Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Miten ketään voi kiinnostaa noin paljon kenenkään pierut tai kalsarit? Miksi ihmeessä koirapukuun olisi tullut ripulia ja miksi hänellä ei olisi siellä alushousuja välissä ja miksi ihmeessä ei osaisi ihan itse mennä pesulle ja pesemään sitä pukua?
Sinulta on tainnut mennä ohi Samin paskaiset Star Wars -kalsarit sekä yöllä kuuluneet märiltä pieruilta kuulostaneet äänet, joista nyt heitetään vitsiä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ton Kristiinan puhetta on epämiellyttävä kuunnella. Joku puhevika tolla on, kauheeta sössötystä mussutusta.
Sille on tehty vasta nenäleikkaus varmaan vielä turvotusta limakalvoilla.
ois jäänyt kotiin tässä ajan röörejään.
Puheestakin huomaa ettei ole ihan terve, sössönsössö viihde Flink sössön llssytilösssshhhsslässyn.
Sarapara kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa BB-podcastin haastattelussa Minna myös myönsi, että se englannin puhuminen mökkiin saapuessa johtui siitä, että näki Nikon, joka ei näyttänyt perinteisesti suomalaiselta. Eli Nikon arvaus osui oikeaan, hänhän vähän närkästyi tästä.
Kyllähän Niko näyttääkin ulkolaiselta, aivan samoin kuin Minna näyttäisi Iranissa, eikö niin. Minna vain toimi sydämensä mukaan ja halusi ottaa huomioon kaikki.
Jep. Vielä onneksi suurinosa Pohjoismaalaisista näyttää pohjoismaalaisilta eikä Idän ihmisiltä. Tosin ei siinä kauaa enää mene kun kun rotumme on hävitetty, suuri vähemmistö kun maailmassa ollaan ja koska emme lisäänny.
Afrikasta me ollaan kaikki lähtösin eli se siitä sun spessuna lumihiutaleena olemisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ketään voi kiinnostaa noin paljon kenenkään pierut tai kalsarit? Miksi ihmeessä koirapukuun olisi tullut ripulia ja miksi hänellä ei olisi siellä alushousuja välissä ja miksi ihmeessä ei osaisi ihan itse mennä pesulle ja pesemään sitä pukua?
Sinulta on tainnut mennä ohi Samin paskaiset Star Wars -kalsarit sekä yöllä kuuluneet märiltä pieruilta kuulostaneet äänet, joista nyt heitetään vitsiä :D
Niin? Kysyinkin, miksi ketään kiinnostaa ja miksi ihmeessä hän ei osaisi ihan itse pestä, jos sinne nyt jotain likaa olisi tullutkin.
Uudestaan: OLIS JÄÄNYT KOTIIN RASSAILEMAAN RÖÖREJÄÄN. Kristiina siish. Sösssönsöösh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Oon miljoonan ilmeen Minna, en ole vielä nähnyt mitä meemejä musta on tehty", näin Minna kuvaili itseään.
Minusta taas Minna oli melko ilmeetön. Useimmiten se suupielet alaspäin tai viivana -perusilme kasvoilla.
Minna on jo potkittu ulos talosta. Nyt me vihataan Roopea. Ihan tiedoksi vaan.
Tuskin kukaan vihasi Minnaa, hän oli vain raskas tyyliltään. Roope sen sijaan oli aluksi vetoava tyyliltään, mutta paljastui sisimmältään vastenmieliseksi mulkeroksi. Ja Ellan kanssa on juttuineen jotain käsittämätöntä tuubaa.
Minä en vieläkään näe Roopea vastenmielisenä mulkerona. On vain hiton tylsistynyt, turhautunut, kettuuntunut ja väsynyt. Enkä oikeasti ihmettele. Minä sentään katson vain kotonani tuota loputonta tylsyyttä ja sekin saa minut välillä ärsyyntymään. Hajoaisin täysin, jos olisin itse tuolla.
En nyt luokittele ketään miksikään, mutta hänessä on aika paljon synkän puoleisia piirteitä tuon "viehättävän ulkokuoren" alla. Esimerkiksi Kristiinalle räjähtäessä vaikutti aika sekopäiseltä, kun omat pikkujuonittelut tuli päivänvaloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Oon miljoonan ilmeen Minna, en ole vielä nähnyt mitä meemejä musta on tehty", näin Minna kuvaili itseään.
