Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL
Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?
Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?
Kommentit (18026)
Vierailija kirjoitti:
Jos ei nappaa niin ei. Ei se yrittämällä kummene eikä tyhjiä höpöttämällä kuten tuo Juditin ja sen kaverin touhu. Kyllä sitä vetovoimaa on tai ei ole ja silloin ei muut asiat merkitse juuri mitään.
Niinpä. Jos baarissa tulee iskemään joku mies, joka ei todellakaan nappaa, niin Tommin ja Juuditin metodilla se kutsutaan pöytään ja odotellaan siinä illan ajan, jospa se alkaisi kuitenkin illan mittaan viehättää. Valomerkin tullen saatetaan joissakin hyvin harvinaisissa tapauksissa joutua ilmoittamaan hyypiölle, että jospa jatketaan kuitenkin vain ystävinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ihmettelisi vaikka Tommi esittelisi tämän ohjelman jälkeen uuden kumppanin joka olisi mies. Saisi harrastaa lìikunnallisia aktiviteetteja miesystävän kanssa. Ystävä löytyisi niistä sateenkaariporukoista kun sen yhden Tommin naispuoleisen ystävän hiuksetkin oli värjätty sateenkaaren värisiksi. Se tanssiharrastuskin kertoi jo heti alussa tietynlaisesta lopputuloksesta tässä avioliitossa. Olisin suorastaan ihmetellyt jos olisivat jääneet yhteen.
Ai, Tommi on tuollainen, koska kämppäkaverin hiuksetkin on värjätty 'sateenkaaren värisiksi'! Voi hyvä luoja, onko teillä kaikki kunnossa?! Pitikö tämäkin vielä lukea!
Onko Tommin kämppis käynyt kampaajalla, leikkauttanut pitkät hiuksensa ja värjännyt luonnollisen kauniinväriset hiuksensa sateenkaarenvärisiksi? Vai luotteko mytologiaa, että Tommin kämppis on se kahvilassa nähty lyhyttukkainen nainen eikä se pitkätukkainen nainen, jonka Tommi esitteli ensimmäisessä jaksossa kotonaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kallionmaaret2.0 kirjoitti:
Selväähän se on, että Tommi haaveili mahdottomasta, playboy-kannen seksipommista. Ei ihme, ettei Juudit siksi kelvannut. Joillekin se ulkonäkö on vain ratkaiseva tekijä, joka menee jopa luonteen edelle.
Matti menee myös ulkonäkö edellä, hiustenvärillä ja urheilullisella kropalla näyttää olevan paljon painoarvoa. Toivoi selvästi urheilullista sporttimimmiä, jota kavereille esitellä.
Ja sitten Tuomas. Suorasukainen läpänheittäjä, ei missään nimessä oikea valinta herkälle ja tunteelliselle Emmalle. Koen kuitenkin, ettei Tuomakselle naisen ulkonäöllä ole niin suurta merkitystä verrattuna edellä mainittuihin sankareihin.
Viimeisenä muttei vähäisenä Janne, sympaattinen herrasmies kertakaikkiaan. Kärsivällinen, pohdiskeleva ja tunteellinen suomalainen mies. Katina pitäisin tiukasti kiinni ja arvostaisin tällaistä miestä.
Missä Matti on muuten sanonut että etsii urheilullista brunettea? Sehän on aivan selvää tietoa tällä sivulla mutta minua vaan kiinnostaa tietää missä hän on sen sanonut kun ainakaan ei muistaakseni ohjelman aikana.
Täällä, osallistujien esittelyt.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-he-ovat-ensitreffit-alttarill…
"Hän ei ole koskaan ollut pitkässä seurustelusuhteessa, mutta ihastuu yleensä tummiin ja urheilullisiin naisiin."
Kiitos. Kieltämättä Mira on aika jännä valinta Matille kun hän on etsinyt tummaa ja urheilullista. Ehkäpä asiantuntijat ajattelivat että muut asiat ovat sitten toissijaisia kun ovat kuitenkin ulkoisesti samantyyppisiä ja samantyyppisiä myös luonteeltaan, rauhallisia ym. Ja toisaalta ehkä asiantuntijat näkivät ulkoisesti Matin ja Miran sopivaksi pariski kun ovat molemmat hieman pullukoita ja ajattelivat että kenties yhdessä löytäisivät mukavan ulkoiluharrastuksen ja lenkittäisivät vaikka koiraa yhdessä. Mutta se ei tainnut vaan Matille riittää...
