Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL
Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?
Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?
Kommentit (18026)
Alkaa jo ärsyttää tuo Matin asumiskuvion ruotiminen.
Joku on täällä asiasta kirjoittanut, ja se on muuttunut totuudeksi. Ihan oikeasti ihmiset. Kirjoittaja voi olla kuka vaan. Vankilassa itseään viihdyttävä mies. Singaporessa tylsyyteen kuoleva kotiäiti. Ja ihan kuka vaan siltä väliltä.
Katsoin Tuttu Juttu Shown missä Ville ja Anniina oli vieraana ja paljastivat, että olivat harrastaneet seksiä jo hääyönä. Aika yllättävää.
Matti on ärsyttävä, kun siitä saa kaiken lypsää. Eipäs juupas. Toivon niin, että noiden juttu jatkuu.
Haluan omalta osaltani olla nettikiusaamista vastaan ja siksi ehdotan, että laittaisitte #KiVaNetti tägin, jos olette samaa mieltä.
SPOILER
.
.
.
.
.
No ainakin ohjelman tosifanit pääsee uusimmassa C-moren jaksossa näkemään viimein sitä, mitä ovat odottaneet. Ryhmätapaaminen ja tunteet, rehelliset mielipiteet. Paras jakso tähän mennessä. Ehkä näistä vain puolet jatkaa tai sittenkin kaikki 😉. Minusta tätä jaksoa ei kannattaisi enempää spekuloida vaan jokaisen pitäisi se itse nähdä ja muodostaa oma mielipiteensä. Paljon purtavaa. On kuitenkin niin monta tulkintaa kuin katsojaa. Itse en kirjoita tämän enempää.
Älkää ihmiset ikinä hakeko tähän ohjelmaan. Tässä laitetaan tahallaan yhteen aina yksi pari, joka ei sovi yhteen. Se tuo sisältöä sarjaan. Joka vuosi on ollut joku kiukuttelija tässä. Ei voi olla sattumaa ja niin huonoa ihmistuntemusta, että aina 1/3 menee pieleen. Ihmiset pilaavat elämänsä ja nolaavat itsensä, pilaavat maineensa ja ajautuvat julkisesti kiusatuksi vuosiksi.
Pareihin sovelletaan "parisuhteiden sääntöjä" vaikka ovat vastikään tavanneet. Ehkä just se tässä ohjelmassa häiritsee että mennään asioiden edelle. Aika paljon näen pareissa vielä sellaista vieraskoreutta paitsi Emmassa ja Tuomaksessa. Paljon tuntuu olevan myös sellaista puhetta josta puuttuu sisältöä tai tunnetta. Kun puuttuu rakkaus, puuttuu kaikki. Tai ehkä se on sitä että tiedostetaan kamerat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katson Ruotsin kolmatta kautta. Puhuvat koko ajan tunteista ja kemiasta, asiantuntijatkin painottavat fyysisen vetovoiman merkitystä. Seksin aloittamisesta / välttelemisestäkin parit puhuvat avoimesti kameralle. Asiantuntijat pureutuvat parien ongelmiin ja analysoivat parien käytöstä ja luonteita. Suomessa asiantuntijat puhuvat ympäripyöreitä ”totuuksia” tyyliin Kanalan ”syväanalyysit” juhannus on romanttista jne - vaikka parien käytöksessä ei olisi romantiikan häivääkään. Ruotsissa osallistujien ammatit ja elämäntilanne kuvaillaan avoimesti.
Suomen versio on vesitetty ja esim. Tuomas ja Matti suorastaan välttelevät paljastamasta mitään. Tällaiseen ohjelmaan kannattaisi valita avoimia ihmisiä. Ei tällaisessa formaatissa voi oikein suojella yksityisyyttä joka hetki korrektisti viimeiseen saakka. Fyysisen kemian merkitys häivytetään. Katsojat seuraavat toverillisesti puuhastelua ja saavat ihmetellä, paljastetaanko ohjelman aikana ylipäätään mistään mitään.
Oliko tuossa se hassu skånelaismies? Hänen analysointi oli niin viihdyttävää!
Ruotsin EA on kyllä hyvin rakennettu!
Olen eri mieltä täysin. Ruotsiversio on ihan tylsä ja yhden jaksoin katsoin hyppien haukottavimpia kohtia yli.
