Paljonko maksaisit tällaisesta taulusta?
Ja mihin sen kotonasi laittaisit? https://www.feissarimokat.com/2020/08/kirpputorin-loytoja-osa-371/
Kommentit (20)
Riippuu taiteilijasta. Jos maalaaja on kuuluisa, niin voisin laittaa olohuoneeseen.
Nyt taisi tulla vastaan eka taulu jota en osaa kuvitella kenenkään seinälle.
Kyllä taide on ollut ja mennyt siihen suuntaan melko pitkälti että tekijän nimi ja markkinointi ratkaisee. Nykyään kun kattoo tuota kilpailua kun tuli internet niin ei enää edes riitä että on nimekäs taiteilija vaan koko aika on päivitettävä someprofiileja ja seim musiikki alalla siinäkin vähän musiikki on ikäänkuin jäänyt syrjään ja se itse taiteilijan imago ja jatkuva markkinointi ja fanien viihdyttäminen on se tärkein arvo, ei musiikin sanoma esimerkiksi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä taide on ollut ja mennyt siihen suuntaan melko pitkälti että tekijän nimi ja markkinointi ratkaisee. Nykyään kun kattoo tuota kilpailua kun tuli internet niin ei enää edes riitä että on nimekäs taiteilija vaan koko aika on päivitettävä someprofiileja ja seim musiikki alalla siinäkin vähän musiikki on ikäänkuin jäänyt syrjään ja se itse taiteilijan imago ja jatkuva markkinointi ja fanien viihdyttäminen on se tärkein arvo, ei musiikin sanoma esimerkiksi.
Mutta se on tietysti looginen luonnollinen kehityssuunta tietysti koska kilpailu on tietysti myös internetin myötä lisääntynyt.
Lasten huoneen seinälle, niin ei tule sitten epämiellyttäviä kysymyksiä myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta se on tietysti looginen luonnollinen kehityssuunta tietysti koska kilpailu on tietysti myös internetin myötä lisääntynyt.
Kilpailu on näkyvyyttä. Ei esim ratkaise tunnearvo ja tarina.
Tuo vauva pilaa ton taulun. Muuten voisin keksiä tolle paikan.
Ilman vauvaa olis sopivasti omituinen tornadoineen ja "kukkineen". Mutta mä pidänkin usein juuri niistä oudoista ja joukkoon sopimattomista. Ei tuota nyt ihan joka olkkariin vois laittaa, oli vauva tai ei :D
Mulle joutuis maksamaan muutaman sataa että ottaisin tuon.
Eurolla vois ostaa Tekisin tuosta tikkataulun piirtämällä sisäkkäisiä ympyröitä
Paskahan tuo on mutta voi olla vaikka hyväkin sijoitus. Inspiraatiota ilmeisesti haettu Frida Kahlon my birth-maalauksesta.
Duecorso kirjoitti:
Tuo vauva pilaa ton taulun. Muuten voisin keksiä tolle paikan.
Ilman vauvaa olis sopivasti omituinen tornadoineen ja "kukkineen". Mutta mä pidänkin usein juuri niistä oudoista ja joukkoon sopimattomista. Ei tuota nyt ihan joka olkkariin vois laittaa, oli vauva tai ei :D
entä äiti ja napanuora?
Ihana syvämietteinen teos! Taiteilija ottaa kantaa niin kannabixen lääkekäyttöön mm. synnyttäjän kipulääkkeenä kuin ilmastomuutokseenkin, mikä uhkaa syntyviä sukupolvia.
Onpa kaunis taulu. Vauva napanuorassaan, myrskyn edellä, päihdyttäviä kasveja ja sieniä ja merta...
Voin 40e maksaa riipusta Tv:ni viereen.
Mikään moka tuo taulu missään nimessä, vaan kuvan somettajan ja monen kommentoijan tällä pastalla. Ei osata tai haluta tulkita erillaisia tauluja, vaan halutaan ne nähdä niin kuin Jari Sillanpään elämänkerta seiskassa. Kuvassa ei ollut mitään moraalitonta, vaikka joku puupää niin kuvittelee.
Maksaisin vaikka tuplasti pyynnin verran. Laittaisin anopin joululahjapakettiin.
Vierailija kirjoitti:
Onpa kaunis taulu. Vauva napanuorassaan, myrskyn edellä, päihdyttäviä kasveja ja sieniä ja merta...
Voin 40e maksaa riipusta Tv:ni viereen.
Mikään moka tuo taulu missään nimessä, vaan kuvan somettajan ja monen kommentoijan tällä pastalla. Ei osata tai haluta tulkita erillaisia tauluja, vaan halutaan ne nähdä niin kuin Jari Sillanpään elämänkerta seiskassa. Kuvassa ei ollut mitään moraalitonta, vaikka joku puupää niin kuvittelee.
Ei moraali vaan ulkonäkö, puupää.
Jos saan 1000 e voin pitää tuota olohuoneen seinällä vuoden verran
Onko taustalla vielä gizan pyramidit?
Ruma kakru ja rikkaruohot pois ja vain tuo mehukas revä keskelle kangasta niin pitäisin makkarin seinällä sänkyä vastapäätä. ✊🏻🍄💦
En välitä tauluista tai koriste-esineistä ylipäätään.
Mutta likainen jalkaraspi kiinnostaisi!
Voisin maksaa max 5e ja laittaisin välioveen ulkopuolelle niin että potentiaaliset murtovarkaat tietäisivät millaiseen asuntoon ovat murtautumassa.