Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri ostaa aina monta samanlaista vaatetta

Vierailija
04.08.2020 |

Mitä mieltä olet, että onko järkevää ostaa monta samanlaista ja samanväristä vaatetta? Kaveri työskentelee päiväkodissa ja perustelee sillä, että sitten on helppo pestä pyykkiä, kun on samanlaisia ja samanvärisiä vaatteita.
Tuossahan muut luulee, että sillä on aina samat vaatteet!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan tätä itse koko ajan enemmän. Mun on turha ostella jotain väriläiskiä vaatekaappiin kun en niitä koskaan käytä. Olen viimein hyväksynyt, että niin paljon kuin ihailenkin näyttävää tyyliä muilla niin minun elämääni se ei sovi. Viihdyn yksinkertaisissa, hyvälaatuisissa vaatteissa, joissa väreinä musta, valkoinen, tummanvihreä ja ruskean sävyt.

Vierailija
22/28 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erittäin järkevää. Itsekin teen samaa. Jos joku vaate on hyvä, ostan sitä useamman kappaleen. Monesti niin, että suosikkiväriä ostan useamman kappaleen ja sitten muista käyttämistäni väreistä yhden.  Ei kiinnosta tippaakaan mitä töissä ajatellaan. Jos jollain on aikaa kytätä, niin siinä kytätköön.

Ja jatkan vielä, että päiväkodissa työskentelevällä sitä pyykkiä varmasti kertyy työvaatteista eri tahtia kuin itselläni toimistotöissä. Eli vielä ymmärrettävämpää. 

Niitä kyllä kertyy. Itse haluan pestä  niin housut kuin paidankin kerran käytön jälkeen. Kun olin toimistotöissä, niin samoja alaosan vaatteita saattoi käyttää viikonkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on tyylinsä löytänyt, varmasti systeemi toimii hyvin. Vaikka olisikin aina sama paita, senkään ei pitäisi haitata jos se on siisti. 

Itse olen kyllä tyytyväinen, että käytän työnantajan asua töissä. Ei pyykkiä tai muita vaatehuolia!

Vierailija
24/28 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ainoastaan fiksua. 

Vierailija
25/28 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mä löydän jonkun hyvän vaatteen voin ostaa niitä useamman kappaleen. Yleensä ostan kyllä sen eri väreissä, tai kuoseissa, mutta en aina.

Vaate eri kuosissa ja värissä ei ole sama.

Vierailija
26/28 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloinkas suominainen on välittänyt vaatteiden kauneudesta?

Vierailija
27/28 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos löydän jonkun joka istuu hyvin ja on käytössä hyvä, niin ostan pari samanlaista.

Muutenkin suht samanlaisiin vaatteisiin pujeudun ja muuttelen ilmettä huivein ja koruin. Kengi kin.

Vierailija
28/28 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös neljät samanlaiset mustat housut

Hyviä ovat ja kestäneet vuosia

Siinä luulkoon ihmiset mitä luulee