Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL

Vierailija
03.08.2020 |

Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?

Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?

Kommentit (18026)

Vierailija
13281/18026 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000007630470.html

Mitä tuota puimaan. Heti näki, että Emman ulkonäkö oli Tuomakselle pettymys eikä hän halua naista joka ei vastaa hänen kauneuskäsitystään. Ei sellaisesta pääse yli.

Nuo yhteisen ajan puuteet ja kommunikointivaikeudet ovat pelkkä tekosyy.

Minä jos olisi tuossa ohjelmassa, niin ehkä menisin naimisiin ainakin jos kamerat käyvät mutta tekisin morsmaikulle selväksi jos hänen ulkomuotonsa ja muotonsa muutenkin eivät ole sitä mitä naiselta haluan. 

Miten vaikea tätä on käsittää: et lähde tämänkaltaiseen ohjelmaan, jos tiedät itselläsi olevan aivan tietyt ulkonäköihanteet tai omaa tasoasi paljon korkeammat toiveet toiselta osapuolelta. 

Luulisi tällaiset karsittavan pois jo hakuprosessin aikana, Onko koronavuonna ollut jotenkin hankala löytää ihmisisä ohjelmaan kun on pitänyt vanhojen osallistujien tuttuja haalia mukaan tai Joensuussa riittänyt että kaksi samanikäistä tyyppiä hakemassa.

Sanottiinko tuossa linkatussa jutussa yhtään mitään ulkonäöstä?

Kyllähän ne kaikki muutkin parit ovat kommentoineet saamaansa aviopuolisoa siinä hääjaksossa. Uskon, että heiltä on kameran takaa kysytty ihan suoraan kommentteja tai pyydetty kommentoimaan pariaan. En usko, että Tuomas olisi muuten asiaa tuonut sillä tavoin silloin esille. Eihän hän oo vissiin koskaan sen jälkeen sanonut sanaakaan Emman ulkonäöstä? Luulisi ainakin, että olisi sanonut, jos sillä niin iso merkitys olisi kuin te nyt väitätte.

Ettekö tosiaankaan näe Emman käytöksessä mitään syytä siihen, miksi Tuomaksen kiinnostus on sittemmin ollut niin heikkoa? Minä näen.

Kyllä on Emmassa todella korjaamisen varaa.

Oikein näit.

Sen verran sanon, että ”korjaus” ja panostus olisi kuulunut lähteä jo hääkampauksesta. Se kuuluu olla tyylikäs, tuo ei ollut. Muusta en ala kommentoida, ne on jo kommentoitu.

En usko, että Tuomas on yhtä pinnallinen kuin sinä. Ihan sama vaikka Emma olisi ollut hääpäivänään maailman kaunein nainen, niin ei se olisi heidän suhdettaan pelastanut.

Mistä sä sen tiedät?

Miehelle kyllä merkitsee tosi paljon se, että nainen on tyylikäs, hääpäivänä toisten edessä viehättävä, eikä naura kuin kalkattava kone. Naurunsa pilasi ihan kaiken, kuka jaksaa kuunnella?

Lue ennen kuin vastaat. Sanoin en usko, en väittänyt tietäväni mitään. Nyt silmä yleistät aika leveällä sudilla....

Olen vain itse saanut sellaisen kuvan, että Tuomas arvostaa naisessa paljon muutakin kuin vain pinnallisia asioita. Ja mun mielestä Emman nauru on kiva ja tarttuva. Itsellekin tulee aina hymy naamalle, kun sitä kuulee. Enkä muista kuulleeni, että Tuomaskaan olisi hänen nauruaan jotenkin negatiivisesti kommentoinut tai siitä vitsaillut. Muistatko sinä?

En tykkää kommentoinnissa yksittäisten sanojen ”kirjaimellisista oikomisista”, koska ei olla tietääkseni käräjäsalissa. Piste.

Toisekseen, elämässä on niitä, joille toisen nuotinvierestä laulamiset’kin menee täydestä, ja jaksetaan kuunnella vaikka moottorisahan ääntä. Joillekkin sekin voi olla musiikkia?

Sanoin, että perustan muiden’kin huomautteluun tuosta hirveästä naurustaan, en yksin omasta puolestani. Mutta, kukin tykätköön hohotuksista, narisevasta, raastinrauta ym äänistä. Niistä täällä on muutkin kommentoineet, etten luullakseni ole ainoa.

Korjasin tuon sanan, koska itse kysyit, mistä sen asian tiedän. Ihan aiheellista minusta.

Ja se, että sinä ja jotkut muutkin täällä ovat kommentoineet Emman naurua hirveäksi tai muuten ikävään sävyyn, ei tarkoita sitä, että Tuomas pitäisi sitä hirveänä tai että se olisi jotenkin lopullisesti pilannut hääpäivän. Se on ehkä sinun mielipiteesi, mutta silläpä ei ole mitään väliä.

Hel..v. tin hyvä, että sun aivoitukset on ylitse muiden, pidä niistä hyvää huolta!

Vierailija
13282/18026 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites nämä "asiantuntijat" onko useammin eronnut pappi paras parisuhteiden asiantuntija? Ehkä pitäisi olla joku muunlainen mukana seuraavaksi.

Ja mitä näihin valintoihin tulee, kaikki eivät välttämättä tunne itseään tai osaa arvata reaktioitaan yllättävässä tilanteessa. Jokaisella on varmaan odotukset olleet korkealla ja joku unelma tulevasta puolisosta.

Vastauksetkaan eivät hakuhetkellä välttämättä ole täysin aitoja. Ruotsin versiossa oli mies, joka oli kertonut tupakoinnin olevan ehdoton ei. Hänelle valittiin tupakoiva puoliso. 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13283/18026 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta oli ihan ok, että Matin golffauskaveri oli ohjelmassa mukana. Jotakin uutta, ettei ihan ohjelma pyöri samalla uralla.

"Samalla urallahan" se ohjelma pyörii kun vanhoja naamoja kaivetaan mukaan. Teidän tähtihetkenne oli viime kaudella, nyt on muiden aika.

Vierailija
13284/18026 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lassik kirjoitti:

En usko, että Mirasta ja Matista tulee paria. Jotenkin tönkköä ja teennäistä. Matti halaa Miraa pää poispäin käännettynä ja taputtelee selkään kuin naapurin mummoa.

Nehän erosi jo. Ei tullut mitään. Kemia puuttui.

Vierailija
13285/18026 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oli ihan paras kohta, kun Ville kysyi Matilta tunteista puhumisesta.

Matti: minä? Puhun...

Matti: puhun, puhun. (jeah right...)

Onko järkeä puhua tunteista, jos ei välitä ?

Minä en puhuisi hyvistä enkä huonoista, miksi?

Miksi avautua, jos näkee, ja tietää ettei KIINNOSTA!

Mikä tässä kommentoijalla on pointti?

Sama asia, kuin että juottaisit tajuttomalle vettä?

Voitko ymmärtää?

Tätä samaa jankkaamista, ihan kuin pikkumukula, että miksei.. miksemmä saa tota tikkaria!

Jos se on ei, niin se on ei, ja siinä se!

Vaikka olis tuhat kaveria golfkärryissä utelemassa, niin mitä niitä kameroille pöyhii?

Viisas vaikenee, kun huomaa, että ei sovita yhteen.

Vierailija
13286/18026 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun tiedetään jo lopputulos, niin mikähän pointti siinä ”Täällä kaksi onnellista aviomiestä”-postauksessa oli. Joku hassunhauska kuitti kommenttiketjulle varmaan.

Joo, olin varma, että Mira ja Matti on yhdessä. Ehkä heillä oli ne ero-bileet ja huvikseen laittoi "onnelliset aviomiehet". Ohjelmassa ei kyllä ole yhtään onnellista aviomiestä, Janne sitkuttaa, varmaan eropäätös ottaa aikansa hänellä niin kuin muutkin jutut. 

Näinköhän janne uskaltaisi erota komantoorasta.

Vierailija
13287/18026 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitko ymmärtää?

Tätä samaa jankkaamista, ihan kuin pikkumukula, että miksei.. miksemmä saa tota tikkaria!

Vaikka olis tuhat kaveria golfkärryissä utelemassa, niin mitä niitä kameroille pöyhii?

Tunteista puhuminen ei tarkoita että puhuttaisiin ainoastaan niistä positiivisista tunteista.

Vierailija
13288/18026 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhutaan välillä seksi-Tommista!

Mihin muuten Judithin glorifiointiarmeija on kadonnut yhtäkkiä?? Tommia mollattu tarpeeksi?

Vierailija
13289/18026 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä edellisistä kyseisen formaatin osallistujista voisi hyvinkin olla tsemppareiksi uusille pareille, vaikka he eivät luonnollisestikkaan puuttuisi syvällisiin tunneasioihin sinällään.

Ylilyöntiä tässä ohjelman luonteena on minusta se, että avioliittoa (vihkimistä) tähän ei olisi tullut sekoittaa.

Ennen vaikka kihlat asteelle. Asia olisi toteutunut silläkeinoin ihan periaatteellisesti samoin, eikä olisi aiheuttanut ’paniikkia’.

Vierailija
13290/18026 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhutaan välillä seksi-Tommista!

Mihin muuten Judithin glorifiointiarmeija on kadonnut yhtäkkiä?? Tommia mollattu tarpeeksi?

Juuditin säihke on katoamassa, kun on viettänyt Tommin kanssa enemmän aikaa. Ei tee hänelle hyvää tuo ”suhde”.

Vierailija
13291/18026 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ville ystävänä tuntee Matin ja tällä kysymyksellä lempeästi ohjailee ystäväänsä. Olisi voinut ohjailla kameroiden takana. Matille selvästi vaikeaa ilmaista itseään sanallisesti että fyysisesti joissain tilanteissa.

Vierailija
13292/18026 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitko ymmärtää?

Taidat olla pikkasen yksinkertainen?

Sinä kannatat väkipakolla naittamista. Se kuuluu lähi-itään, ei Suomeen!

Vierailija
13293/18026 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000007630470.html

Mitä tuota puimaan. Heti näki, että Emman ulkonäkö oli Tuomakselle pettymys eikä hän halua naista joka ei vastaa hänen kauneuskäsitystään. Ei sellaisesta pääse yli.

Nuo yhteisen ajan puuteet ja kommunikointivaikeudet ovat pelkkä tekosyy.

Minä jos olisi tuossa ohjelmassa, niin ehkä menisin naimisiin ainakin jos kamerat käyvät mutta tekisin morsmaikulle selväksi jos hänen ulkomuotonsa ja muotonsa muutenkin eivät ole sitä mitä naiselta haluan. 

Miten vaikea tätä on käsittää: et lähde tämänkaltaiseen ohjelmaan, jos tiedät itselläsi olevan aivan tietyt ulkonäköihanteet tai omaa tasoasi paljon korkeammat toiveet toiselta osapuolelta. 

Luulisi tällaiset karsittavan pois jo hakuprosessin aikana, Onko koronavuonna ollut jotenkin hankala löytää ihmisisä ohjelmaan kun on pitänyt vanhojen osallistujien tuttuja haalia mukaan tai Joensuussa riittänyt että kaksi samanikäistä tyyppiä hakemassa.

Sanottiinko tuossa linkatussa jutussa yhtään mitään ulkonäöstä?

Kyllähän ne kaikki muutkin parit ovat kommentoineet saamaansa aviopuolisoa siinä hääjaksossa. Uskon, että heiltä on kameran takaa kysytty ihan suoraan kommentteja tai pyydetty kommentoimaan pariaan. En usko, että Tuomas olisi muuten asiaa tuonut sillä tavoin silloin esille. Eihän hän oo vissiin koskaan sen jälkeen sanonut sanaakaan Emman ulkonäöstä? Luulisi ainakin, että olisi sanonut, jos sillä niin iso merkitys olisi kuin te nyt väitätte.

Ettekö tosiaankaan näe Emman käytöksessä mitään syytä siihen, miksi Tuomaksen kiinnostus on sittemmin ollut niin heikkoa? Minä näen.

Kyllä on Emmassa todella korjaamisen varaa.

Oikein näit.

Sen verran sanon, että ”korjaus” ja panostus olisi kuulunut lähteä jo hääkampauksesta. Se kuuluu olla tyylikäs, tuo ei ollut. Muusta en ala kommentoida, ne on jo kommentoitu.

En usko, että Tuomas on yhtä pinnallinen kuin sinä. Ihan sama vaikka Emma olisi ollut hääpäivänään maailman kaunein nainen, niin ei se olisi heidän suhdettaan pelastanut.

Mistä sä sen tiedät?

Miehelle kyllä merkitsee tosi paljon se, että nainen on tyylikäs, hääpäivänä toisten edessä viehättävä, eikä naura kuin kalkattava kone. Naurunsa pilasi ihan kaiken, kuka jaksaa kuunnella?

Lue ennen kuin vastaat. Sanoin en usko, en väittänyt tietäväni mitään. Nyt silmä yleistät aika leveällä sudilla....

Olen vain itse saanut sellaisen kuvan, että Tuomas arvostaa naisessa paljon muutakin kuin vain pinnallisia asioita. Ja mun mielestä Emman nauru on kiva ja tarttuva. Itsellekin tulee aina hymy naamalle, kun sitä kuulee. Enkä muista kuulleeni, että Tuomaskaan olisi hänen nauruaan jotenkin negatiivisesti kommentoinut tai siitä vitsaillut. Muistatko sinä?

