Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään olen..

Vierailija
16.07.2013 |

Imuroinut n.2h putkeen saadakseni n.160m2 alueelta pölykoirat, hiekat ym pois, pessyt 4 koneellista petivaatteita, tehnyt ja kiinnittänyt 20 lapselle sänkyihin nimilaput, laittanut petivaatteet kys sänkyihin. Tehnyt ja kiinnittänyt nimilaput kys lasten lokeroihin jotka imuroin hiekasta, pölystä yms ja imuroinnin jälk pesin ne pesuainevedellä. Lisäksi tyhjensin 4 hyllyä (5-kerroksisia) lelu-ja kirjahyllyjä, järjestelin kirjat isoille ja pienille erikseen, lajittelin lelut, pehmosellaiset, legot, autot, astiat jne omiin laatikoihinsa. Kiinnitinpä vielä appelsiinin, melonin, kiwin, banaanin, omenan, sitruunan kuvat lokeroihin jotta pieni tunnistaisi helpommin oman lokeronsa. Pesin lattiat.

Kaikkeen tuohon meni 8h ja huomenna samanlainne pvä muta onneksi iisimpi koska kaikki tuo tehty, voin keskittyä enemmän askartelujuttuihin, askarteluhuoneen järkkäilyyn yms.

Näin yksityisellä, tosin itse ehdotin että teen 2pvää näitä hommia kun pk kiinni, huomisen jälk olen 5vkoa lomalla. Meillä ei siis yksikössä ole siivoojaa eikä keittiöhlöä, me kasvattajat teemme nekin hommat.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite lapioin valukuonaa yövuorossa (semmosta ihan saatanan painavaa rautamalmia) sulatusuunin edestä, jossa lämpötila oli parhaimmillaan sadan asteen paremmalla puolella työverkkareissa, jotka nekin painaa ihan kiitettävästi.

Vierailija
2/3 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin meinasin todeta, että oletpa reipas, mutta joo, olisin minäkin, jos siivoamisesta palkan saisin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se sama liksa mitä saan kasvattajanakin olemisesta ja kun pk on auki ja kasvattajan hommaa teen niin tuo siivoaminen+keittiöhommat tulee siihen päälle ja niitä ei huomioida palkassa mitenkään. Eikä muussakaan.

ap

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 16:13"]

Ensin meinasin todeta, että oletpa reipas, mutta joo, olisin minäkin, jos siivoamisesta palkan saisin :)

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän