Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostavatko miehet tarkoituksella 1-2 numeroa liian pienet uimahousut, jotta näyttäisi siltä että niiden täyte pursuaa ulos?

Vierailija
04.08.2020 |

Tällaista olen pohtinut rannalla.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaa.

Vastapainoksi sille, kun naikkoset niiiiiiiin piilottelevat kannujaan ja ajeltuja kamelinvarppi pimssujaan niissä mikromini biksuissaan.

Vierailija
2/16 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostaa.

Vastapainoksi sille, kun naikkoset niiiiiiiin piilottelevat kannujaan ja ajeltuja kamelinvarppi pimssujaan niissä mikromini biksuissaan.

Väliliha on kaunista katseltavaa rannalla. 😍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitsin "palstahullut" ketjussa juuri tämän feministi-hullun joka kopioi kaikki naisten ominaisuuksia käsittelevät ketjut ja kysyy samaa miehistä :) Katkeruus on suurta...

Vierailija
4/16 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän pakko ostaa kun oikean kokoisia uimahousuja ei saa oikein mistään ja uimashortseilla ei pääse sitten tarvittaessa uimahalliin?

Vierailija
5/16 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahousujen pitää olla naftit, että housut pysyvät jalassa myös pää edellä veteen hypätessä.

Vierailija
6/16 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeaketun nyt vaan on vähän vaikea löytää tiukasti istuvia Speedoja. 😏 Ei vatsanympäryksen takia, vaan, tiedättehän...

Vierailija
7/16 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Speedojen tulee olla melko tiukat, jotta ne pysyy jalassa uidessa.

Vierailija
8/16 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen liian pienet uikkarit johtuvat vain 30 liikakilosta ja haluttomuudesta shoppailla uusia uikkareita. Laiska läski.

Vierailija
9/16 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pienikin varustus nyt vaan sattuu tekemään kohouman speedoihin. Olisi melko huvittavan näköistä kun jostain löytyisi niin löysät speedot, ettei mitään näkyisi?

Vierailija
10/16 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikean kokoisia on tosi vaikea löytää mistään. Slaikka kun pyrkii pullistumaan ulos uikkareista. Tää nyt on vaan yksi esimerkki isomunaisen ongelmista joiden päälle peruspentti ei ymmärrä mitään.

Vierailija
11/16 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan liian suuret, niin kaikki luulee että olen laihtunut.

Vierailija
12/16 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ostakaa tämä. 😃

https://www.aliexpress.com/i/32417901975.html

Vierailija
13/16 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin ihan sopivan kokoiset, sitten tuli juotua vähän liikaa olutta ja nyt ne ei enää oikein sovi. Mutta kaikki rahat meni olueen, joten ei ole varaa ostaa uusia.

Vierailija
14/16 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän se krp pullottaa housuissa kuin housuissa, jos hyvä peppu tulee vastaan rannalla.

Vierailija
15/16 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Miksi ostaisin isot? Mielummin tiukat, niin naiset näkevät paremmin. ;)

Vierailija
16/16 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahousujen kuuluukin olla pari numeroa pienet. Näin vakuutteli minulle nuori naismyyjä kun olin housuja ostamassa ja sillä mennään.