Niin. Miehille se naisen ulkonäkö on se top 1 asia, mistä ei tingitä. Ihmettelen tuota sporttisuuden vaatimusta eli käytännössä sitä, että kroppa on timmi ja kaunis, kun mies itse on pullukka ja sporttisuus on golfia ja lätkän katsomista. Ihmetyttää tämä miesten vaatimukset naisen ulkonäön suhteen , kun itse ei pystytä samaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selväähän se on, että Tommi haaveili mahdottomasta, playboy-kannen seksipommista. Ei ihme, ettei Juudit siksi kelvannut. Joillekin se ulkonäkö on vain ratkaiseva tekijä, joka menee jopa luonteen edelle.
Matti menee myös ulkonäkö edellä, hiustenvärillä ja urheilullisella kropalla näyttää olevan paljon painoarvoa. Toivoi selvästi urheilullista sporttimimmiä, jota kavereille esitellä.
Ja sitten Tuomas. Suorasukainen läpänheittäjä, ei missään nimessä oikea valinta herkälle ja tunteelliselle Emmalle. Koen kuitenkin, ettei Tuomakselle naisen ulkonäöllä ole niin suurta merkitystä verrattuna edellä mainittuihin sankareihin.
Viimeisenä muttei vähäisenä Janne, sympaattinen herrasmies kertakaikkiaan. Kärsivällinen, pohdiskeleva ja tunteellinen suomalainen mies. Katina pitäisin tiukasti kiinni ja arvostaisin tällaistä miestä.
Missä Matti on muuten sanonut että etsii urheilullista brunettea? Sehän on aivan selvää tietoa tällä sivulla mutta minua vaan kiinnostaa tietää missä hän on sen sanonut kun ainakaan ei muistaakseni ohjelman aikana.
"Hän ei ole koskaan ollut pitkässä seurustelusuhteessa, mutta ihastuu yleensä tummiin ja urheilullisiin naisiin."
Aivan. Ja se 'tumma' on täällä jo kääntynyt hoikaksi 'brunetiksi'!
Urheilullinen on deittimaailmassa kohteliaampi ilmaisu hoikalle, toki aktiivinen urheilu itsessäänkin on todennäköisesti plussaa. Brunettehan taas puolestaa viittaa tummaaan.
Maajusseissahan joku jussi sanoi suoraan toivovansa kumppaniksi hoikkaa naista ja siitä seurasi melkoinen kuohunta somessa. Ulkonäkötoiveet kannattaa esittää korrektimmassa muodossa.
Ei, kun minun mielestäni se pitää esittää juuri, kuten haluaa, niin ei tule väärinkäsityksiä kellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Kieltämättä Mira on aika jännä valinta Matille kun hän on etsinyt tummaa ja urheilullista. Ehkäpä asiantuntijat ajattelivat että muut asiat ovat sitten toissijaisia kun ovat kuitenkin ulkoisesti samantyyppisiä ja samantyyppisiä myös luonteeltaan, rauhallisia ym. Ja toisaalta ehkä asiantuntijat näkivät ulkoisesti Matin ja Miran sopivaksi pariski kun ovat molemmat hieman pullukoita ja ajattelivat että kenties yhdessä löytäisivät mukavan ulkoiluharrastuksen ja lenkittäisivät vaikka koiraa yhdessä. Mutta se ei tainnut vaan Matille riittää...
Niin. Miehille se naisen ulkonäkö on se top 1 asia, mistä ei tingitä. Ihmettelen tuota sporttisuuden vaatimusta eli käytännössä sitä, että kroppa on timmi ja kaunis, kun mies itse on pullukka ja sporttisuus on golfia ja lätkän katsomista. Ihmetyttää tämä miesten vaatimukset naisen ulkonäön suhteen , kun itse ei pystytä samaan
Sinällään oikeassa olet, vaikka alapeukutin, koska tässä nyt mystisesti taas väitetään "me naiset (ihan kaikki) ollaan niin paljon realistisempia kuin "ne miehet"(kaikki) - ja on kyllä aika harhaa, ettekö meille naisille kelpaisi ihan minkä tahansa näköinen metsän peikko, kunhan luonne, vaikka itse oltaisiin lähellä sitä peikkotyttöä ulkonäöllisesti...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, miehille naisten ulkonäkö on tosi tärkeää. Naiset saattavat ihastua myös muiden asioiden kautta mieheen, kuten itsevarmuuden, hyvien sänkytaitojen ym. kautta pikkuhiljaa. Mutta jos miestä ei heti tavatessa jo viehätä nainen seksuaalisesti/naisen ulkonäkö, niin vaikka se nainen olisi minkälainen enkeli luonteeltaan, huumorintajuinen ja fiksu, ei sillä ole mitään merkitystä jos ei viisari värähdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan. Ja se 'tumma' on täällä jo kääntynyt hoikaksi 'brunetiksi'!
