Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL

Vierailija
03.08.2020 |

Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?

Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?

Kommentit (18026)

Vierailija
10921/18026 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos Matti koki Miran epäviehättävänä, niin miksi oli hänet hakuvaiheessa sopivaksi valinnut? Olisi poiminut kuvista vain hoikat brunetet, jos se kerran on kynnyskysymys.

Tämä just! Siis, jos olisin osallistujana nähnyt puolisoehdokkaiden kuvat ja saanut ruksia miellyttävät, niin olettaisin että tuleva puoliso olisi myös tehnyt saman. Ja siksi olettaisin, että mennessäni naimisiin, aviomies hyväksyy ulkonäköni ja siitä voidaan lähteä liikkeelle. Ihan epäreilua, että tällä kaudella on 3 aviomiestä, jotka selvästikään eivät tunne mitään fyysistä vetoa vaimoaan kohtaan. Ja kun nyt ei puhuta mistään muokatuista ig-kuvista. Joku hakija kertoi, että on näytetty myös kokovartalokuvat. Kyllä noista esittelykuvista saa todella hyvän kuvan miltä se puoliso näyttää. Siis en vaan ymmärrä. Onkohan asiantuntijat keskustelleet esim. Matin kanssa, että kun kerran viehätyt sporttisista bruneteista, niin mitä sanoisit ylipainoisesta blondista? Säälittää nuo naiset.

Vierailija
10922/18026 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matti olisi miehistä komein, jos vähän laihduttaisi. Miellyttävät peruskasvot joissa ei mitään häiritsevää piirrettä. 

Samaa mieltä. Paitsi että pitäisi kyllä laihduttaa aika tavalla, parikymmentä kiloa.

Mutta joo hänellä on kyllä harmonisimmat ja miellyttävimmät kasvot näistä neljästä. Myös ruumiinrakenne on hyvä, kunhan tosiaan rasvat laihduttaisi pois.

Eihän Matti varsinaisesti ole lihava. Kasvot on pyöreän malliset ja hieman kaljamahaa, muta ei todellakaan parinkymmenen kilon verran. Sitä paitsi lihas painaa, eli jos vähän kuntoilis enemmän, niin kiloja lähtis lähempänä 5- 10.

Ehkä nämä ovat mielipideasioita, mutta kyllä Matti mun mielestä on ihan rehellisesti lihava. Parikymmentä kiloa tuosta voisi ihan heittämällä mun mielestä laihduttaa, niin alkaisi olla hyvissä mitoissa.

Tommosen laihdutuksen jälkeen sanoisin että kaveri alkaisi olla aika sydämensärkijä ulkonäöltään. Ehkä vielä vähän lihasmassaa päälle, niin aijai :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10923/18026 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matin silmät loistivat sen ainoan kerran, kun hän sanoi Miralle niistä mahdollisista erojuhlista! Julmaa.

Vierailija
10924/18026 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sponge kirjoitti:

Mut siis joo, ei ole pk-seutua todellakaan. Mut ehkä se tamperelaisten mielestä on samaa "hesaa" kaikki.

Nimimerkillä entinen pk-seutulainen.

No juuri näin, täältä Tampereen suunnasta katsoen on samaa "hesaa^, kiitos voi sen näinkin sanoa. Varmaan vähän pohjoisemmasta vielä enemmänkin näin. Meiltä päin katsoen raja menee ehkä jossain Hämeenlinnassa, sen etelämmäksi ei ole suunnitelmissa.

Menee nyt ihan sivuraiteelle, mutta en tajua tuota joidenkin ihmisten pk-seutuvihaa. Miten ihmeessä joku jaksaa noin aktiivisesti tuntea negatiivisia tunteita jotain paikkaa kohtaan. Ja tuntuu vielä, että näitä ihmisiä on jonkin verran. 

Eihän tuo vihaa ilmentänyt, ihan vaan henkilökohtaista mieltymystä joka ei kohtaa? Tyyliin että ei vaan ole sitä kemiaa, että kaverimeiningillä.

Vierailija
10925/18026 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletetaan, että Matti on nuorempana ollut sutjakassa kunnossa niin luulisi, että ottajia olisi ollut eikä olisi jäänyt yksin. Onkohan Matin luonne kuitenkin se mikä on tökkinyt eikä kukaan ole halunnut kestävään parisuhteeseen hänen kanssaan sen takia? Jos nämä kakkosnaispuheet ovat totta niin kyllähän se kertoo ihan kaiken Matin luonteesta.

