Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Optikolleko uudestaan vai mikä avuksi?

Vierailija
19.07.2013 |

Keväällä kävin näöntarkastuksessa ja sain kaukolasit.

Nyt tuntuu, että en näe lukea enää laseilla, ilman laseja näen kyllä ihan hyvin. Mutta on kyllä hankala esim kaupassa tai virastossa ottaa laseja pois jatkuvasti lukeakseen jonkun tekstin. Tai sitten töissä.

Pitäisköhän mennä uudestaan näöntarkastukseen ja tilata eläkeläisten kaksteholasit......niin ja ikää mulla vasta 43v. Voi itku........

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaukolaseilla ei näe lukea, tietenkään, nehän korjaavat kauaksi näkemistä. Itselleni tuli kaksiteholasit 41 v kun silmienpohjiin sattui kun yritin lukea piilarit päässä. Onneksi nykyään on kaksitehopiilareita.

Kaksiteholasit maksaa muuten sitten kevyesti tonnin verran eli kannattanee miettiä, ottaako lasit pois vai hankkiiko kaksiteholasit.

Vierailija
2/2 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2013 klo 18:17"]

Kaukolaseilla ei näe lukea, tietenkään, nehän korjaavat kauaksi näkemistä. Itselleni tuli kaksiteholasit 41 v kun silmienpohjiin sattui kun yritin lukea piilarit päässä. Onneksi nykyään on kaksitehopiilareita.

Kaksiteholasit maksaa muuten sitten kevyesti tonnin verran eli kannattanee miettiä, ottaako lasit pois vai hankkiiko kaksiteholasit.

[/quote]

Mistähän olet noita kaksiteholasien hintoja löytänyt? Olen 48-vuotias ja sain juuri kolmannet kaksiteholasini - jokainen pari on maksanut n. 500 euroa, ja siihen päälle on vielä saanut aurinkolasit vahvuuksilla. Ja ihan Suomesta ja Nisseniltä olen käynyt ostamassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi