Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Hyvin vetää Sami-Koira kyllä. Anastaa ruokaa niin, että Joel näkee pöydästä. Vetelee juustoja leiviltä jne. Se, miksi Joel ei tuohon reagoi on toinen asia.
Saisivatpa pukeutua South Park asuihin ja Kessusta Catrman, Krissestä Kenny...
Jaksaa talon puoltakin katsoa, kun on aktiviteettia ja roolia päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko yksi takki hajonnut jo kahdesta paikasta? Ainakin myöhään illalla näytti, että kahdessa paikassa olisi ollut paikkana teippiä.
Heh, hyvää mainosta kyseiselle vaatefirmalle. Oliko Luhta?
No enpä usko että noita takkeja on suunniteltu pidettäväksi avoimen kaasukeittimen ja muurikkapadan äärellä.
Ehkä sitten ei kannata laittaa tuonne tuollaisia takkeja, vaan sellaiset, jotka on suunniteltu oikeasti ulkoilu/retkeilytarkoitukseen. Vai olisiko ollut sponsorilta liian kallis investointi laittaa heille kunnolliset takit?
Vierailija kirjoitti:
Selviskö jo oliko OP tuon Eetun/Ellan isoveljen kaveri?
O-P ei osannut yhdistää kene Juusotuttunsa sisaruksesta on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai varastelu uhkaa koko tehtävän onnistumista??
Vai saavatko tehdä källejä elleivät vaan jää kiinni?
Eikö se ollut niin, että eläimet saavat elää salaista elämäänsä, kun ihmiset eivät ole paikalla? Ainakin itse tulkitsisin niin, että voi viedä lusikoita ja käyttää niitä, mutta ei saa jäädä kiinni lusikka suussa. Vaikka ihmiset löytäisivätkin lusikat karsinoista, niin senkin voisi pelata vielä "joku meistä on vahingossa pudottanut näitä karsinaan", ikään kuin ei olisi ollut eläimet asialla.
Eikö oikeustieteellisessä tiedekunnassa tarvitse osata kirjoittaa suomen kieltä lainkaan? Asianajajan sometekstit ovat melko huonoa kieltä. Ilmeisesti kyse on vain ulkoa opettelusta ja tenteistä pääsee läpi, kun vain muistaa asioita.
Vierailija kirjoitti:
https://www.seiska.fi/Uutiset/Kohun-myota-Big-Brother-talosta-poistunut…
On myöhäistä rypistellä kun p***a on jo housuissa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on mennyt kaikkien luonteitten osalta arviot nappiin miltei ekä päivästä. Ainoa minka aliarvioin oli Marko mutta en tiennyt vielä sen teatteriharrastuksesta tuolloin. Marko on virkeä asukki.
Mä erehdyin Kristiinasta. Mutta mietin kyllä, että hän on lapseni ikäinen ja pelkkä esittelyvideo ja jännittynyt taloon saapuminen tuskin antaa oikea kuvaa tytöstä. ja hän onkin suosikkini ollut nyt jo pitkän aikaa.
Näissä BB issä on Itä Suomi ihan liian vähän edustettuna, ja syrjitään selvästi. Ilmeisesti pelätään että ovat Venäjälle myönteisempiä ja eivät ota susirajalta koskaan. Vaasa ja Turku ja Pori on aina.Oulu ja Rovanniemi myös, eli armeija ja poliisinmestat.
Vierailija kirjoitti:
Eikö oikeustieteellisessä tiedekunnassa tarvitse osata kirjoittaa suomen kieltä lainkaan? Asianajajan sometekstit ovat melko huonoa kieltä. Ilmeisesti kyse on vain ulkoa opettelusta ja tenteistä pääsee läpi, kun vain muistaa asioita.
Ei kyllä ymmärtääkseni ole noin. Pitää osata yhdistellä asioita ja kaivaa ne porsaanreiätkin.
Onpa navetassa hilpeää! Ankea porukka kun ei ole Kessua tai Markoa pitämässä ryhtiä.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan seurata tuota Markon touhukkuuta ja aktiivisuutta :)
Hirveen energinen ja valpas kokoajan
MInä tykkään kanssa. En innostu miehistä jotka on lapasia. Pitää olla draivia. Marko on just hyvä! Voittoon!
Vierailija kirjoitti:
Saisivatpa pukeutua South Park asuihin ja Kessusta Catrman, Krissestä Kenny...
Kessu on ihan ilmetty Cartman siis tuo hammasrivi ja hymy. Ja jutut.
Taas Joel ja Arttu kävivät kahdestaan hakemassa eläinten puurokupit pois 😂 Ujostuttaako uudet asukkaat niin paljon, etteivät uskalla kohdata niitä yksin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai varastelu uhkaa koko tehtävän onnistumista??