Vierailija
10926/18026 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cmoren uusin jakso spoiler

Näistä kahdesta Mira tulee saamaan yhteydenottoja miehiltä, jotka antaisivat oikean kätensä tuollaisesta äidillisestä hoivaajasta.

Kokemuksen syvällä rintaäänellä sanoisin, etteivät miehet syty äidillisistä hoivaajista, vaan ihan eri tyyppisistä naisista.

Vierailija
10927/18026 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin minä nyt vielä kommentoida, vaikkakin saan lyttäystä osakseni. Tapasimme Matin kanssa ennen kuvauksia. Tapailimme kevyesti, Matti empien osallistui ohjelmaan. Kuvausten aikana tapailimme. Olin Matin kotona (missä ei muuten ollut ikinä näkyvillä mitään Miran tavaroita) ja tapailumme loppui pian kuvausten loputtua. Salailu oli liian rankkaa. Siis vain vainoharhaisesti olla neljän seinän sisällä. Matti kertoi, että kokee Miran painostuksen lastenhankintaan niin nopealla tahdilla ahdistavalta. Hän itse kun ei ole edes varma haluaako lapsia. Lisäksi toivoi Miran hieman enemmän pitävän huolta itsestään, ei kokenut kiihoittavana ylipainoa. Ja tästäkin oli kai jotain kinaa Miran kanssa ollut. En varmaksi tiedä! Olen itse hoikka brunetti, mistä Matti kovasti piti.

Kuvauspäivät Matti aina ilmoitti minulle etten silloin laittaisi viestiä. Enkä muuta kuin pari kertaa illasta viestitellyt Matin kanssa niinä päivinä. Ja silloinkin Matin aloitteesta. Matin veli tiesi tästä, ja oli ehdottanut Matille perumaan ohjelmaan menon. Kun ei 100% ollut sinkku. Tästä veljeksille tuli riitaa ja siksi Matti ei halunnut suvun juhliin Miraa. Olisi varmaan huomannut veljesten niheät välit.

Ja tosiaan suhteenpoikasemme loppui kuvausten jälkeen, suurinpana syynä salailu ja stressi. Että tästä Matin mahdollisesta uudesta naisesta en tiedä mitään.

Jos tämä on totta ja Matti lukee tätä palstaa... ainakin tietää, kuka tämän viestin kirjoitti.

Vierailija
10928/18026 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cmoren uusin jakso spoiler

Näistä kahdesta Mira tulee saamaan yhteydenottoja miehiltä, jotka antaisivat oikean kätensä tuollaisesta äidillisestä hoivaajasta.

Kokemuksen syvällä rintaäänellä sanoisin, etteivät miehet syty äidillisistä hoivaajista, vaan ihan eri tyyppisistä naisista.

Kuka syttyy, kuka ei.

Vierailija
10929/18026 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juudit kelpaisi mulle jos olisi kiinnostunut naisista

Ja minä haluaisin Juuditin jos olisin kiinnostunut naisista. Hän oli IHANA siinä kun nauroi pianon ääressä onnellisena. Juuri sellaista iloa haluaisin parisuhteeseen!

Vierailija
10930/18026 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matti olisi miehistä komein, jos vähän laihduttaisi. Miellyttävät peruskasvot joissa ei mitään häiritsevää piirrettä. 

Samaa mieltä. Paitsi että pitäisi kyllä laihduttaa aika tavalla, parikymmentä kiloa.

Mutta joo hänellä on kyllä harmonisimmat ja miellyttävimmät kasvot näistä neljästä. Myös ruumiinrakenne on hyvä, kunhan tosiaan rasvat laihduttaisi pois.

Eihän Matti varsinaisesti ole lihava. Kasvot on pyöreän malliset ja hieman kaljamahaa, muta ei todellakaan parinkymmenen kilon verran. Sitä paitsi lihas painaa, eli jos vähän kuntoilis enemmän, niin kiloja lähtis lähempänä 5- 10.

Ehkä nämä ovat mielipideasioita, mutta kyllä Matti mun mielestä on ihan rehellisesti lihava. Parikymmentä kiloa tuosta voisi ihan heittämällä mun mielestä laihduttaa, niin alkaisi olla hyvissä mitoissa.

Tommosen laihdutuksen jälkeen sanoisin että kaveri alkaisi olla aika sydämensärkijä ulkonäöltään. Ehkä vielä vähän lihasmassaa päälle, niin aijai :)

Kyllä niitä miehiä oikeasti löytyy, joilla on itsellään reilusti ylipainoa ja kitisevät silti puolison ylipainosta. Törkeää, itse juuri nakkasin vastaavanlaisen äijän pihalle.

