Minkä suklaalevyn ostaisin? Tänään eka karkkipäivä 6 viikkoon!
Otsikossa olikin jo "ongelma". Mulla on tänään herkkupäivä, en ole syönyt 6 viikkoon mitään herkkuja (mansikoita ja vesimelonia ei lasketa). Haluan ostaa 200g suklaalevyn, mutta kaipaisin apua päätöksenteossa :D
- Fazer sininen/punainen/rusina-pähkinä (nämä ainoat vaihtoehdot, muista en tykkää)
- Marabou se pähkinärouhejuttu
- Milkan Popcorn tai Luffee (?), se toffeetäytteinen
- 2 Fazerina-levyä
- Joku muu, mikä?
Kommentit (23)
Maraboun minttukrokantti! Mutta siitä tulee riippuvaiseksi. :(
Fazerin Marianne suklaa! Parasta <3
Tai sit Maraboun minttukrokantti. Nuita Milkaa ja Luffeeta en oo maistanu :)
Osta joku tumma premium-levy, niin saat pienemmästäkin määrästä suklaahimon tyydytettyä eikä ole huomenna morkkiksiakaan suklaan ylensyönnistä.
Tai sitten Fazerin sininen, kunnon suklaalevy ilman mitään helpotuksia, varmasti suklaanälkä lähtee.
Tummaa suklaata kannatan minäkin. Se lidlin tumma suklaa appelsiinilla on tosi hyvää, eikä tarvitse montakaan palaa syödä. Noh, olen kyllä aika huono syömään suklaata, ja maitosuklaa on minusta tosi ällöä ;)
Pirkan banaani-manteli-valkosuklaa. On luomua ja oikeasti hyvää!
Maraboun 86% suklaa on aivan mahtavan hyvää ainakin kun tottuu vähän vähemmän makeaan. En syö makeisia, mutta suklaata on pakko saada välillä. Tuo on aivan ihanan suklainen ja pehmeän makuinen, eikä yhtään kitkerä niin kuin monet tummat suklaat on mielestäni.
Fazerin punainen on maailman parasta suklaata!
ÄLÄ TEE SITÄ!
Sokeriholisti voi ratketa yhdestä suklaapalasta!
Kalev - valkosuklaa mustikkapaloilla... maistuu taivaalliselta!
Mun suosikit: Lindt creme brulee (http://www.lindt.com/fileadmin/lindt_int/products/creation_swiss_classics_goldbar_update_2011/creation_cremebrulee_detail.png) ja Maraboun minttukrokantti.
Hassua... aloittaja oli laittanut vaihtoehdot, mistä hän haluaa valita ja lähes jokaisessa viestissä on ehdotettu kaikkea muuta. :)
Minä sanoisin, että Milkan Luflee.
Minä aion ostaa karkkipäivänä Lidlin valkosuklaamansikkalevyn tai mansikkajugurttisuklaata.
Fazerin rusina-pähkinä (se karpalo-vadelma olisi kyllä mun suosikkini) tai listan ulkopuolelta Maraboun minttukrokantti tai Daim.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 21:19"]
Osta vain yksi pähkinäsuklaapatukka ja syö se hitaasti. sitten mietit, että oliko se oikeasti tämänkään arvoista.
[/quote]
No tulihan se pakollinen ilonpilaajakin paikalle. :D
Maraboun digestive tai Pandan kultainen crisp! Oijoi kun rupes tekeen mieli suklaata :P
t: toinen karkkilakkoilija
Minäkin vastaan ap:n listan ulkopuolelta;
Fazerin Mansikka vanilja -suklaa on ihanaa.
Kiitos ehdotuksista! En jaksanutkaan lähteä kauppaan, joten suklaapäivä siirtyy huomiseen. Suklaan pitää olla maitosuklaata! Tumma suklaa kuuluu talvi-iltoihin, nyt haluan ällömakeaa suun täydeltä :)
Tällä hetkellä arvon Fazerin punaisen ja popcorn-suklaan välillä, mutta huomenna suklaahyölyn edessä seisoessa mieli saattaa muuttua.
Fazerin sininen tai Milkan popcorn-suklaa.