Miksi bikineiden ylä- ja alaosat myydään erikseen?
Mitä mä sillä pelkällä alaosalla? Lisäksi myyntihinta kohoaa pilviin ostaessa molemmat.
Kommentit (10)
Jotkut ostavat pelkän alaosan. Olisi typerää jos pitäisi ostaa myös yläosa, jos ei sellaista tarvitse.
Naiset näyttävät rannalla paremmilta pelkässä yläosassa.
Olisiko vaikka siksi, että monella yläosa on eri kokoa kuin alaosa tai toisinpäin. Helpompaa saada sopivat bikinit kun osat myydään erikseen.
Minulla yläosan koko on 34 ja alaosan 38. Olen hyvin vahvasti päärynän mallinen.
Miksi myytäisiin yhdessä? Helpompi ostaa oikean koon yläosa ja oikean koon alaosa. En minä ainakaan ota esim s kokoa sekä ylä- että alaosasta. Kaikesta sitä pitääkin tehdä vaikeaa.
Mulla yläosa DD kuppi ja alaosa kokoa S. Yleensä jos on setti, niin S-koon bikiniyläosa ei mahdu mun rintoja peittämään, vaikka siis mahtuu rintakehän ympärille ympärysmitoiltaan (oon kokoa 75DD) Tissit vain pursuaa ulos.
Vierailija kirjoitti:
Mulla yläosa DD kuppi ja alaosa kokoa S. Yleensä jos on setti, niin S-koon bikiniyläosa ei mahdu mun rintoja peittämään, vaikka siis mahtuu rintakehän ympärille ympärysmitoiltaan (oon kokoa 75DD) Tissit vain pursuaa ulos.
Uskon jos näytät kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon jos näytät kuvia.
En ole tyhmä! Mut joo rannalla miehet tuijottaa. Yksi tuli kysyy olenko bikinifitness urheilija. (Harrastan salia ja muutakinnurheilua rasvaprosentti 22%
Mix and match. Monella on ylä- ja alaosa eri kokoa. Tai halutaan esim. yksivärinen alaosa ja kirjava yläosa tai toisinpäin.
No pelkällä alaosalla voi olla rannalla yläosattomissa.