Ostavatko miehet tarkoituksella 1-2 numeroa liian pienet uimahousut, jotta näyttäisi siltä että niiden täyte pursuaa ulos?
Tällaista olen pohtinut rannalla.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Ostaa.
Vastapainoksi sille, kun naikkoset niiiiiiiin piilottelevat kannujaan ja ajeltuja kamelinvarppi pimssujaan niissä mikromini biksuissaan.
Väliliha on kaunista katseltavaa rannalla. 😍
Mainitsin "palstahullut" ketjussa juuri tämän feministi-hullun joka kopioi kaikki naisten ominaisuuksia käsittelevät ketjut ja kysyy samaa miehistä :) Katkeruus on suurta...
Vähän pakko ostaa kun oikean kokoisia uimahousuja ei saa oikein mistään ja uimashortseilla ei pääse sitten tarvittaessa uimahalliin?
Uimahousujen pitää olla naftit, että housut pysyvät jalassa myös pää edellä veteen hypätessä.
Hopeaketun nyt vaan on vähän vaikea löytää tiukasti istuvia Speedoja. 😏 Ei vatsanympäryksen takia, vaan, tiedättehän...
Mun miehen liian pienet uikkarit johtuvat vain 30 liikakilosta ja haluttomuudesta shoppailla uusia uikkareita. Laiska läski.
Miehen pienikin varustus nyt vaan sattuu tekemään kohouman speedoihin. Olisi melko huvittavan näköistä kun jostain löytyisi niin löysät speedot, ettei mitään näkyisi?
Oikean kokoisia on tosi vaikea löytää mistään. Slaikka kun pyrkii pullistumaan ulos uikkareista. Tää nyt on vaan yksi esimerkki isomunaisen ongelmista joiden päälle peruspentti ei ymmärrä mitään.
Miehet ostakaa tämä. 😃
Ostin ihan sopivan kokoiset, sitten tuli juotua vähän liikaa olutta ja nyt ne ei enää oikein sovi. Mutta kaikki rahat meni olueen, joten ei ole varaa ostaa uusia.
No kyllähän se krp pullottaa housuissa kuin housuissa, jos hyvä peppu tulee vastaan rannalla.
Kyllä. Miksi ostaisin isot? Mielummin tiukat, niin naiset näkevät paremmin. ;)
Uimahousujen kuuluukin olla pari numeroa pienet. Näin vakuutteli minulle nuori naismyyjä kun olin housuja ostamassa ja sillä mennään.
Ostaa.
Vastapainoksi sille, kun naikkoset niiiiiiiin piilottelevat kannujaan ja ajeltuja kamelinvarppi pimssujaan niissä mikromini biksuissaan.