Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL
Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?
Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?
Kommentit (18026)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000007630470.html
Mitä tuota puimaan. Heti näki, että Emman ulkonäkö oli Tuomakselle pettymys eikä hän halua naista joka ei vastaa hänen kauneuskäsitystään. Ei sellaisesta pääse yli.
Nuo yhteisen ajan puuteet ja kommunikointivaikeudet ovat pelkkä tekosyy.
Minä jos olisi tuossa ohjelmassa, niin ehkä menisin naimisiin ainakin jos kamerat käyvät mutta tekisin morsmaikulle selväksi jos hänen ulkomuotonsa ja muotonsa muutenkin eivät ole sitä mitä naiselta haluan.
Tuomakselle olis pitänyt olla vaalea iloinen, reipas otteinen pienikokoinen tyttö. Jotenkin näen silmissäni. Emmalla oli Epäily silmissään ja korvissaan koko ajan. Jotenkin ivallisesti suhtautui heti alusta asti. Et hän sanoo viimeisen sanan. Huomenlahjaankin suhtautui tosi nuivasti. Homma loppuunkäsitelty.
Voisivat yhdessä nauraa ettei onnistuttu mutta mitä siitä.Ehkä häntä hävetti koko lahjan vastaanottaminen koska tiesi ettei ole missään vaiheessa kelvannut Tuomakselle.
Ja tämänkö hän "tiesi" jo ennen kuin oli tavannut koko ihmistäkään? Sanoihan hän jo ennen vihkimistä, että toivottavasti edes tykkäisi mekosta, vaikka hänestä ei pitäisikään.
Asenne Emmalla ihan sama, kuin olisi kurassa rypenyt, ja itkua vääntämässä. Itsensä pitää osata laittaa, ja kantaa, eikä olla kuon pommi, jossa vetonaru roikkuu, et vedäppä tästä. Kohta räjähtää.
Tällasia kommentteja on muut jutelleet ohjelmasta, tulkoon se nyt tässä julki. Mulle sama, vaikka olis röllipeikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun tiedetään jo lopputulos, niin mikähän pointti siinä ”Täällä kaksi onnellista aviomiestä”-postauksessa oli. Joku hassunhauska kuitti kommenttiketjulle varmaan.
Joo, olin varma, että Mira ja Matti on yhdessä. Ehkä heillä oli ne ero-bileet ja huvikseen laittoi "onnelliset aviomiehet". Ohjelmassa ei kyllä ole yhtään onnellista aviomiestä, Janne sitkuttaa, varmaan eropäätös ottaa aikansa hänellä niin kuin muutkin jutut.
Tosiaan, jospa Jannekin oli jo kuvanottohetkellä eronnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuota puimaan. Heti näki, että Emman ulkonäkö oli Tuomakselle pettymys eikä hän halua naista joka ei vastaa hänen kauneuskäsitystään. Ei sellaisesta pääse yli.
Minä jos olisi tuossa ohjelmassa, niin ehkä menisin naimisiin ainakin jos kamerat käyvät mutta tekisin morsmaikulle selväksi jos hänen ulkomuotonsa ja muotonsa muutenkin eivät ole sitä mitä naiselta haluan.
Miten vaikea tätä on käsittää: et lähde tämänkaltaiseen ohjelmaan, jos tiedät itselläsi olevan aivan tietyt ulkonäköihanteet tai omaa tasoasi paljon korkeammat toiveet toiselta osapuolelta.
Luulisi tällaiset karsittavan pois jo hakuprosessin aikana, Onko koronavuonna ollut jotenkin hankala löytää ihmisisä ohjelmaan kun on pitänyt vanhojen osallistujien tuttuja haalia mukaan tai Joensuussa riittänyt että kaksi samanikäistä tyyppiä hakemassa.
Sanottiinko tuossa linkatussa jutussa yhtään mitään ulkonäöstä?
