Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu että siitä ekasta viikosta on ikuisuus.
Nuo Mökkiläiset on niinku varjoja niistä ekan viikon hauskoista ja spontaaneista tyypeistä.
Mä katoin ekan viikon pääsääntöisesti mökkiläisiä, ku en jaksanu talon draamailua.
Kaikilla oli nii hyvä ja hauska fiilis. Yövahdit, Kessun ja Markon källiyritykset, poikien uima kilpailut, tanssiharjoitukset, briden pukeutumiset ymym.
Miten tuotanto on onnistunu tappamaan kaiken ilon mäistä ihmisistä?
Ne ovat itse masentaneet itsensä.
Nyt tuotanto herätys.Ens vuonna ei kannata tehdä uutta kautta jos samaa sontaa kun nytkin.
Onpa todella tylsää. Miksi noi on niin apaattisia? Ei voi syyttää viikkotehtävää, kaikki tehtävät voi tehdä asenteella ja keksiä itse siihen hauskuutta. Aivan kuin mökkiläiset ois henkilökohtaiseisesti loukkaantuneita että joutuvat näytteleen rooleja. Mitä ihmettä? Minkälaisia kermapersuksia nykynuoret oikein on?
Talolla maatan makkarissa. Nyt eläimet ulos ja koira ei hauku .
Makaavat ja masentuvat. Herätys BB!
Muilla kausilla ei saanut puhua kuin suomea, eikä saanut viheltää, surinalaitteiden käyttö sallittu vain kylppärissä. Nyt ei mitään kieltoja kuuluteta.
Bb voisi kieltää laulamisen ja englanninkieliset lauseet ja fraasit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ella vähän pilaa mökkiläisten tunnelmaa.. paitsi Roopen. Itse en voi sietää tuollaisia ihmisiä jotka hölöttää omia juttujaan eivätkä ota muita huomioon.
Jos ei Ella ja Roope puhuis niin ei kukaan muukaan puhuis.
Useimmat ihmiset vetäytyvät kovaäänisempien tieltä luonnostaan. Jos Ella ja Roope eivät puhuisi, muut ottaisivat vaistomaisestikin enemmän puhetilaa. Olisi kiinnostavaa nähdä tämä tilanne.
Notimpressed kirjoitti:
Tuo sasan lääppiminen ja lähentely tuntuu kiusalliselta. Joel näyttää 80% ajasta ettei haluaisi,, sanoo usein että anna mun hengittää tai jotain muuta, sasa ei tottele, joel ei sano uudestaan. Man up!!
Jos olisin Joel, tyrkkäisin tuon laardikasan syrjään. Jos tulisi kutsu pk-huoneeseen aggressiosta sanoisin, että vitttu ootteko sokeita, kelatkaa nauhaa taaksepäin, olen sanonut läskille jo sata kertaa että näpit irti.
Sasa läskistynyt talossa jo ainakin 10 kiloa. Luhdan takkikaan ei mahdu päälle.
lähteeks noi mökkiin, kun vaatteet tuli
Talolaisille tuli ulkovermeitä... :think:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ella vähän pilaa mökkiläisten tunnelmaa.. paitsi Roopen. Itse en voi sietää tuollaisia ihmisiä jotka hölöttää omia juttujaan eivätkä ota muita huomioon.
Jos ei Ella ja Roope puhuis niin ei kukaan muukaan puhuis.
Useimmat ihmiset vetäytyvät kovaäänisempien tieltä luonnostaan. Jos Ella ja Roope eivät puhuisi, muut ottaisivat vaistomaisestikin enemmän puhetilaa. Olisi kiinnostavaa nähdä tämä tilanne.
Eilen, kun roope mökötti kolme tuntia tuon tehtävän vuoksi ei siellä kukaan paljon mitään puhunut. Niko ja Kristiina yrittivät vähän tsempata
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raivostuttavaa katsottavaa tuo 15. kooste, jossa Minna on mukana kommentoimassa. Hän piti jatkuvasti suullaan ääntä ”mm m”. Muiden juttuja kuunnellessa hänen pitämä mumina kuului koko ajan taustalla. En ymmärrä miksi joka asiaan piti reagoida tuolla muminalla eikä voinut vaan olla hiljaa, kun asia ei häneen liittynyt eikä hänellä ollut asiaan mitään kunnollista sanottavaa...
Minnahan toistelisi sitä mm mm -ääntä koko ajan talossa ja mökissäkin. Kuului selvästi 24/7:ssakin mikistä.
Tota ei moni huomaa tekevänsä. Ehkä muut osas varoa etteivät ääntele liikaa kun kaikki kuuluu.
Siis ei voi olla todellista! Sasa kysyi ihan tosissaan eikö metri ole 60 senttiä! Eikä osannut 20 sentin viivottimella mitata harjanvarresta metriä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ella taitaa muuttua perus homopojaksi Roopen seurassa. Noilla kahdella on ihan omat jutut.
Nyt ne on jo sylikkäin: ROMANSSI?!!
Kohta leffateatterin ovimies Roope imuttaa Ellan "noitapilliä".
Passiivisaggressiivista jurostusta aamusta iltaan. En jaksa katsoa. Todella huono asenne mökkiläisillä tehtävään.
Oisivatpa jatkaneet herkkukeskustelua, koska siihen pystyi osallistumaan kaikki. Roope ja Ella vaan käänsi keskustelun vajaaälyiseen merkkilaukkukeskusteluun. Ällöttävää materialismia. Vieläpä niin rumia laukkuja nuo statussymboliveskat. Antavat itsestään niin b imbon kuvan. "Cuute!"
Niko on hiljentyny täysin kun Ella tuli, miksi?
Samaa mieltä. Tätäkö haluttiin?