Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
22321/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä johtuu että melkein kaikki ransut on tollasia ylinaisellisia pissiksiä? Mielessä vaan vaatteet, meikit, hiukset, kynnet ja imago. Ei taida löytyä sellaista ransua joka on vaan ihan tavallinen nainen.

Mites se romukauppias Markus?

Oisko Markus kuitenkin ihan transvestiitti, eikä transnainen?

Tiiätkös mikä ero niissä on?

Samaa paskaa eri paketissa

Naiset on paskaa? Naiselliset miehet on paskaa? Naiseksi pukeutuvat miehet on paskaa? Miehet jotka kokee olevansa naisia on paskaa? Miehet on paskaa? Paskaa siellä, paskaa täällä, paskaa joka puolella? Tämä kommentti on paskaa? Sinä olet paskaa? Minä olen paskaa? Kuka täällä oikeen määrää, mikä on paskaa? Määrittele paskaa.

Kaikki on paskaa paitsi kusi.

-eri

Vierailija
22322/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sarapara kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sarapara kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Kristiinan avopuoliso mies vai nainen?

Tyttö.

Mistä tää tieto?

Luulen, että arvaus tytöstä tulee siitä kun Kristiina on sanonut olevan biseksuaali ja puhuu poikaystävän sijaan kumppanista. Mutta käyttää kyllä e-pillereitä niin tiedä sitten. Voi niitä käyttää muuhunkin kuin ehkäisyyn, esim iho ongelmien hoitoon.

Niin tai näin, mitä se kenellekään muulle kuuluu, hän saa onneksi seurustella vapaassa maassa kenen kanssa haluaa, toisin kuin jossain ei sivistysvaltioissa.

Voi luoja, vetää hormoniakin toi lapsi, ja vielä turhaan. :(

Tämä ei siis ole vittuilua eikä provoamista, jotenkin hirvittää. 

Ja miksi kaikille naispuolisille tyrkytetään e-pillereitä, minäkin kun olin teini 80-lyvun lopussa, niin kaikki kaverit söi niitä kuin leipääö.. ihmettelin, en sanonut mitään, en varsinkaan etten itse sellasia napsi, tuntui että ne kuvittelivat että se kuuluu ihan automaattisesti alkaa niitä popsia kun on menkat alkaneet. Huhhuh. Koulutertkkaritkin vois vähän miettiä.

Eipä ihme kun rintasyövät räjähtäneet käsiin.

e.pilleriä suuhun, tamponeja pilluun ja laastari nenään, näin tämä lapsi-kristiina varmaan näkee elämänsä naisena. Niin ja tietysti gynekologilla nämä tämmöiset lampaat juoksevat myös alvariinsa "kun kuuluu", ja vtut kuuluu. En minä korvalääkärilläkään ramppaa ellei ole vikaa korvassa.

Helvetti että ÄLLÖTTÄÄ TÄMÄ TEENNÄINEN PASKA MAAILMA MITÄ MEILLE SYÖTETÄÄN.

uNOHDIN STRINGIT, toki niitäkin pitää käyttää, ja tamponin naru sitten roikkumaan sieltä nbarun alta. HYI HELVETTI.

En tiedä ootko nainen vai mies mutta oletpas ahdistunut.

Kristiina on nuori aikuinen, lapseksi luokitellaan alle 18 vuotiaat.

Enkä tiedä onko hän suhteessa miehen vai naisen kanssa ja niin se vaan menee, että gynekologit tuputtaa e-pillereitä jo heti ekalla käyntikerralla, ihan kuin sen pitäisi olla joku normi. En itsekään niitä syö, koska en halua puputtaa hormoni pommeja säännöllisesti. Ne on kyllä voitu myös määrätä koviin kuukautiskipuihin jne. jolloin ne tulee tarpeeseen.

Onneksi voit myös olla käymättä gynekologilla tai terveystarkastuksissa ykeensäkin, ei sinua sinne kukaan pakota.

Ei pakota ei, mut jos sitten jää huomaamatta ajoissa jku vakava gynevaiva, niin onnea vaan sille!

Gynekologit ovat kyllä ihan mediassakin viime vuosina vedonneet teihin huvikseen ramppaajiin, ettei vastaanotoille pitäisi ihan vain varmuuden vuoksi tulla, vaan pitäisi myös olla joku vaiva miksi tulee.

Mutta eipä näy menevän stringiperseisille lampaille kaaliinnjotka noudattaa tota omituista kaavaa.. (e-pillerit, gyneramppaus, tamponit, stringit jne).

Jos oma naisen elämäni ois tuollaista, tapbbaisin itseni.

En oo vuosiin käynyt gynellä. Sais käydä kyllä. Tarkistuksilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22323/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä välissä Paula ja Arttu on noin lähentynyt että jo kukkia annetaan ja kainalossa pidetään?

Vierailija
22324/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ella on kuin minun ruipelo teinipoika.

Miksi toi kuvittelee olevansa tyttö. Huhhuh.

googleta pojasta tytöksi. Maailmassa on monta ihmeellistä asiaa se kummastuttaa , ihmetyttää pientä kulkijaa.

Miksi, ei voisi harhainen transagenda vähempää kiinnostaa. 🤮

Vierailija
22325/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ella nyt lässyttää ja Roope lässyttää nyt ihmisoikeuksista ja sananvapaudesta.

Ei ollu montaa tuntia, kun olivat iloisia kun Samia oli uhattu tappaa.

En oikein ota vakavissaan tuollaisia pellejä.

Vierailija
22326/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krisse ja Ella bondaa, suunnittelevat kauneusoperaatioita. Mä arvasin et nää kaksi löytää toisensa koska kummatkin harrastaa ittensä leikkelemistä.

Kristiina on perusluonteeltaan niin hyvä tyyppi, että tulee toimeen kaikkien kanssa. ♥️

Vierailija
22327/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho, Krisse kyseli Ellalta et mitä kauneusleikkauksia jne Ella on suunnittellut itselleen. Ella luetteli haluavanasa mm otsan ja nenän leikkaukset, silikonit ja sit mumisi jotain että "ja nuo munat..." :D

Mikähän muuten tulee olemaan "Ellan" tulevaisuus? Sen maailmankuva on niin epärealistinen. Tietysti toivoo löytävänsä jonkun "sugar daddyn", mutta sellaisia erikoisuudentavoittelijoita taitaa olla aika vähän, ainakin Suomessa, jotka haluaisivat elättää trans-ihmistä elättinään. Tuleeko ella olemaan aika kahvilan myyjä tai edes sitä?

Ja entä sitten, kun tuo kummallinen hymistely toisten ihmisten taholta loppuu, kun ikää tulee jne. Siis sellainen hymistely, että oletpa kaunis (no et oikeastaan ole, näyttävä kyllä), oletpa rohkea (joo, kyllä hänen sitä täytyy olla), olitpa hyvä kun voitit fyysisessä tehtävässä 40-vuotiaan naisen (ei helevata sentään, kyllä se lähtökohta on ilman muuta että parikymppisen miehen fysiikalla pesee nelikymppisen, siinä ole mitään ihmeellistä), vaatteiden ihailun (osa OK, osa hirveitä makkarankuoria a la jenkki-kartrashian tai venäläinen whore) jne. Kun se loppuu iän myötä, mitä sitten? Elääkö hän sellaisessa kuplassa, et sitten vain hei laitetaan botoxia naamaan ja näytetään iäisesti nuorelta?

Vai poksahtaako kupla jossain vaiheessa, ja tyyppi huomaa olevansa ruma 'nainen' - tuo kaikkien dragqueenien, transujen ymv sekä heteromiesten suuresti halveksima ihmistyyppi (so. ruma nainen)? (koska oikea nainenhan on barbie tai p-barbara)

Vierailija
22328/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ella on kuin minun ruipelo teinipoika.

Miksi toi kuvittelee olevansa tyttö. Huhhuh.

kiva äiti/isä pojallas. Toivottavasti saa koulusta jonkinlaiset eväät elämäänsä

👆 Mielensäpahoittaja havaittu. Suojautukaa!

Kyllä olen aivan tarpeeksi hyvä äiti pojalleni, maailman paras jos häneltä kysyy. Kiitos huolenpidosta sitä, arvon Mielensäpahoittaja.

Vierailija
22329/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla asukkailla sponsoria vai Kristiinalla ainoastaan?

Vierailija
22330/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh, nuo Niko jutut. 

Vierailija
22331/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain Sasan luonteesta ja sielusta kertoo sekin, että ei ole seurustellut viiteen vuoteen. Kukaan ei halua tukahduttavaa takertujaa. Ja kun Sasalla "ei ole onnea rakkaudessa", se änkeää parittamaan muita . Kuten nyt yrittää parittaa Arttua ja Paulaa. Kaipa se saa hyvää fantasiamateriaalia sormettamiselle  noista sitten.

Vierailija
22332/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouralkehan ruukathan antaa makupala. Hoo tuli tarkoituksella ja koko sana

Vierailija
22333/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jumaleissön tota Nikoa. Eikö se hiljene ikinä. Paasaaminen riittää jo!

Vierailija
22334/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ella haluaa, että muut arvailee, mikä hän oli viime Halloweenina. Mökkiläiset heittää kaikkea Punahilkasta Kauna-elokuvien naiseen, kunnes Ella paljastaa seuraavan erittäin odottamattoman naamiaisasun: ”Mä olin langennut enkeli. Mulla oli sellanen musta sädekehä ja mustat siivet, sit päällä sellanen musta pitsibody ja pitsinen aamutakki. Sit mulla oli myös sellanen vahva ja tumma meikki.”

Olipa yllätys. Ellassa on tosi outoa tuo, että hän kuvailee pitkään ja hartaasti omia (ja joskus muidenkin) asujaan ja meikkejään, ihan kuin ne olisivat jotain todella ihania fantasioita ja supermielenkiintoista kuultavaa kaikille.

No juuri tämä! En ole koskaan puhunut tuolla tavalla kenenkään kaverini kanssa, vaikka lähes kaikki kaverini ovat naisia. Ella selostaa jokaisen sauman ja kauluksen  ja materiaalin ja napin ja minkälaisen meikin oli minkäkin asun kanssa tehnyt. Uskomatonta. 

Tällainen käytös vahvistaa kuvaa siitä, ettei Ella välttämättä ole oikeasti transsukupuolinen, vaan ehkä enemmänkin autogynefiili. Hän on kehittänyt vuosien aikana aivan huippuunsa hiotun fantasian siitä ihmisestä, joka haluaisi olla, ja tämä fantasiapersoona nyt vain sattuu olemaan nainen. Naiseutta tärkeämpää on nimenomaan se ”sugar daddyn seksikäs prinsessä”-fantasia, jonka lumoissa hän tuntuu itsekin olevan koko ajan. Siinä missä monet luovat ns. unelmaihmisiä Sims:in kaltaisissa peleissä, niin Ella tekee samaa oikeassa elämässä. Siksi hän myös selostaa yksityiskohtaisesti meikkinsä, kampauksensa ja asunsa - siis samalla tavoin kuin joku voisi kuvailla Sims-hahmonsa ulkonäköä ja pukeutumista.

”Autogynephilia (derived from Greek for 'love of oneself as a woman') is the term Blanchard coined for "a male's propensity to be sexually aroused by the thought of himself as a female".”

Vierailija
22335/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa parittaa. Älkää nyt ottako niin vetin tosissanne😂😂

Vierailija
22336/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krisse ja Ella bondaa, suunnittelevat kauneusoperaatioita. Mä arvasin et nää kaksi löytää toisensa koska kummatkin harrastaa ittensä leikkelemistä.

Kristiina on perusluonteeltaan niin hyvä tyyppi, että tulee toimeen kaikkien kanssa. ♥️

Eikö olekin ihana. Kiva että täällä on joku muukin Krisseilijä. Huomenna possut ja Marko voittaa maatalousnäyttelyn. Go Krisse, Go Krisse! :)

Vierailija
22337/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roopelle selkäsauna kun laiskottelee, rankku

Vierailija
22338/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ella haluaa, että muut arvailee, mikä hän oli viime Halloweenina. Mökkiläiset heittää kaikkea Punahilkasta Kauna-elokuvien naiseen, kunnes Ella paljastaa seuraavan erittäin odottamattoman naamiaisasun: ”Mä olin langennut enkeli. Mulla oli sellanen musta sädekehä ja mustat siivet, sit päällä sellanen musta pitsibody ja pitsinen aamutakki. Sit mulla oli myös sellanen vahva ja tumma meikki.”

Olipa yllätys. Ellassa on tosi outoa tuo, että hän kuvailee pitkään ja hartaasti omia (ja joskus muidenkin) asujaan ja meikkejään, ihan kuin ne olisivat jotain todella ihania fantasioita ja supermielenkiintoista kuultavaa kaikille.

No juuri tämä! En ole koskaan puhunut tuolla tavalla kenenkään kaverini kanssa, vaikka lähes kaikki kaverini ovat naisia. Ella selostaa jokaisen sauman ja kauluksen  ja materiaalin ja napin ja minkälaisen meikin oli minkäkin asun kanssa tehnyt. Uskomatonta. 

Tällainen käytös vahvistaa kuvaa siitä, ettei Ella välttämättä ole oikeasti transsukupuolinen, vaan ehkä enemmänkin autogynefiili. Hän on kehittänyt vuosien aikana aivan huippuunsa hiotun fantasian siitä ihmisestä, joka haluaisi olla, ja tämä fantasiapersoona nyt vain sattuu olemaan nainen. Naiseutta tärkeämpää on nimenomaan se ”sugar daddyn seksikäs prinsessä”-fantasia, jonka lumoissa hän tuntuu itsekin olevan koko ajan. Siinä missä monet luovat ns. unelmaihmisiä Sims:in kaltaisissa peleissä, niin Ella tekee samaa oikeassa elämässä. Siksi hän myös selostaa yksityiskohtaisesti meikkinsä, kampauksensa ja asunsa - siis samalla tavoin kuin joku voisi kuvailla Sims-hahmonsa ulkonäköä ja pukeutumista.

”Autogynephilia (derived from Greek for 'love of oneself as a woman') is the term Blanchard coined for "a male's propensity to be sexually aroused by the thought of himself as a female".”

Mietin, että onkohan se käynyt psykologin / psykiatrin vastaanotolla puhumassa noista asioista vai vaan alkanut muokata itseään "naiseksi" omin toimin ja voimin? Kannattaisi käydä puhumassa ammattilaiselle ennen kuin tekee itselleen jotain peruuttamatonta kuten sukuelinten silpominen. 

Vierailija
22339/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niko on selvästi epävarma Ellan seurassa ja on siksi hiljentynyt viime päivien aikana :( Hän vaikuttaa jopa hieman ujolta uusien ihmisten seurassa ja tarvitsee ns. varmistuksen siitä, että hän on ok ja hyväksytty. Sama tapahtui Minnan kanssa - ensimmäisen illan ja aamun Niko kyräili tätä epävarmana, kunnes jäi kaksin tämän kanssa ja Minna alkoi kysellä Alkon monopolin murtamisesta yms. (:D) ja mursi Nikon jään. Lopulta Niko taisikin olla ainoa mökkiläinen, joka ei antanut Minnalle yhtäkään nimeämispistettä.

Ellan kanssa kuvio on kuitenkin vaikeampi, koska ensinnäkin Ella puhuu vain sellaisista asioista, joista Niko ei ymmärrä yhtään mitään, ja toisaalta tämä on myös niin kertakaikkisen apaattinen ja ilmeetön kivikasvo, ettei sieltä tule edes sellaista kohteliaisuushymyä Nikon varovaisille heitoille. Harmi, että Niko on niin varautunut, koska vauhtiin päästessään häneltä tulee toisinaan ihan todella hauskaa juttua.

Nikon hauskuushan perustuukin siihen, ettei suodata puheitaan. Ellan läsnäolo on Nikolle uusi tilanne. Jos jotain lipsahtaa, niin Nikoa voitaisiin moittia syrjinnästä. Sellainen tilanne ei ole Nikolle tuttu.

Varmasti näin. Kasvunpaikka Nikolle. Muutenkin tervetullut näkökulma.

Vierailija
22340/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Oon miljoonan ilmeen Minna, en ole vielä nähnyt mitä meemejä musta on tehty", näin Minna kuvaili itseään.

Minusta taas Minna oli melko ilmeetön. Useimmiten se suupielet alaspäin tai viivana -perusilme kasvoilla.

Minna on jo potkittu ulos talosta. Nyt me vihataan Roopea. Ihan tiedoksi vaan.

Tuskin kukaan vihasi Minnaa, hän oli vain raskas tyyliltään. Roope sen sijaan oli aluksi vetoava tyyliltään, mutta paljastui sisimmältään vastenmieliseksi mulkeroksi. Ja Ellan kanssa on juttuineen jotain käsittämätöntä tuubaa.

Tuskin kukaan kuka ei oikeasti vihannut Minnaa jaksaisi jankuttaa hänestä negaa vielä päiviä hänen poistumisensa jälkeen. Me BB ulostajat vihataan vaan niin kauan kuin on tarpeen eli kun ulostuksen kohde on ulkona siirrymme seuraavaan. Oikeat vihaajat jatkavat vielä.

Nyt me ulostajat ollaan jo saatu uusi memo Roopen vihaamisesta. Tällä mennään nyt niin kauan kun saadaan pienien herkkien tyttöjen ilkeä itkettäjä ulos. Sitten taas uusi kohde.

Minä en ole vielä saanut Roopesta memoa, kun annoin Minnakansion pois, sain tilalle memoa Artusta. Näillä mennään.

Sä oot saanu virheellisen kansion tai sitten kuulut BB ulostajien toiseen jaostoon. Arttu on meidänkin ulostusjärjestyksessä korkealla joten tuemme myös teidänkin jaostoanne.

Niin minä olen täältä alajaosto D:sitä, kiva oli kuulla että teilläkin on Arttu memo saapunut päätoimistolta. Minä voin kyllä ottaa vastaan muitakin memoja tarvittaessa, tarvitsen ylitöitä. Löytyisikö teidän jaostolta Paula-memoa esim? Tänne vaan jos löytyy ja hukutte töihin.

Ketju on lukittu.