Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

seksikumppanien määrä... mikä on hyvä luku?

Vierailija
18.07.2013 |

Niin siis tiedän, että tähän on monta vastausta, mutta mikä on sinun lukusi ja oletko siihen tyytyväinen?

Itse olen ollut 2miehen ja 1naisen kanssa ja mietin pitäisikö tuota lukua vielä kartuttaa...

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymppisenä olin ollut jo 40:n naisen kanssa. Sitten menin laskuissa sekaisin.

Vierailija
2/27 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut 3 seksikumppania. Näiden kanssa onkin sitten tullut puuhailtua todella huolella ;) Jotta haluan miehen kanssa sänkyn, minun on tunnettava mies suht hyvin ja tämän täytyy kiinnostaa minua muullakin tasolla kuin fyysisesti. Kemiaa ja kipinää täytyy olla. En tajua, mitä järkeä on laskea jotain yksittäisiä panoja jonkun vieraan ihmisen tai puolitutun kanssa. Ei se eka kerta nykyisenkään miehen kans mitenkään ihmeellinen ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai sä siksi että pitäisi, harrasta seksiä jonkun kanssa.

Vierailija
4/27 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä luku?

Vuorokaudessa? Kahteenkymmeneen ikävuoteen mennessä? Ennen lasten saamista? Ennen vanhainkotia?

Vierailija
5/27 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan, että löytyy sopiva ja tietää että tämän kummemmaksi asia ei muutu. Ja hiukkasen riippuu iästä. Ja huumauttaisin, että hieno nainen ei kerro ja huono nainen ei laske...

Jos alkaa 16 seurustelemaan, eroaa 21v vuotiaana niin ihan sopiva aika ottaa menetetty aika takaisin ja hankkia parissa vuodessa vaikka 20 kokemusta, joista esim.  kolme saman viikonloppuristeilyn aikana...

Vierailija
6/27 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle yksi on paras luku.

Vierailija
7/27 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kerrallaan. Mutta mä olenkin tylsä ihminen.

Vierailija
8/27 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kirjoitat asiaa mutta tuosta olen eri mieltä. Villisti ympärilleen naiminen käy psyykkeelle enkä itse huomioi kevytkenkäisiä naisia.

[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 12:36"]

parissa vuodessa vaikka 20 kokemusta, joista esim.  kolme saman viikonloppuristeilyn aikana...

[/quote]

Vierailija
9/27 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näin miehenä voin sanoa, että kaikki luvut yli 0 kierretään kaukaa. Eihän kukaan halua syödäkään jo kertaalleen syötyä ruokaa.

Vierailija
10/27 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50 vuotias ja minulla on ollut seksiä neljän kanssa. Oikein hyvä luku minulle.

Vierailija
11/27 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 12:58"]

Kyllä näin miehenä voin sanoa, että kaikki luvut yli 0 kierretään kaukaa. Eihän kukaan halua syödäkään jo kertaalleen syötyä ruokaa.

[/quote]

Hyvä niin, ei tarvii saada sitten parisuhteessakaan.

Vierailija
12/27 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä omaa lukuani ja olen tyytyväinen siihen.

Pääasia, että kun on seurustellut, on ollut vain se yksi.

Vierailija
13/27 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hyvä niin, ei tarvii saada sitten parisuhteessakaan." Niin, onhan tuossa kyllä logiikkaa, mutta ainakin kerran voi saada aina yhdeltä neitsyeltä!

Vierailija
14/27 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä luku on varmaan jotain väliltä 0-1000000000000000000000.

Vierailija
15/27 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 13:02"]

"Hyvä niin, ei tarvii saada sitten parisuhteessakaan." Niin, onhan tuossa kyllä logiikkaa, mutta ainakin kerran voi saada aina yhdeltä neitsyeltä!

[/quote]

Toivossa on hyvä elää, mutta elämä menee äkkiä ohi ja ikää tulee mittariin koko ajan lisää: todennäköisyys saada neitsyeltä edes yksi seksikerta  lähestyy nollaa siinä 30v. mieheltäkin. Ehkä kannattaisi ottaa lusikka kauniiseen käteen ja lakata nirsoilemasta, niin voi tulla jotain hyvää eteen ajan kanssa. Muutoinhan se on sama asia, kuin jos nainen odottaa prinssiä koko elämänsä turhaan. Kaikkea ei saa mitä haluaa, mutta tinkimällä hieman omista pakkomielteistään voi saada edes jotain eikää jää pelkkä luu käteen lopulta.

Vierailija
16/27 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

2, 43v

Vierailija
17/27 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 13:15"]

[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 13:02"]

[/quote]

Toivossa on hyvä elää, mutta elämä menee äkkiä ohi ja ikää tulee mittariin koko ajan lisää: todennäköisyys saada neitsyeltä edes yksi seksikerta  lähestyy nollaa siinä 30v. mieheltäkin. Ehkä kannattaisi ottaa lusikka kauniiseen käteen ja lakata nirsoilemasta, niin voi tulla jotain hyvää eteen ajan kanssa. Muutoinhan se on sama asia, kuin jos nainen odottaa prinssiä koko elämänsä turhaan. Kaikkea ei saa mitä haluaa, mutta tinkimällä hieman omista pakkomielteistään voi saada edes jotain eikää jää pelkkä luu käteen lopulta.

[/quote]

Mutta mutta. Naisethan nirsoilevat aina sinne keski-ikään saakka. Ja moni nainen sitten liian vanhana huomaakin, että kunnollista miestä ei enää saa, kun on tuo rupsahtaminen.

Vierailija
18/27 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta vanhempikin nainen saa nuorta miestä todennäköisemmin kuin mies naista... Ja muutenkin. 

Parit poikuudet talteen korjannut, vasta 40v.

Vierailija
19/27 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietysti se mikä itsestä tuntuu hyvältä

vai tarkoitatko miesten mielestä? tietysti se jolla on vähän kumppaneita. hyvännäköinen nainen, jolla on korkeintaan pari seurustelusuhdetta takana on se mistä jokainen haaveilee.

Vierailija
20/27 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma lukuni on 12 miestä, 2 naista eli yhteensä 14. Lukumäärä itsessään ei harmita, tietenkin muutama olisi voinut jäädä huonon kokemuksen vuoksi kokeilematta. Nykyisessä parisuhteessa 4v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi