Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7
Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Milloin se palotarkastaja tulee tsekkaamaan halkopinon? Tuliko yöllä mökkiradiosta uusia tehtäviä?
Vierailija kirjoitti:
Milloin se palotarkastaja tulee tsekkaamaan halkopinon? Tuliko yöllä mökkiradiosta uusia tehtäviä?
Tuskin tulee koko tarkastajaa. Ensin hehkutetaan, että kuinka on turvallisuudesta pidetty huoli, ollut karanteenia ja testiä ja desifiointia. Sitten yhtäkkiä joku ulkopuolinen sapastelee taloon.
Tulee katsottua enemmän tuota mökin puolta. Osa tyypeistä on ihan viihdyttäviä, osa vähän särkee korvia.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Sasa ja Tiia tippuisivat ensimmäisten joukossa. En välitä niin heistä asukkaina.
Sama mulla, vähiten antavat ainakin nyt taloon.
En edes muistanut kuka on Tiia ja Sasan kikattelu ei tuo taloon muuta kuin kikattelua.
Miksi Kristiinalla on teippi nenässä?
Minusta tuo Ella on ihan positiivinen. Vaikuttaa ihan fiksulta tyypiltä. Mielenkiintoa on herättänyt seuraavat asiat...
Ellan nimi on tytön nimi ja hän on ilmeisesti nyt tyttö. Ääni on miehen, pukeutuminen on selvästi naisen. Rintoja hänellä ei juuri näytä olevan, entä onko hänellä mitkä sukuelimet.Onko pitkät hiukset sen omat vai jotain muuta? Näistä jutuista en tiedä sen enempää, mutta asia kiinnostaa noin yleisellä tasolla.
Kuten aiemmin sanoin minusta Ella vaikuttaa ihan hyvältä tyypiltä ja on kiinnostava tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksihän tuolla Kessulla on noin valtava tarve uhota ? Tai jotain kuulin kertovan, että heillä kotonakin kaikki ohjeet karjuttiin sotilaalliseen tyyliin pedin petaamisesta lähtien.
Onhan ympäri nettiä jo epäilty, ettei olisi puhtaat jauhot pussissa juuri minkään suhteen. Että esittelyvideo olisi tehty tarkoituksella provosoivaksi vain lautaääniä kalastellakseen... Mutta sielläkin on nyt alettu näkemään aukkoja ”Kessun” urheilu- ja armeijastooreissa. Moni jo odottaa milloin lipsahtaa luomastaan hahmosta.
Odotan sitä, että Kessu ja Sini kohtaavat. Sini voisi vähän kysellä Kessun armeija-ajoista.
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainut, jonka mielestä tuo Kati näyttää tutulta? Tai sitten se muistuttaa jotakin.
Joo, ja nyt aamulla tajusin ketä muistuttaa. Sitä Oma koti valkoinen bloggaajaa Miiaa. Samanlaiset hiukset ja silmät.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo Ella on ihan positiivinen. Vaikuttaa ihan fiksulta tyypiltä. Mielenkiintoa on herättänyt seuraavat asiat...
Ellan nimi on tytön nimi ja hän on ilmeisesti nyt tyttö. Ääni on miehen, pukeutuminen on selvästi naisen. Rintoja hänellä ei juuri näytä olevan, entä onko hänellä mitkä sukuelimet.Onko pitkät hiukset sen omat vai jotain muuta? Näistä jutuista en tiedä sen enempää, mutta asia kiinnostaa noin yleisellä tasolla.
Kuten aiemmin sanoin minusta Ella vaikuttaa ihan hyvältä tyypiltä ja on kiinnostava tapaus.
On munat. Ja äänestä päättelisin että hormonihoitoa ei ole käynyt tai ainakaan kovin pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä jos ajattelisit Ellan olevan ihan vaan Ella, sellaisena kun hän siinä on.
Niin, onko sen nenässä joku suoja. Onko sattunut jotain? Mielestäni ensimmäisenä iltana hänellä ei sellaista ollut.
Tuo mökkimusiikki on aivan tajuttoman RAIVOSTUTTAVAA !!!
Vierailija kirjoitti:
Oliko se sitten joku mustapää teippi? Niitä ei todellakaan pidetä tuntikausia, itse pystyn juuri ja juuri pitää sen pakollisen ajan. Jotenkin tyhmä veto olla koko ajan teippi nenässä. Itse en valitse suosikkiani muun kuin tilannetajun ja hyvien juttujen perusteella, joiden ei tarvitse liittyä politiikkaan tai mihinkään "hienoon".
Miksi te jauhatte Ellasta lakkaamatta? Nähtiinhän tuo jo viime kaudella, että mies voi pukeutua mekkoon ja myös vaihtaa sukupuolta. Minua jaksoi kiinnostaa 10 minuuttia.
Minusta Kati on ihan Hanna Pakarisen näköinen ja oloinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko se sitten joku mustapää teippi? Niitä ei todellakaan pidetä tuntikausia, itse pystyn juuri ja juuri pitää sen pakollisen ajan. Jotenkin tyhmä veto olla koko ajan teippi nenässä. Itse en valitse suosikkiani muun kuin tilannetajun ja hyvien juttujen perusteella, joiden ei tarvitse liittyä politiikkaan tai mihinkään "hienoon".
Kylläpä on paljon kommentteja tuosta aiheesta. :D Paula kysyi sillon että miks Kristiina pitää sitä ja se vastas että on ollu nenäleikkauksessa, ja se teippi jotenki estää/laskee turvotusta. Aiheesta ei sen enempää juteltu.
Vierailija kirjoitti:
Mihin se yöllinen ärähdys liittyi, josta Roope puhui aamulla klo 6-7 aikaan OP:lle? Roope ja Marko oli kai tanssineet ja sitten myöhemmin jompi kumpi oli ärähtänyt jostain, en tiedä mistä. Katson Ruutu+:n kautta enkä tiedä voiko siinä kelata (muuta kuin 15 sec kerrallaan). Roope ja OP naureskeli, että pari tuntia aiemmin kaikki rakasti toisiaan, sitten kaljat loppui ja tuli ärähdys, perus BB, heh heh.. Katsoiko kukaan yöllä ja näkikö mihin tuo liittyi?
Marko oli ärähtänyt kun Tiia tuli herättämään Roopea ja OPta että olkaa hiljempaa tms ja tämä nauratti koska itse nukkumaan tullessaan Marko ja Sami hekotteli ja supatteli pitkän aikaa koska olivat niin ylpeitä jekuistaan.
Bbb kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä on paljon kommentteja tuosta aiheesta. :D Paula kysyi sillon että miks Kristiina pitää sitä ja se vastas että on ollu nenäleikkauksessa, ja se teippi jotenki estää/laskee turvotusta. Aiheesta ei sen enempää juteltu.
Jaa, se oli sellainen teippi sitten.
Ellalla on pidennykset, kysyi eilen onko hyvin hiukset takaa ettei näy mitään mitä ei pitäisi näkyä, sellaista mikä ei kuulu sinne.
Hyvä tuotanto, näkyy paljasta pintaa, se kuuluu Bb:hen. Mökin karsea musiikki myös hyvä lisä, antaa riipiä vaan oikein kunnolla.
Tietokone ja ruutu plus voi srlata 6 tuntia taaksepäin. Ei taas kännykällä .