Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mikä on hyvä blogialusta?
18.07.2013 |
Olen aloittamassa blogia, mutta nyt mietin, mikä on hyvä blogialusta. Kertokaa mieltymyksistänne te kokeneemmat henkilöt!
Kommentit (3)
Mä käytän Bloggeria, olen tykännyt. Blogi oli helppo pistää pystyyn ilman aiempaa blogikokemusta eikä päivittämisessäkään ole ollut ongelmia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Blogger on aloittelijalle paras. Saa vaikka minkälaisia sivupohjia mitä wordpressissä ei ole ilmaisessa versiossa, on tosiaan ilmainen ja todella hyvin muokattavissa tosin kuin wordpress.
Alue: Aihe vapaa
Wordpress on hyvä. Siinä on kaksi puolta, ilnainen, jossa ositteen preään tulee .wordpress.com ja sellainen, jossa saat ositteen valita ihan itse, mutta sen rinnalle tarvitaan maksullinen webhotelli. Maksu ei esim. Suncometissa ole kauhean korkea, esim. 5 vuotta 70 euroa. Maksullisessa versiossa on laajentaminen lisäosilla ilmaista kun taas ilmaisella puolella vähänkään erikoisemmat lisätoiminnot ovat maksullisia, vaikka peruskäyttö ei maksakaan.
Se, mihin tarvitaan webhotelli pitää myös osata asentaa ja se vaatii vähän osaamista, jossa en osaa auttaa. Mulla on webhotelliversio ja olen ihan tyytyväinen.