Maksavatko vessapassilaiset koskaan mitään korvausta vessakäynneistään?
Kuljettavatko muuten vessapassilaiset kolikkoja varuilta mukanaan, jotta voisivat maksaa pienen korvauksen vessakäynnistään? Esimerkiksi 2 euroa olisi sopiva kiitos tällaisen yllättävän pyynnön ja ihmisten koteihin tunkeutumisen korvaamiseks
Kommentit (12)
Okei. Ongelma tässä aloituksessa on, että kukaan vessapassilainen ei koskaan ole pyrkinyt passilla yksityisasuntoon.
Miksi sinusta pahimmillaan todella invalidisoiva sairaus on näin vitsikäs, että pitää tänne provota? Itse opettajana olen seurannut suolistosairauden kanssa kamppailevaa lasta, jonka elämä on pilalla. Ei paljon naurata.
Vessapassihullu. Lisätään hullujen listaan,
Haluan huomauttaa, että vessapassihulluja on useampia. Tämä ei ole minun tekemäni aloitus! (Olen se alkuperäinen).
Mielestäni korvaus toisen wc:n käytöstä olisi ok, jos kolikoita vaan löytyy. Mutta rajaisin summaksi yhden euron/wc-käynti. Jos kuitenkin tila jää sotkuiseksi ja pönttö siistimättä, korvaus olisi tällöin kaksi euroa.
Meillä on kotona kaksi wc:tä. Mitä menetettävää minulla on, jos annan passilaisen käydä siinä pienemmässä?
Vierailija kirjoitti:
Haluan huomauttaa, että vessapassihulluja on useampia. Tämä ei ole minun tekemäni aloitus! (Olen se alkuperäinen).
Mielestäni korvaus toisen wc:n käytöstä olisi ok, jos kolikoita vaan löytyy. Mutta rajaisin summaksi yhden euron/wc-käynti. Jos kuitenkin tila jää sotkuiseksi ja pönttö siistimättä, korvaus olisi tällöin kaksi euroa.
Joku sivupersoonasi teki edellisen aloituksen.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on kotona kaksi wc:tä. Mitä menetettävää minulla on, jos annan passilaisen käydä siinä pienemmässä?
Noin 10 litraa talousvettä.
Passi on usein väärennetty, eli kannattaa tsekata se huolella.
En ymmärrä, miksi täällä vastustetaan wc-passin haltijoita!
Tuskin haluat, että passilaisen tuotokset päätyvät väärään paikkaan, kuten kengillesi - tällöin ainoa oikea ratkaisu on tarjota oma wc:nsä passilaisen käyttöön!!
"Vessapassia voi näyttää erilaisten toimipaikkojen henkilökunnalle pyyntönä päästä välittömästi vessaan."
Kotini ei ole toimipaikka enkä ole siellä henkilökuntaa. Ihan voivat heiluttaa passiaan jossain muualla.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miksi täällä vastustetaan wc-passin haltijoita!
Tuskin haluat, että passilaisen tuotokset päätyvät väärään paikkaan, kuten kengillesi - tällöin ainoa oikea ratkaisu on tarjota oma wc:nsä passilaisen käyttöön!!
Päätyy ulosteiden kanssa putkaan jos tunkeaa toisen eteiseen väkisin.
Ei varmaan tarvitse niissä paikoissa jotka ovat sitoutuneet vessapassilla päästämään vessaan. Muualla totta kai toimivat samoin kuin muut, jos paikka on päättänyt että vessa on maksullinen niin sitten maksaa.
Anna nyt jo helvetti olla.