Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulle tullut paha mieli siitä että joku on poistanut sinut

Vierailija
19.07.2013 |

Facebook-kavereista?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ole kukaan poistanut, vaikka osan kanssa ei tule paljon tekemisissä oltua ja osa on lopettanut kirjoittelun lähes kokonaan. 

Vierailija
2/14 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmaan tulisi jos poistaisi, mulla on vain kourallinen kavereita ja luulis nyt kaikkien edes säälistä pitävän kaverilistallaan.

Ai no yksi kai uusi profiilinsa tai jotain, ja näkyi pyytävän kaikki muut uudestaan kaveriksi, muttei mua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Poikaystävä jonka kanssa erottiin hyvissä väleissä (luullakseni?) poisti minut kolme vuotta eron jälkeen, ei moikkaa enää kadulla ja sanoi kerran humalassa samassa baarissa yhden ilkeän asian mulle noihin poistamisen aikoihin. En ole mielestäni tehnyt mitään, joten en käsitä tätä. Paha mieli tuli nytkin, en tiedä miksi tätä muistelen.

Vierailija
4/14 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, koska en ole Facebookissa.

Vierailija
5/14 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole poistanut kavereista vielä kukaan, mutta yksi ei huomioi minua mitenkään kommentoituani, pelkästään minua edeltävät ja minun jälkeeni vastaavat. Olen itse miettinyt, poistanko hänet, kun on noin tylyä touhua :/

Vierailija
6/14 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kieltämättä vähän. Muutaman olen huomannut minut poistaneen ja vähän ihmettelen näitä. En ole kauhean aktiivinen päivittelijä mutta jonkun verran yritän kommentoida kuvia ja muita päivityksiä. Toisaalta, olen kyllä itsekin poistellut jotain kavereita sen ihmeemmin miettimättä.

Vierailija
7/14 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen kerran: aikuista voi vituttaa, surettaa, hämmentää ja harmittaa, mutta koskaan ei ole paha mieli- "Paha mieli" kuuluu lapsuuteen, siihen miten pienille lapsielle puhutaan

Vierailija
8/14 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta aikuinen voi pahoittaa mielensä?

[quote author="Vierailija" time="19.07.2013 klo 21:24"]

No kieltämättä vähän. Muutaman olen huomannut minut poistaneen ja vähän ihmettelen näitä. En ole kauhean aktiivinen päivittelijä mutta jonkun verran yritän kommentoida kuvia ja muita päivityksiä. Toisaalta, olen kyllä itsekin poistellut jotain kavereita sen ihmeemmin miettimättä.

[/quote]

Vierailija
9/14 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, oli sitten kyse parisuhteesta tai ei. Jos on kusipää luonteeltaan nii sitte on kusipää, ei sitä voi ystävyydellä/rakkaudella parantaa!

Vierailija
10/14 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä todellakin aikuisella voi olla paha mieli, surullista, jos joku luulee toisin. Ja joidenkin poistaneiden kohdalla ei ole tullut, enemmänkin on mietityttänyt syy, johtuuko siitä, että karsivat pois ne, joiden kanssa ei tapailla livenä kovin usein tms.

Yksi ihminen ei poistanut kavereista, mutta selvästikin blokkasi minut päivityksistään, ja tämä pahoitti kyllä mieleni, koska olemme sukulaisuuden takia tekemisissä suht läheisesti.

Vierailija
11/14 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, pari kaveria on minut poistanut. Jotenkin masentavaa, etenkin kun toisella näistä tyypeistä on satoja kavereita -> otin kyllä henkilökohtaisesti.

Vierailija
12/14 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ole kukaan poistanut, mutta itse poistin kauan sitten kaikki sellaiset kaverit, jotka tiesin, mutta en ollut juurikaan tekemisissä.Facebookin alkuaikoina sitä hyväksyi kavereiksi vanhoja koulukavereitakin, joiden kanssa ei edes koulussa ollut jutellut! Nyt mulla on kavereina vaan sellaiset, joiden kanssa oikeasti voin jutella omista asioistani myös livenä.

Vierailija
13/14 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Eräs opiskelukaveri, jonka kanssa koin olevani ihan hyvää pataa ja jonka kanssa olen usein istunut iltaa, kulkenut kimppakyydillä ja istuskellut yliopistoruokalassa, poisti minut kavereistaan. Samalla kaverilistalla on pysynyt joitakin opinahjomme tyyppejä, joiden olen hädin tuskin nähnyt juttelevan ko. tyypin kanssa. En yhtään ymmärrä, mikä ongelma voi olla, koska tulemme ihan hyvin toimeen.

Samoin eräs lukiossa tiiviisti samoissa piireissä kulkenut tyttö poisti kavereista. Hänen kohdallaan ymmärrän jutun paremmin, koska samalla oli poistunut todella moni porukkamme tyyppi, ja jäljelle oli jääneet ainoastaan selvästi läheisemmät kaverit. Ymmärtäähän sen, että toiset haluavat pitää ainoastaan todella hyvät kaverit listalla.

Sitten myös ihmetyttää eräs lukiotuttu, joka oli minut joskus aikoinaan lisännyt, mutta näin hänen profiilistaan ainoastaan tyyliin nimen ja asuinkunnan. Vähän ihmetytti, että miksi on lisännyt minut, jos ei halua paljastaa itsestään yhtään mitään.

Vierailija
14/14 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai joistain poistoista/kaveripyynnön hylkäämisistä tuli paha mieli. Useimmat poistot kuitenkin ymmärsin, karsinhan itsekin kaverilistaa viimeisen vuoden aikana rankalla kädellä ilman mitään henkilökohtaisia kaunoja. Lähdin koko facebookista vajaa vuosi sitten kun alkoi se juoruverkostoituminen ahdistaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän