Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL

Vierailija
03.08.2020 |

Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?

Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?

Kommentit (18026)

Vierailija
12521/18026 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks ton miehen synttäreille tuli 2 naista kun piti tulla kavereita? Eikö hänellä ole mieskavereita? Vai oliko nää siskoja, veljen vaimoja? Siihen päälle vielä kansakoulunopettaja- tyylisesti soitettu "paljon onnea vaan" pianolla, niin jo oli lastenkutsut! Joku vaan tökki....

Eikö 37 ennemmin juhli jos juhlii miesten saunaillalla lasillisen kanssa? ( en suosittele tietenkään viinoittelua, mut tarkoitan yleisemmin näin?)

Viihtyy paremmin naisten kanssa?

Jotkut miehet on sellaisia, ja ihan heteroita.

Itse kiinnitin huomiota siihen, että nämä Matin ystävät olivat reippaasti häntä nuorempia ja kauniita, mikä ei tietty liity välttämättä mitenkään mihinkään, mutta kävi mielessä, että jos Tommi on tottunut hengailemaan sellaisten naisten kanssa, niin saattaa haluta sellaista suhteeseenkin (vaikka ei ole mahiksia).

Tommin synttärit olivat Juuditin omassa, Turussa sijaitsevassa kodissaan järjestämät, ja vieraana oli kaksi Juuditin kaveria. Kyllä taas tästäkin väärinkäsityksesta tuli jollain tehtyä todella pitkälle menevät johtopäätökset, hohhoijakkaa.

Vierailija
12522/18026 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö kukaan kenen Janikan kanssa se Matti kävi pyöräilemässä 30 km jaksossa 12. Sinun, minun ja meidän unelmia. Kun saapui Miran luokse sanoi käyneensä Janikan kanssa pyöräilemässä ihan pienen lenkin vain. Jotenkin törppö olo jää koko miehestä kyllä väkisin.

Ja voi tuota Juuditia, miten se yrittääkään olla niin ihana ja mukava koko ajan. Ei ole Tommi hänen arvoisensa todellakaan! Itse haluaisin tuollaisen ystävän itselleni milloin vain!

N39

Miksi väliä Janikan henkilöllisyydellä?

Musta on pöyristyttävää, että vielä vuonna 2020 ihmetellään, vedetään johtopäätöksiä ja oletellaan seksuaalisia suuntautumisia ihmisen kavereiden ja kämppäkavereiden sukupuolen perusteella ja sillä perusteella, kenen kans ihminen haluaa tai ei halua seksiä. (Palstalla spekuloinnin kohteena erit. Tommi).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12523/18026 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ahdistais tollanen salilla että muut kyttää rivissä vieressä ja laskee toistoja ääneen. En menis enää ikinä :D ymmärrän Jannea tossa

Tämä! Katsoin sitä saliosiota sillä silmällä, että mitä se Kati nyt sitten taas teki (kun viime viikolla se täällä oli jo mainittu kuinka hävytön Kati salilla oli ollut) ...mutta unohdin katsoa Katia syystä, että olin vaan kauhusta jäykkänä, että joku ulkopuolisten porukka puuttuu omaan treeniin. Missä tämmöistä kannustamista on?? 😅 Aivan kamalaa lahkolaistouhua. Ymmärtäisin ehkä nippanappa Usaan, mutta en ole missään täällä enkä muualla nähnyt tämmöistä. Osuu johonkin nolouden tunteisiin, itselle aivan liikaa! 😃

...jatkan vielä, että katsoin sen nyt uudelleen kun halusin tosiaan nähdä miten Kati salilla Jannea kohtaan toimi. Taas meni reisille, koska huomio kiinnittyi vain tähän ihme kannustussalin nimeen etuovessa: TFW.

Osuvampi tämmöiselle paikalle olis WTF. 😅

Vierailija
12524/18026 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tommi vaikuttaa olevan miehistä tasokkain. Hän ei kerro täysin suoraan, ettei mitään toivoa ole. Juudit elättelee toiveita, koska Tommi vaikuttaa niin hyvältä, ja kohtelee Juuditia joka tapauksessa kunnioittavasti, vaikka ei olekaan kiinnostunut Juuditista ja on melko välinpitämätön. Tämä vain lisää Juuditin mielenkiintoa häntä kohtaan. Kuitenkin pinnan alta huokuu se, ettei hän pidä Juuditia täysin tasavertaisena. Juudit tekee vielä sen virheen, ettei itse yhtään vetäydy. Jos Juudit rupeaisi hieman jo katselemaan ympärilleen, ja Tommi huomaisi Juuditilla olevan halutessaan vientiä, niin voisi Tomminkin mielenkiinto herätä.