Vierailija
10931/18026 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina on kyse Tommista. Taatusti vaan odotti vuoroaan päästä esittämään mahtavia sävellyksiään, kun Juudit soitti urkuja...

Vaikea nähdä, miten tuo suhde pysyisi kasassa, ellei vaimo olisi noin fiksu. J u o k s e J u u d i t. !!!

Jospa Tommin unelma oli ohjelman kautta saada omat jutut framille? Tuoda itsensä ja musiikkinsa esiin, eikä rajunnut, että onkin ihan oikea parisuhdeohjelma, että sille naiselle pitäis tarjota seksiäkin sen musiikin ja tanssin lisäksi.

Vierailija
10932/18026 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina on kyse Tommista. Taatusti vaan odotti vuoroaan päästä esittämään mahtavia sävellyksiään, kun Juudit soitti urkuja...

Vaikea nähdä, miten tuo suhde pysyisi kasassa, ellei vaimo olisi noin fiksu. J u o k s e J u u d i t. !!!

Jospa Tommin unelma oli ohjelman kautta saada omat jutut framille? Tuoda itsensä ja musiikkinsa esiin, eikä rajunnut, että onkin ihan oikea parisuhdeohjelma, että sille naiselle pitäis tarjota seksiäkin sen musiikin ja tanssin lisäksi.

Missä sitä Tommin musiikkia on tullut esille, minulta mennyt täysin ohi. Se tanssi häissä ainut ja oli IHAN HIRVEÄÄ KIEMURTELUA.

Vierailija
10933/18026 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiantuntijat tulivat höynäytetyksi: paperilla ajattelevaksesi naamioitu mies onkin tuollainen. Haastatteluissa Matti pärjännyt varmaan vaan olemalla hiljaa ja hänelle ovat kanalat ym sanoneet et oot varmaan herkkä ja et just nyt ei saa sanaa suusta. Todellisuus on se, et joutavaa pintahörinää syvempää ajatusta ei kupolistaan löydy. Utsjoki-Kevo, ohutta yläpilveä.

Vierailija
10934/18026 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin minä nyt vielä kommentoida, vaikkakin saan lyttäystä osakseni. Tapasimme Matin kanssa ennen kuvauksia. Tapailimme kevyesti, Matti empien osallistui ohjelmaan. Kuvausten aikana tapailimme. Olin Matin kotona (missä ei muuten ollut ikinä näkyvillä mitään Miran tavaroita) ja tapailumme loppui pian kuvausten loputtua. Salailu oli liian rankkaa. Siis vain vainoharhaisesti olla neljän seinän sisällä. Matti kertoi, että kokee Miran painostuksen lastenhankintaan niin nopealla tahdilla ahdistavalta. Hän itse kun ei ole edes varma haluaako lapsia. Lisäksi toivoi Miran hieman enemmän pitävän huolta itsestään, ei kokenut kiihoittavana ylipainoa. Ja tästäkin oli kai jotain kinaa Miran kanssa ollut. En varmaksi tiedä! Olen itse hoikka brunetti, mistä Matti kovasti piti.

Kuvauspäivät Matti aina ilmoitti minulle etten silloin laittaisi viestiä. Enkä muuta kuin pari kertaa illasta viestitellyt Matin kanssa niinä päivinä. Ja silloinkin Matin aloitteesta. Matin veli tiesi tästä, ja oli ehdottanut Matille perumaan ohjelmaan menon. Kun ei 100% ollut sinkku. Tästä veljeksille tuli riitaa ja siksi Matti ei halunnut suvun juhliin Miraa. Olisi varmaan huomannut veljesten niheät välit.

Ja tosiaan suhteenpoikasemme loppui kuvausten jälkeen, suurinpana syynä salailu ja stressi. Että tästä Matin mahdollisesta uudesta naisesta en tiedä mitään.

Haha mikä stoori :D Ja tietenkin olet hoikka brunetti, tietenkin kultaseni ;)

Jep, stoori vedettiin nyt vähän liian överiksi tuossa Miran ylipainon kohdalla, muuten kiva yritys! 

Vierailija
10935/18026 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha mikä stoori :D Ja tietenkin olet hoikka brunetti, tietenkin kultaseni ;)

Uskon itse täysin tuon stoorin. Matti on käyttäytynyt kuin näyttelevä pökkelö koko ohjelman ajan. Heti hääjuhlien jälkeen alkoi asuinpaikasta kiisteleminen, että on takaportti minkä sanoo eron syyksi. Vähän hämmästytti, että uusimmassa jaksossa tunnusti kuitenkin tunteiden puuttumisen. Ei kai enää jaksanut pitää kulissia yllä. 

Vierailija
10936/18026 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tuo viimeisin kommentti on vaan niin itseriittoinen, että huh huh. Matti, jos luet tätä niin ihan sellainen asia, että nallekarhumaisella miehellä naiset EIVÄT viittaa vatsakumpuun tai ulkoisiin seikkoihin.

Kun halutaan nallekarhumainen mies,  haetaan rehellistä ja suoraselkäistä miestä, joka uskaltaa esimerkiksi kirjoittaa itse sen hakemuskirjeen sen sijaan, että naispuolinen kaveri raapustaa sitä sillä välin, kun sinä hakkaat änäriä. Nallekarhumies on turvallinen, ei ulkoisesti nallen näköinen. Tämä nyt vielä rautalangasta vääntäen. 

Höpö höpö, kyllä nallekarhumaisuus tarkoittaa ainakin minulle myös fyysistä olemusta.

Vierailija
10937/18026 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletetaan, että Matti on nuorempana ollut sutjakassa kunnossa niin luulisi, että ottajia olisi ollut eikä olisi jäänyt yksin. Onkohan Matin luonne kuitenkin se mikä on tökkinyt eikä kukaan ole halunnut kestävään parisuhteeseen hänen kanssaan sen takia? Jos nämä kakkosnaispuheet ovat totta niin kyllähän se kertoo ihan kaiken Matin luonteesta.

Lisäyksenä tähän vielä, että toivottavasti koko juttu on jonkun trollailua ja ilkeämielisyyttä vailla totuuspohjaa. Ihan Miran takia. Kukaan ei ansaitsisi tulla petetyksi tuolla tavalla.

Vierailija
10938/18026 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis, jos olisin osallistujana nähnyt puolisoehdokkaiden kuvat ja saanut ruksia miellyttävät, niin olettaisin että tuleva puoliso olisi myös tehnyt saman. Ja siksi olettaisin, että mennessäni naimisiin, aviomies hyväksyy ulkonäköni ja siitä voidaan lähteä liikkeelle.

Just näin, ei sinne mennä ruksimaan kohteliaisuuttaan vähän sitä sun tätä. Sieltä ruksitaan ne, joista kuka tahansa voi olla alttarilla vastassa. Ei tule epämiellyttävää yllätystä, eikä varsinkaan sille toiselle, joka ei sitten kelpaakaan. Liian moni nimenomaan miehistä on tässä kohtaa ymmärtänyt jotakin väärin, ehkä ohjeistukseen pitää panostaa enemmän.

Vierailija
10939/18026 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sää pöljä tuut tänne tästä avautumaan....? Kenet haluat nolata tällä, Matin vai Miran? Ihan vaikutat Matin arvoiselta ihmiseltä, sori vaan.

No jaa. Minusta Matti teki sikamaisen tempun. Roikotti minua siinä puhumalla kuinka hoitaa kuvaukset, eroaa ja pölyn laskeuduttua voimme alkaa näkyvämmin tapailla/kulkea. Samalla viettää ihan täyttä avioliittoa tietämättömän Miran kanssa. Miran jättää, koska ei nyt halunnutkaan naimisiin enkä sitten ilmeisesti minäkään riittänyt. Itse olin naiivi ja uskoin Matin puheisiin. Eiköhän Matti ottanut ohjelman hyvänä mainoksena itselleen. Minultakin Tinderissä (siellä tapasimme) aika pian jo kysyi tunnistinko häntä. Ja kun en, niin avoimesti mainosti Napakymppiään. Että en tainnut minäkään Matille riittää.

No niin, näinpä näin, varmasti kysyi tunnistitko Napakympistä. Olisit rakennellut juttuasi vähän paremmin.

Vierailija
10940/18026 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hakupapereissa Tiia on laveasti kirjoitellut että Matti herkkä ja siksi naisasiat ei ole onnistunut, jolloin asiantuntijat todenneet äidillisen Miran olevan sopiva puoliso hänelle. Mirahan kauniisti kysyy matin ajatuksia ja antaa hänelle tilaa ja aikaa vastata. Ukko vaan venkoilee. Ukko ei ole herkkä vaan umpimielinen. Matilla on itkupotkuraivo kun asiantuntijat ei antanu hänelle mitä hän tilasi.

Ketju on lukittu.