Kun puoliso pitää itsestäänselvyytenä
Ei kerro enää asioista, tunteistaan. Ollaan vaikka kylässä jossakin niin olen kuin ilmaa hänelle. Kysyn jotakin, ei vastaa. Usein nykyisin vastauksensa on "ihan sama". Minä käyn kaupat, huollan kodin, maksan kodin laskut, hoidan lapset.
En mä voi antaa kohdella itseäni näin. Olen hirveän surullinen. Olisi kiva tietää, että mikä tuli. Ilmeestä näkee että vituttaa, koko olemuksesta oikeastaan. Kyllä muakin vituttaa, ei mies vaan tää tilanne. Miten kehtaakin toista kohdella näin? En tietääkseni ole hälle tehnyt mitään pahaa, päin vastoin, nielen loputtomia lupauksia jotka aina rikotaan.
Kai tässä pitää miettiä hanskojen laittamista naulaan ennenkuin loppukin omanarvontunto menee.
Kommentit (5)
Teepä se. Voi olla että alkaakin kiinnostaa kun joutuu ite hoitaa kaikki
Pistä lapset hoitoon, istuta mies pöydän ääreen ja kerro ajatuksistasi. Mieti sitä ennen miten puhut ja mitä haluat saada sanotuksi.
Unohda miehesi vähäksi aikaa. Älä puhu hänelle. Ala käymään kirjastossa ym. muualla ja kerrot hänelle vain meneväsi ulos, et muuta. Ota etäisyyttä samalla tavalla. Eiköhän se sillä.
Kokeile ensin puhua asiasta miehelle, jos vähättelee tms niin kohtele häntä kuin hän on sinua kohdellut.
Jatkan vielä, että jos vaikka ottaisin tuosta hotellihuoneen itselleni pariksi yöksi ja "katoaisin", ei häntä kiinnostaisi varmaankaan pätkän vertaa..