Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL
Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?
Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?
Kommentit (18026)
Vierailija kirjoitti:
Tuomas on kyllä oikeassa siinä, että jos suhteessa toisella on todella huono itsetunto niin se heijastuu todella moneen osa-alueeseen ja tuo suhteeseenkin ison kasan ongelmia, joita sen toisen pitäisi sitten jaksaa harteillaan kantaa.
Pitäisi ensin osata rakastaa itseään, kuten sanotaan.
Ja Tuomas tuntuu olevan ihminen, joka hiertää näiden itsensä kanssa heikommilla olevien ihmisten triggeripisteitä, koska tiesi jo itsekin, että onnistuu aina loukkaamaan heitä. Eli ilmeisesti Tuomas ei kestä sellaisia ihmisiä ja alkaa provosoida heitä tietoisesti tai tiedostamattaan, mikä johtaa katastrofiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
C-moressa tänään:
Huh, miten vaivaannuttavaa oli Matin ja Miran välillä. Mira on jotenkin niin takakireä, että en ihmettele, miksi Matin oli helpompi avata suunsa Miran kaverin ollessa paikalla ja ikään kuin tasoittamasaa tilannetta.
Juudit ja Tommi: Miksi Tommin synttäreillä oli vain Tommin naispuolisia ystäviä? Ei sillä, että asialla olisi nyt ihmeempää merkitystä, mutta kiinnostaa vaan. Onko Tommilla mieskavereita ollenkaan?
Kati ja Janne: Miten tylsää voi ihmisillä olla? Miten tylsä elämä, parisuhde, kaikki? Ei keksitä puheenaiheita, pitää tehdä tikusta asiaa. Jotenkin vaivaannuttava pari tämäkin.
Emma ja Tuomas: Helpotuksen huokaus!
Alkaa mietityttää, että onko Tommi edes hetero. Kyllä normaali heteromies olisi painanut tuossa tilanteessa jo menemään vaikka joka päivä, kun vastapuoli käytännössä vain odottaa.
Ah, vanha kunnon "kaikki miehet haluaa panna kaikkia naisia" trooppi. Ja vielä vuonna 2020? jotain uutta nyt pliis.
Eikö noi Kati ja Janne puhu KOSKAAN MISTÄÄN MUUSTA kuin kommunikaatiotapojensa eroista?!!
Juuditin sosiaalista älyä on pakko ihailla! Ymmärtää Tommia kuoliaaksi, vaikkei saa itse mitään tilalle. Tuomas osaa hyvin analysoida, mikä suhteessa meni pieleen. Elämäntyylit ovat vaan liian kaukana toisistaan. Janne vaikuttaa älyköltä, mutta se ei Katin kanssa pääse oikeuksiinsa, koska Kati haluaa liidata keskusteluja itse valitsemistaan aiheista. Mira ja Matti, molemmat tuntuvat olevan muissa maailmoissa ja miettivän, koska tämä loppuu...
Oliko se luimisteleva ukko pöydässä Sportti-Matin veli.
Emma vaikuttaa ainakin Tuomaksen läsnäollessa olevan kieltämättä raskasta seuraa. Mutta ei millään tavalla ilkeä, raskas persoona vain. Sen sijaan Tuomaksen puheista minä katsojana olen useamman kerran pahoittanut mielen Emman puolesta.
Mua häiritsi se Tuomaksen kommentti, tyyliin "heikkoitsetuntoiset ihmiset eivät tule toimeen kanssani". Öö, eiköhän se ole niin, että Tuomas ei tule toimeen heidän kanssaan. Joskus on myös hyvä katsoa peiliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh huh tuo Matti tuossa baarikohtauksessa, kylläpä on vaivaannuttavaa. Niiin teennäistä. Ei mitään yritystä, yrittää hoitaa vain kunnialla kauden loppuun.
Tuli tunne että näennäisestä lupsakkuudesta huolimatta saattaa sanoo aika ilkeästi. Kun vielä muutaman tuopillisen hujauttaa kurkkuunsa.
Jep, vaikuttaa passiivisagressiiviselta. Ajattelee varmasti ettei vaimon kanssa tarvi edes keskustella mitään syvällisiä. Että on itse miehenä aivan eri tasolla. Sovinistisen kuvan antaa itsestään. Ei ole mitenkään harvinaista tämä päivänäkään tällainen ajatusmalli miehillä.
Tuota mitä "syvällisiä" lähihoitaja "keskustelee" tarjoilijan kanssa? Mitä tämä "syvällinen" keskustelu ylipäätään mielestänne on?
Siis minkä tyylistä syvällistä keskustelua ei lähihoitaja ja tarjoilija pysty käymään? Luulet siis, ettei lähihoitajien ja tarjoilijoiden päässä voi liikkua mitään syvällistä ajatusta ?
Määrittele nyt nää "syvälliset" ajatukset.
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku nuorempi haluaisi olla keski-ikäisen näköisen Matin kanssa yhdessä?
-Sepä, mutta Matille se selviää vasta joskus. Ehkä vanhempien tarjoama "asuntoetu" voi upgreidata vähän, mutta tuskin menestystä sieltä löytyy mistä Matti ajattelee sopivan tumman ja sporttisen mimmin löytävänsä. Tinder on täynnä näitä Matteja yli nelikymppisenä etsimässä kiireellä naista joka haluaisi vielä lapsia. Kokemusta on.
Tällaisissa miehissä hämmentävää on että he eivät tunnu tajuavan kuinka tärkeitä esimerkiksi terveet elämäntavat ”sporttisille” (hoikille) naisille on. Yhtä kauhuissaan kun Matti on siitä että Mira ei ole tehnyt häneen sporttista vaikutelmaa olen itse siitä että keski-ikäinen aktiivinen mies ei ilmeisesti ymmärrä edes perusasioita ravinnosta ja kolesterolilääkkeet kutsuu joskus 45 vuotiaana.
Mitä tuo Tommi koko ajan heittää noita kliseisiä ja mauttomia seksivitsejä?
"Naiset ne haluaa kovaa munaa aamuisin" sanoo mies, joka ei pysty silittämään omaa vaimoaan.
"Sä tykkäät kovista kyydeistä" sanoo mies kun vaimo keinuu, kuitenkaan ei pysty istumaan vaimon viereen keinuun koska "jäätelö on kesken eikä silloin voi istua keinussa" (vaimo kyllä pystyi istumaan keinussa jätski kädessä).
"Päiväunet ja ruokaa, sitten on kaikki tarpeet tyydytetty" sanoo mies noustessaan ylös patjalta ja jättäessään vaimon yksin makaamaan, kun tiedossa on varsin hyvin etteivät vaimon seksuaaliset tarpeet tyydyty siinä patjalla.
"Jos napin painaminen auttaisi haluamaan sinua seksuaalisesti, kyllähän mä sitä hakkaisin ja toivoisin sen auttavan"
En nyt ihan sanatarkasti muista, mutta pointti varmaan välittyy. Minusta nuo jutut ovat aivan törkeitä Juudittia kohtaan ja vielä tv-ohjelman kuvausryhmän edessä. Oikein sellaista piikittelyä nuo ovat, vaikkei Tommi niitä niin tarkoittaisikaan.
Haluaisin tietää, mistä syystä Tommi puhuu seksistä noin, vaikka ei Juudittia halua? Puhdas ilkeily tuskin on syy. Onko tuo kommentointi Tommin tapa "tarjota Juuditille jotain seksuaalista, edes puheen muodossa"?
Vierailija kirjoitti:
Oikea pohjanoteeraus Matilta uusimmassa CMore-jaksossa. Miehestä ei ole saanut syvällisellä tasolla MITÄÄN irti, JA sitten hän vihdoin puhua pukahtaa Miran KAVERIN läsnäollessa: ”Tuntuu vähän siltä, että olemme jämähtäneet kaverizonelle. ” Miran ilmeestä näki kaiken oleellisen. Nolasi Miran siis täysin Miran oman läheisen ystävän seurassa. En tiedä voisinko edes antaa anteeksi tuollaista.
Ja kun just aiemmin Mira on yrittäny saada Matilta vastausta siihen, että missä mennään. Matti ei vaan sano mitään. Kiertää ja kaartaa ja välttelee. Sitten tulee paikalle Miran kaveri ja kysyy miten menee ja Matti paukauttaa samantien, että kaverizonella ollaan. Miten se Miralle puhuminen voi olla niin vaikeaa?
Tommissa yhtä paljon lämpöä ja hellyyttä kuin rautakangessa. Koskettaa vaimoaan kuin kylmää kalaa. Grrrrr.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh siis mikä jannen ig ja mikä kuva, katin janneko?? kertokkee mikä on tilin nimi please
jannekeka
Kiitti! Löytyikin tuota kautta noitten kaikkien instagramit.
Ja nähtyäni Tuomaksen videot niistä ötököistä en ihmettele yhtään miksi ei saanut naista pysymään luonaan. Älkää katsoko, kuvottavia, syöttää eläviä ötököitä niille....täytyy olla psykopaatti tai jotain...
Ja mitään muuta tietoa heidän suhdeasioistaan ei niistä löytynyt.
Mattihan sanoi mieluummin puhuvansa Kanalan kanssa jalkapallosta. Pölvästi!
Vierailija kirjoitti:
Aika raskasta toi Jannen tapa puhua kirjakieltä. Puhuuko vain, kun kokee olonsa epävarmaksi?
Monet muualta Pk-seudulle muuttaneet haluavat peitellä murrettaan, jotta eivät erottuisi massasta. Uskoisin Jannen puhuvan kirjakieltä, koska ei standin slangi välttämättä istuisi suuhun yhtä luonnollisesti
Mielestäni tässä ohjelmassa on aika hyvä läpileikkaus sellaisista pareista, jotka ovat ihan oikeassa elämässäkin naimisissa. Ymmärrän entistä paremmin suuret eroluvut! On tuo yhdessäolo vaan niin kauhean vaikeaa! Kun se suuri ihastumisvaihe parin vuoden päästä loppuu, niin saa kyllä olla aikamoisen sitkeä, että jaksaa jatkaa yhdessä. Kuoppaisten vuosien jälkeen aika monet ovat kyllä löytäneet toisensa uudestaan. Nämä toisilleen vieraat parit ovat antaneet paljon ajattelemisen aihetta ja kiitos siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä että moni täällä ajattelee parien harrastaneen seksiä. Minä en usko. Korkeintaan Janne ja Kati joiden välillä on kipinää, mutta siinäkin Katin asenne pussailua kohtaan antaa ymmärtää muuta. Muissa pariskunnissa varsinkaan miehet ei ole kiinnostuneet naisistaan joten en usko että nainenkaan silloin haluaa.
Outoa, minä taas ajattelen että kaikki on harrastaneet seksiä ja tod näk heti hääyönä. Niin tämän kauden parit kuin aiemmatkin.
Ei se seksin harrastaminen niin ihmeellistä ole, että sitä nyt kauheesti pitäisi lähteä pitkittämään.
Mielenkiintoista. Minun mielestäni siinä todellakin on jotain vähän ihmeellisempää kuin että menisin tv ohjelmassa minulle annetun miehen kanssa pehkuihin 24h tapaamisesta. Voin mielelläni mennä itsevalitsemani kanssa ja kun ei sitä tarvitse enää nähdä eikä ruotia tv:ssä. Mutta että joku tuotantoyhtiö on minulle vaan jonkun valinnut, niin miksi ihmeessä heti hyppäisin sänkyyn? Enhän edes tiedä tykkäänkö koko ihmisestä ja kuitenkin olen sitoutunut olemaan sen kanssa kuvattavana kesän ajan. Kiusallista jos ei olekaan ollenkaan mieleen ja on viettänyt sängyssä aikaa. Eikö kukaan muu ajattele näin? Ja olen siis hyvin avomielinen näissä asioissa, mutta normielämässä kuvio onkin niin erilainen.
Keiden osallistujista veikkaatte muuten lukevan näitä ketjun kommentteja? Naisista veikkaan kaikkia muuta paitsi Juuditia.
Juuditkin myönsi jo, että suhde tuntuu välillä painolastilta ja toivoisi asian olevan toisin tms.