GFG dietti + sairaalloinen lihavuus. Paljonkohan lähtis vuoden loppuun?
painan 115kg ja olen 165cm pitkä. Paljonhan lähtis tuolla ruokavaliolla vuodenloppuun mennessä...-25-30kg?
Kommentit (7)
En ole sama ihminen, olen kyllä muutamia laihdutus aiheisia avauksia mielenkiinnolla lukenut,koska aihe on niin ajankohtainen itselleni. Jaksaakohan sitä pelkkää parsaa ja jauhelihaa tyyliin vetää joka pv....AP
tuo gfg:hän on pääaterioiden suhteen tosi monipuolinen, ei tosiaankaan mitää parsaa ja jauhelihaa! kaikki lihat (possua lukuunottamatta), kalat ja kasvikset eikä satunnainen 100g possuakaan heilauta dieettiä mihinkään suuntaan. fetaakin voi muistaakseni syödä, olikohan se 140g max. 3% fetaa proteiinin kohdalla.
oon noudattanut pääpiirteittäin gfg:ta jo parisen vuotta enkä ole tylsistynyt. ihan tavallista ruokaa saa syödä.
Kerrotko lounas ehdotuksia,kun tuntuu etten saa päähäni mitään kauhean monipuolista,kun miettii että vaan lihaa,kanaa tai kalaa ja kasviksia,millä teen kastikkeen,millä sidon laatikon rakenteen yhteen jos laatikko ruokaa haluaa?
Kokeilemalla tietää.
Minusta ei siihen dieettiin ollut, koska rahkat eivät vaan mene alas. Mutta dieettihän on siitä hyvä, että sitä voi muokata melko paljonkin ilman, että kilojen putoaminen tyssää. Pitää vaan kilokalorit, nopeasti imeytyvät hiilihydraatit ja alkoholin vähissä.
Jutan dieetti on ainakin iltalehden mukaan ravitsemusasiantuntijan mieleen, joten varmasti kokeilemisen arvoinen dieetti. Kannattaako sinun miettiä kokonaistulosta vuoden loppuun mennessä, vaan sitä, että jokainen "menetetty" kilo on askel kohti keveämpää elämää? Aloitin itse dieetin pari päivää sitten ja ihan mielenkiinnolla katson, että miten se puree Painonvartijoiden pistedieettiin verrattuna.
Hyvinkin voi lähteä 20 kiloa tai 25kg jos dieettiä jaksaa noudattaa. Ko. dieetissä on tosin niin vähän rasvaa, että sitä lisäisin ehdottomasti mukaan öljynä/avocadona/kananmunana tms. Lisäksi pitäisin 3-4 viikon välein vapaasyöntipäivän, sillä kaloreita tuosta dieetistä tulee n. 1200 ja se on tosi vähän.
Ootko sä se sama, joka on täällä viime päivinä aloittanut ties kuinka monta ketjua laihduttamisesta? Jos olisit tämän ajan jo ihan oikeasti alkanut opetella uutta elämää, olisi suta lähtenyt jo varmaan kilo nesteitä liikkeelle.