Toimivatko Huutiksen lisäpalvelut? Kokemuksia?
Alan toden totta kyllästyä tähän, kun käyttämättömät merkkituotteet eivät mene kaupaksi edes todella alhaisilla hinnoilla. Näistä haluaisin päästä eroon kun turha tavara ahdistaa ja muistuttaa lyhyen masennuskauden shoppailuaddiktiosta, mutta ei vaan kelpaa. Kukaan ei edes katso niitä! Esimerkkinä tavara, jonka hinta uutena kaupassa on jotain 300 euroa, ja minä laitoin myyntiin 60 eurolla. Ilmoitusta on tähän mennessä katsottu 2 kertaa.
Ärsyttää ja harmittaa. Kysynpä siis, toimivatko nuo Huutiksen korostusmahdollisuudet todella? Siis nuo, että ilmoitus näkyy etusivulla tai kategorian etusivulla tai mitä kaikkia siellä nyt on? Mietityttää, ovatko ne hintansa arvoisia kuitenkaan, kun en ole mikään yrittäjä tms. Minulla on vain jonkin verran itselleni turhaa tavaraa josta haluaisin eroon.
Kommentit (4)
Huutis on hiljentyny tosi paljon, kokeile löytäisitkö FB:stä kirppariryhmiä esim. tiettyjen merkkien vaatteille tai kokele Tori.fi - meniskö siellä paremmin.
Huutis vilkastuu taas syksyllä kun ihmiset palailee. Ota ne pois myynnistä ja avaa syksyllä uusina kohteina. Tarkista hakusanat, mieti millä sanoilla joku voi niitä hakea ja pistä pitkä rotla mahdollisia hakusanoja ilmoitustekstin perään. Onko kuvat kunnollisia, sellaisia että niistä näkyy värit ja kunto oikein. laita ilmoituksiin linkki vastaavaan uuteen tuotteeseen nettikaupassa.
Itse en oo ostanut noita lisäpalveluita, olen pärjännyt yllämainituilla keinoilla.
Oma kokemus on, että kunnollinen ilmoitus myy hyvin.
Elo- ja syyskuu on oman kokemukseni perusteella tosi hyviä Huutis-kuukausia. Palaile silloin hyvillä kuvilla ja ilmoituksilla.
onko siellä myynnissä muita vastaavia tuotteita (haussa voi hakea myös jo sulkeutuneita kohteita jolloin näät toteutuneita hintoja? katsele niiden muiden ilmoituksia ja mieti miksi ovat saneet tavaransa kaupaksi.
kannattaa myös miettiä että jos olisit ostaja joka on etsimässä tuotettasi niin minkälaisilla hakusanoja tuo ostaja käyttäisi haussa, ja löytyykö sinun tuotteesi tuolla hakusanalla vai ei. Ne tärkeimmät hakusanat pitäisi saada otsikkoon koska haku nostaa otsikossa esiintyvät tulokset ylös, jos hakusana on vain tekstissä niin tuote jää listan hännille.
monethan käyttää tuota mainostusta esim yhteen kohteeseensa uossa mainostavat sitten muita myynnissä olevia kohteitaan.