Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita joita ärsyttää lämpö kun ei voi vetää vaan takkia päälle

Vierailija
20.05.2025 |

Joka kevät/kesä sama homma kun tulee lämpimämmät ilmat. Ärsyttää ja ahdistaa, kun ei voi vaan vetäistä takkia päälle kun lähtee vaikka kauppaan. Joutuu enemmän miettii pukeutumista ja miltä näyttää mikäkin vaate päällä. Kylmällä voi peittää vaatteisiin niin kivempaa. Kesävaatteet.. äh. Ja hiki kuitenkin, sama mitä päällä. Oispa vielä yhtä "laiha tikku" kuin lapsena ja nuorena, ei olis muotoja eikä muhkuraa eikä pömppömahaa joka turpoo pienestäkin ihan kuin olis raskaana. Eikä tissit näin isot ja roiku vyötäröllä, eipä olis tissejä ollenkaan tai vaan jotkut pienet. Ois helppo pukeutua ja ois kevyt olo kevyissä vaatteissa 😊  ja karvat vielä asia erikseen, ei jaksa ajaa jotain säärikarvoja. Talvella voi jättää suosiolla ajamatta. Ja kuitenkaan ei tule sen kauniimmaksi kun tulee niitä punaisia näppyjä sääret täyteen, huoh. 

Enkä siis mikään lihava ole, mut silti liikaa..

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen laiha luikku, ja olen ajatellut että juuri siksi tykkään talvesta kun voi pukeutua Michelin-ukoksi. Juurikin, ei tarvitse miettiä miltä näyttää, vaan piiloutua vain toppakerrosten ja huivien alle. 

Vierailija
2/12 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olen laiha luikku, ja olen ajatellut että juuri siksi tykkään talvesta kun voi pukeutua Michelin-ukoksi. Juurikin, ei tarvitse miettiä miltä näyttää, vaan piiloutua vain toppakerrosten ja huivien alle. 

Mut mieti, sulla ei kesällä hiosta rintojen alta. Voisin olla vaikka mies, hoikka sellainen, ei tarvis rintaliivejä pitää eikä karvoja ajaa. Eri helppoa miehillä. Äh. Ainiin, talvella saa piponkin vetäistä päähän ja tukka jää piiloon pipon alle ja hupun sisään, nyt pitäs mennä kampaajalle kun liian pitkä tukka/ponnari on inha kesällä kun niska peittyy ja painaa kun paksu tukka. Ja ponnari pomppii liikaa kävellessä ja tuulessa lentelee minne sattuu. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki ohut takki? Eri asia mistä sen löytäisi.

Vierailija
4/12 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoli pois, palstalla on paljon pehistä ja tihistä kärsiviä, ylipainoisia mammoja. Joka vuosi on lämmöstä valittavia kirjoituksia päivittäin vapusta lokakuuhun.

Vierailija
5/12 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvaan takin isoilla t-paidoilla. Läskit näkyy, mutta ei muhkurat.

Vierailija
6/12 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korvaan takin isoilla t-paidoilla. Läskit näkyy, mutta ei muhkurat.

Ne isot t-paidatkin näyttää huonolta ellei ole laiha. Laivoille passaa telttavatteetkin, kun katsoo ihan vaikka HM sivuilta vaatteita niin hoikkia mallit ovat ja hyvin sopii joku oversize paita mut jos vähänkin läskiä niin läskintää vaan enemmän. No, on ne mukavempia päällä kuin tiukat jos ei ajattele miltä näyttää. 

Kesällä en käy koskaan lenkilläkään kun en halua laittaa mitään pyöräilyshortseja enkä mielellään ylipäätään shortseja ja pitkillä housuilla on kuuma. Pyöräillään en voi ellei ole niin viileää et voi pitkillä housuilla. 

Joku ehdotti et pitää ohutta takkia. Helteilläkö?! Nyt olisin voinut olla t-paita päällä, oli niin hiki ja oli kuitenkin 16 astetta mut kun aurinko lämmittää niin tietty enemmän airingossa. Mulla on jo pitkään ollut kesätakin alla pelkkä t-paita, esim 10 asteen lämpötilassa tai allekin. Paitsi jos meen jonnekin seisoskelee niin sit saa olla paljon päällä, palelen helposti jos en liiku. jos kävelen vaikka kauppaan niin t-paita ja kesätakki. 

Ap

Vierailija
7/12 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä totta puhuen tykkäisin tasaisesta 20 asteen lämmöstä, hiukan pilvistä. Vähän kosteaa jne. Talvi on kamalaa mutta toisaalta on myös helteinen kesä.

Vierailija
8/12 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu että olet oikeasti ihan viehättävä mutta näet itsesi nyt väärin. Ja toinen asia on se, että oikeasti ihmisiä ei kiinnosta, olet aika lailla sitä samaa massaa ja tällä nyt yritän lohduttaa että varmasti olet ainoa joka suhtautuu sinuun itseesi noin kriittisesti.

Vierailija
9/12 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat paljon vähemmän kiinnostuneita meistä kuin me pelkäämme.

Vierailija
10/12 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat paljon vähemmän kiinnostuneita meistä kuin me pelkäämme heidän olevan.

Vierailija
11/12 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei olekaan siitä miten muut näkevät minut, vaan miten minä itse. Ei ole hyvä olla omassa vartalossa, vaatteissa eikä kasvoissa. Eikä hikoilussa. Sama muille, kunhan olisi tyytyväinen itseensä ja hyvä olla. Ihmiset ei jotenkin tajua tätä, kun aina näihin tän tyyppisiin aloituksiin kommentoidaan, et ei ne muut kato ja kaikki kesittyy vain itseensä jne. Ihan sama mitä ne katsoo vai katsooko edes, jos ei ole hyvä olla, niin ei sitten ole, vaikka olis yksin tässä maailmassa. Tosin myönnän, et helpompi on silloin, kun on yksin jossain, esim. lenkillä ettai näy muita mailla halmeilla, mitä en on muita, et on sillä kuitenkin vähän merkitystä.  Mut omassa päässä se silti on. Ap

ja itse kyllä katson muita ihmisiä; muutenkin tarkkailen ympäristöä paljon ja kiinnitän huomiota eri asioihin ympäristössä. Luulen, et kyllä muutkin.

Vierailija
12/12 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis eihän moni asia riipu siitä miten muut mut näkee; esim. hiukset liehuu tuulessa, tulee suuhun, silmille jne, ponnari painaa liikaa, et pitäis mennä kampaajalle,  kasvot jo pienestä hiestä märät, joku karvojen ajelu rasittaa kun ei sen kauniimmiksi jalat tule punaisine näppyineen jne.. Itselle noista on vaivaa ja epämukavaa oloa, sama mitä muut ajattelis. Ap

Esim joku hikoilu; kävelet kauppaan niin hiki valuu kasvoilla kassalla tai muutenkin. Sama mitä muut ajattelee, niin se on ikävä olotila itselle; ihan sama kuin se hiki valuu vaikka imuroidessa kotona tip tip lattialle. Sama epämukava olo. Tosin julkisella paikalla olo hien valuessa on vielä epämukavempi kuin kotona.