Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikkupaikkakuntien "no-lifettäjä" juoruakat, kokemuksia?

Vierailija
16.07.2013 |

Ärsyttää pikkukaupunkien juoruakat joilla ei ole omaa elämää ja ovat ns "shit-stirrereitä" eli yrittävät aina saada jostain väännettyä jotain negatiivista juorua liikkeelle ja lisähöystävät sitä vielä omilla ihme jutuillaan.

Onko teillä kokemuksia tällaisista pahansuovista ihmisistä jotka keskittyvät naapuruston ja muun kyyläämiseen, ja pelkkien juorujen levittämiseen? Sama kuinka mukava olisit, niin perästä kuuluu jotain kakkaa?

Taas tuli vastaan eräs tapaus, aika pieni juttu sinänsä mutta ärsyttää niin vimmatusti juuri nyt kun pienestäkin asiasta tehdään vääntämällä jotain negatiivista ja että siihen sekoitetaan vielä oma perheenjäsen; kävin nimittäin äskettäin aika pienellä ex-kotipaikkakunnallani täältä Hgistä jossa asun ja työskentelen nykyään, ja tapasin paikallisen marketin aulassa tuttavani ja vaihdettiin siinä kuulumisia. Hän nuuhkaisi minua ja kysyi että mitä kivaa tuoksua minulla on, ja kerroin että eräs ystäväni toi kyseistä (huom: raikasta ja miedon pehmeää koska olen allerginen monille tuoksuille) tuoksuöljyä minulle tuliaisiksi Etelä-Ranskasta jossa asuu, ja tämä sanoikin ettei tuollaisia ihania täältä tietenkään saa. Juteltiin siinä vielä hetki lomasuunnitelmista ja matkoista.

Huomasin siinä samalla läheisen peliautomaatin luona seisoneen naisen X joka on tunnettu juoruilusta ja elämänsä kohokohta kuulemma marketissa käynti, on niin isokokoinen (pitkästi toistasataakiloinen) ettei jaksa muualle mennä tai kävellä eli elämä pyörii ilmeisesti vain sen asunnon ja marketin välillä :( Huomasin että hän kuunteli meitä hyvin katkeran näköisenä, moikkasin ystävällisesti mutta hän käänsi päänsä pois, ja minä jatkoin siitä matkaa vanhempieni luokse.

Isäni tuli kotiin noin tunti minun jälkeeni, oli myös käynyt marketin kautta, ja kertoi että oli kuullut takanaan jyminää käytävällä ja ihmetteli että mitä tapahtuu ja että seuraako joku häntä ja kääntynyt, niin tämä isokokoinen X oli hiihdellyt häntä kiinni eli ottanut oikein vauhtia ja puuskuttaen ja hengästyen alkanut selittämään isälleni että "näinpäs sen sinun tyttäresi täällä vähän aikaa sitten ja sillä oli jotain niin kauhean väkevää hajuvettä että minä meinasin pyörtyä tänne!" Isäni oli ihmetellyt että miksi tämä X puhuu hänelle kun eivät ole aiemmin oikeastaan muuta kuin moikkailleet kun kyseessä aika pieni paikkakunta kuitenkin, eli jossa kaikki tervehtii suurinpiirtein kaikkia. Isäni oli vaan vastannut että "Ai tytär tuli jo tänne perille, kiitos vaan päivityksestä!" ja käveli tiehensä.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut keskikokoisissa kaupungeissa, isoissa kaupungeissa ja pikkukaupungeissa. Joka kylästä löytyy juoruaajia. Ehkä eniten saa olla rauhassa isoissa kaupungeissa, jos ei ole paljoa tuttuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi