Kehtaako miehenne ostaa itsellenne ja tytöillenne siteitä yms?
Meillä ei kehtaa. Tai kehtasi aiemmin, mutta olen alkanut ostamaan itse, kun ukko toi aina jotain vääriä..
Kommentit (28)
En tiedä. Olen tähän asti pystynyt tekemään ostokseni aina itse.
Kehtaa, mutta ostoslistaan pitää tarkasti kirjoittaa merkki yms.muuten tuo mitä sattuu.
tottakai ostaa! t. äiti ja 5 tytärtä
Kehtaa, on kehdannut jo seurusteluajoista alkaen. Nykyään ei tarvitse kun sanoa että tarvin tamponeja, niin tietää tasan mitä merkkiä ja kokoa tuoda. Samoin jos sanon että tarvin yösiteitä, niin osaa tuoda juuri oikeita :)
Kyllä sen on kehdattava kun se on lähivanhempi ja kolme tyttöä huollettavana...
Tätä kysytään täällä säännöllisesti, en tajua miten niin moni "mies" on niin reppana että nolostelee kuukautissuojien ostamista??? maailman luonnollisempia asioita.
Niin, kehtaa ostaa, ostaakin usein.
Mäkään en ihan ymmärrä, mitä nolostelun aihetta niissä siteissä nyt olisi. Eikä ymmärrä miehenikään. Eli kehtaahan se. Tosin aika rautalangasta saisin vääntää mitä haluan ja mitä tehdä, jos juuri se tietty merkki on loppu, yleensä olen hoitanut nuo jutut itse (enkä vuosikausiin ole kauheasti tarvinnutkaan raskauksien, imetysten ja lopulta kierukan takia).
[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 22:44"]
Hölmö tuo perustelu että osaahan nainen itse ostaa. käykö teillä joksinen perheenjäsen kaupassa ostamassa vain itselleen tarkoitetut ostokset?
[/quote]
Meillä käy, omat henkilökohtaiset juttunsa. Ruokaostokset tai kotiin liittyvät toki tehdään yhdessä.