En tykkää kommentoinnissa yksittäisten sanojen ”kirjaimellisista oikomisista”, koska ei olla tietääkseni käräjäsalissa. Piste.

Toisekseen, elämässä on niitä, joille toisen nuotinvierestä laulamiset’kin menee täydestä, ja jaksetaan kuunnella vaikka moottorisahan ääntä. Joillekkin sekin voi olla musiikkia?

Sanoin, että perustan muiden’kin huomautteluun tuosta hirveästä naurustaan, en yksin omasta puolestani. Mutta, kukin tykätköön hohotuksista, narisevasta, raastinrauta ym äänistä. Niistä täällä on muutkin kommentoineet, etten luullakseni ole ainoa.

Korjasin tuon sanan, koska itse kysyit, mistä sen asian tiedän. Ihan aiheellista minusta.

Ja se, että sinä ja jotkut muutkin täällä ovat kommentoineet Emman naurua hirveäksi tai muuten ikävään sävyyn, ei tarkoita sitä, että Tuomas pitäisi sitä hirveänä tai että se olisi jotenkin lopullisesti pilannut hääpäivän. Se on ehkä sinun mielipiteesi, mutta silläpä ei ole mitään väliä.

Hel..v. tin hyvä, että sun aivoitukset on ylitse muiden, pidä niistä hyvää huolta!

Huono päivä?

Vierailija
13294/18026 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitko ymmärtää?

Taidat olla pikkasen yksinkertainen?

Mikä sua vaivaa? Sulle on asia sanottu niinkuin se oikeasti on. Jos sulle on jossaki kuplassasi silitelty asioita sun mieliksi, katoa palstalta ja viivana.

(eri)

Vierailija
13295/18026 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitko ymmärtää?

Pointti oli sen kohtauksen koomisuus!

Ja nuo kootut kysymykset, mitä järkeä puhua tunteistaan, miksi avautua jne. Hei haloo?! Mitä sä sekoilet? Ja miten veden juottaminen tajuttomalle tähän liittyy?

Ja jos nyt noita kysymyksiä lähetään miettimään, niin... Niin, tosiaan miksi puhua sille aviopuolisolleen tunteistaan? Miksi avautuisi vaimolleen? Mitä järkeä, jos ei itseään kiinnosta?

Olisiko ihan vaikka siksi, että on itse omasta vapaasta tahdostaan lähtenyt tähän ohjelmaan mukaan ja mennyt naimisiin toisen ihmisen kanssa. Ihan vain siksi. Vaikka itteään ei kiinnostaisikaan, niin kyllä sen verran pitäisi kunnioitusta ja empatiaa löytyä sitä toista puolta kohtaan, jota kiinnostaa, että avaa sen suunsa. Ei se kovin vaikeaa ole, vaikkei itseään kiinnostaisikaan.

Vierailija
13296/18026 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää välittäkö tuosta ”huono päivä” trollaajasta, ohittakaa sen viestit!

Vierailija
13297/18026 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommissa ei joku asia oikein täsmää. Periaatteessa on ihan kunnon mies ja haluaa aidosti löytää rakkauden. Jostain syystä hän ei osaa olla naisen lähellä, siis romanttisessa mielessä. Onko ollut aiemmin suhteita? Vai kokeeko Juuditin jostain oudosta syystä niin epähaluttavana, ettei meinaa kestää edes normaalia halaamista tai koskettamista? Toisaalta puhelee villistä seksistä, mutta ne puheet vaikuttavat habitukseen ja käytökseen nähden enemmänkin yritykseltä olla "äijä".

Mielestäni tässä parissa Juudit on se vahva, joka pitää homman vielä kasassa. Muut ohjelmassa olevat naiset olisivat jo luovuttaneet Tommin suhteen. Vaikea kuitenkaan nähdä heille mitään tulevaisuutta avioparina.

Vierailija
13298/18026 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylläpitoon ilmoitettu asiattomasta trollista!

Vierailija
13299/18026 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan ymmärrä Matin, Tommin ja Tuomaksen mollaamista. Minkä sille voi jos tietynlaisia tunteita ei ole?

Kaikki yrittivät, mutta jossain vaiheessa täytyy vain lyödä hanskat tiskiin. Eikä minusta Matti mitenkään vedättänyt Miraa, ehkä hän ihan aidosti yritti saada homman toimimaan. En nyt väitä, että hän hoiti tilanteen täydellisesti, mutta ei tollasta ole helppoa sanoa toiselle.

Vierailija
13300/18026 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilö, joka haukut ”ku sipääksi” kommentoijaa, on ilmoitettu ylläpitoon !

Ketju on lukittu.