Vierailija kirjoitti:
Haluan omalta osaltani olla nettikiusaamista vastaan ja siksi ehdotan, että laittaisitte #KiVaNetti tägin, jos olette samaa mieltä.
SPOILER
.
.
.
.
.
No ainakin ohjelman tosifanit pääsee uusimmassa C-moren jaksossa näkemään viimein sitä, mitä ovat odottaneet. Ryhmätapaaminen ja tunteet, rehelliset mielipiteet. Paras jakso tähän mennessä. Ehkä näistä vain puolet jatkaa tai sittenkin kaikki 😉. Minusta tätä jaksoa ei kannattaisi enempää spekuloida vaan jokaisen pitäisi se itse nähdä ja muodostaa oma mielipiteensä. Paljon purtavaa. On kuitenkin niin monta tulkintaa kuin katsojaa. Itse en kirjoita tämän enempää.
Niin mikä se spoiler oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katson Ruotsin kolmatta kautta. Puhuvat koko ajan tunteista ja kemiasta, asiantuntijatkin painottavat fyysisen vetovoiman merkitystä. Seksin aloittamisesta / välttelemisestäkin parit puhuvat avoimesti kameralle. Asiantuntijat pureutuvat parien ongelmiin ja analysoivat parien käytöstä ja luonteita. Suomessa asiantuntijat puhuvat ympäripyöreitä ”totuuksia” tyyliin Kanalan ”syväanalyysit” juhannus on romanttista jne - vaikka parien käytöksessä ei olisi romantiikan häivääkään. Ruotsissa osallistujien ammatit ja elämäntilanne kuvaillaan avoimesti.
Suomen versio on vesitetty ja esim. Tuomas ja Matti suorastaan välttelevät paljastamasta mitään. Tällaiseen ohjelmaan kannattaisi valita avoimia ihmisiä. Ei tällaisessa formaatissa voi oikein suojella yksityisyyttä joka hetki korrektisti viimeiseen saakka. Fyysisen kemian merkitys häivytetään. Katsojat seuraavat toverillisesti puuhastelua ja saavat ihmetellä, paljastetaanko ohjelman aikana ylipäätään mistään mitään.
Oliko tuossa se hassu skånelaismies? Hänen analysointi oli niin viihdyttävää!
Ruotsin EA on kyllä hyvin rakennettu!Olen eri mieltä täysin. Ruotsiversio on ihan tylsä ja yhden jaksoin katsoin hyppien haukottavimpia kohtia yli.
Katsoit yhden jakson läpi samalla loikkien sinua epäkiinnostavien kohtien yli ja teit tämän perusteella mielipiteesi koko kaudesta. No mikäs siinä.
Cmoren ryhmäkeskustelujakso: ensimmäistä kertaa tuli suoraa puhetta. Paras jakso tähän mennessä. Ehkä parit ei ole edes omassa päässä tehneet ekoina päivinä liian pitkälle vietyjä päätelmiä. Katsojalle kuitenkin aika tylsää seurata pelkkää puuhastelua. Ehkä ohjelmaa olisi voinut alusta hieman lyhentää? Matti rapsuttelee yhä koiraa mieluummin kuin vaimoaan ja Emmalla varmaan olisi tunteet kasvaneet, jos Tuomas ei olisi kaverilinjalla. Mukava kuitenkin, että Tuomas uskaltaa sanottaa oman tilanteensa. Seuraavassa jaksossa Tommikin alkaa avautua ja Juudit joutuu vaan himmaamaan. Matin ja Miran suhde yhä arvoitus. Mahtaako kuitenkaan kestää? Jalkahieronnasta meuhkaaminenkin kuulostaa väkinäiseltä.
Katin nasaaliäänen arvostelu on naurettavaa. Joillekin arvostelun aiheeksi riittää se, että osallistuja asuu pääkaupunkiseudulla. Ihmisen äänen arvostelu on ala-arvoista, vaikka itsekin pidin Katin käytöstä juhannusjaksossa vähän ajattelemattomana. Käy kierroksilla ja vei myös ryhmäkeskustelussa tilaa muilta. Toisaalta monet pitää spontaanista vilkkaasta kumppanista ja antaa vauhdissa sattuneet virheet anteeksi.
Spoiler
.
.
.
.
Ei ollut mitään yllättävää, aikaisemmat havainnot vain saivat vahvistusta. Eli Tuomas ja Emma ovat kaveritasolla, Tuomas on näin todennut ja se surettaa Emmaa. Toisaalta puhuivat hyvästä keskusteluyhteyttä ja jopa hyvästä pohjasta (jolle voisi rakentaa), mutta ensi jaksossa on ilmeisesti taas riitaa.
Tommi ja Juudit ovat henkisesti läheisiä ja arvostavat toisiaan, mutta kemia puuttuu Tommin puolelta. Juudit on yllättävän positiivinen ja vahva tästä huolimatta, mutta ensi jaksossa puhuu epävarmuuden heräämisestä.
Kahdella muulla parilla näyttäisi menevän hyvin ja tunteet heräilevät. Tämä ilahduttaa etenkin Matin ja Miran osalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SPOILER
.
.
.
.
.
Että se on paras jakso 😂 Mitä odotit?
Sama
SPOILER:
No, nyt vihdoin herrat Tuomas, Tommi ja Matti puhuvat.
Tuomas paljastaa sen, mitä palstalaiset ovat veikanneet jo ensimmäisestä jaksosta alkaen, eli kertoo, että Emma ei sytytä. Sääliksi käy Emmaa, vaikken Emman käytöksestä olekaan tykännyt. Tuli mieleen, että Tuomaksen makuun sopiva vaimo olisi varmaan ollut joku vuorikiipeilystä kiinnostunut Lotta Hintsa...
Tommi paljastaa saman, eli hänen mielestään kemia ja kipinä puuttuu. Tosi sääli, koska Juudit on ihana. Toisaalta pelastus Juuditille, että hän voi löytää jonkun kivan miehen. Tommi sen sijaan jäänee ikisinkuksi tuolla menolla.
Matti kehuu vaimoaan! Sekä Matti että Mira sanovat, että heillä menee hyvin. Mira näyttää kauniilta farkuissa ja kauluspaidassa. Seuraavasta jaksosta näytetään, että Mira sanoo Matille "oonkohan mä raskaana", mutta sen jälkeen virnuilee, joten ilmeisesti vitsailee. Matti näyttää järkyttyneeltä 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SPOILER
.
.
.
.
.
Että se on paras jakso 😂 Mitä odotit?
Sama
Spoileria.
SPOILER 9. jakso
.
.
.
Ensimmäistä kertaa tuli nyt sellainen olo, että tuo Tuomashan on ihan mäntti! Voisiko edes yrittää? Miksi pitää oikein lisää kiusata ihmistä, joka itkee siinä hänen vieressä? Emma itki siinä hotellihuoneessa sitä heidän tilannetta sen muiden osallistujien tapaamisen jälkeen. Sitten Tuomas vain huutelee sieltä sängystä itsetietoisesti, että tilanne nyt on vain se, että he ovat kavereita ja that’s it ja ei sille mitään voi. Tuolla asenteella ei olisi pitänyt edes ohjelmaan lähteä! Ilmeisesti Tuomaksella on aiemmin ollut joku vaikeaselkoinen nainen, ja hän on sitten siinä hakuprosessissa painottanut liikaakin yhtä seikkaa: Pitää löytää ihminen, jonka kanssa voi kommunikoida avoimesti ja suoraan. En tiedä, mutta meni kyllä maku tuohon jätkään. Aiemmin olen ajatellut, että Emmassa olisi enemmän ”vikaa”, kun ei heidän juttu onnistu. Nyt olen toista mieltä. Kyllä minä niin mieleni pahoitin. Ei itkevään ihmiseen voi noin suhtautua.
Vierailija kirjoitti:
Älkää ihmiset ikinä hakeko tähän ohjelmaan. Tässä laitetaan tahallaan yhteen aina yksi pari, joka ei sovi yhteen. Se tuo sisältöä sarjaan. Joka vuosi on ollut joku kiukuttelija tässä. Ei voi olla sattumaa ja niin huonoa ihmistuntemusta, että aina 1/3 menee pieleen. Ihmiset pilaavat elämänsä ja nolaavat itsensä, pilaavat maineensa ja ajautuvat julkisesti kiusatuksi vuosiksi.
Eli sinua kiinnostaisi osallistua, muttet uskalla? Siellä joku huutaa vaan pelokkaana omaa epävarmuuttaan. Miten toi 1/4 epäonnistuminen eroaa normaalista? Jos tilastojen valossa puolet avioliitoista päättyy avioeroon, niin onhan tuo 25% tällä kaudella matala. Itse näin jo uusimman C-moren jakson ja puututaan varhaisessa vaiheessa epäkohtiin. Formaatti ei pilaa heidän elämäänsä ja mainettaan, vaan ihan itse sen tekevät. Osallistujien tulee ymmärtää mihin ryhtyvät ja miten kameran edessä tulisi olla. Sama pätee keneen tahansa jukisuudessa olevaan. Ihan itse toiminnallaan määrittävät millaisen vastaanoton saavat, ainakin täällä AV palstalla. Muualla tätä formaattia ei ruodita niin raa'asti kuin täällä.
mirahelenap
Ei näy tykkäyksiä avoimilla jannekeka tai nuutituo tileillä.
Vierailija kirjoitti:
SPOILER 9. jakso
.
.
.Ensimmäistä kertaa tuli nyt sellainen olo, että tuo Tuomashan on ihan mäntti! Voisiko edes yrittää? Miksi pitää oikein lisää kiusata ihmistä, joka itkee siinä hänen vieressä? Emma itki siinä hotellihuoneessa sitä heidän tilannetta sen muiden osallistujien tapaamisen jälkeen. Sitten Tuomas vain huutelee sieltä sängystä itsetietoisesti, että tilanne nyt on vain se, että he ovat kavereita ja that’s it ja ei sille mitään voi. Tuolla asenteella ei olisi pitänyt edes ohjelmaan lähteä! Ilmeisesti Tuomaksella on aiemmin ollut joku vaikeaselkoinen nainen, ja hän on sitten siinä hakuprosessissa painottanut liikaakin yhtä seikkaa: Pitää löytää ihminen, jonka kanssa voi kommunikoida avoimesti ja suoraan. En tiedä, mutta meni kyllä maku tuohon jätkään. Aiemmin olen ajatellut, että Emmassa olisi enemmän ”vikaa”, kun ei heidän juttu onnistu. Nyt olen toista mieltä. Kyllä minä niin mieleni pahoitin. Ei itkevään ihmiseen voi noin suhtautua.
Nojoo, toisaalta Emma on kyllä aika kova tyttö itkemään, en ihmettele että saattaa ottaa vähän päähänkin. Saattaa Tuomaskin kokea, että Emma vaatii aika paljon tilaa ja edetään aina hänen alati ailahtelevien mielentilojensa tahtiin. Olen myös sitä mieltä, ettei näitä ihmisiä tarvitse ainoastaan helliä ja hoivata kuin itkevää lasta, vaan pitää antaa tilaa selviytyä ja pärjätä itsenäisesti.
Vierailija kirjoitti:
SPOILER 9. jakso
.
.
.Ensimmäistä kertaa tuli nyt sellainen olo, että tuo Tuomashan on ihan mäntti! Voisiko edes yrittää? Miksi pitää oikein lisää kiusata ihmistä, joka itkee siinä hänen vieressä? Emma itki siinä hotellihuoneessa sitä heidän tilannetta sen muiden osallistujien tapaamisen jälkeen. Sitten Tuomas vain huutelee sieltä sängystä itsetietoisesti, että tilanne nyt on vain se, että he ovat kavereita ja that’s it ja ei sille mitään voi. Tuolla asenteella ei olisi pitänyt edes ohjelmaan lähteä! Ilmeisesti Tuomaksella on aiemmin ollut joku vaikeaselkoinen nainen, ja hän on sitten siinä hakuprosessissa painottanut liikaakin yhtä seikkaa: Pitää löytää ihminen, jonka kanssa voi kommunikoida avoimesti ja suoraan. En tiedä, mutta meni kyllä maku tuohon jätkään. Aiemmin olen ajatellut, että Emmassa olisi enemmän ”vikaa”, kun ei heidän juttu onnistu. Nyt olen toista mieltä. Kyllä minä niin mieleni pahoitin. Ei itkevään ihmiseen voi noin suhtautua.
Mitäköhän selität? Katson juuri jaksoa, ja Tuomashan pitää Emmaa lohdutukseksi kainalossa ja halaa, kun tämä itkee. Tuollaista mitä kuvailit viestissäsi ei tapahtunut.
Johanna ja Markus?