesti mä oon vaan scam."
*molemmat naureskelee*
Ella: "Mitäköhän mä laittasin ekoille treffeille? No mul oli ainaki kerran sellanen poolo mis oli koko selkä auki, ja sit mul oli sellanen koulutyttöhame, sellanen tosi tiukka, ja sit semmoset mustat sukkikset mis on niinku polka dots, semmosii pienii, ja sit semmoset mustat nilkkurit... ja sit semmonen villakangastakki, ja litratolkulla hajuvettä."
Onko Ella todellakin se voima, joka ankeutti talon kahden viikon ajaksi, ja nyt ankeuttaa puolestaan mökin? Ja Roope on taantunut aivan todella ärsyttäväksi Ellan seurassa, ei hän ollut yhtään tuollainen ekalla viikolla.
Taitaa muuten todellakin Ella olla se ankeuttaja, sillä talon touhuja on nyt kiva katsoa kun siellä on selvästi piristytty. Mökkiläiset sen sijaan Roopea ja Ellaa lukuun ottamatta näyttää siltä, että haluais vetää itsensä narun jatkeeksi.
Sasa on aikamoinen herkkupossu, syö mökkiläisten suklaat ja muut herkut.
Roope luuli omaavansa eniten Lbgtiq-pisteitä, mutta Ellalla on enemmän.
Joidenkin asukkaiden "aamuäänet" on kamalia. Naristaan hitaasti ja pitkään.
Itse olen hidas heräilijä ja sen takia en alakaan narisemalla hitaasti tiedottaa, että nyt alan heräillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, taas tuo Ella käänsi puheen vaatteisiin! "Mitä te puette teidän treffeille? Mitähän mä pukisin, no varmaan mä laittaisin.."
Just mietin, että toi ei mee enää normaalin pinnallisuuden piikkiin, vaan pitää olla jo joku aivovamma. Ella pilaa koko bb:n jos sitä ei pian saa ulos talosta.
Samaa mieltä, ei tuo ole enää normaalia ja itseltäni ainakin mädäntyy aivot, jos vielä monta viikkoa joutuu kuuntelemaan. Harmittaa, että monet naiset tuntuu suorastaan palvovan Ellaa, ja pelastavat varmaan mahdollisista äänestyksistä. Harkitsen just eroamista yhdestä whatsapp-ryhmästä, jossa pari naista hehkuttaa Ellaa koko ajan koska "Ella on mun queen<33"... Yksi jopa sanoi, että Ella on PIRISTÄNYT mökkiporukkaa :-D
Vierailija kirjoitti:
Itse olen hidas heräilijä ja sen takia en alakaan narisemalla hitaasti tiedottaa, että nyt alan heräillä.
Mulle tuli hyvä mieli tästä viestistä. Oon aina inhonnut aamunarinaa. Mun siskoni on juuri sellaine, enkä sitäkään ole voinut sietää. Aattelin, että oon yksin tän inhoni kanssa , joten siksi viestisi alkoi naurattaa mua :D
Ite mokasivat eläimet kun eivät piilottaneet lusikoita kun saivat ruokaa. Ja Sami ois voinu pyytää kaikki ulos yhtaikaa ulkoiluttamaan häntä eikä ois haitannu oven eteen tavaroiden laitto. Mutta kun ei onnistu missään.
Onkohan tuo Sasa talon ulkopuolella tuollainen.Jotenkin voin kuvitella ,että kun saa alkoa niin käy lääppimässä miehiä.Toki halipula saa olla talossa.Jossain sentään menee raja.Jos toinen ei tykkää ja sanoo ei, niin sillon ei kosketa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli hyvä mieli tästä viestistä. Oon aina inhonnut aamunarinaa. Mun siskoni on juuri sellaine, enkä sitäkään ole voinut sietää. Aattelin, että oon yksin tän inhoni kanssa , joten siksi viestisi alkoi naurattaa mua :D
tai siis siskoni on hyvin rakas ja ihana, mutta hänen aamunarinaansa en voi sietää.
Vierailija kirjoitti:
Toimiiko tämä toisinkin päin? Jos minä astelisin naisena BB taloon, niin kielloista huolimatta tuntemattomat miehet saisivat toistuvasti tunkea lääppimään minua?
Niinpä. Joel tuli taloon. Sen sijaan, että hän olisi pystynyt tutustumaan omassa tahdissaan taloon sekä ihmisiin, Sasa tuntemattomana ihmisenä hyökkäsi kirjaimellisesti hänen iholleen.