Vai saavatko tehdä källejä elleivät vaan jää kiinni?Eikö se ollut niin, että eläimet saavat elää salaista elämäänsä, kun ihmiset eivät ole paikalla? Ainakin itse tulkitsisin niin, että voi viedä lusikoita ja käyttää niitä, mutta ei saa jäädä kiinni lusikka suussa. Vaikka ihmiset löytäisivätkin lusikat karsinoista, niin senkin voisi pelata vielä "joku meistä on vahingossa pudottanut näitä karsinaan", ikään kuin ei olisi ollut eläimet asialla.
Jatkan vielä sen verran, että veikkaan tämän viikon viikkotehtävän olevan käsikirjoitettu niin, että se onnistuu joka tapauksessa: mitattavissa olevat asiat riittävän yksinkertaisia (onko hevonen viety lenkille, onko possuja leikitetty jne) ja "asenne ratkaisee" sen suhteen, kuinka paljon lähtevät improvisoimaan rooliensa sisällä ja tulkitsevat tehtävän rajoja. Kuitenkin oletetusti torstaina koko jengi yhdistyy ja loppukauden kannalta on parempi tehdä se onnistuneen viikkotehtävän merkeissä. Toivottavasti BB:llä vähintään on sen verran pelisilmää, ettei ala blokkaamaan eläinten yrityksiä elää salaista elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sini avautuu:
Niin että mitä? Ensin hän sanoo näin:
"Kuitenkin olkoon kansa mitä mieltä vaan, Minnan mielipide merkitsee minulle kaikista eniten. Yksikään katsojista ei tiedä niin hyvin sitä talon tunnelmaa kuin me asukkaat."
Mutta sitten näin:
"Sinin mukaan hänelle vaikein paikka on ollut se, että Minna on kokenut tulleensa kiusatuksi hänen takiaan."
Eli ensin vihjaa, että kiusaamisväitteet ovat vääriä ja Minna ei ollut lainkaan samaa mieltä kuin katsojat. Sitten kuitenkin myöntää, että kyllä Minna vaan on oikeasti näin kokenut.
Mun mielestä Minna kyllä kielsi PK-huoneessakin tuntevansa itsensä kiusatuksi (kun katsojat ottivat yhteyttä paljon sen kiusaamisen takia) , eikä ole kertaakaan muutenkaan sanonut kokeneensa talossa kiusausta.
Ja pitää muistaa, että Sini lähti niiden muiden puheiden takia talosta, ei kiusaamisen.
Tuotannon porukan pitäisi nyt ohjeistaa muutamaa eläintä,miten eläytyä rooliinsa tädellisesti. Koiran pitää nostaa jalkaansa tämän tästä, kuseksia sisällä, j aulona, huonotapainen kun on. Koiran pitää välillä ottaa riehut päälle, eli ravata edes takaisin, hypätä sängylle, ja repiä patjat lattialle sängyssä riehuessaan. Koiran on tehtävä yöllä jätökset talon lattialle, pissalammikon kera ( tekokakkoja, ja jotan kellertävää nestettä lammikoittain). Koiran on tuhottava esim tyynyjä. Paula kukon on opeteltava kiekumaan, kuten kukot tekee. Muillakin asennetta enemmän oman roolinsa vetämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sini avautuu:
Niin että mitä? Ensin hän sanoo näin:
"Kuitenkin olkoon kansa mitä mieltä vaan, Minnan mielipide merkitsee minulle kaikista eniten. Yksikään katsojista ei tiedä niin hyvin sitä talon tunnelmaa kuin me asukkaat."
Mutta sitten näin:
"Sinin mukaan hänelle vaikein paikka on ollut se, että Minna on kokenut tulleensa kiusatuksi hänen takiaan."
Eli ensin vihjaa, että kiusaamisväitteet ovat vääriä ja Minna ei ollut lainkaan samaa mieltä kuin katsojat. Sitten kuitenkin myöntää, että kyllä Minna vaan on oikeasti näin kokenut.
Mun mielestä Minna kyllä kielsi PK-huoneessakin tuntevansa itsensä kiusatuksi (kun katsojat ottivat yhteyttä paljon sen kiusaamisen takia) , eikä ole kertaakaan muutenkaan sanonut kokeneensa talossa kiusausta.
Ja pitää muistaa, että Sini lähti niiden muiden puheiden takia talosta, ei kiusaamisen.
Sanoi saman Bb-podcastin haastattelussa. Sanoi myös, että on outoa jos ne, jotka kokivat häntä kiusattavan nyt sitten joukolla somelynkkaavat Siniä.
Mulla on mennyt kaikkien luonteitten osalta arviot nappiin miltei ekä päivästä. Ainoa minka aliarvioin oli Marko mutta en tiennyt vielä sen teatteriharrastuksesta tuolloin. Marko on virkeä asukki.