Urheilullinen on deittimaailmassa kohteliaampi ilmaisu hoikalle, toki aktiivinen urheilu itsessäänkin on todennäköisesti plussaa. Brunettehan taas puolestaa viittaa tummaaan.
Maajusseissahan joku jussi sanoi suoraan toivovansa kumppaniksi hoikkaa naista ja siitä seurasi melkoinen kuohunta somessa. Ulkonäkötoiveet kannattaa esittää korrektimmassa muodossa.
Ei, kun minun mielestäni se pitää esittää juuri, kuten haluaa, niin ei tule väärinkäsityksiä kellään.
Mutta vaikka se sun mielestä pitää esittää niin, niin jos Matti olisi sanonut että "ei mitään pullukkaa kiitos" olisi hänet lynkattu 🤷
Tuleekohan ensi tiistain tv-loppujakson jälkeen jotain tuoreita klippejä, joissa valotetaan tämänhetkistä tilannetta? Olisi todella kiva tietää millaisissa fiiliksissä osallistujat tällä hetkellä on koko sarjan itsekin nähtyään, ja että miten ainoan jatkaneen parin Katin ja Jannen kävi kuvausten päätyttyä.
.
Itse olen nähnyt kaikki jaksot c morelta ja loppukaneettina haluan laittaa vielä positiivisen listan kaikista ja jättää miinuskohdat pois:
+ Juudit: fiksu, lämminsydäminen, suloinen, varmasti helppo ja mutkaton kumppani jollekulle
+ Tommi: oman tiensä kulkija
+ Mira: nätti ja naisellinen, hyväntahtoinen
+ Matti: tyylikäs ja siisti, sympaattinen, huumorintajuinen, herkkä, hyväntahtoinen, yllätyksellinen
+ Emma: söpö, kaunis, herkkä
+ Tuomas: komea, reipas, aito, avoin, mutkaton
+ Kati: kaunis, eläväinen
+ Janne: komea, sympaattinen, liikunnallinen, kohtelias, huomaavainen, sanoittaa mietteitään selkeästi, EA-miesten aatelia, ihana
Vierailija kirjoitti:
Niin, miehille naisten ulkonäkö on tosi tärkeää. Naiset saattavat ihastua myös muiden asioiden kautta mieheen, kuten itsevarmuuden, hyvien sänkytaitojen ym. kautta pikkuhiljaa. Mutta jos miestä ei heti tavatessa jo viehätä nainen seksuaalisesti/naisen ulkonäkö, niin vaikka se nainen olisi minkälainen enkeli luonteeltaan, huumorintajuinen ja fiksu, ei sillä ole mitään merkitystä jos ei viisari värähdä.
Käyttekö te ulkona ollenkaan? Vai oletteko sokeita? Ihan tavallisen näköisiä ihmisiä ainakin minä näen päivittäin puolisoiden kanssa. Lisäksi tiedän miehiä, jotka on todellakin valinneet vaimokseen sen naisen kenen kanssa tulee toimeen parhaiten, vaikka olisi ulkonäöllisesti ollut parempaakin tarjolla. Säälittää, että jotkut oikeasti ajattelee näin ja kuvittelee, ettei mies voi rakastaa sinua, jos et ole joku miss universum.
Iltasanomien toimittaja Katri Utula kiteyttää samat asiat, joita täälläkin on pohdittu
Tuskinpa Janne ja Kati on eronneet. Minusta heillä näytti menevän hyvin, kun olivat saaneet sen kommunikointi-ongelman hoidettua.
Tämä koko fromaatti on ihan sairas! Kaikkea ihmiset menevät elämässään tekemään, ja sitten kehutaan kuinka hieno kokemus. Monet ovat jo eronneet tämän formaatin pareista, lapsiperheetkin.
Pidän oikeastaan edesvastuuttomana koko formaattia. Me katselemme toisten elämää, tutustumista, juoruja, tapoja, asumisia, ulkonäköä ym, sairasta.
Pareista ei kukaan ole tvstä nähtynä sopivia toisillensa, jos sen nyt voi päätellä ohjelman jaksoista.
