Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisu ois jo huutanut aamulla heti turpa kiinni Isoveljelle, näillä ei ole luonnetta.
Niin ja Siniä haukuttiin pahaksi ihmiseksi ja huonotapaiseksi, mutta tollanen törkyturpa kyllä kelpasi voittajaksi, kun oli MIEEEEEEESSSSS.
MIESTEN MIEEEEEESSSSSS.
hYI STANA.
Sini kiusasi.
Sinin suusta ei tullut mitään sellaista, mitä kukaan katsoja olisi halunnut kuulla. Krisun puheita sen sijaan halutaan kuulla nytkin joka maanantai koosteen jälkipuinnissa.
Ei haluta, Virtanen sen sinne on kutsunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Kysyinkin, miksi ketään kiinnostaa ja miksi ihmeessä hän ei osaisi ihan itse pestä, jos sinne nyt jotain likaa olisi tullutkin.
Taidat olla aika tosikko.
Kyllä myönnän, että olen tosikko liioiteltujen ja todellisuudesta täysin irrallisten ripulijuttujen kohdalla. Tuo Krissen nenälappuvitsailijakin on hauskempi.
Millaista vitsailua Kristiinan Hymfosta on täällä harrastettu. Tosi törkeää. Antakaa sen olla rauhassa.
Samaa mieltä. Pikku spessu lumihiutale Krisseä ei saa kiusata. Lopettakaa vitsailu Nymfosta. Ihana Krissu keijukainen leijailee finaaliin hyvyydellään ja viihdyttävyydellään. Ihana Krisse. <3
Monet lepsukkaat naiset seuraa tätä kautta vain Krissen takia kun se on bibi. Noussu suureen suosioon tatuontineen ja hymfoineen.
Nyt aamulla sasa hiplasi sängyssä artturin kättä.
Ihanaa pikku Krisse on herännyt ja tuunaa naamaansa itse pahuuden Roopen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Sarapara kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa BB-podcastin haastattelussa Minna myös myönsi, että se englannin puhuminen mökkiin saapuessa johtui siitä, että näki Nikon, joka ei näyttänyt perinteisesti suomalaiselta. Eli Nikon arvaus osui oikeaan, hänhän vähän närkästyi tästä.
Kyllähän Niko näyttääkin ulkolaiselta, aivan samoin kuin Minna näyttäisi Iranissa, eikö niin. Minna vain toimi sydämensä mukaan ja halusi ottaa huomioon kaikki.
Jep. Vielä onneksi suurinosa Pohjoismaalaisista näyttää pohjoismaalaisilta eikä Idän ihmisiltä. Tosin ei siinä kauaa enää mene kun kun rotumme on hävitetty, suuri vähemmistö kun maailmassa ollaan ja koska emme lisäänny.
Afrikasta me ollaan kaikki lähtösin eli se siitä sun spessuna lumihiutaleena olemisesta.
Sori nyt vaan mutta silloin miljoonia vuosia sitten kun ekat alkuihmiset käveli maapallolla Afrikan ilmasto saattoi olla täysin eri, että ei ne olleet välttämättä tummaihoisia. Ja pysytään nyt vaan tuhansien vuosien historiassa ja siinä mitkä geenimme ovat tänäpäivänä. Emme ole Afrikasta tai "Persiasta".
Onhan tuo Markolleki aika ristiriitanen paikka, ku pitää koittaa vetää täysillä viikkotehtävä talolaisten kanssa, mutta samalla tietysti koittaa olla mökkiläistenkin puolella, kun heidät tuntee. Eikä varmaan halua, että mökkiläiset ajattelee, että hän on täysin vaihtanut leiriä.
Eihän esim. eläimet tiedä, että mitkä on BBn antamia ohjeita, ja mitkä vaan talolaisten itse tekemiä sovelluksia. Ruokailut, liikunnat, viihdyttämiset jne.
Ps. Mikä tolla Sasalla siis nyt on? Aukaisin kameran ja edelleen näyttää olevan ihan alamaissa.
Timbe keittää puuroa, vaikka ne illalla teki työnjaon ja Artun ois pitäny keittää puuro
Tänään luvassa 18 astetta lämmintä Helsinkiin. Toivottavasti mökin flegut saa ulkoilla paljon tänään ni saavat happea tarpeeksi eikä tarvii palella. Huomenna vielä lämpimämpää niin ei tarvii mökilläkään palella sitten ku palaavat sinne. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Kysyinkin, miksi ketään kiinnostaa ja miksi ihmeessä hän ei osaisi ihan itse pestä, jos sinne nyt jotain likaa olisi tullutkin.
Kyllä myönnän, että olen tosikko liioiteltujen ja todellisuudesta täysin irrallisten ripulijuttujen kohdalla. Tuo Krissen nenälappuvitsailijakin on hauskempi.
Millaista vitsailua Kristiinan Hymfosta on täällä harrastettu. Tosi törkeää. Antakaa sen olla rauhassa.
Samaa mieltä. Pikku spessu lumihiutale Krisseä ei saa kiusata. Lopettakaa vitsailu Nymfosta. Ihana Krissu keijukainen leijailee finaaliin hyvyydellään ja viihdyttävyydellään. Ihana Krisse. <3
Monet lepsukkaat naiset seuraa tätä kautta vain Krissen takia kun se on bibi. Noussu suureen suosioon tatuontineen ja hymfoineen.
Mä diggaan Kristiinasta sen takia, että on vetänyt kertaakaan _valittamatta_ koko tähän astisen BB:n vaikka mökkiläisiä onkin jo koeteltu paljon talolaisia enemmän. Loistava asenne mimmillä! Roopella ja Paulalla olisi tästä paljon opittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa pikku Krisse on herännyt ja tuunaa naamaansa itse pahuuden Roopen kanssa.
Aamukahvit lensi sieraimista. Ei hitto mikä sotku pöydälää.
Onko Minnahullu vaihtanut vihan kohteensa Kristiinaan?
Sasa sanoi ,että tuli tunteet pintaat ja ikävöi illalla Ellaa ym.No joo.Kaikki tapahtui eilen niin nopeasti.Sitä lääppimistä ja puhetta ei kuullunnut.Sitten neiti itki.Nyt sitten taas kiukumista ja Artun käden hiplaamista.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Sasa saanut nuhteita Joelin seksuaalisesta ahdistelusta kun yöllä itki sängyssä ja ulkona tupakoi hermona.
Samaa epäilen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä diggaan Kristiinasta sen takia, että on vetänyt kertaakaan _valittamatta_ koko tähän astisen BB:n vaikka mökkiläisiä onkin jo koeteltu paljon talolaisia enemmän. Loistava asenne mimmillä! Roopella ja Paulalla olisi tästä paljon opittavaa.
Krisse on pienin ja nuorin ja silti jaksaa paremmin kuin noi muut, jotka jatkuvasti määkimässä miten tähtiportista niiden koko taivallus tuolla karsinassa ja mökissä on ollut. Oo-pee on toinen joka vaan hymyilee kun kaikki ottaa päähän eikä kälätä koko ajan huonoa fiilistään.
Vierailija kirjoitti:
Onko Kristiinan suhde avopuolisoonsa vakavakin vai onko se joku laastarisuhde?
Minua jotenkin karmiivettä tollanen lapsi on parisuhteessa, miettikää jos hänellä joku karvanen iso mies, sairasta suoraansanoen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Don't touch me kirjoitti:
Sasa nyt ne hikiset käpälät pois Joelista! Mikä pakko on kokoajan hipsuttaa ja hipelöidä ihmisiä?! Myötäahdistun Jollen puolesta
Onko kiinnostunut edes naisista?
Jos jaotellaan miehiä ja menninkäisiä niin Joel kuuluu selkeästi menninkäisten joukkoon. Pelkästään lypsyvuohimaisen mäkätyksensä takia. Tosimies olisi jo "rankaissut" sasaa rakkauden julmalla valtikallaan koska oikea MIES tietää ja tuntee sen periaatteen että mikäli kirja on auki niin onhan se virsi veisattava. Mutta Joelista ei ole lähetyssaarnaajaksi. Jos tiedätte mitä tarkoitan.
Ja sitten sama toisin päin, jos Joel olis ollut Säsän kimpussa samalla tavalla kielloista huolimatta, jätkä olis lentänyt jo ajat sitten kaaressa REDI:n katolta alas katutasolla viikkoja jatkuneiden Veitolan johtamien feministien mielenosoituksien eteen. BB:n pääohjaajaa Janne Virtasta vietäisiin samaan aikaan käsiraudoissa poliisiautoon, koska ei ollut tarpeeksi ajoissa puuttunut valtakuntaa kohahduttaneeseen seksuaaliseen häirintään. Säsä antaisi itkunsekaisia haastatteluja kaikkiin maailman naistenlehtiin englanniksi ja otsikot huutaisi 'Big Brother house turns into sexual harrasment nightmare for an innocent plum young woman'.
Nyt kyllä alkaa riittämään, ei tuo miehenkään ahdistelu loputtomiin voi jatkua. Joelille uusi nukkumapaikka heti.
Ei kun Sasa mökille nukkumaan.
Tuosta Joel ja Sasa -hommasta. Itsellä kanssa tökkii, kun Sasa tuntuu niin hanakkaasti hakevan huomiota, että Joel joutuu välillä sanomaan, että ei nyt ja ei huvita jne. Mutta toisaalta, välillä se on Joel, joka kaipaa läheisyyttä ja halailee Sasaa, että kyllä siltä suunnalta tulee 'mixed signals'. Siinä mielessä ymmärrän Sasaa, että jaksaa yrittää.
Veikkaan, että Sasa ei ole Joelin tyyppiä, mutta toisaalta kun talossa on vaihtoehdot tosi vähissä, niin päivien kuluessa alkaa Sasakin näyttää Joelin silmiin aina vain paremmalta, kun ei ole paljon vertailukohteita. Että saattaa siinä tunteet vielä lämmetä, kun läheisyyttä kuitenkin ihminen tarvitsee.
Se on sitten eri juttu, miten niille tunteille käy talon ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Timbe keittää puuroa, vaikka ne illalla teki työnjaon ja Artun ois pitäny keittää puuro
Mutku Arttu on patalaiska muka-alfa. Oikeesti kuuntelee varmaan kotona Kisua ja Kaija Koota, eikä mitään mörkömetallia.
Vierailija kirjoitti:
Arttu on kuin Bratwursti
Minun tulee mieleen lauantaimakkara.
Tämä ei pidä tieteellisesti paikkaansa. Naiset ovat empatiakykyisempiä kuin miehet, jonka takia äiti on hellä ja yleensä se lohduttava osapuoli. Isä taas on se joka tuuppii eteenpäin ja käskee nousemaan ylös. Harva nainen kykenee piilottamaan empatiansa ja esim. Painimaan lapsensa kanssa, tuuppaamalla keinussa liian "kovat" vauhdit jne.. isä rikkoo "turvallisuuden" rajoja, joka kehittää lapsen itsetuntoa sekä opettaa lasta tunnistamaan rajoja. Nainen herkästi ajattelee turvallisuutta, harva nainen pystyy täyttyämään isän roolin, kuten isän on vaikea täyttää äidin rooli. Ei mahdotonta, mutta harvinaista.