Kyllähän ne kaikki muutkin parit ovat kommentoineet saamaansa aviopuolisoa siinä hääjaksossa. Uskon, että heiltä on kameran takaa kysytty ihan suoraan kommentteja tai pyydetty kommentoimaan pariaan. En usko, että Tuomas olisi muuten asiaa tuonut sillä tavoin silloin esille. Eihän hän oo vissiin koskaan sen jälkeen sanonut sanaakaan Emman ulkonäöstä? Luulisi ainakin, että olisi sanonut, jos sillä niin iso merkitys olisi kuin te nyt väitätte.
Ettekö tosiaankaan näe Emman käytöksessä mitään syytä siihen, miksi Tuomaksen kiinnostus on sittemmin ollut niin heikkoa? Minä näen.Kyllä on Emmassa todella korjaamisen varaa.
Oikein näit.
Sen verran sanon, että ”korjaus” ja panostus olisi kuulunut lähteä jo hääkampauksesta. Se kuuluu olla tyylikäs, tuo ei ollut. Muusta en ala kommentoida, ne on jo kommentoitu.En usko, että Tuomas on yhtä pinnallinen kuin sinä. Ihan sama vaikka Emma olisi ollut hääpäivänään maailman kaunein nainen, niin ei se olisi heidän suhdettaan pelastanut.
Mistä sä sen tiedät?
Miehelle kyllä merkitsee tosi paljon se, että nainen on tyylikäs, hääpäivänä toisten edessä viehättävä, eikä naura kuin kalkattava kone. Naurunsa pilasi ihan kaiken, kuka jaksaa kuunnella?
Emmalla ei ollut alun alkaenkaan semmonen asenne, että tuo liitto onnistuisi. Kyllä Tuomas oli ihan mukavan oloinen ja sovitteleva asioissa, mutta ei tuon asenteen omaavan kanssa voi sovitellakaan. Miksi Emma lähti yleensä mukaan tuohon ohjelmaan.
Puhutaan välillä seksi-Tommista!
Vierailija kirjoitti:
Minusta oli ihan ok, että Matin golffauskaveri oli ohjelmassa mukana. Jotakin uutta, ettei ihan ohjelma pyöri samalla uralla.
En ymmärtänyt sitä moitetta, minkä tämän henkilön mukana olo ohjelmaan sai aikaan. Ihan hauska veto, koska hän on niin leppoisa ja tuo hyvää mieltä ohjelmaan.
Tuttujuttu show’ssakin tätä pariskuntaa oli ilo katsella. (Ville Anniina)
Ei ei ja ei. Kyllä tämän bisnesenkelin osakkeet nyt laski roimasti. Olisi osannut olla puuttumatta toisten suhteisiin koska muutenkin Matin kaverina on tietysti täysin puolueellinen suhtautuminen. Nyt sitten tuolla podcasteissa ja muualla toitottaa kun mikäkin totuudentorvi tai saarnaaja, luulee olevansa jotenkin helvetin kova asiantuntija kun itse on ollut edellisellä kaudella. Mukamas mentori, ja pah. Varmaan seuraavalle kaudelle haluaakin sitten jo mukaan asiantuntijaksi. Olisi nyt vaan ollut tyytyväinen että itse löysi kumppanin tätä kautta ja tajunnut sen jälkeen väistyä koska ei se hänestä sen enempää experttiä tee että on sattunut löytämään tätä kautta sopivan puolison.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos Tommi heittelee noita seksi-sutkautuksiaan sen takia että saisi lestadiolaiskasvatuksen saaneen Juuditin perääntymään, eikä tarvitsisi sitten itse sanoa että ei tästä tule mitään? Eipä vain Tommi tainnut tietää ettei seksi ole Juuditille mikään ongelma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten vaikea tätä on käsittää: et lähde tämänkaltaiseen ohjelmaan, jos tiedät itselläsi olevan aivan tietyt ulkonäköihanteet tai omaa tasoasi paljon korkeammat toiveet toiselta osapuolelta.
Luulisi tällaiset karsittavan pois jo hakuprosessin aikana, Onko koronavuonna ollut jotenkin hankala löytää ihmisisä ohjelmaan kun on pitänyt vanhojen osallistujien tuttuja haalia mukaan tai Joensuussa riittänyt että kaksi samanikäistä tyyppiä hakemassa.
Sanottiinko tuossa linkatussa jutussa yhtään mitään ulkonäöstä?
Kyllähän ne kaikki muutkin parit ovat kommentoineet saamaansa aviopuolisoa siinä hääjaksossa. Uskon, että heiltä on kameran takaa kysytty ihan suoraan kommentteja tai pyydetty kommentoimaan pariaan. En usko, että Tuomas olisi muuten asiaa tuonut sillä tavoin silloin esille. Eihän hän oo vissiin koskaan sen jälkeen sanonut sanaakaan Emman ulkonäöstä? Luulisi ainakin, että olisi sanonut, jos sillä niin iso merkitys olisi kuin te nyt väitätte.
Ettekö tosiaankaan näe Emman käytöksessä mitään syytä siihen, miksi Tuomaksen kiinnostus on sittemmin ollut niin heikkoa? Minä näen.Kyllä on Emmassa todella korjaamisen varaa.
Oikein näit.
Sen verran sanon, että ”korjaus” ja panostus olisi kuulunut lähteä jo hääkampauksesta. Se kuuluu olla tyylikäs, tuo ei ollut. Muusta en ala kommentoida, ne on jo kommentoitu.En usko, että Tuomas on yhtä pinnallinen kuin sinä. Ihan sama vaikka Emma olisi ollut hääpäivänään maailman kaunein nainen, niin ei se olisi heidän suhdettaan pelastanut.
Mistä sä sen tiedät?
Miehelle kyllä merkitsee tosi paljon se, että nainen on tyylikäs, hääpäivänä toisten edessä viehättävä, eikä naura kuin kalkattava kone. Naurunsa pilasi ihan kaiken, kuka jaksaa kuunnella?Lue ennen kuin vastaat. Sanoin en usko, en väittänyt tietäväni mitään. Nyt silmä yleistät aika leveällä sudilla....
Olen vain itse saanut sellaisen kuvan, että Tuomas arvostaa naisessa paljon muutakin kuin vain pinnallisia asioita. Ja mun mielestä Emman nauru on kiva ja tarttuva. Itsellekin tulee aina hymy naamalle, kun sitä kuulee. Enkä muista kuulleeni, että Tuomaskaan olisi hänen nauruaan jotenkin negatiivisesti kommentoinut tai siitä vitsaillut. Muistatko sinä?
En tykkää kommentoinnissa yksittäisten sanojen ”kirjaimellisista oikomisista”, koska ei olla tietääkseni käräjäsalissa. Piste.
Toisekseen, elämässä on niitä, joille toisen nuotinvierestä laulamiset’kin menee täydestä, ja jaksetaan kuunnella vaikka moottorisahan ääntä. Joillekkin sekin voi olla musiikkia?
Sanoin, että perustan muiden’kin huomautteluun tuosta hirveästä naurustaan, en yksin omasta puolestani. Mutta, kukin tykätköön hohotuksista, narisevasta, raastinrauta ym äänistä. Niistä täällä on muutkin kommentoineet, etten luullakseni ole ainoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta oli ihan ok, että Matin golffauskaveri oli ohjelmassa mukana. Jotakin uutta, ettei ihan ohjelma pyöri samalla uralla.
En ymmärtänyt sitä moitetta, minkä tämän henkilön mukana olo ohjelmaan sai aikaan. Ihan hauska veto, koska hän on niin leppoisa ja tuo hyvää mieltä ohjelmaan.
Tuttujuttu show’ssakin tätä pariskuntaa oli ilo katsella. (Ville Anniina)Ei ei ja ei. Kyllä tämän bisnesenkelin osakkeet nyt laski roimasti. Olisi osannut olla puuttumatta toisten suhteisiin koska muutenkin Matin kaverina on tietysti täysin puolueellinen suhtautuminen. Nyt sitten tuolla podcasteissa ja muualla toitottaa kun mikäkin totuudentorvi tai saarnaaja, luulee olevansa jotenkin helvetin kova asiantuntija kun itse on ollut edellisellä kaudella. Mukamas mentori, ja pah. Varmaan seuraavalle kaudelle haluaakin sitten jo mukaan asiantuntijaksi. Olisi nyt vaan ollut tyytyväinen että itse löysi kumppanin tätä kautta ja tajunnut sen jälkeen väistyä koska ei se hänestä sen enempää experttiä tee että on sattunut löytämään tätä kautta sopivan puolison.
Happea! Paperipussi!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuttujuttu show’ssakin tätä pariskuntaa oli ilo katsella. (Ville Anniina)Ei ei ja ei. Kyllä tämän bisnesenkelin osakkeet nyt laski roimasti. Olisi osannut olla puuttumatta toisten suhteisiin koska muutenkin Matin kaverina on tietysti täysin puolueellinen suhtautuminen. Nyt sitten tuolla podcasteissa ja muualla toitottaa kun mikäkin totuudentorvi tai saarnaaja, luulee olevansa jotenkin helvetin kova asiantuntija kun itse on ollut edellisellä kaudella. Mukamas mentori, ja pah. Varmaan seuraavalle kaudelle haluaakin sitten jo mukaan asiantuntijaksi. Olisi nyt vaan ollut tyytyväinen että itse löysi kumppanin tätä kautta ja tajunnut sen jälkeen väistyä koska ei se hänestä sen enempää experttiä tee että on sattunut löytämään tätä kautta sopivan puolison.
Joo vähän hassua että Ville analysoi katsojana noita pareja kokemusekspertin näkökulmasta ja sitten käykin ilmi että hän on "mentoroinut" yhtä osallistujista. Tuli vaikutelma että ei ole aito puheissaan.
En usko, että Mirasta ja Matista tulee paria. Jotenkin tönkköä ja teennäistä. Matti halaa Miraa pää poispäin käännettynä ja taputtelee selkään kuin naapurin mummoa.
Lystikästä, kun katsojille näytetään pieniä otoksia eikä 24/7 kuvattua materiaalia. Mitäpä jos Matti on sanonut "suoraan" Miralle asiat, mutta sittä ei vaan näytetty. Ja toiseksi uskaltaako mies enää edes sanoa mitään,kun kaikesta loukkaannutaan ja pahimmassa tapauksessa "pääsee käräjäsaliin". Sinäänsä epäloogista, että naiset haluavat, että puhutaan "suoraan" ja kun näin tapahtuu loukkaannutaan sydänjuuria myöden.
Kuka mitenkin kirjoitti:
Lystikästä, kun katsojille näytetään pieniä otoksia eikä 24/7 kuvattua materiaalia. Mitäpä jos Matti on sanonut "suoraan" Miralle asiat, mutta sittä ei vaan näytetty. Ja toiseksi uskaltaako mies enää edes sanoa mitään,kun kaikesta loukkaannutaan ja pahimmassa tapauksessa "pääsee käräjäsaliin". Sinäänsä epäloogista, että naiset haluavat, että puhutaan "suoraan" ja kun näin tapahtuu loukkaannutaan sydänjuuria myöden.
Aivan, katsojat näkevät parien vuorovaikutuksesta vain murto-osan. Siten ei voi tietää, mitä kaikkea parit ovat keskenään jutelleet. Toisaalta juuri tässä Matin ja Miran tapauksessa tuntuu, että Mira todella oli aidosti yllättynyt siitä, että Matti totesi heidän olevan kaveritasolla. Siten he eivät olleet puhuneet asiasta ainakaan noin suoraan.
Ehkä tunnelma Porvoon reissulla kiristyi ennen tuttavan tapaamista. Siten Matti olisi voinut jotenkin sisuuntua ja laukaisi sitten mielipiteensä suhteesta.
Onpas kivaa kun täällä on riimiryhmä,
huumorin avulla lievenee kommenttikin tyhmä
Kovin vakavasti palstalaiset epäonnistuneita
suhteita nyt pohtivat
- miten ihmeessä asiantuntijat noin epäonnistua
tohtivat?
Kannattaisi kaikkien vaan etsiä puolisoa vanhalla
tavalla
kosiskella nokikkain vaikka laivalla tai lavalla.
Tosin silloin epäonnistunut match olisi oma moka
nyt kätevää Kanalan Karin niskaan on kaataa loka.
Jou !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on tiettävästi paritus ollut kiellettyä, ja rangaistavaa’kin , joten mitä muuta, kuin paritusta tämä sokkona naittaminen on?
Ja mitä siitä, mutta kun pappi lähtee tähän hommaan vielä mukaan!
Wau, sehän on oikein kristillistä jos mikä!
Eläköön!Nyt sinulla menee asiat sekaisin. Paritus on ihmiskauppaa, jossa jonkun heikkoa asemaa käytetään hyväksi ja saatetaan hänet prostituution harjoittajaksi tarkoituksena hyötyä hänestä rahallisesti.
Tässä formaatissa itsenäiset ihmiset vapaaehtoisesti menevät naimisiin.
Kyllä epätoivoista ja heikkoa on sakki, joka tällaiseen alentuu, JA joka tällaiseen toimintaan lähtee?
Alentua siihen, että otat sian säkissä, kuten Tuomaksen kaveri kiipeilypaikalla osuvasti sanoi.
Jos ihan pilkkua alan viilata, ”joku” tässä hyötyi, kun peitto heilui, mutta ukko liukes Pirkkalaan.
Kasvothan tuollaisesta ryvettyy, ihan sata!
Ja ettet luule maalaiseksi, kyllä tiedän mitä ”paritus” on, että älä selitä, jooko?
Ota huomioon, että josset sinä ole aikuinen ja lässytät noin, vastapelurisi on!
Hei vaan!
Mahtaa Mattia hävettää kun sukulaiset Ja Ville riehuvat täällä puolustelemassa.
Se oli ihan paras kohta, kun Ville kysyi Matilta tunteista puhumisesta.
Matti: minä? Puhun...
Matti: puhun, puhun. (jeah right...)
Vierailija kirjoitti:
Matti: puhun, puhun. (jeah right...)
Eiköhän tänne tule kohtapuoliin mainos, että ”Matti kertoo kaiken teille Mankeloi-podcastissa, olkaa kuulolla”
Vierailija kirjoitti:
En ota tästä oikein selvää. Ehkä hän kaipaisi tosiaan sellaista kipakampaa naista, joka olisi välillä eri mieltä. Juuditin ei tarvitse muuttua, mutta hän on ehkä tyyppinä väärä seksi-Tommille. Ja itse asiassa myös toisin päin. Ei Tommikaan taida sopia Juuditille. Jotenkin tulee sellainen olo, että onko Tommi kasvanut yh-äidin kanssa kaksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matti: puhun, puhun. (jeah right...)Eiköhän tänne tule kohtapuoliin mainos, että ”Matti kertoo kaiken teille Mankeloi-podcastissa, olkaa kuulolla”
Joo täytyyhän se tietysti kaveria puolustaa. Väliäkö totuudelle.
Joo, olin varma, että Mira ja Matti on yhdessä. Ehkä heillä oli ne ero-bileet ja huvikseen laittoi "onnelliset aviomiehet". Ohjelmassa ei kyllä ole yhtään onnellista aviomiestä, Janne sitkuttaa, varmaan eropäätös ottaa aikansa hänellä niin kuin muutkin jutut.