Minusta Mira oli aikuinen, älykäs nainen, joka haki aitoa rakkautta. Matti ei ollut kiinnostunut koko aikana Mirasta, se oli sääli, ei antanut edes mahdollisuutta. Hän tuli vain leikkimään ja esittäytymään seuraavalle bimboblondille, näkeehän sen. Ei ollut koko aikana aidosti mukana, puheetkin kuin keskenkasvuisella tollolla, ei aikuinen mies. Ei vastuuta yhtään. Sai mennäkin Mira! Jaa urheilullinen, no ei kropan perusteella Mattiseni!
Judith on myös erilainen tyttö, voi Judith kuinka teet kaikkesi, jotta miellyttäisit häntä. Anna olla, ei ole sinulle sopiva. Sinä tarvitset hyvin älykkään, lämpöisen, rakastava, sinua kunnioittava naisen, löydät kyllä sellaisen. Tuskin Tommi edes tietää mitä seksi on, huh ei minua kyllä yhtään kiihottaisi tuollainen keppi. Kyllä tuossa ajassa miehen jo pitää tietää sänkyuasiat, ei niitä viikkoja suunnitella.
Kati on myös älykäs tyttö, joka kaipaa puhekaveria, ymmärtäjää. Ei toisen päästä voi arpoa ajatuksia joka päivä, Janne on varmaan näistä miehistä ainoa, jota en todella ulkonäönkään perusteella katsoisi. Ei minun makuuni. Ja Luoja, jos ihminen näyttelee älykästä sillä että ei vastaa kysymyksiin eikä osaa pohtia ajatuksia toisen kanssa. Minusta lähinnä hidasälyinen tollo! Ihan kamala tyyppi, hae eläväinen Kati ihan erilainen tyyppi rinnallesi. Olet söötti nainen.
Tuomas ja Emma. Emma on söpö tyttö, jolla on kasvunvaraa vielä. Tommi on liian äänekäs ja kova Emmaa kohtaan. Minusta heissä oli koko porukan eniten hyvää, paljon kasvettavaa kummallakin, mutta myös kivaa juttelua. Kikattimista voisi Emma olla jo hiukan vähemmän, vaikka naurusi onkin ihanaa. Olisin heidän toivonut onnistuvan. Emma löydät vielä omasi, joka arvostaa sinua. Tuomas oli kyllä miehenä kovasti minun mieleeni, parhaan näköinen koko porukasta.
Lopuksi tiedämme vain pätkiä, mitä on tapahtunut. Mutta kuka kuvittelee, että nykyihminen suostuu liittoon ihan puskista tulevan ihmisen kanssa - edelleen siis sairas formaatti!
Älkää nuoret menkö tälläisiin vaan julkisuuden vuoksi, elämän kuviot pitää suunnitella ihan eri tavalla. Aamen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ihmettelisi vaikka Tommi esittelisi tämän ohjelman jälkeen uuden kumppanin joka olisi mies. Saisi harrastaa lìikunnallisia aktiviteetteja miesystävän kanssa. Ystävä löytyisi niistä sateenkaariporukoista kun sen yhden Tommin naispuoleisen ystävän hiuksetkin oli värjätty sateenkaaren värisiksi. Se tanssiharrastuskin kertoi jo heti alussa tietynlaisesta lopputuloksesta tässä avioliitossa. Olisin suorastaan ihmetellyt jos olisivat jääneet yhteen.
Ai, Tommi on tuollainen, koska kämppäkaverin hiuksetkin on värjätty 'sateenkaaren värisiksi'! Voi hyvä luoja, onko teillä kaikki kunnossa?! Pitikö tämäkin vielä lukea!
Onko Tommin kämppis käynyt kampaajalla, leikkauttanut pitkät hiuksensa ja värjännyt luonnollisen kauniinväriset hiuksensa sateenkaarenvärisiksi? Vai luotteko mytologiaa, että Tommin kämppis on se kahvilassa nähty lyhyttukkainen nainen eikä se pitkätukkainen nainen, jonka Tommi esitteli ensimmäisessä jaksossa kotonaan?
Ihan sama, ei kuulu mitenkään asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Matista tulikin mieleen, että minäkin tapailin "sporttista" miestä. Ei harrastanut ollenkaan hyötyliikuntaa. Oli salijäsenyys ja kallis pyörä. Mä en harrasta työn lisäksi muuta kuin hyötyliikuntaa (kävelyä). Lähdettiin kerran 20km pyöräretkelle kylmiltään kaupunkipyörillä. Herran jalat alkoivat krampata puolivälissä reissua, vaikka vauhti oli maltillinen. Itse en ollut pyöräillyt vuosiin. Tyypin ulkomuotokin oli hyvin mattimainen eli parikymmentä kiloa ylipainoa, joka keskittyy vatsaan. Monella miehellä on ihme kuvitelmia liikunnallisuudestaan. Ei aktiivisilla miehillä ole mitään kauheaa pömppövatsaa kolmekymppisenä!
No olipa taas osuva kommentti. Tämän saman olen minä ja muutkin peukuista päätelleen kokeneet.
Olen tavannut miehen, joka sanoi olevansa urheilullinen, koska osaa lasketella. Ja sellaisia miehiä on pilvin pimein, jotka ajavat autolla salille, menevät pukuhuoneeseen hissillä, hilluroivat siellä salilla tunnin ja lopputuloksena ovat tehneet ylätaljalla 10 toistoa ja nekin väärin.
Tuollaista vatsaa, jotka Matilla ja Jannella on, EI SAISI olla noin nuorella miehellä. Enkä puhu estetiikasta, vaan ihan terveydellisistä näkökulmista. Keskivartalolihavuus korreloi hyvin monen muun terveysongelman kanssa. Näitä vatsakumpujen jälkiseurauksia me muut veronmaksajat sitten maksellaan.
Olen ihmetellyt kovasti kun täällä on kehuttu Jannea komeaksi. Kaukana siitä, naama on ihan vaaleanpunainen kaiken muun lisäksi. Mun mielestä jopa komean vastakohta.
No onneksi makuja on monia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä36825 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän viehättävyyskeskusteluun pakko osallistua (itse olen 30v urheilullinen ja aktiivinen nainen, yliopistokoulutus).
Matti: Todella tylsän oloinen keski-ikäinen perusmies, jolla perusmiehen tylsät harrastukset (golf ja penkkiurheilu, blaah!) Ihan on näköinen varmasti ollu 10v ja 10kg sitten, mutta nyt näyttää perheenisältä, jolla ei aikaa treenata tai huolehtia itsestään. Mielestäni juuri sopiva mies niin ikään perustylsää keski-ikäisen naisen elämää viettävälle Miralle, jonka elämä näyttää täyttyvän sisustamisesta ja puutarhan hoidosta. En jaksa ymmärtää, miten Mira on muka liian epäaktiivinen hänelle. Ihan perustylsä ja harmaa tyyppi tämä Matti itse on, vaikka kuvittelee olevansa jotain muuta.
Tuomas: Rempseä asenne ja aktiivista elämää viettävä mies. Eniten omaan makuuni näistä miehistä. Ulkonäkö peruskiva. Psykiatrisen hoitajan ammatti enemmän plussaa itseni silmissä, koska on oikeasti vaativa työ, josta harva selviäisi. Jos olisin sinkku, laittaisin viestiä nyt kun erosi Emmasta.
Tommi: Suoraan sanottuna outo hyypiö. En missään olosuhteissa voisi häneen ihastua. Ulkonäkö ei lainkaan miellyttävä minun silmään ja jotenkin katsoo muita ihmisiä nenänvartta pitkin. Nyrpeä ja huumorintajuton.
Janne: Kivan näköinen ja vaikuttaa kunnianhimoiselta työelämän suhteen, sporttisen ja aktiivinen ihminen. Plussaa pohjoiskarjalaisista juurista. Omaan makuuni vähän liian "nössö" ja myötäilevä ihmistyyppi.
Höpön höpön sun yliopistokoulutuksellesi, teksti kertoo muuta niin sisällöltään kuin oikeinkirjoitukseltaankin.
En ole viestin kirjoittaja, mutta mikäs tuon oikeinkirjoitusasussa on virheellistä? Itse en löydä siitä kyllä ainoatakaan varsinaista kieliopillista virhettä eikä mikään puhu sitä vastaan etteikö tällä ihmisellä voisi olla yliopistokoulutus. Taitaa pitää vängätä vain vänkäämisen ilosta! No, heitähän täällä riittää totisesti.
Nyt minäkin täältä sivusta työnnän lusikkani soppaan.
Olen itsekin korkeakoulun käynyt, mutta ei todellakaan huvita täällä av:lla kirjoittaa aina pilkun tarkasti oikein. Töissä noudatetaan kirjakieltä pilkun viilauksineen, mutta vapaalla ollaan vapaalla.
Enkä tiedä mitä lisäarvoa tuon koulutuksen mainitsemisen oli tarkoitus tekstiin tuoda, mutta eiköhän nuo arviot/arvostelut ollut se viestin pointti. Täällä vois jotkut ihmiset opetella keskittymään olennaiseen, niitten lillukan varsien sijaan.
Mustakin ko. kirjoittajan kielioppi on kohillaan, mutta ylemmyydentunto myös: toisen, omasta elämästä poikkeavaa elämää arvioidaan sanoilla tylsää, perustylsää, harmaata ja ihmisiä termeillä nössö, nyhverö jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa ohjelmaformaatissa on yksi iso ongelma. Parinvalintaan vaikuttaa paljon geneettinen yhteensopivuus. Tiedostamattaan ihminen valitsee puolisoksi henkilön, jonka tuoksu miellyttää, koska hyvältä tuoksuu sellainen ihminen, joka on geneettisesti erilainen kuin itse. Parienmuodostamisessa raadin tulisikin antaa mahdollisille pareille haisteltavaksi heidän käyttämiä T-paitoja. Jos tuoksu ei miellytä, niin ihan turha laittaa paria yhteen, koska heidän välillään todennäköisesti puuttuu vetovoima ja kipinä.
Mä inhoan mieheni tuoksua, siis ihan oikeesti inhoan. Silti me on oltu yhdessä jo kohta 20v. Jos mä olisin nuuhkinut miehen paitaa ennen ensitreffejä niin meistä ei olis koskaan tullu mitään. En olis lähteny treffeille. Onneksi en nuuhkinut, sillä muutoin me ollaan mitä parhain match.
En oikein käsitä mikset huomannut miehesi pahaa tuoksua, ilman paidan nuuhkimistakin. Mikä nyt oli esimerkki, ei tarkoittanut kirjaimellisesti.
Kait te nyt olitte lähekkäin ennen papin aamenta?
Ihmisen pahan ominaishajun kyllä haistaa ja aistii hyvin äkkiä. Esimerkiksi nukkuessa lähekkäin, niinkuin ihan jossain muussakin läheisessä toiminnassa, jos tiedät mitä tarkoitan.
Miksi et muka huomannut jos oikein inhoat.Todella siis ihmisen tuoksulla on merkitystä, ainakin minulle.
Nykyihmiset käyttää tuoksuja. Niin miehenikin. Treffeillä hän tuoksui hyvältä. Ja siinä vaiheessa kun se paha ominaishaju paljastui niin olin jo niin rakastunut, ettei sillä enää ollut mitään merkitystä. Persoona meni hajun ohi.
Kyllä mä vähän ihmettelen, ettei Mira ja Matti päässeet fyysisessä läheisyydessä edes alkuun! Siis miten se on oikeastaan mahdollista?
Aikoinaan, kun minulla oli vaiheita, joissa petikavereita ei ollut ollut useampaan kuukauteen, olin kyllä hyvin valmis kaikenlaisiin sutinoihin, kun pienikin tsäänssi mukavan miehen kanssa tarjoutui. Eli miten ihmeessä on mahdollista, että sitä yhtä suukkoa enempää ei edes meinannut tapahtua?
Mitenköhän tuo Mira ajatteli, että tuo "yrittäminen" (tai se "olisin-voinut-vielä-katsoa") olisi sitten jatkunut? Että he olisivat vielä toiset pari kuukautta olleet toisilleen naljailevia kavereita ja sitten sen jälkeen olisikin voinut mennä sänkyyn? Plääh, ei ihme ettei Mattia kiinnostellut. En olisi minäkään jaksanut.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmetellyt kovasti kun täällä on kehuttu Jannea komeaksi. Kaukana siitä, naama on ihan vaaleanpunainen kaiken muun lisäksi. Mun mielestä jopa komean vastakohta.
No onneksi makuja on monia.
Sama. En ymmärrä. En olisi hänen kanssaan pystynyt tositoimiin. Eniten minua haittaisi se, ettei hänen ilmeestään voi lukea mitään. Hänellähän on kaksi ilmettä; se normaali ja sitten se, jossa hän hymyilee.
Onkohan sinulla samanlainen 'assosiaatio' kuin eräällä täällä, joka väitti kirjoittamastani kommentista KUULEVANSA ihan Matin äänen puhuvan jossain Tampereen seudulla ja tampereenmurteella. Asun n. 800 km:n päässä Tampereelta enkä ole elämässäni tavannut Mattia kuin television välityksellä.