Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Jep, Kessu on huono koira , olisi voinut tehdä vaikka mitä talossa, kerjätä ruokaa jatkuvasti leikkiä sohvatyynyillä ja tavaroilla jäåttäen niitä ympäriinsä, varastella sukkia.... Ainoa mitä odotan, että twistinä tulisi tänään eläinten vallankumous ja eläimet pääsisivät taloon ja talolaiset joutuisivat tekemään jotain rankkaa ja asumaan eläinsuojassa. Jos tätä tai muuta isompaa ei tule, tehtävä on ollut aika paska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa BB-podcastin haastattelussa Minna myös myönsi, että se englannin puhuminen mökkiin saapuessa johtui siitä, että näki Nikon, joka ei näyttänyt perinteisesti suomalaiselta. Eli Nikon arvaus osui oikeaan, hänhän vähän närkästyi tästä.
Tämä herättelee minuakin oman toimintani suhteen. Nimittäin jos näen työpaikalla ulkomaalaisen näköisen asiakkaan (tummaihoinen, aasialainen, tms) tai Wolt-kuskin, tulee usein aloitettua keskustelu englanniksi, koska olen halunnut olla kohtelias ja huomaavainen. Olen ajatellut, että suomeksi puhuminen olisi epäkohteliasta, jos eivät kieltä ymmärrä. Mutta totta tosiaan, jos henkilö on ihan suomalainen/puhuu suomea, englannin puhuminen pelkästään ulkonäköoletusten vuoksi onkin aika moukkamaista minulta ja vastapuoli voi loukkaantua tästä. Pitänee jatkossa aloittaa keskustelut aina ensi suomeksi ja siirtyä enkkuun vasta sitten kun huomaa, ettei toinen ymmärrä. Joten kiitos Minna & Niko tästä oppitunnista. Ohis.
Mä oon aina ihmetelly tätä tapaa. Vaikka varmasti tarkoitus on hyvä, noin s epn oikeasti loukkaavaa. Itse aina puhun potilaille suomeksi ja potilas osaa kyllä sanoa, jos haluaa asioinnin englanniksi.
Lisäksi, miten ulkomaalainen Suomessa asuva henkilö oppii asioimaan suomeksi, jos aina puhutaan vain englantia. Ei se ulkomaalainen edes välttämättä uskalla puhua suomea, jos asiakaspalvelija jo kättelyssä käyttää enkkua.
Kolmanneksi ei kaikki Suomessa asuvat ulkomaalaiset osaa englantia oman kielensä lisäksi vaan osaavat nimenomaan paremmin suomea.
Potilas todennäköisesti puhuukin suomea, mutta jos on töissä esim. ruokakaupassa, ravintolassa, lentokentällä tai turistikohteessa, on hyvin mahdollista, että se ulkomaalaisen näköinen on turisti eikä ymmärrä suomea. Siksi vaikeaa miettiä millä kielellä aloittaa, ettei vaan loukkaa ketään. Ohis ohis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Kristiinan suhde avopuolisoonsa vakavakin vai onko se joku laastarisuhde?
Minua jotenkin karmiivettä tollanen lapsi on parisuhteessa, miettikää jos hänellä joku karvanen iso mies, sairasta suoraansanoen.
Varmaan joku karvainen ja iso tatuointeja täynnä oleva hemmetinenkeli motoristi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo Sami käynyt pesulla ollenkaan..
meinaa viime yönä tuli taatusti housuun,sen verran kovat plörinät oli kun nukkui?Viimeksi käynyt suihkussa kai eilen iltapäivällä.
Jos nyt yön aikana on koirapukuun tullut ribulia, mitenkähän BB menettelee aaian suhteen? Joutuuko koira olemaan kakkavaatteissa viikkotehtävän loppuun asti vai saako pestä asun? En usko, että tuotanto on hommannut toista koirapukua vara-asuksi. Voisivat toki sellaisen hankkia, mutta Sami tuskin kehtaa pk:ssa kertoa, jos asuun on tullut yöllä kakkaa.
Miten ketään voi kiinnostaa noin paljon kenenkään pierut tai kalsarit? Miksi ihmeessä koirapukuun olisi tullut ripulia ja miksi hänellä ei olisi siellä alushousuja välissä ja miksi ihmeessä ei osaisi ihan itse mennä pesulle ja pesemään sitä pukua?
