Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulisiko miesten mielestäsi sheivata kainalokarvansa?

Vierailija
17.07.2013 |

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystäkö miehet tykkää maskuliinisista naisista?

Vierailija
22/30 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin miesten (tai ainakin mun miehen) tulee sheivata kainalokarvansa, mikään ei ole kauheampaa kuin sellainen t-paidan hihasta pilkottava pehko. Ei tietenkään tarvitse samalla lailla millintarkasti kun naiset usein sheivaavat, mutta vähintäänkin siistiä oikein kunnolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 10:33"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 10:32"]

Joku varmaan osaa kaivaa esille sen tutkimuksen, missä huomattiin, että Suomessa naiset tykkää naismaisista miehistä.

[/quote]

Löysinkin ihan itse:

http://yle.fi/uutiset/suomalaiset_naiset_suosivat_naisellisia_miehia/6640436

http://www.iltalehti.fi/nainen/2013051417014263_na.shtml

[/quote]

olen 185/96, urheilullinen, leveäharteinen, kalju, karvaa löytyy käsistä, jaloista, rinnasta ja mahastakin. Partakin on, siisti sellainen. En tule ikinä itseäni mistään muualta kuin kainaloista sheivaamaan, mitä nyt vähän siistin joskus down there.

Ei kai se minusta tee naismaista, että olen huomannut että ei ala haiskahtaa niin helposti, kun pidän kainalokarvat pois? Ja kuka tuon edes näkee? suihkussa joku pelikaveri? 

Vierailija
24/30 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kainalokarvat kannattaa lyhentää trimmerillä. Kainaloista tursuavat pitkät karvat ovat vastemieliset. Miehen kainalon ei tarvitse olla karvaton ja sileä, mutta rajansa kaikella. 

Itse lyhennän häpykarvani trimmerillä. En tykkää posliinista enkä varsinkaan sängestä, mutta ajatus alushousuista ulos törröttävistä karvoista ei houkuta. Trimmerin etuna on se, että voi itse päättää karvan pituuden. 

Vierailija
25/30 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 09:54"]

Miehenä aloin joku vuosi sitten vetelemään partakoneella turjakkeet pois. Ihmettelin, kuinka usein hiki haiskahtaa deodorantista huolimatta. Tajusin, että sehän jää niihin karvaturjakkeisiin eikä pääse iholle estämään hajua. Nyt ei enää haise ja deodoranttiakin kuluu varmaan puolet vähemmän.

[/quote]

Juuri näin, kiitos. Hygienia on tärkeää. Mikään ei ole kuvottavampaa kuin haisevat kainalot, ole siinä sitten romanttinen kun mies haluaa minut sängyssä kainaloon. Minun täytyy sen jälkeen pestä tukkakin..

Vierailija
26/30 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
27/30 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyli- ja sukupolvikysymys. Jos ajetaan rintakarvat, niin myös kainalot.

Vierailija
28/30 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu miehen ajella karvojaan. Roisit kainalokarvat, jotka pursuu joka suuntaan käsien ollessa alhaalla, kuuluu leikata lyhyemmiksi. Sellaiset tuuheat linnunpesät on oksettavat. Samoin kuin ylipitkät ja tuuheat munakarvat. Pahimmat ja on syytä leikaten lyhentää ja siistiä. Ihan esteettisyyssyistä. Onneksi mieheni tekee nämä ihan omasta mukavuudenhalustaan. Karvat lisäävät hikoilua.

Vierailija
29/30 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheivaan kainalot silloin tällöin, koska siten viihdyn kropassani paremmin. Tuntuu hygieenisemmältä, siistimmältä ja raikkaammalta.

Muiden mielipiteet ei minua kiinnosta. Keskittykää omiin kainaloihinne vaan.

Vierailija
30/30 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite ajelen vaan 2kk välein pään siiliks. Partaan en koske saati sitten kainaloihin