Te jotka ette saaneet THL:n koronakirjettä keväällä
Oletteko saaneet jotain vastauksia palautteeseen? Itse lähetin aiheesta palautetta sekä jakeluyhtiölle että THL:n omien sivujen palautelomakkeen kautta jo kuukausia sitten. Tähän päivään mennessä en ole saanut koronakirjettä enkä mitään vastausta palautteeseen. Onko joku muu saanut?
Kommentit (6)
En saanut kirjettä, en lähettänyt palautetta. Se kirje oli tarjolla THLn sivustolla, ja sisälsi saman liirumlaarumin käsienpesusta ja hihaan yskimisestä mitä toistetaan vielä tänäkin päivänä autuaaksi tekevänä rituaalina.
Kotiin tuli,.kakkosasunnolle ja sijoituskämpälle ei tullut. Kaikkien postiluukussa oli mainoskielto.
Ei kyllä tullut mieleenkään alkaa palautetta laittamaan.
En saanut mitään vastausta. Vähän tyhmä olo jäi kun itse nimenomaan pyysivät palautetta ja linkittivät lomakkeen jos kirje ei ole tullut. Sitten sitä ei ilmeisesti edes luettu.
Vierailija kirjoitti:
En saanut mitään vastausta. Vähän tyhmä olo jäi kun itse nimenomaan pyysivät palautetta ja linkittivät lomakkeen jos kirje ei ole tullut. Sitten sitä ei ilmeisesti edes luettu.
Sama minulla. En minäkään mitään palautetta olisi antanut muuten, mutta kun THL oikein erityisesti ohjeisti tekemään niin jos kirje ei ole tullut. Lopputulos oli ettei kirje tullut myöhemminkään eikä palautteeseen vastattu mitään.
Ei tullut kirjettä, laitoin palautetta. Kirjettä ei tähän taloyhtiöön jaettu palautteen jälkeenkään. Se 70v tarkoitettu kirje tuli tännekin.
Te tampiot ette sitten voi mennä lukemaan sitä kirjettä THL:n sivuille vaan lähettelette ääliömäisiä valituksia aiheesta.