Joku sanoi, että oli kuulunut sellaiset äänet, että housuun oli melko varmasti turahtanut. Jos on tullut alkkareiden läpi koirapukuun, pitäisikö Samin sitten olla pesun jälkeen märkä puku päällä? Aika ikävää olisi. Ja eläinpukuahan on pidettävä koko ajan (paitsi suihkussa).
Siis jos sinne haaroväliin jotain turahtaa, miksi koko puku pitäisi pestä? Miten avutonta porukkaa täällä on että pierusta pitäisi mennä pyytämään bb hätiin?
Tuoko tuotanko noille yöllä oikeita kananmunia tuonne ulos "kanalaan" vai mistä ne ilmestyi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Kysyinkin, miksi ketään kiinnostaa ja miksi ihmeessä hän ei osaisi ihan itse pestä, jos sinne nyt jotain likaa olisi tullutkin.
Taidat olla aika tosikko.
Kyllä myönnän, että olen tosikko liioiteltujen ja todellisuudesta täysin irrallisten ripulijuttujen kohdalla. Tuo Krissen nenälappuvitsailijakin on hauskempi.
Millaista vitsailua Kristiinan Hymfosta on täällä harrastettu. Tosi törkeää. Antakaa sen olla rauhassa.
Samaa mieltä. Pikku spessu lumihiutale Krisseä ei saa kiusata. Lopettakaa vitsailu Nymfosta. Ihana Krissu keijukainen leijailee finaaliin hyvyydellään ja viihdyttävyydellään. Ihana Krisse. <3
Monet lepsukkaat naiset seuraa tätä kautta vain Krissen takia kun se on bibi. Noussu suureen suosioon tatuontineen ja hymfoineen.
Mä diggaan Kristiinasta sen takia, että on vetänyt kertaakaan _valittamatta_ koko tähän astisen BB:n vaikka mökkiläisiä onkin jo koeteltu paljon talolaisia enemmän. Loistava asenne mimmillä! Roopella ja Paulalla olisi tästä paljon opittavaa.
Krisse on pienin ja nuorin ja silti jaksaa paremmin kuin noi muut, jotka jatkuvasti määkimässä miten tähtiportista niiden koko taivallus tuolla karsinassa ja mökissä on ollut. Oo-pee on toinen joka vaan hymyilee kun kaikki ottaa päähän eikä kälätä koko ajan huonoa fiilistään.
Pienin? Ai siis lyhyt? Millä tavalla se vaikuttaa mihinkään?
Arttu on niin laiska että lypsää lehmänkin aamutakissaan :D varmaan lojuu siinä taas koko päivän, veikataanko aikaa kun on taas vaakatasossa, itse veikkaan 10.30.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Kristiinan suhde avopuolisoonsa vakavakin vai onko se joku laastarisuhde?
Minua jotenkin karmiivettä tollanen lapsi on parisuhteessa, miettikää jos hänellä joku karvanen iso mies, sairasta suoraansanoen.
Eli olet sitä mieltä että Krisse on vauva, koska on pienikokoinen. Todella loukkaavaa toista kohtaan. Vähän niin kuin sanoisi Krisselle, että otatko lisää velliä ja onhan sulla varmasti lapaset mukana repussa. Krisse on joutunut varmaan elämänsä aikana kuulemaan kaikki sinun tyyppisten ihmisten törkeät ennakkoluulot. Krissellä ja pervo-Rööpellä on vain vuosi ikäeroa.
Olis hyvä, jos talolaisten maito- ja munatilanne riippuisi täysin eläinten kohtelusta, lypsystä, jne.
Vierailija kirjoitti:
Tuoko tuotanko noille yöllä oikeita kananmunia tuonne ulos "kanalaan" vai mistä ne ilmestyi?
Paula-kukko väänsi ne viime yönä salaa tähtiportistaan.
Roope ulos! Ei tee muuta kuin löhöää. Miten noi muut jaksaa tota lötköä laiskimusta?
Vierailija kirjoitti:
Roope ulos! Ei tee muuta kuin löhöää. Miten noi muut jaksaa tota lötköä laiskimusta?
No eläimet eivät saa mennä ulos, jos ihmiset näkee.
Erittäin harmillista että alun positiivisesta Roopesta paljastui tuollainen valittaja ja Kessusta läyhääjä. Olisi ollut potentiaalia jopa voittoon asti mutta nyt on homma mennyt kyllä pahasti pieleen.
Vierailija kirjoitti:
ois jäänyt kotiin tässä ajan röörejään.
Puheestakin huomaa ettei ole ihan terve, sössönsössö viihde Flink sössön llssytilösssshhhsslässyn.
Taidat olla joku 5-vuotias?
Vierailija kirjoitti:
Mitäs ne muut tekevät siellä kopissa? Minun nähdäkseni kaikki siellä löhöävät, paitsi Niko välillä heiluu levottomaan tyyliinsä.
Voisiko Roopelta ja Ellalta kieltää tuon drag queen -englannin puhumisen?
Vierailija kirjoitti:
Erittäin harmillista että alun positiivisesta Roopesta paljastui tuollainen valittaja ja Kessusta läyhääjä. Olisi ollut potentiaalia jopa voittoon asti mutta nyt on homma mennyt kyllä pahasti pieleen.
Tämä.
Joo ei jatkoon. Hyi olkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Oon miljoonan ilmeen Minna, en ole vielä nähnyt mitä meemejä musta on tehty", näin Minna kuvaili itseään.
Minusta taas Minna oli melko ilmeetön. Useimmiten se suupielet alaspäin tai viivana -perusilme kasvoilla.
Minna on jo potkittu ulos talosta. Nyt me vihataan Roopea. Ihan tiedoksi vaan.
Tuskin kukaan vihasi Minnaa, hän oli vain raskas tyyliltään. Roope sen sijaan oli aluksi vetoava tyyliltään, mutta paljastui sisimmältään vastenmieliseksi mulkeroksi. Ja Ellan kanssa on juttuineen jotain käsittämätöntä tuubaa.
Minä en vieläkään näe Roopea vastenmielisenä mulkerona. On vain hiton tylsistynyt, turhautunut, kettuuntunut ja väsynyt. Enkä oikeasti ihmettele. Minä sentään katson vain kotonani tuota loputonta tylsyyttä ja sekin saa minut välillä ärsyyntymään. Hajoaisin täysin, jos olisin itse tuolla.
onhan se ymmärrettävää että mökkiasukkaat on olleet kovilla, puuvessa jotain karmeeta. Sitten olla haisevassa nikkumatilassa ja nyt navettatiloissa eläiminä. Alentavaa. Ei yhtään hauskaa. Ei ihme jos Roope ei diggaa. Talolaiset pitäisi laittaa myös koetuksille tosissaan, vuorostaan mökille edes klomeksi pvää ja sitten yhdistyä.
Olen miettinyt samaa, että kaikki mökkiläiset ovat tällä hetkellä todella kettuuntuneita ja tylsistyneitä. Siihen kun lisätään se, että tehtävähuoneen ilmanvaihto on surkea (jo evakkopäivän aikana valittivat sitä, kun ilma ei vaihdu ja happi käy vähiin), niin johan saadaan väsähtänyttä ja nuutunutta porukkaa katseltavaksi. Jokainen varmaan kokemuksesta tietää, että hereillä pysyminenkin on taistelun takana, jos on huoneessa, jonka ilma käy vain tunkkaisemmaksi ja tunkkaisemmaksi eikä ole ikkunaa, jonka voisi avata. Ilmeisesti aika kuumakin vielä noissa puvuissa? Ei käy kateeksi.
ja niillä on niin kiirettä pitänyt mököttää etteivät voi pitää tuuletusvuoroja.
Lisäksi on heille tarjottu ulkoilumahdollisuuksia mistä osa on kieltäytynytkin.
Ei kun me hullut Minnavihaajat vihataan nyt Roopea? Etkö ole saanut BB ulostajien memoa? Ilkimys ja tylsimys pikkutyttöjen itkettäjä Roope on seuraava ulostettava.
Hyvä ja ihana Krisse on meidän voittajasuosikki. Ainoa jota emme halua ulostaa.