Strategisen ostajan palkka ??
No niin,
Kyselen tässä "tyhmiä", mutta tämä palstahan tietää kaikeksta kaiken.
Mitäs pyytäisitte palkkaa tästä tehtävästä. Olen ihan vakavissani harkitsemassa hakemuksen jättämistä.
http://nayta.monster.fi/GetJob.aspx?JobID=123707085&WT.mc_n=CRMFILite
Kommentit (3)
Mun mies on ABB:llä samantyyppisesä työsssä, tehtävänkuvaus on lähes sama mutta tehtävänimike eri. Tienaa noin 5400 euroa kk ja lisäksi vuosittaisen tulospalkkion tiimin tuloksen mukaan. Tulospalkkio on ollut isoimmollaan 8000 euroa ja pienimmillään 4000 euroa.
Luulisin että voit saada palkan alkamaan 4000:lla, mutta tuo 5,5keur on liikaa koska ei ole manager-tehtävä - sanoisin että bolakkaat itsesi hausta pois niin kovalla palkkapyynnöllä. Voisin ajatella että pyydä 4200. BTW olen ihemetellyt tuota Paker-Hannifin, aika usein näyttää olevan paikkoja auki - meneekö firmalla hyvin vai eikö porukka pysy siellä töissä.
Itse teen osittain tuollaista työtä, mutta myös paljon muuta ja palkkaus hiukan alle 6 - sanoisin että yli 5 ton palkka vaatii tittelin, jossa vastaat koko toiminnosta.
OK
Kiitoksia
Ehkä osuin sopivaan haarukkaan.
Laitoin palkkatoiveeksi "alustavasti ennen keskusteluja 4800 €/kk", eli ehkä sillä pääsee keskusteluihin.
Palkkaan voi varmasti neuvotella kehitystä jo neuvotteluvaiheessa, koska siinä olisi jotain opittavaakin itselleni.
Kiitos vinkeistä. Tuskin siis ylihinnoittelin ainkaan itseäni. Ja kyllä, olen itsekin todennut että Parket hakee tasaiseen tahtiin, liekö vaihtuvuutta.
ap