Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäisenä lopetit miesten miellyttämisen?

Vierailija
18.07.2013 |

Tarkoitan, että milloin omat toiveesi ja vaatimuksesi syrjäyttivät halun miellyttää? 

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi vuotta sitten. Vuosi eteenpäin, niin mies sai tarpeekseen ja läksi menemään. Siitä asti olen elänyt yksin ja olen surullinen.

Vierailija
2/33 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin olla 23v. silloin ja olen yhä nätti vaikka tästä n.10v. aikaa ( nuorempana toki olin nätimpi). Sen vaan totesi silloin, että kiltteyttä käytetään hyväksi liikaa ja itselle valehdellaan sitä enemmän, mitä enemmän pyrkii itse olla muille mieliksi. Enkä ole katunut tippaakaan. Ja tämä pätee lähinnä miesten suhteen eikä naisten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 13:47"]

En ole koskaan kokenut halua miellyttää omien toiveideni tai halujeni kustannuksella. Ikää ja hyvää itsetuntoa on 27 vuotta.

[/quote]

40-kymppisenä ja edelleen sinkkuna mietit, olisiko sittenkin pitänyt luopua joistain itsekkäistä haluistani ja jakaa elämäni miehen kanssa? Yksin voi tietysti tehdä mitä haluaa, mikä on arvo sinänsä, mutta yksin on myös yksinäistä, tyhjää ja tylsää.

Vierailija
4/33 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 35 enkä ole lopettanut vieläkään. :) Riippuu tietty siitä mitä miellyttämisellä tarkoitetaan. En ole koskaan teeskennellyt miesten takia olevani jotain muuta kuin olen, mutta pyrin olemaan ystävällinen kaikille tapaamilleni ihmisille (myös miehille)  - elleivät he anna aihetta muuhun. Kai sekin jonkinlaista miellyttämistä on. Tietty edellytän että myös minua kohdellaan arvostavasti.

Vierailija
5/33 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuinka moni täällä on kirjoittanut kuinka yksinäistä heillä on, vaikka ovat kaksin...

Vierailija
6/33 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 15:08"]

Viisi vuotta sitten. Vuosi eteenpäin, niin mies sai tarpeekseen ja läksi menemään. Siitä asti olen elänyt yksin ja olen surullinen.

[/quote]

Näim miespuolisena voisin kertoa miten meillä. n. vuosi pari ensimmäisen lapsen syntymän jälkeen rouva muuttui täysin. 

- Entinen kaunis pitkä kiharatukka -> kananperse-tukka

- Ennen kaunis nuorekas vaatetus -> Kamalia legginsejä ja Vintage ryysyjä

- Ennen oli kovasti lävistyksiä vastaan -> Lävistyksiä sinne tänne

Vierailija
7/33 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 15:14"]

En ole koskaan kokenut halua miellyttää omien toiveideni tai halujeni kustannuksella. Ikää ja hyvää itsetuntoa on 27 vuotta.

[/quote]

40-kymppisenä ja edelleen sinkkuna mietit, olisiko sittenkin pitänyt luopua joistain itsekkäistä haluistani ja jakaa elämäni miehen kanssa? Yksin voi tietysti tehdä mitä haluaa, mikä on arvo sinänsä, mutta yksin on myös yksinäistä, tyhjää ja tylsää.

[/quote]

Äläpä jauha paskaa, naiselta muiden miellytys ei koskaan kannata ja harvalta mieheltä saa sitä mitä itse tarvii vain mitätöimällä omat tarpeensa. Täälä metodilla tulee vain surullisia ihmisiä, eikä muuta. Se kyrpä ei ole kovin kumma asia lopulta ja miesten satsaus aina miinuksella naisten mielestä... Taidat olla lassukka, mikset itse pistä itseäsi sivuun ja ala jonkun yh:n olkapääksi ja tueksi vaikka ilman sitä seksiä? Lopulta sama asia. Paskapää.

Vierailija
8/33 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Ja sitten päinvastaisessa tilanteessa nelikymppisenä heräät tajuamaan, että elämä meni siihen, että keskityit elämään sellaista elämää, mitä sinulta odotetaan ja olet hukannut sen, kuka oikeasti olet.

Ei pidä sekoittaa itsekkyyttä ja omanarvontuntoa.

Vierailija
9/33 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos nyt ulkonäköä ajatellaan, niin aika lailla varmaan vuosi sitten. Ennen minulla oli pitkät vaaleaksi värjätyt hiukset ja istuvia vaatteita, sitten leikkasin hiukset lyhyiksi ja annoin oman maantienharmaan värini kasvaa. Vaatteetkin saa nykyään olla mallia teltta. Ikää 38 v. Ikä alkaa näkyä naamastakin, nin mitäs sitä sitten enää sen enempää yrittämään.

Vierailija
10/33 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote] Ystävistä on enemmän seuraa ja iloa kuin miehestä.

Vierailija
11/33 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 15:22"]

[/quote]

Näim miespuolisena voisin kertoa miten meillä. n. vuosi pari ensimmäisen lapsen syntymän jälkeen rouva muuttui täysin. 

[/quote]

Onpa sinulla ulkonäkökeskeiset kriteerit parisuhteen arvioimiseen...

Vierailija
12/33 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 15:26"]

[/quote]

[/quote]

Onpa sinulla ulkonäkökeskeiset kriteerit parisuhteen arvioimiseen...

[/quote]

Siitä vasta lista tulisi jos listaisin tekemiset tai paremminkin tekemättä jättämiset

Vierailija
13/33 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teistä kukaan muuten juonut teetä nimeltä "Sadepäivän ilo"? Suosittelen, NYT HETI!

Vierailija
14/33 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten syntymän jälkeen energia ei riittänyt enää. Onneksi oma mies oppi hyväksymään muuttuneen tilanteen. ;-)

Vierailija
15/33 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläpä jauha paskaa, naiselta muiden miellytys ei koskaan kannata ja harvalta mieheltä saa sitä mitä itse tarvii vain mitätöimällä omat tarpeensa. Täälä metodilla tulee vain surullisia ihmisiä, eikä muuta. Se kyrpä ei ole kovin kumma asia lopulta ja miesten satsaus aina miinuksella naisten mielestä... Taidat olla lassukka, mikset itse pistä itseäsi sivuun ja ala jonkun yh:n olkapääksi ja tueksi vaikka ilman sitä seksiä? Lopulta sama asia. Paskapää.

[/quote]

No sinäpä oikea kukkanen olet. Olet oikeassa, tuolla asenteella harvalta mieheltä saat sitä mitä vaadit. Parempi vain että pysyt sinkkuna lopun elämäsi.

Vierailija
16/33 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 14:19"]

Millä tavalla itsenäinen ja miellyttäminen liittyy/eroaa toisiinsa nähden?

[/quote]

Ne eroavat toisistaan sellaisessa tilanteessa, jossa oma mielihyvä on ristiriidassa toisen miellyttämisen kanssa. Esimerkkejä ei varmaan aikuiselle ja parisuhteessa eläneelle tarvitse luetella, mutta pahimillaan toisen miellyttäminen on omista haaveista ja suunnitelmista luopumista.

Voi jättää vaikka ottamatta vastaan unelmiensa opiskelupaikan toisella paikkakunnalla, jos ajatus ei miellytä poikaystävää. Minä olin siinäkin vaiheessa itsenäinen (20 v), ja mies lähti mukaan.

Minä olen mieluummin yksinäinen ja jopa surullinen, sillä siinä tapausessa minun mukava tulevaisuuteni on lähempänä kuin silloin, jos epätoivoisesti yrittäisin miellyttää miestä - ja siitä huolimatta jäisin yksin, kun mies löytäisi elämänsulostuttajaksi jonkun perinteisen Justiinan, ja pitäisi miehen kurissa ja komennossa.

Parisuhteessa joutuu väistämättä luopumaan jostakin, mutta toisaalta tilalle pitäisi saada jotain parempaa. Se on vain valintakysymys, että onnistuu saamaan sellaisen puolison, jonka kanssa ei tarvitse paljosta luopua eikä vaadi erityistä miellyttämistä.

Vierailija
17/33 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

40-vuotiaana aloin vasta ymmärtämään, mikä miehiä miellyttää. Olen toteuttanut sitä hyvällä menestyksellä.

Vierailija
18/33 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan ollut ketään, ketä miellyttää 24 ikävuoteen mennessä.

En tiedä, onko se epäsuorasti miellyttämistä, kun  tykkään meikata ja laittautua nätiksi, jos menen vaikka yökerhoon. Itseni takia laittaudun sen näköiseksi kuin itse tykkään, mutta en voi väittää, etteikö myös niiden ihailevien katseiden takia. En tiedä, tälläytyisinkö jotenkin toisella tavalla, jos mulle olisi yhdentekevää, mitä ne tuntemattomat miehet siellä yökerhossa minusta ajattelee. Tuskin jättäisin tälläytymistä pois, koska tykkään tosi paljon laittautua ja näyttää nätiltä.

Vierailija
19/33 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni on mennyt pieleen juuri siksi, että heräsin liian myöhään ajattelemaan myös omaa etuani ja uskomaan siihen mitä itse koin.

Vierailija
20/33 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset