Miksi ulkona tuntui tänään aivan syksyiseltä, vaikka on heinäkuun puoliväli
ja pitäisi olla kesä parhaimmillaan?
Tuleeko kesä vielä?
Nyyh.
Kommentit (12)
Pelottaa. Miehellä alkoi loma tänään ja pitäisi viedä lapsia huvituksiin.
no ei hitossa. tullaan englannista viikon paasta lomailemaan. taalla ollaan viela toissa ja koulussa ens keskiviikkoon asti. kavin tosin saatiedotteissa ja +26 ja niilla main oli tiedossa en viikon torstaista eteenpain. hyvalta naytti.
Minäkin kärsin syksyisin surullisesta olosta ja syksy ekoina päivinä olen itkuinen. Tänään on ollut noin ja muuta syytä en keksi kuin tuo syksyinen ilma. Toivottavasti tämä on vain väliaikaista.
Hah. Mulla oli vilu ja kalsea olo tänään ulkona ja ajattelin että oon tulossa flunssaan mutta ehkä se olikin toi ilma.
Ehkä se oli sitä, kun ilmassa ei ollut kosteutta, se oli kuulakas ja se on syksyn merkki. Kesällä on usein ilmassa kosteutta ja silloin luonnon värit on erilaiset.
Tuulee paljon, mutta ihan hyvä kun jopa ollut niin hiostavan ja tunkkaisen kuumaa viime aikoina.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 01:20"]
Ehkä se oli sitä, kun ilmassa ei ollut kosteutta, se oli kuulakas ja se on syksyn merkki. Kesällä on usein ilmassa kosteutta ja silloin luonnon värit on erilaiset.
[/quote]
Muuttaako ilmankosteus ihan oikeasti värejä? Mitä värejä? Missä? täh?
[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 00:26"]
Pelottaa. Miehellä alkoi loma tänään ja pitäisi viedä lapsia huvituksiin.
[/quote]
Haha, vai että oikein pelottaa :D :D Lämpimät kiitokset yön nauruista, hihiiiiii :D
Ilman on kirkas ja keli on kylmä. On tuulista ja matalapaine Lisäksi luonnossa on jo hieman syksyn tuoksua, kun kesä on jo niin pitkällä, että osa heinänkorsista jo kuivuu ja myös kasvuston maatuminen on käynnistynyt.
Samaa ihmettelen. Mulle tulee aina alkusyksystä masentunut ja vetämätön olo ja ihan fyysisesti kylmä. Tänään oli tuo ja aina joka vuosi syksyn ensimmäisenä kuulaana päivänä. Yleensä se on vaan ollut puolitoista kuuakutta myöhemmin.