Janne voisi olla enemmän naisten mieleen, jos olisi hieman kokeneempi. Luulen, että hänellä on ollut pari pitempää suhdetta, mutta ei tuollaista tasokkaampaa Katin kaltaista naista. Katin seurassa hänestä kuoriutuu hieman epävarma naisen miellyttäjä.

Mikä Katista tekee tasokkaan? Se, ettei ole jäätävän lihava?

No juuri se! Lihavuus näyttää olevan Suomessa uusi normaali. Ennen normaalia naisten S-kokoa pidetään nyt outona ja sairaana.

Selväksi tuli! Kiitos riiiiiiittäääää!

Vierailija
12525/18026 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juudit etsii rakkautta, jonka kautta intohimokin voi syntyä ja kasvaa, Tommi taas etsii intohimoa, jonka myötä rakkauskin voi syntyä ja kasvaa. Tulkinta. Jos asia on näin, tämä formaatti ei missään nimessä alun alkaenkaan ollut sopiva Tommille.

Tässähän tämä kiteytyi! Vaikka kaikki ovat nykyään sukupuolettomia, niin kuitenkin juuri tällä tavoin miehet ja naiset eroavat toisistaan.

Vastakkaista sukupuolta ei kannata tavoitella niillä keinoin mitä itse toivoo, vaan niillä, joita toinen toivoo.

Sama ongelma Matilla ja Miralla. Matti epätoivoisesti haki kipinää käytöksellään, jollaisesta hän itse olisi mahdollisesti syttynyt. Miran se teki vain epävarmaksi.

Tiedän paljon heteronaisia, joilla polku rakkauteen kulkee nimenomaan seksin ja intohimon kautta, ja itsekin olen sellainen. Sosiaalisesti tämä ei kovin hyväksyttyä vieläkään ole. Ja tiedän päinvastaisen polun miehiä, eikä sekään ole kovin sos. hyväksyttyä.

Vierailija
12526/18026 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tästä viestistä lähti ilmoitus ylläpidolle. "

Älkää missään nimessä jakako mitään asiattomia viestejä vielä lisää, muuten ne jäävät tänne elämään. (En halunnut jakaa sitä tähän nyt taas.) Oli se jo ilmoitettu mutta nyt se ei poistunut, koska joku oli sen tällä välin jakanut edelleen.

Vierailija
12527/18026 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli 30-vuotiaista suomalaisista aikuisista vähintään ylipainoisia on 63 prosenttia naisista ja 72 prosenttia miehistä.

Eli en yhtään ihmettele, että hoikat saavat huomiota. Kertoohan se jo jotain tulevista sairauksista ym. jos ruokavalio on sekaisin.

Ja SINÄ, olet 100 % vailla tepsivää lääkitystä, kun jaksat tätä ihmettelyäsi.

Vierailija
12528/18026 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt puhutaan tästä ohjelmasta. Mielestäni on väärin mennä sen taakse mököttämään, että kumppani ei viehätä ulkoisesti. Seksiä voi kokeilla ihan omien kauneusihanteiden vastaisenkin ihmisen kanssa, kun kerran avioliitto-ohjelmaan on lähtenyt. Jos ei toimi sittenkään, ei voi mitään, mutta se ulkonäkö ei tosiaan nyt pitäisi olla NIIN iso asia silloin, kun kyse on tavallisista perusnäteistä ihmisistä. 

Ymmärtäisin, jos olisi 50 kg ylipainoa tai muuten jotenkin todella luotaantyöntävä fyysisesti. Mutta näistä kukaan ei ole.

Aamen. Voin olla vanhanaikainen, mutta jos hääyönä ei panna, niin mikä hemmetin avioliitto se on?? Vähän nyt yritystä edes, jos on mennyt naimisiin telkkarissa! Se touhuasia ei helpotu vitkuttelemalla ja hakemalla sopivampaa fiilistä ja tilannetta, jos tuntuu että on vähän jännää eikä tiedä viittisikö tässä nyt. Tästä saamattomuudesta voi varmaan syyttää monia ko. ohjelmaan osallistuneista, niin miehiä kuin naisia.

Tuo mm. kaiken ylianalysointi ja asioiden jauhaminen puhki kunnes niistä kuoriutuu ongelma on myös raivostuttavaa. Moni näistä tyypeistä pääsisi niin paljon helpommalla parisuhdehommissaan, kun löysäisi ruuvia ihan useamman kierroksen ja antaisi elämälle ja asioille hiukan tilaa ja mahdollisuutta tapahtua - unohtamatta tehdä itsekin välillä jotain.

Vierailija
12529/18026 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matti fb: Matti Koskentausta

Matti on ollut tosi vetävän näköinen viisi vuotta sitten. Ei ole ehkä mieli pysynyt mukana, että nyt on oikeasti lihonut ja ei enää "ykkösluokkaa".

Moni muukin on ollut vetävän näköinen, 5, 10, 15, 20 vuotta sitten, tosi hyvä pointti ; )

Vierailija
12530/18026 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matti fb: Matti Koskentausta

Matti on ollut tosi vetävän näköinen viisi vuotta sitten. Ei ole ehkä mieli pysynyt mukana, että nyt on oikeasti lihonut ja ei enää "ykkösluokkaa".

Moni muukin on ollut vetävän näköinen, 5, 10, 15, 20 vuotta sitten, tosi hyvä pointti ; )

Joo, ei sitä sänkyyn oteta viereen sitä 10 vuotta sitten otettua kuvaa ja pussata sitä, jos niinkuin ihmiskontaktia haluaa

Vierailija
12531/18026 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä ymmärrän Mattiakin, jollen sitten ole ymmärtänyt jotain väärin.

Olen katsonut vain osan jaksoista, mutta minusta parissakin kohtaa tuonut esiin, että ympäristöarvot ovat hänelle tärkeitä, on kasvissyöjä, autosta sanoi muistaakseni, että ajaa biokaasulla, mihin ei tullut mitään vastakaikua. Ei ole yhtään kulutuskeskeinen ja voi asua ahtaamminkin. Olen itse samanlainen. Miran kaltaisen ihmisen jutut sisustustilpehööristä ja omakotitaloista saisi mut pistämään hanskat tiskiin ennen kuin juttu ehtisi edes alkaa.

Matti sitten vetäytyy, koska onhan se loukkaavaa, että toinen ei yhtään kuuntele hänen arvojaan. Mitä muuta hän voisi tehdä, alkaa ekoterrorisoimaan kameroiden edessä?

Minäkin ymmärrän ettei häntä kiinnosta - tai eihän siinä ole mitään ymmärrettävää koska ei tunteet käskien tule ja jos Matilla ei Mira nappaa, niin sitten ei nappaa ja se on aivan täysin ok!

Kyse onkin siitä, MITEN Matti hoiti tämän ettei kiinnosta.

Ei siitä, ettei häntä kiinnosta.

Käytös siis on se juttu, ei tunteiden puuttuminen.

Ihmettelen todella, miten Matti itsekään ei tuota ymmärtänyt.

Munasi itsensä kyllä aika täysin, mulla tipahti kaikki pisteet Matista tän viimeisimmän C-More-jakson myötä.

Säälittävä, epämääräinen pelailija.

Vierailija
12532/18026 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä ymmärrän Mattiakin, jollen sitten ole ymmärtänyt jotain väärin.

Olen katsonut vain osan jaksoista, mutta minusta parissakin kohtaa tuonut esiin, että ympäristöarvot ovat hänelle tärkeitä, on kasvissyöjä, autosta sanoi muistaakseni, että ajaa biokaasulla, mihin ei tullut mitään vastakaikua. Ei ole yhtään kulutuskeskeinen ja voi asua ahtaamminkin. Olen itse samanlainen. Miran kaltaisen ihmisen jutut sisustustilpehööristä ja omakotitaloista saisi mut pistämään hanskat tiskiin ennen kuin juttu ehtisi edes alkaa.

Matti sitten vetäytyy, koska onhan se loukkaavaa, että toinen ei yhtään kuuntele hänen arvojaan. Mitä muuta hän voisi tehdä, alkaa ekoterrorisoimaan kameroiden edessä?

Minäkin ymmärrän ettei häntä kiinnosta - tai eihän siinä ole mitään ymmärrettävää koska ei tunteet käskien tule ja jos Matilla ei Mira nappaa, niin sitten ei nappaa ja se on aivan täysin ok!

Kyse onkin siitä, MITEN Matti hoiti tämän ettei kiinnosta.

Ei siitä, ettei häntä kiinnosta.

Käytös siis on se juttu, ei tunteiden puuttuminen.

Ihmettelen todella, miten Matti itsekään ei tuota ymmärtänyt.

Munasi itsensä kyllä aika täysin, mulla tipahti kaikki pisteet Matista tän viimeisimmän C-More-jakson myötä.

Säälittävä, epämääräinen pelailija.

On, on. Ei ole mikään ihmissuhdenero hän. Mutta voi kai olettaa, että sokkopuoliso vähän kuuntelisi, mikä hänelle on tärkeää.

Minuakin ärsyttäisi vastaavassa tilanteessa. Tosin antaisin varmaan kipakkaa palautetta ja olisin palstakeskusteluissa joku ekohirviöriivirauta. Ehkä pelkäisin tätä ja olisin mielin kielen ja en kuitenkaan olisi.

Ravintolakohta oli ruma, se on totta.

Vierailija
12533/18026 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tästä viestistä lähti ilmoitus ylläpidolle. "

Älkää missään nimessä jakako mitään asiattomia viestejä vielä lisää, muuten ne jäävät tänne elämään. (En halunnut jakaa sitä tähän nyt taas.) Oli se jo ilmoitettu mutta nyt se ei poistunut, koska joku oli sen tällä välin jakanut edelleen.

Ilmoittakaa asiattomat asiattomaksi, mutta älkää lainatko!!!!

Vierailija
12534/18026 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommin ja Juuditin unelmakollaasi sisälsi hyvin paljon abstrakteja asioita, ideoita ja mietteitä. Villi seksi sinne mukaan niputettuna näytti siltä, että myös siitä ajatellaan samoin. Se oli lähes ainoa mahdollisesti toteutettava asia pyöräretken tms lisäksi.

Juudit kun on niin ymmärtäväinen, luulisi tommin uskaltavat kertoa hänelle mitä villi seksi pitää sisällään. Ja siitä sitten vaan toteuttamaan. Kyllä parisuhde vaatii myös sen fyysisyyden, ei pelkkä puhuminen riitä. Se, että vaan odotellaan fyysisen halun heräävän, ei riitä ikävä kyllä.

Vierailija
12535/18026 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt CMOREN JAKSON JÄLKEEN totean, että...

...mielestäni Matti on kaikista sarjan osallistujista ollut vähiten valmis tähän ja muutenkin raivostuttavin. Sitten vielä loppuun naurut ja fistbumpit päälle, hyvä luoja. Ei mitään empatiakykyä, ei mitään tunnetaitoja. Koko kauden aikana ei tainnut sanoa mitään aitoa. Rosa/Katja/Aliisa ym. sentään olivat rehellisiä tunteissaan.

Vierailija
12536/18026 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli 30-vuotiaista suomalaisista aikuisista vähintään ylipainoisia on 63 prosenttia naisista ja 72 prosenttia miehistä.

Eli en yhtään ihmettele, että hoikat saavat huomiota. Kertoohan se jo jotain tulevista sairauksista ym. jos ruokavalio on sekaisin.

Ja SINÄ, olet 100 % vailla tepsivää lääkitystä, kun jaksat tätä ihmettelyäsi.

Tein sinusta ilmoituksen ylläpidolle!

Samoin! Lääkäripalstat on eri kuin tämä!

Vierailija
12537/18026 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juudit etsii rakkautta, jonka kautta intohimokin voi syntyä ja kasvaa, Tommi taas etsii intohimoa, jonka myötä rakkauskin voi syntyä ja kasvaa. Tulkinta. Jos asia on näin, tämä formaatti ei missään nimessä alun alkaenkaan ollut sopiva Tommille.

Tässähän tämä kiteytyi! Vaikka kaikki ovat nykyään sukupuolettomia, niin kuitenkin juuri tällä tavoin miehet ja naiset eroavat toisistaan.

