Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Minusta viikkotehtävä on epäonnistunut. Pelkkää löysäilyä. Eläimet yksin röökillä pihassa. Paljon enemmän eläytymistä olisi tarvittu ihan kaikilta.
Noi tehtävät on sivuseikka. Tarkkaile mieluummin ihmisiä ja kuka tulee toimeen kenenkin kanssa.
Ihan turhia nää kisat ja tehtävät. Oon yllättynyt kun ketjun perusteella moni oikein seuraa tosissaan mitä pitäs tehdä ja kuka voittaa.😮
Vierailija kirjoitti:
Mistä johtuu että melkein kaikki ransut on tollasia ylinaisellisia pissiksiä? Mielessä vaan vaatteet, meikit, hiukset, kynnet ja imago. Ei taida löytyä sellaista ransua joka on vaan ihan tavallinen nainen.
Romuransu on aika tavallinen suomalainen 6-kymppinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Olisipa seuraava viikkotehtävä joku poliisi ja rosvo tyyppinen... tahtoisin nähdä esimerkiksi Markon ja Kessun pamputtamassa seksikkään pahan poliisin asussa. Lääh puuh.
Risto, 54v
Marko ja Arttu joo, ehkä Joelkin. Kessua ei voi nähdä seksikkäänä, koska ulosteinkontinenssi. Kaveri tuhrii kalsarinsa, sänkynsä ja ei siivoa jälkiään vessassa. Sillä on varmaan nytkin paskat housussa.
Simo 48 v Kemi
Alkaa roopen todellinen luonne paljastua, vaikuttaa siltä että hän haluaa enemmän olla ellan kaa mitä ella hänen...ja roopen tavoite varmaan päästä bondaamaan ellan kaa talon ulkopuolellakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun on myönnettävä. Luulin alkuun, että Roope olisi samanlainen hyväntuulinen gay kuin Sauli. Ei ihan putkeen mennyt minullakaan 😂😂
Sellaisia te maalaiset olette, menette jokaiseen lankaan. Me helsinkiläiset nähtiin heti Roopen läpi millainen se oikeasti on, täällä tuollaisia naukujia riittää kadunkulmissa.
PS: Ei Sauli hauska ollut
Hesessä taitaa näitä homppeleita olla väkimäärään nähden aika paljon. Siitä sanonta kyllä heseläinen heseläisen tuntee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä johtuu että melkein kaikki ransut on tollasia ylinaisellisia pissiksiä? Mielessä vaan vaatteet, meikit, hiukset, kynnet ja imago. Ei taida löytyä sellaista ransua joka on vaan ihan tavallinen nainen.
Romuransu on aika tavallinen suomalainen 6-kymppinen nainen.
Kuotesahoa mukaillen: Ei ne oo naisten vaatteet, ne on Markuksen omat vaatteet.
Markushan on mies, eikä väitäkään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ella otti koko navetan haltuun. Nikokin puhekyvytön.
On toi transius kyllä vinha suoja. Minnan seurassa kun ihmiset vaikenivat, niin häntä moitittiin monologeista, tylsistä jutuista, tilan ottamisesta ja ties mistä, mutta Ellan tehdessä tismalleen samoin tämä vain "ottaa koko navetan haltuun" :D
Itse katson tätä silleen miten nuo käyttäytyy ja kuka ärsyyntyy jne. Ella ja Minna mainioita omassa sarjassaan. Eivät ärsytä minua eikä kukaan noista. Ei oo vahvoja tunteita noita kohtaan.
Ellalla oikein muna pullotti asun alla kun treenasi tuossa KAtin opastuksella.
Vierailija kirjoitti:
Niko on selvästi epävarma Ellan seurassa ja on siksi hiljentynyt viime päivien aikana :( Hän vaikuttaa jopa hieman ujolta uusien ihmisten seurassa ja tarvitsee ns. varmistuksen siitä, että hän on ok ja hyväksytty. Sama tapahtui Minnan kanssa - ensimmäisen illan ja aamun Niko kyräili tätä epävarmana, kunnes jäi kaksin tämän kanssa ja Minna alkoi kysellä Alkon monopolin murtamisesta yms. (:D) ja mursi Nikon jään. Lopulta Niko taisikin olla ainoa mökkiläinen, joka ei antanut Minnalle yhtäkään nimeämispistettä.
Ellan kanssa kuvio on kuitenkin vaikeampi, koska ensinnäkin Ella puhuu vain sellaisista asioista, joista Niko ei ymmärrä yhtään mitään, ja toisaalta tämä on myös niin kertakaikkisen apaattinen ja ilmeetön kivikasvo, ettei sieltä tule edes sellaista kohteliaisuushymyä Nikon varovaisille heitoille. Harmi, että Niko on niin varautunut, koska vauhtiin päästessään häneltä tulee toisinaan ihan todella hauskaa juttua.
Nikon hauskuushan perustuukin siihen, ettei suodata puheitaan. Ellan läsnäolo on Nikolle uusi tilanne. Jos jotain lipsahtaa, niin Nikoa voitaisiin moittia syrjinnästä. Sellainen tilanne ei ole Nikolle tuttu.
Vierailija kirjoitti:
Mites se romukauppias Markus?
Ei mittään järrrkeee oo tuossa touhussa. Mutta Joel ja OP - pitäisivät ensin yhdessä oluenjuontikisansa (kuvitteellisen tai todellisen) ja sen jälkeen balettiesityksen 'Lehmänsarvi tökkäsi' (tosin Hepoinen näyttäisi olevan kaikkein innokkain tökkäämään).
Mutta pah...kuitenkin nuo äänestää parhaaksi tuon EllaBellan ihan jotta olisivat nyt varmasti poliittisesti korrekteja. Siis jos asukkaat saa itse äänestää. Mut tulisko yleisöäänestys?
Onkohan muuten tällä viikolla kaikki häätöäänestyksessä?
Haluan julkkis BB:n ensi vuodeksi!
-Markus Kuotesaho (romutransu)
-Janne Virtanen
-Jarppi
-Riku Nieminen
-Jare Tiihonen
-Hesaäijä
-Sebastian Tynkkynen
-Maria Veitola
-Sofia Blörf
-Eva Wahlström
-Kaisa Mäkäräinen
-Sofi Oksanen
-Aira Samuli
Tuksua ei voi ottaa, koska hän saa kohta pienen vauvan. Aatelkaa kui söpistä.
Ella haluaa, että muut arvailee, mikä hän oli viime Halloweenina. Mökkiläiset heittää kaikkea Punahilkasta Kauna-elokuvien naiseen, kunnes Ella paljastaa seuraavan erittäin odottamattoman naamiaisasun: ”Mä olin langennut enkeli. Mulla oli sellanen musta sädekehä ja mustat siivet, sit päällä sellanen musta pitsibody ja pitsinen aamutakki. Sit mulla oli myös sellanen vahva ja tumma meikki.”
Olipa yllätys. Ellassa on tosi outoa tuo, että hän kuvailee pitkään ja hartaasti omia (ja joskus muidenkin) asujaan ja meikkejään, ihan kuin ne olisivat jotain todella ihania fantasioita ja supermielenkiintoista kuultavaa kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Ellalla oikein muna pullotti asun alla kun treenasi tuossa KAtin opastuksella.
Onkohan usein herätessä rautakankimainen aamustondis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites se romukauppias Markus?
Oisko Markus kuitenkin ihan transvestiitti, eikä transnainen?
Tiiätkös mikä ero niissä on?
Vierailija kirjoitti:
Ella haluaa, että muut arvailee, mikä hän oli viime Halloweenina. Mökkiläiset heittää kaikkea Punahilkasta Kauna-elokuvien naiseen, kunnes Ella paljastaa seuraavan erittäin odottamattoman naamiaisasun: ”Mä olin langennut enkeli. Mulla oli sellanen musta sädekehä ja mustat siivet, sit päällä sellanen musta pitsibody ja pitsinen aamutakki. Sit mulla oli myös sellanen vahva ja tumma meikki.”
Olipa yllätys. Ellassa on tosi outoa tuo, että hän kuvailee pitkään ja hartaasti omia (ja joskus muidenkin) asujaan ja meikkejään, ihan kuin ne olisivat jotain todella ihania fantasioita ja supermielenkiintoista kuultavaa kaikille.
Olen kanssa kuunnellut tätä hämmentyneenä. En tunne yhtäkään naista, joka käyttäisi niin paljon aikaa siihen, että kuvailee lookinsa rakentamista. Ellalle koko naiseus tuntuu olevan pelkkää performaatiota ja hän ihailee tapaa, jolla siitä suoriutuu, sekä odottaa ihailua muiltakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisipa seuraava viikkotehtävä joku poliisi ja rosvo tyyppinen... tahtoisin nähdä esimerkiksi Markon ja Kessun pamputtamassa seksikkään pahan poliisin asussa. Lääh puuh.
Risto, 54v
Marko ja Arttu joo, ehkä Joelkin. Kessua ei voi nähdä seksikkäänä, koska ulosteinkontinenssi. Kaveri tuhrii kalsarinsa, sänkynsä ja ei siivoa jälkiään vessassa. Sillä on varmaan nytkin paskat housussa.
Simo 48 v Kemi
Joo, mut jos sille housunsa tuhraavalle Kessu Hopolle laitettais samanlaiset viikset kuin Joelilla ja sitten nahkainen koppalakki päähän niin avot siitäkin sukeutuis Herculesin kantaporukkaan hukkuva homohahmo.
Kati on kyllä kaikista laskelmoivin ja feikki. On alusta lähtien tiedostanut kaikki kamerat tarkkaan. Ihanku olis lukenut jonkun "kuinka voittaa bb" käsikirjan, onhan se superfani. Miettii että miltä kaikki näyttää ulkomaailmaan. Vertaa Timoon joka ei varmaan vieläkään ymmärrä että missä oikein on :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinistä sen verran, en tiedä onko jo keskusteltu kun en pysy enää ajan tasalla tässä ketjussa.
Mutta se kummastuttaa miten Sini pitää Minnaa jonkinlaisena keskeneräisenä yksilönä jota täytyy kasvattaa. Elinalle taloyhteydessä vastasi että Minna on nyt tsempannut tosi paljon. -Joopa, näkikö malkaa omassa silmässään. Käytöksensä oli kuin huonosti kasvatetulla päiväkotikakaralla.
Samoin Iltaläpyskän lausunnossa että "sun kasvu siinä kahdessa viikossa oli aivan mieletöntä! Sä olet niin henkinen voittaja!" Aika alentuvaa kehua. Mitä meriittejä Sinillä on arvioida kenenkään henkistä kasvua. Itsellään meni aikamoista alamäkeä.
Ja sinä Sinivihaajanako oikeasti kehtaat sanoa noin. Tehän pidätte minnaa somessa säälittävänä uhrina, jonka paikka on poljettuna maanraossa, ja teidän pitää somessa muistuttaa päivästä toiseen miten huono kokemus minnalla oli bb_ssä ja miten kiusattu ja surkea ihminen hän on.
Ei Minna mitään sääliä kaipaa, ihan tavallinen kettu joka huijasi katsojia, ja oli kuulemma kiva BB-kokemus hänellää.
Eikä Sini kiusannut minnaa, jos näijn on tapahtunut, esitäpä tästä materiaalia, sillä 24/7 sitä ei ole kukaan huomannut joka sitä on seurannut.Mene itseesi tekopyhä kaksinaamainen tollo.
Sinihän ihan itse näin sanoi siinä selittelylehtijutussa. Sanoi jotain "eniten sattui se, että minna koki tulleensa kiusatuksi".
Niin niin ja minä vastasin sulle että tekopyhien (kuten sinä) Sinin arvostelijoiden olisi parempi itse jättää Minna jo rauhaan. Hirveä katsoa kun nämä mukamas "Minnan puolustajat" ovat somessa päivittäin tekemässä Minnasta säälittävää maanrakiin poljettua vähän jälkeenjäänyt tä uhria, jota on kovasti kiusattu. Ja päälle Hietalan että Minnan Bb-käynti oli paskareissu, vaikka Minna itse nautti siitä.
Sairasta sakkiahan someläyhäähät olettekin, ette halua sen enempää hyviä asioita Sinille kuin Minnallekkaan.
Minna ei tarvitse teidän alentavaa sääliänne ja paskapuhetta, on 40v itsenäinen ihminen, ei keh.vam. holhouksen alainen.
On toi transius kyllä vinha suoja. Minnan seurassa kun ihmiset vaikenivat, niin häntä moitittiin monologeista, tylsistä jutuista, tilan ottamisesta ja ties mistä, mutta Ellan tehdessä tismalleen samoin tämä vain "ottaa koko navetan haltuun" :D