Kenen mielestä tuo olisi omalla kohdalla ok?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, taas tuo Ella käänsi puheen vaatteisiin! "Mitä te puette teidän treffeille? Mitähän mä pukisin, no varmaan mä laittaisin.."
Just mietin, että toi ei mee enää normaalin pinnallisuuden piikkiin, vaan pitää olla jo joku aivovamma. Ella pilaa koko bb:n jos sitä ei pian saa ulos talosta.
Samaa mieltä, ei tuo ole enää normaalia ja itseltäni ainakin mädäntyy aivot, jos vielä monta viikkoa joutuu kuuntelemaan. Harmittaa, että monet naiset tuntuu suorastaan palvovan Ellaa, ja pelastavat varmaan mahdollisista äänestyksistä. Harkitsen just eroamista yhdestä whatsapp-ryhmästä, jossa pari naista hehkuttaa Ellaa koko ajan koska "Ella on mun queen<33"... Yksi jopa sanoi, että Ella on PIRISTÄNYT mökkiporukkaa :-D
Toi Ellan palvonta varmaan varsinkin nuorten keskuudessa johtuu omasta epävarmuudesta ja siitä, että pitää vakuutella muille, että minä olen suvaitsevainen ja hyväksyn kaikki. Ei varmaan ihan naiseksi syntynyt nainen saisi ihailua jos olisi noin pinnallinen, vaan olisi bimbona lentänyt ensimmäisenä ulos.
Vierailija kirjoitti:
En voi arvostaa noita Roopeja ja Elloja. Sami oli saanut tappouhkauksen, niin nää oli vaan: onneks sait.
Hirvee ininä ja rääkyminen on aina, jos joku heikäläinen saa pienenkään poikkipuolisen sanan, mutta konservatiivia saa uhkailla tappamisella ja se on vaan hienoa.
En itse ole kristitty konservatiivi, mutta ihan naurettavaa ja oksettavaa, että heikäläisiä saa uhata tappaa.
Sami oli kirjoittanut blokiinsa, että Greenpeace pitäisi tuomita terrorijärjestönä.
Se oli Roopen mielestä sellainen mielipide, että saa uhata tappaa toisen.
kirjottaako se blogiakin😂😂
Kyllä on ehtiväinen pampula tämä samiboy tyttönassuineen.
Se on tossa koirapuvussa kuin pieni tytöntyllerö, söpö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joel on nyt vähän minusta petrannu oloaan talossa.
Arttu on kyllä laiska 😂 ihan kun sitä ei nuo tehtävät kiinnosta, mutta nehä on suurinosa koko bb taloa.Liikkuuko Joel kun pyrkii sasaa pakoon?
Nyt jos elettäis vanhan kunnon bb:n aikaa, niin isoveli antaisi Joelille käskyn olla puhumatta ollenkaan Sasalle. Sellaisen tehtävänhän Tynkkynen sai aikanaan, ei saanut puhua mitään jollekin vosulle.
Olis kiva nähdä Sasan turpea, itkuun vääntyvä naama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko muilla asukkailla sponsoria vai Kristiinalla ainoastaan?
Tietääkö kukaan aktiivinen seuraaja?
Pelkästään Kristiinalla sponsorina aktiivihiilisuodatinfirma. Hyvin suodattuu Kessun pierut ja muut.
Ei ole aktiivisuodatinfirma, olet väärässä.
Mutta eikö kukaan tiedä onko muilla sponssia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nyt joel sanoi ei, ei on aina ei, kesti kauan ennen kuin sasa tajusi päästää irti
Onhan tuo ollut täysin järjetöntä toimintaa. Sasa hyökkäsi Joelin kimppuun heti kauden alettua.
Joel, kuten muutkin asukkaat, alkoivat vasta tutustua siihen, miltä taloontulo tuntuu ja miten suhtautua ihmisiin.
Tämä vietiin Joelilta.
Niinpä. Kuka asukas on heti kauden alettua valmis huutamaan toiselle, että painu v*tt**n? Sitäkin kun on palstalla ehdoteltu.
Sasan käytös on ollut epäasiallista alusta lähtien. Hän hyökkäsi tuntemattoman iholle ja jatkoi, vaikka Joel on toistuvasti osoittanut ja sanonut ettei pidä siitä.
Sasalla on lesbomainen, miehiä halveksuva luonne.
Pelkästään Kristiinalla sponsorina aktiivihiilisuodatinfirma. Hyvin suodattuu Kessun pierut ja muut.