Siili jumissa!
Siili sotkeutunut jalkapallomaaliverkkoon. Miten ihmeessä saa pois? Vai mihin voisi soittaa asiasta? 451
Kommentit (22)
Siili on hyödyllinen eläin. Vaihdan 20 Lähi-Idän koneinsinööriä yhteen siilin. Arkisin 12-16.
Soita trvittaessa pelastuslaitos. Siili on rauhoitettu ja uhanalainen, tulevat kyllä pelastamaan
Vierailija kirjoitti:
Siili on hyödyllinen eläin. Vaihdan 20 Lähi-Idän koneinsinööriä yhteen siilin. Arkisin 12-16.
Tai sata yhteen siiliin.
Kiitos! Mies saksi verkon rikki. Siili oli aivan solmussa moneen kertaan. Nyt vapaana, mutta hengitys tiheää ja yhä paikallaan kököttää.
Mä pelastin tänään koppakuoriaisen vessan plafondista. Etsin vartin plafondin käyttöohjetta että saisin kuvun irti. En löytänyt ja jouduin googlettamaan. Suomi24-ketjusta löytyi vinkki. Päästin hyönteisen luontoon. Jotenkin vvttuttaa. Kukaan ei auta mua koskaan vaikka luoja tietää kaipaisin apua.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos! Mies saksi verkon rikki. Siili oli aivan solmussa moneen kertaan. Nyt vapaana, mutta hengitys tiheää ja yhä paikallaan kököttää.
Menkää pois tilanteesta, Seuratkaa kaukaa, pelkää teitä.
Siili lähti juuri jatkamaan matkaa! :) Olipa kyllä pahasti jumiin itsensä saanut. Eipä ole tullut mieleenkään miten vaarallinen tuollainen verkko siilille voi olla!
Ap
Vettä siilille laakeaan astiaan ja sitten menette kauemmas.
Vierailija kirjoitti:
Pelastakaa siili!
112!
Mä luin monta kertaa että silli jumissa.
Kiitokset aloittajalle ja miehelleen!
Vierailija kirjoitti:
Siili lähti juuri jatkamaan matkaa! :) Olipa kyllä pahasti jumiin itsensä saanut. Eipä ole tullut mieleenkään miten vaarallinen tuollainen verkko siilille voi olla!
Ap
Kiitos pelastuksesta! ☺️
Vierailija kirjoitti:
Siilien elämällä on merkitystä !
Hedgehog Lives Matter!
Montako moniosaavaa avaruuskirurgia vaihdetaan yhteen siiliin?
Olkaa hyvät! Tästä onkin hyvä jatkaa sektioon huomenna aamulla klo 6. 😄
Ap
Sankarimamma pelasti siilin. Katso kuvat!
Vierailija kirjoitti:
Olkaa hyvät! Tästä onkin hyvä jatkaa sektioon huomenna aamulla klo 6. 😄
Ap
Onneksi olkoon ja onnea matkaan! Vaikka taidolla ne hoitaa, eikä tuurilla.
Työhansikkaat tms. käteen ja saksien kanssa apuun. Verkkoa leikattava, jotta siilin saa irti.