seksikumppanien määrä... mikä on hyvä luku?
Niin siis tiedän, että tähän on monta vastausta, mutta mikä on sinun lukusi ja oletko siihen tyytyväinen?
Itse olen ollut 2miehen ja 1naisen kanssa ja mietin pitäisikö tuota lukua vielä kartuttaa...
Kommentit (27)
Seksikumppaneita 8 miestä, ok luku mulle, paljoa enempää en toivoisi, yhdenillan juttuja noista on 4.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 14:08"]
siis tarkoitan ihan sitä, että millä luvulla saisi jonkin moisen kokemuksen itselleen. Ymmärrän että joillekin riittää yksi toisille kaksi ja toisille sitten enemmän...
Toki kuulen mielelläni mikä sinun lukusi on ja ikä
ap
[/quote]
Pitäisikö sinun hakea ennemminkin erilaisia kokemuksia, kuin määrää?
no kyllä naisen olisi hyvä saada ainakin 10-20 miestä. ei sitten harmita jäädä aloilleen jonkun miehen kanssa.
mielelläni haen erilaisia kokemuksia ja siinä samalla voi määrä kasvaa :)
outoa kun ihmiset eivät osaa lukea aloitus viestiä vain otsikon
ap
Oma lukuni on 11, yksikään ei ole ns. yhden illan juttu. Ihan sopivasti mielestäni, keskimääräisesti 1/vuosi, vakiinnuin "lopullisesti" 29-vuotiaana.
Eiköhän se "1" ole ehdottomasti paras luku. Ei HPV:t ja muut pöpöt leviä. Mulla ja vaimollani on molemmilla puhdas ykkönen. Ja naimme kyllä kuin kanit.
siis tarkoitan ihan sitä, että millä luvulla saisi jonkin moisen kokemuksen itselleen. Ymmärrän että joillekin riittää yksi toisille kaksi ja toisille sitten enemmän...
Toki kuulen mielelläni mikä sinun lukusi on ja ikä
ap