Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 23 -vuotias ja mulla on seksisuhde 42 -vuotiaan miehen kanssa.

Vierailija
18.07.2013 |

Kysyttävää? 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla oikeastaan ole mitään kysyttävää. Eihän tuossa kuitenkaan mitään kovin erikoista ole. Hyvä juttu, jos teillä seksisuhde toimii.

Minulla on kanssa hyvin toimiva seksisuhde. Ikäeroa meillä ei tosin juurikaan ole. Löysin tämän nykyisen panokaverini netistä. Tällä hetkellä ei oikein ole aikaa eikä haluakaan aloittaa pidempää parisuhdetta, mutta seksiä tekee silti mieli.

Voin hyvin suositella kaikille seksisuhdetta haluaville http://www.seksisuhde.net/ sivustoa! :)

Vierailija
2/15 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 14:44"]

[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 14:29"]

Mistä pokasit sen?

Odotatko ja/tai toivotko enemmän kuin seksisuhdetta? Luuleeko mies, että odotat ja/tai toivot enemmän kuin seksiä?

Oliko mies ennakkoluuloinen, koska olet nuori, vai tarttuiko vaan iloisena tilaisuuteen?

Suhtautuuko mies suhun isällisesti/isoveljellisesti jos vaikkapa kerrot elämästäsi, vai onko välinne ihan samanlaiset kuin samanikäisten fuckbuddyjen välillä olisi?

[/quote]Miksi mies suhtautuisi isällisesti? 

[/quote]

No mulla ja panokaverillani on 11 vuoden ikäero (minä 23, hän 34) ja hän suhtautuu mun asioihin, silloin kun ei juuri ole harrastamassa kanssani ihanaa seksiä, hyvinkin isoveljellisesti ja suojelevasti. Hän tarkastaa deittini, kertoo mielipiteensä miehistä joista olen kiinnostunut, kunnioittaa minua ja keskustelee kanssani kaikesta. Kiinnostaa, onko muillakin joilla panosuhteessa iso ikäero asiat näin mukavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hah, itse olen 24 ja olen kihloissa 44v. miehen kanssa.. pitänee alkaa tehdä viestiketjuja aiheeseen liittyen, jos jollain olis vaikka kysyttävää. näitä ketjuja kun ei tule ku varmaan kymmeniä päivittäin :)

Vierailija
4/15 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nuorekas? Itse olen tuota miestä vanhempi enkä alkaisi enää tuon ikäisen kanssa seksisuhteeseen, nuorempiakin riittäisi tarvittaessa.

Vierailija
5/15 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko, että tuo on jotenkin harvinaista?

Vierailija
6/15 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 14:00"]

Onko nuorekas? Itse olen tuota miestä vanhempi enkä alkaisi enää tuon ikäisen kanssa seksisuhteeseen, nuorempiakin riittäisi tarvittaessa.

[/quote]

Kirjoittaja tarkentaa, että olen nainen ja tarkoitan etten alkaisi 42 vuotiaan miehen kanssa seksisuhteeseen.

Vierailija
7/15 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi parka. Mies käyttää sua hyväkseen. 

Vierailija
8/15 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

23 -vuotias on edelleen aika lapsi... Tuon ikäiseen ei sopisi nelkymppisen koskeakaan. Joku 25+ olisi eri asia. 

Vierailija
9/15 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit jättää sen miehen jollekin nelikymppiselle naiselle..nyt joku on yksin sun takia.

Vierailija
10/15 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä pokasit sen?

Odotatko ja/tai toivotko enemmän kuin seksisuhdetta? Luuleeko mies, että odotat ja/tai toivot enemmän kuin seksiä?

Oliko mies ennakkoluuloinen, koska olet nuori, vai tarttuiko vaan iloisena tilaisuuteen?

Suhtautuuko mies suhun isällisesti/isoveljellisesti jos vaikkapa kerrot elämästäsi, vai onko välinne ihan samanlaiset kuin samanikäisten fuckbuddyjen välillä olisi?

Vierailija
11/15 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh! Kysyä voi, mutta vastauksia ei vaan näy :)

Vierailija
12/15 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 14:29"]

Mistä pokasit sen?

[/quote]Miksi mies suhtautuisi isällisesti? 

Vierailija
13/15 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksisuhde mieheen, vaan onko mies vapaa vai varattu?

Vierailija
14/15 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

te molemmat olette täysi-ikäisiä, joten eipä meillä kenelläkään ole mitään sanottavaa.

Vierailija
15/15 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootko muka ikiksen eksän kaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi