Ottasitteko Muska Babitzinin teille lapsenvahdiksi?
Antaisitteko lapsenne Muska Babitzinin hoidettavaksi? Saisiko Muska tulla teille kotiin hoitamaan vai veisittekö Muskalle? Minkä ikäisestä alkaen kelpuuttaisitte lapsenne Muskalle hoitoon? Onko teillä myös kokemuksia Muskasta lapsenvahtina?
Minä luulen että joissakin tapauksissa tämä voisi olla hyvä idea.
Kommentit (12)
Ei kai sillä ole edes itsellä lapsia..onko kokemustakaan, en ottaisi, miksi kyselet?
Jos Salvador Dali olisi ollut AV-mamma, niin monet näistä kirjoituksista tuntuisivat paljon ymmärrettävimmiltä.
No jos osaisi hoitaa lapsia, niin ehkä.
Ilimammuuta jos olis lapsia.
Ainut asia joka arveluttaa on, että se on toisinpäin Paska Mubitzin ja jos jotain sattuu niin joku huomauttais kuitenkin että miks jätitte sennimiselle hoitoon.
Ootko AP se sama tyyppi joka kyseli että mitä mieltä Kirka olis ollut Jammusta keikallaan?
Kai Muska vois tulla meille lapsia hoitamaan. Lapset vois sitten kysellä jälkikäteen, "Koska se hassuääninen täti tulee taas?"
Mikäköhän tarina näissäkin aloituksissa on takana? Kirka ei tervehtinyt Rantasalmella vuonna 1977 ja siitä lähtien on stalkattu kostoksi koko sukua?
Jos se olisi kouluttautunut perhepäivähoitajaksi niin tietysti, miksen antaisi.
En ottaisi, en missään tapauksessa.
Minä antaisin meidän lapset 6v, 4v ja 3kk Muskalle ilman muuta hoitoon! Muska vaikuttaa olevan niin luotettava ja lämmin ihminen ❤️
No miksikäs ei. Mistä moinen kysymys?