Vastakkaista sukupuolta ei kannata tavoitella niillä keinoin mitä itse toivoo, vaan niillä, joita toinen toivoo.

Sama ongelma Matilla ja Miralla. Matti epätoivoisesti haki kipinää käytöksellään, jollaisesta hän itse olisi mahdollisesti syttynyt. Miran se teki vain epävarmaksi.

Tiedän paljon heteronaisia, joilla polku rakkauteen kulkee nimenomaan seksin ja intohimon kautta, ja itsekin olen sellainen. Sosiaalisesti tämä ei kovin hyväksyttyä vieläkään ole. Ja tiedän päinvastaisen polun miehiä, eikä sekään ole kovin sos. hyväksyttyä.

No hyvä, sinä et nyt kuitenkaan ole tässä ohjelmassa mutta Tommi ja  Juudit on, ja tämä oli juuri heidän ongelmansa. Ihan mielenkiinnosta kysyn, onko rakkaustarinasi olleet kovin pitkäaikaisia?    Vai onko kumppanin mielenkiinto ehtinyt laimemaan, kun heti kättelyssä on seksiä ollut tarjolla? Monenko kanssa olet joutunut kokeilemaan josko rakkaus syttyisi?          

Vierailija
12538/18026 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorten naisten ylipaino on kyllä hälyttävää. Aiheuttaa lapsettomuutta ja periytyy lapselle. Äidit ovat väsyneitä ja haluttomia.

Mutta tämähän on tabu ja halutaan kieltää puhumasta tästä.

Tutkimusten mukaan se on kylläkin ennen kaikkea vanhojen miesten ongelma se ylipaino ja muutenkin huonot elintapoihin liittyvät tavat. Osuuko kenties arkaan paikkaan, projisoit muihin itsesyytöksesi. Ei hätää, alat syömään terveesti ja laihdutat pikkuhiljaa, hyväksyt lihavuutesi.

Yleensä naiset synnyttävät sen lapsen ha ylipainollaan riskeeraavat myös lapsen hengen. Esim. Mira on vielä alle nelikymppinen ja haaveilee perheestä. Kannattaa laittaa ensin ruokavalio uusiksi jos ylipäätään haluaa raskaaksi. Ylipainoiset kärsivät 3 kertaa enemmän lapsettomuutta.

Myös eräs ohjelman asiantuntija on lihonut lyhyessä ajassa valtaviin mittoihin. Millainen esimerkki hän on muille?

Lopeta tän saman jankkaaminen. Anna jokaisen olla, minkälainen haluaa. Ei ole sulta pois! Tajuatko?

On se minulta pois kun verovaroilla hoidetaan ylipainoisten liitännäissairauksia ja esim. lapsettomuutta. Lasteni äiti on myös ylipainoinen (paino n.100kg ja pituus 170cm) ja mietin joskus mahtaako hän nähdä lapsiaan koskaan täysi-ikäisinä.

Vierailija
12539/18026 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkaavaa, kun täällä keskustellaan ohjelmasta, ja sitten tänne aletaan rummuttaa ”paino-ongelmista”, JA RINNASTETAAN se tiettyyn ohjelmassa esiintyneeseen persoonaan. Ilkeätä!

Vierailija
12540/18026 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyvä, sinä et nyt kuitenkaan ole tässä ohjelmassa mutta Tommi ja  Juudit on, ja tämä oli juuri heidän ongelmansa. Ihan mielenkiinnosta kysyn, onko rakkaustarinasi olleet kovin pitkäaikaisia?    Vai onko kumppanin mielenkiinto ehtinyt laimemaan, kun heti kättelyssä on seksiä ollut tarjolla? Monenko kanssa olet joutunut kokeilemaan josko rakkaus syttyisi?          

Onpa aika asenteellista tekstiä. Olen eri, jota lainasit, mutta omakin liittoni on alkanut yhdenillan suhteesta. Kyllä moni suhde alkaa näin. Osallistujatkin nyt vain puhuvat, puhuvat ja analysoivat, kun joskus täytyy vain tehdä ja seurata vaistojaan. Eikö se Anniina ja Villekin laitelleet heti ekana iltana jo.

Ketju on lukittu.