Kehtaako miehenne ostaa itsellenne ja tytöillenne siteitä yms?
Meillä ei kehtaa. Tai kehtasi aiemmin, mutta olen alkanut ostamaan itse, kun ukko toi aina jotain vääriä..
Kommentit (28)
Mä en tiedä miksi tarvitsee ostaa. Jos nainen on kykenemätön käymään kaupassa, niin silloin on hyvä, että kiltti mies tuo rätit ja vaihtaakin ne.
Meillä ennen kehtasi, mutta nyt se on alkanut nolostella. En tiedä miksi, vai onko lähikaupan myyjät alkaneet liikaa kommentoida kaikkia ostoksia. Oon kyllä sanonut että kun teinityttöjäkin on, niin täytyy se uskaltaa, muistan itsekin ettei ehkä ollut niitä helpompia ostoksia itsellekään teininä.
Kerran on mies ostanut. Synnytyksen jälkeen, kun itse makasin 2 viikkoa sohvalla toimintakyvyttömänä.
Ex ei kehdannu, mut nykynen kyllä. Ainakin sillon vielä kun käytin moisia.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 21:39"]
Miksi teinit häpeää suojia:O?
[/quote]
ai niin, unohdin tyystin, että teinit häpeää kaikkea normaaliakin teininä. Anteeksi:P
Ei aavistustakaan. En ole 20 vuoteen pyytänyt siteitä ostamaan enkä usko, että sellaista tilannetta tulisi, että pitäisi pyytää. Tähän ikään mennessä sitä on tullut niin itsenäiseksi, että ei tarvitse miestä huolehtimaan rutiiniasioiden hankinnasta. Hammastahnankin osaan ostaa ihan itse.
Kun on kuukuppi niin ei ole tällaisiakaan ongelmia :)
[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 21:44"]
Ei aavistustakaan. En ole 20 vuoteen pyytänyt siteitä ostamaan enkä usko, että sellaista tilannetta tulisi, että pitäisi pyytää. Tähän ikään mennessä sitä on tullut niin itsenäiseksi, että ei tarvitse miestä huolehtimaan rutiiniasioiden hankinnasta. Hammastahnankin osaan ostaa ihan itse.
[/quote]Jaa no mä olen osannut miehet kasvattaa niin ettei mun erikseen tartte lähteä hakemaan mitään kaupasta, kun niitä ei meillä aina parinkymmenenkään kilsan säteellä ole, menee vaan turhaan bensaa jos lähden pelkkiä tamponeja hakemaan, saati jos sattuu loppuun niin ei tartte pyyhe housuissa lähteä kauppaan ettei satu matkalla vahinkoja, kun tulee vähän muutakin kuin pikku aivastus silloin tällöin.
Miehen kasvattaminen kuulostaa kyllä aika pahalta:P
Koirakoululta.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 21:57"]
Miehen kasvattaminen kuulostaa kyllä aika pahalta:P
Koirakoululta.
[/quote] Juu, mut tuon mäkin tarvittaessa kaljaa ja kortsuja. Niitähän mä en itse tartte, kun en tartte seksiäkään:P
No hyvä, että huolehdit ettei mies sitten tuo tauteja, vaan käyttää niitä ostamiasi kortsuja.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 21:55"]
[/quote]Jaa no mä olen osannut miehet kasvattaa niin ettei mun erikseen tartte lähteä hakemaan mitään kaupasta, kun niitä ei meillä aina parinkymmenenkään kilsan säteellä ole, menee vaan turhaan bensaa jos lähden pelkkiä tamponeja hakemaan, saati jos sattuu loppuun niin ei tartte pyyhe housuissa lähteä kauppaan ettei satu matkalla vahinkoja, kun tulee vähän muutakin kuin pikku aivastus silloin tällöin.
[/quote]
Minulla on hyvin mielessä se toinen ketju tästä aiheesta. Tähän viestiin vastaus olisi ollut, että miksi et ole varmistanut, että niitä suojia, tamponeita tms. löytyy. Ei tartte miestä laittaa nolostelemaan kauppaan....Eli naisen oma moka jos mies "joutuu" ostamaan niitä.
Mutta itse kysymykseen. Kyllä, mies ostelee aivan sujuvasti siteitä. Itse en ole merkkiuskollinen joten ihan sama, mitä merkkiä kotiin tulee, kunhan niissä on siivekkeet. Mies osaa pakkauksesta katsoa, onko siinä niiden kuva.
Siinä ne siteet muiden ostosten lomassa menevät.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 22:02"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 21:55"]
[/quote]
Minulla on hyvin mielessä se toinen ketju tästä aiheesta. Tähän viestiin vastaus olisi ollut, että miksi et ole varmistanut, että niitä suojia, tamponeita tms. löytyy. Ei tartte miestä laittaa nolostelemaan kauppaan....Eli naisen oma moka jos mies "joutuu" ostamaan niitä.
Mutta itse kysymykseen. Kyllä, mies ostelee aivan sujuvasti siteitä. Itse en ole merkkiuskollinen joten ihan sama, mitä merkkiä kotiin tulee, kunhan niissä on siivekkeet. Mies osaa pakkauksesta katsoa, onko siinä niiden kuva.
Siinä ne siteet muiden ostosten lomassa menevät.
[/quote] No joo, onhan näistä väännetty. Varmaan oon huono kun milloin mitäkin pääsee loppumaan, eikä kaikkea ole aina varmuusvarastoissa. Lähtien maidosta ja vessapaperistakin. Mutta onneksi se mies nyt jotenkin kestää, vaikka joskus onkin kysynyt että miksei mulla ole vaikka autossa, jos joudun vaihtamaan kesken matkan. (asumatonta taivalta 50 kilometriäkin miltei, joten kai siinä tien vierellä voi tamponit vaihtaa, vaikka mies olettikin että se auton penkillä istuenkin onnistuu.
Ja tosiaan hyvä ettei mun tartte raahautua sen takia kylälle kun ei muuta käyntiä ole vaikka kuukausiin. Tai ehkäpä ois hyvä sellainen tamponimatka kerran kuussa edes.
Kyllä kehtaa, mutta kun malleja ja merkkejä on niin paljon, niin tuo helposti vääriä, vaikka olisi kuinka merkki kirjoitettuna. Jos halutaan siivettömiä, niin tuo siivellisiä tms. Siksi hoidankin ne ostoksen yleensä itse. Nykyään mullekin niiden hankkiminen on joskus haasteellista, kun en ole itse tarvinnut ko. tuotteita vuosiin.
tytär ei vielä tarvitse, mutta minulle on mies kyllä ostanut. Pitää vaan ohjeistaa tarkkaan että tulee oikeita :-)
Tottakai kehtaa, asumme samassa taloudessa, joten käytännön syistä ostamme toisillemme erinäisiä hygieniatarvikkeita, elintarvikkeita, jne.
Hölmö tuo perustelu että osaahan nainen itse ostaa. käykö teillä joksinen perheenjäsen kaupassa ostamassa vain itselleen tarkoitetut ostokset?
Hohhoijaa taas sinne Porvooseen! Millaisia miehiä teillä oikein on? Aikuiset miehet kyllä tietävät, että naisilla on kuukautiset, eivätkä tavallisia hygieniatarvikkeita pelkää. Kyllä aikuisen miehen täytyy kyetä ostamaan kondomeja, terveyssiteitä, tamponeja ja wc-paperia. Tottakai esim. tamponien merkki ja koko täytyy kertoa - en osaisi itsekään ostaa toiselle henkilölle tamponeja ilman näitä tietoja.