Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rintaliivejä tutkivat miehet

Vierailija
04.08.2020 |

Tutkivatko miehet esim. tuttavapiirissä olevien naisten rintaliivejä sekä niiden kokoja jos tulee tilaisuus moiseen asiaan?

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Eikä haittaa, vaikka nsinen olisi varattu

Vierailija
22/61 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä, mikä siinä kuppikoossa on niin mielenkiintoista... Eikö sen nyt päälle päin näe riittävällä tarkkuudella, mitä iloa jostain numerosta nyt muka on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä, mikä siinä kuppikoossa on niin mielenkiintoista... Eikö sen nyt päälle päin näe riittävällä tarkkuudella, mitä iloa jostain numerosta nyt muka on?

Tuo on sinun mielipide

Vierailija
24/61 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on sinun mielipide

Totta kai, ja sen vuoksi kysyin koska en ymmärrä. Mua ei numero kiihota, mutta tisseistä tykkään kyllä.

Vierailija
25/61 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on sinun mielipide

Totta kai, ja sen vuoksi kysyin koska en ymmärrä. Mua ei numero kiihota, mutta tisseistä tykkään kyllä.

Ehkä siinä kokee pääsevänsä naisen intiimiin maailmaan enemmän kuin 200 m etäisyydellä toriaidalta katsellen.

Vierailija
26/61 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä oikeastaan nää, kun ihmisillä on kaikennäköstä pushuppia sun muuta. Kun on semmonen tissifetissi niinkuin allekirjoittaneella esimerkiksi, niin se on sinänsä jo kivaa tietää että kyseessä on oikeasti isot rinnat, ja sen voi varmistaa vaan kuppikokoa katsomalla (jos ei muuten lähikontaktiin pääse).

Vierailija
27/61 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä oikeastaan nää, kun ihmisillä on kaikennäköstä pushuppia sun muuta. Kun on semmonen tissifetissi niinkuin allekirjoittaneella esimerkiksi, niin se on sinänsä jo kivaa tietää että kyseessä on oikeasti isot rinnat, ja sen voi varmistaa vaan kuppikokoa katsomalla (jos ei muuten lähikontaktiin pääse).

Samaa mieltä.

Vierailija
28/61 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty siis jos on todella isot ryntäät niin kyllä sen näkee päällepäinkin. Mutta jostain syystä sillonkin on jotenkin jännää tietää asiasta lisää, tiedä sitten mistä nää johtuu.

Vierailija
29/61 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietty siis jos on todella isot ryntäät niin kyllä sen näkee päällepäinkin. Mutta jostain syystä sillonkin on jotenkin jännää tietää asiasta lisää, tiedä sitten mistä nää johtuu.

Itseäni kiehtoo myös se, kun otan selvää jotain sellaista, hyvin intiimiä. Sellaista, mikä on tarkoitettu vain naiselle itselleen.., liivien koko.

Vierailija
30/61 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen liivejä olisi kiva päästä salaa tutkimaan?

Vierailija
31/61 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiihottavaa selvittää jonkun suomalaisen naisjulkkiksen kuppikoko.

Vierailija
32/61 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi jättää yhteis mökillä pienehköt rintaliivinsä aina niin että oikeen toivoo niitä katseltavan. Toki ne kerran päässyt päältäkin riisumaan, kun oli kuulemma olkapää kipee... Hiukan nolotti kun tilanne kesti jonkin aikaa, niin ei jäänyt epäselväksi missä minulla alkoi veri kiertämään. Seksikäs nainen ikäisekseen. Varmasti antais paremmat kyydit, kuin tyttärensä. Ihan pienet mällit oli kyllä pakko saatella kerran hänen pikkupöksyihin kun oli saunassa ja oli puhtaat jättänyt sohvalle odottamaan puhdasta pimpsaansa. No, en tiedä varmaksi huomasko mitään, mutta päällensä ne laittoi, kun kurkkasin toisesta huoneesta. Voittevaan kuvitella kuumottiko poskia, kun juteltiin siinä sitten niitä näitä. Ehkä perverssiä, mutta ei se ketään satuta. Varmasti hänen kanssaan seksi johtaisi aika nopeaan huokaisuun.... ihana nainen.

Vierailija
33/61 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopin pieniä liivejä usein tutkailen...

Vierailija
34/61 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anopin pieniä liivejä usein tutkailen...

Kummasta ovat pienet, ympärysmitaltaan vai kupiltaan, paljonko on kokolapussa kuppikoko?

Vierailija
35/61 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmista. Ehkä A-kuppi. Nätin koristeelliset valkoiset, joista kuultaa nännit ihanasti läpi. Olen aina ihmetellyt miten melkein 70 vuotiaalla naisella rinnat ovat niin pystyt, mutta liivit selittivät asian. Hänen liiveissään on tuki nauha myös kupin yläreunassa. Tämä taida läheskään kaikissa liiveissä olla. Tissi ikäänkuin pursuaa ympärystuesta läpi. Tämä saa riippuvankin rinnan näyttämään tosi pystyltä. Siihen vielä hieman läpikuultava nänni, avot.

Vierailija
36/61 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmista. Ehkä A-kuppi. Nätin koristeelliset valkoiset, joista kuultaa nännit ihanasti läpi. Olen aina ihmetellyt miten melkein 70 vuotiaalla naisella rinnat ovat niin pystyt, mutta liivit selittivät asian. Hänen liiveissään on tuki nauha myös kupin yläreunassa. Tämä taida läheskään kaikissa liiveissä olla. Tissi ikäänkuin pursuaa ympärystuesta läpi. Tämä saa riippuvankin rinnan näyttämään tosi pystyltä. Siihen vielä hieman läpikuultava nänni, avot.

Vierailija
37/61 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua puoliakaan, vaikka kuinka mietin.

Vierailija
38/61 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, usein tulee myös kylässä tsiigailtua pesukoppaa ohi mennen. Anopilla myös.

Vierailija
39/61 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiihottavaa selvittää jonkun suomalaisen naisjulkkiksen kuppikoko.

Esim...?

Vierailija
40/61 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anne Mari Korte