Minusta taas Minna oli melko ilmeetön. Useimmiten se suupielet alaspäin tai viivana -perusilme kasvoilla.
Tuskin kukaan vihasi Minnaa, hän oli vain raskas tyyliltään. Roope sen sijaan oli aluksi vetoava tyyliltään, mutta paljastui sisimmältään vastenmieliseksi mulkeroksi. Ja Ellan kanssa on juttuineen jotain käsittämätöntä tuubaa.
Minä en vieläkään näe Roopea vastenmielisenä mulkerona. On vain hiton tylsistynyt, turhautunut, kettuuntunut ja väsynyt. Enkä oikeasti ihmettele. Minä sentään katson vain kotonani tuota loputonta tylsyyttä ja sekin saa minut välillä ärsyyntymään. Hajoaisin täysin, jos olisin itse tuolla.
Mökin kyllä niin ymmärrän tuon turhaantumisen ja kettuuntumisen. Mutta se miten Roope tuolla puhuu Kessusta, nii on mun mielestä vaan väärin ja rumaa käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Niin? Kysyinkin, miksi ketään kiinnostaa ja miksi ihmeessä hän ei osaisi ihan itse pestä, jos sinne nyt jotain likaa olisi tullutkin.
Taidat olla aika tosikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ton Kristiinan puhetta on epämiellyttävä kuunnella. Joku puhevika tolla on, kauheeta sössötystä mussutusta.
Sille on tehty vasta nenäleikkaus varmaan vielä turvotusta limakalvoilla.
niin, onkohan BB ihan oikea paikka toipilaalle.
Vaikuttaa hyvin raihnaiselta noin nuoreksi ihmiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa BB-podcastin haastattelussa Minna myös myönsi, että se englannin puhuminen mökkiin saapuessa johtui siitä, että näki Nikon, joka ei näyttänyt perinteisesti suomalaiselta. Eli Nikon arvaus osui oikeaan, hänhän vähän närkästyi tästä.
Tämä herättelee minuakin oman toimintani suhteen. Nimittäin jos näen työpaikalla ulkomaalaisen näköisen asiakkaan (tummaihoinen, aasialainen, tms) tai Wolt-kuskin, tulee usein aloitettua keskustelu englanniksi, koska olen halunnut olla kohtelias ja huomaavainen. Olen ajatellut, että suomeksi puhuminen olisi epäkohteliasta, jos eivät kieltä ymmärrä. Mutta totta tosiaan, jos henkilö on ihan suomalainen/puhuu suomea, englannin puhuminen pelkästään ulkonäköoletusten vuoksi onkin aika moukkamaista minulta ja vastapuoli voi loukkaantua tästä. Pitänee jatkossa aloittaa keskustelut aina ensi suomeksi ja siirtyä enkkuun vasta sitten kun huomaa, ettei toinen ymmärrä. Joten kiitos Minna & Niko tästä oppitunnista. Ohis.
Mä oon aina ihmetelly tätä tapaa. Vaikka varmasti tarkoitus on hyvä, noin s epn oikeasti loukkaavaa. Itse aina puhun potilaille suomeksi ja potilas osaa kyllä sanoa, jos haluaa asioinnin englanniksi.
Lisäksi, miten ulkomaalainen Suomessa asuva henkilö oppii asioimaan suomeksi, jos aina puhutaan vain englantia. Ei se ulkomaalainen edes välttämättä uskalla puhua suomea, jos asiakaspalvelija jo kättelyssä käyttää enkkua.
Kolmanneksi ei kaikki Suomessa asuvat ulkomaalaiset osaa englantia oman kielensä lisäksi vaan osaavat nimenomaan paremmin suomea.
Ei se ole mitään tahallista ilkeyttä, vaan ihminen ei vain todennäköisesti ole ollut usein sellaisessa tilanteessa. Itse muutin 2000-luvun alussa 19-vuotiaana pieneltä paikkakunnalta suurempaan kaupunkiin soluasuntoon, jossa oli kiinalainen vaihto-oppilas ja somalitaustainen suomalainen kämppiksinä. Tapasin heistä ensin kiinalaisen vaihto-oppilaan ja hän itse puhui englantia. Sitten kun tapasin somalitaustaisen kämppikseni, tietysti puhuin hänellekin ensin englantia, koska en ajatellut, että hän on asunut Suomessa lapsesta asti.
Kyllähän nuo mökkiläiset on ymmärrettävistä syistä todella tylsistyneitä ja kettuuntuneita.
Ja johonkin se ketutus purkaantuu, Kessu(ja vähän myös Marko) on helppoja kohteita ku kaikki tietää ne. Eihän ne nyt talolaisia osaa eikä voi alkaa haukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Don't touch me kirjoitti:
Sasa nyt ne hikiset käpälät pois Joelista! Mikä pakko on kokoajan hipsuttaa ja hipelöidä ihmisiä?! Myötäahdistun Jollen puolesta
Onko kiinnostunut edes naisista?
Jos jaotellaan miehiä ja menninkäisiä niin Joel kuuluu selkeästi menninkäisten joukkoon. Pelkästään lypsyvuohimaisen mäkätyksensä takia. Tosimies olisi jo "rankaissut" sasaa rakkauden julmalla valtikallaan koska oikea MIES tietää ja tuntee sen periaatteen että mikäli kirja on auki niin onhan se virsi veisattava. Mutta Joelista ei ole lähetyssaarnaajaksi. Jos tiedätte mitä tarkoitan.
Ja sitten sama toisin päin, jos Joel olis ollut Säsän kimpussa samalla tavalla kielloista huolimatta, jätkä olis lentänyt jo ajat sitten kaaressa REDI:n katolta alas katutasolla viikkoja jatkuneiden Veitolan johtamien feministien mielenosoituksien eteen. BB:n pääohjaajaa Janne Virtasta vietäisiin samaan aikaan käsiraudoissa poliisiautoon, koska ei ollut tarpeeksi ajoissa puuttunut valtakuntaa kohahduttaneeseen seksuaaliseen häirintään. Säsä antaisi itkunsekaisia haastatteluja kaikkiin maailman naistenlehtiin englanniksi ja otsikot huutaisi 'Big Brother house turns into sexual harrasment nightmare for an innocent plum young woman'.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla aika tosikko.
Kyllä myönnän, että olen tosikko liioiteltujen ja todellisuudesta täysin irrallisten ripulijuttujen kohdalla. Tuo Krissen nenälappuvitsailijakin on hauskempi.
Vierailija kirjoitti:
Roopen pisteet ovat tippuneet katsojien silmissä, ja uskon että Kessun nousseet, koska sentään koettaa jeesiä eläinsuojan väkeä tavaratoimituksilla, vaikkei olisi mikään pakko.
Mun mielestä Kessun pisteet ei ole nousseet yhtään. Väkisin halusi koiran rooliin, mutta ei osaa yhtään eläytyä. Esim. OP olisi varmasti ollut paljon koiramaisempi, ei pelkää heittäytymistä kuten Kessu. Tosin OP oli ainut, joka ymmärsi heti, että koirana joutuu kahden leirin väliin olematta kummalla kummassakaan, eikä halunnut roolia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kukaan kuka ei oikeasti vihannut Minnaa jaksaisi jankuttaa hänestä negaa vielä päiviä hänen poistumisensa jälkeen. Me BB ulostajat vihataan vaan niin kauan kuin on tarpeen eli kun ulostuksen kohde on ulkona siirrymme seuraavaan. Oikeat vihaajat jatkavat vielä.
Nyt me ulostajat ollaan jo saatu uusi memo Roopen vihaamisesta. Tällä mennään nyt niin kauan kun saadaan pienien herkkien tyttöjen ilkeä itkettäjä ulos. Sitten taas uusi kohde.
Sinistä sen verran, en tiedä onko jo keskusteltu kun en pysy enää ajan tasalla tässä ketjussa.
Mutta se kummastuttaa miten Sini pitää Minnaa jonkinlaisena keskeneräisenä yksilönä jota täytyy kasvattaa. Elinalle taloyhteydessä vastasi että Minna on nyt tsempannut tosi paljon. -Joopa, näkikö malkaa omassa silmässään. Käytöksensä oli kuin huonosti kasvatetulla päiväkotikakaralla.
Samoin Iltaläpyskän lausunnossa että "sun kasvu siinä kahdessa viikossa oli aivan mieletöntä! Sä olet niin henkinen voittaja!" Aika alentuvaa kehua. Mitä meriittejä Sinillä on arvioida kenenkään henkistä kasvua. Itsellään meni aikamoista alamäkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sasa on uskomattoman ärsyttävä takiainen, vähemmästäkin tulee vainoharhaiseksi. Eikö toi pirun BB vois puuttua tohon henkilökohtaisen rajan jatkuvaan rikkomiseen kun kaikki näkee ja kuulee tilanteen. Joel toistuvasti sanonut ääneen ettei halua Sösön läheisyyttä ja lääppimistä.
Sasu on selvästi läheisriippuvainen. Tietenkin toisen koskemattomuutta pitäisi kunnioittaa, muttei teini-Sasu sitä vielä ole sisäistänyt.
Sehän on möykkäävässä naisjoukossa kasvanut, vaikka minkäänlaista miehen mallia. Jos Sasa ei ymmärrä paljonko metri on senttimetreissä, niin vielä vähemmän se ymmärtää, että on olemassa henkilökohtaista koskemattomuutta. Tuollaiset valaat eivät usko kuin harppuunaa.
Mistä oot saanut päähäsi et Sasa on kasvanut möykkäävässä naisjoukossa? Perustele.
Ja valaaksi nimitteleminen on typerää.No Sassu-nassuhan on kasvanut riitaisassa lesbokommuunissa kun äitinsä alkoi seukkaamaan rekkiksen kanssa, siksi kasvanut mölyävässä laumassa, jossa ei ole mitään miesmäistä kuria ja järjestystä opetettu, siksi ei tajua että ihmisillä on henkilökohtaiset rajat, joita ei sovi ylittää ilman toisen suostumusta. Ja hän on kyllä pullero, niin kuin suurin osa suomalaisista jo viimeksi julkaistujen tutkimustenkin mukaan. Riittääkö tämä perusteluksi, vai pitääkö vääntää vielä rautalangasta?
"miesmäistä kuria😂😂😂
Se on kyllä juuri äidit jotka kuria pitää, joita "pelätään", isät on nössöjä.
Ainakin perusperheissä. Ehkä teillä lestoilla sitten eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mökin kyllä niin ymmärrän tuon turhaantumisen ja kettuuntumisen. Mutta se miten Roope tuolla puhuu Kessusta, nii on mun mielestä vaan väärin ja rumaa käytöstä.
Mitä se tuolla sitten puhuu? Jos luetaan esimerkiksi tämän ketjun kommentteja, mitä Roope on sanonut Kessusta yhtään sen pahempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi OP näyttää siltä kuin sillä olisi pikkuhousut päässä.
Mulle tulee tosta OP:n asusta mieleen sellaiset puvut, mitä ne vauvaa larppaavat aikuiset miehet käyttää. En saa sitä kuvaa pois mielestäni. Vielä tutti suuhun ja voidaan vaihtaa viikkotehtävä fetisseihin.
OP voisi luikauttaa vehkeensä ulos sieltä utareosastolla ja mööäillä jonkun talolaisen lypsylle
Parempi ois jos luikauttais sinne utareeseen jonkun muun kovan ja pitkän kikulilta muistuttavan pötkylän ja kun talolainen tulisi lypsylle ja ottaisi kiinni juuri tuosta utareesta alkaisi kiihkon äänet.
Mä oon aina ihmetelly tätä tapaa. Vaikka varmasti tarkoitus on hyvä, noin s epn oikeasti loukkaavaa. Itse aina puhun potilaille suomeksi ja potilas osaa kyllä sanoa, jos haluaa asioinnin englanniksi.
Lisäksi, miten ulkomaalainen Suomessa asuva henkilö oppii asioimaan suomeksi, jos aina puhutaan vain englantia. Ei se ulkomaalainen edes välttämättä uskalla puhua suomea, jos asiakaspalvelija jo kättelyssä käyttää enkkua.
Kolmanneksi ei kaikki Suomessa asuvat ulkomaalaiset osaa englantia oman kielensä lisäksi vaan osaavat nimenomaan paremmin suomea.